EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Asbjørnofob

Det finnes massevis av gratis spillere som er på samme nivået til Diouf nedover i divisjonene. Umulig å benekte.

Leedsfan

Quote from: Asbjørnofob on August 28, 2012, 19:36:32
Det finnes massevis av gratis spillere som er på samme nivået til Diouf nedover i divisjonene. Umulig å benekte.

Bare å ramse dem opp så skal vi bedømme om du har rett!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Kunne vi rekruttert "Diouf-mannen", denne Blackburn-fanen som noe merkelig har dette som sin store favorittspiller, til Elland Road?
Marching on together!

SindreWikre

Pontus ❤

nord

ollan

ja jøss,umulig å benekte? Hadde det vært masse talenter på det nivået Diouf var nedover i divisjonene så hadde de nok neppe vært der. Enten er du historieløs,eller ikke eldre enn at du ikke husker mer en 3 til 4 fire år tilbake... Ut fra profilen din er du 14...,,så heller mest til det siste og dropper videre diskusjoner med deg.
Ollan

ollan

Ollan

4ever arcticwhite

Vi venter i spenning på listen med navn......
Send den gjerne til Neil Warnock også.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Peter7

Fikk stående applaus etter innsatsen i Oxford-kampen.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Asbjørn

Phil Hay‏@PhilHayYEP

Increased contract offer made to Diouf - plenty of other clubs interested but Warnock hopes crowd's reaction to him will help seal the deal
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Diouf wants to stay!

QuoteSenegalese forward El Hadji Diouf has revealed he prefers to be at Leeds  United over a Premier League club and how the Elland Road side has helped him rekindle his love of football.

http://www.sport360.com/article/diouf-prefers-special-leeds-premier-league-club

Quote...and they want to see beautiful football so why not finish my career there? I am with Leeds now, but why not next season?

http://www.sport360.com/article/el-hadji-diouf-eyes-bruno-metsu-reunion-al-wasl

HAN TRIVES HOS OSS, DIOUF!!!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Diouf er konge. Har blir en kult-helt på ER, akkurat som Vinny Jones ble.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

Quote from: RoarG on August 30, 2012, 10:02:13
Diouf er konge. Har blir en kult-helt på ER, akkurat som Vinny Jones ble.
Haha. Og hvem skulle trodd det? Morsomt.

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on August 30, 2012, 09:42:04

HAN TRIVES HOS OSS, DIOUF!!!  ;D

Ikke den første kloakkrotta som gjør det, og sikkert ikke den siste!  ;D
Jon R.

RoarG

Quote from: Jon R on August 30, 2012, 13:09:01

Han er kanskje en kloakkrotte, men han er vår kloakkrotte ;D. Jeg hadde invitert mannen hjem på middag når som helst.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-whites-wait-on-diouf-updated-1-4871921

QuoteDoncaster Rovers â€" the club who released Diouf in May â€" are believed to be paid him £2,000 a week during his short spell at the Keepmoat Stadium and Diouf is likely to receive a basic wage around three times as high if he agrees to remain with Leeds for the rest of this season.
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: RoarG on August 30, 2012, 14:37:47
Quote from: Jon R on August 30, 2012, 13:09:01

Han er kanskje en kloakkrotte, men han er vår kloakkrotte ;D. Jeg hadde invitert mannen hjem på middag når som helst.

Det ville nok den danske kvinnen her også gjort.  ;D
http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/dansk-kvinne-bodde-med-255-rotter-3863571.html
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Jon R

"The offer that we have made him is not acceptable at the moment. It is whether he wants to play for us or not. He has better offers elsewhere but we are hoping that he will stay."

Det stod ikke om penger uttalte NW forleden dag.  ???
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on August 31, 2012, 16:20:10
"The offer that we have made him is not acceptable at the moment. It is whether he wants to play for us or not. He has better offers elsewhere but we are hoping that he will stay."

Det er jo alltid en avveining, det skjønner jo du også! Selv om Diouf har mye penger fra før så kan det være at andre klubber kan friste med mer penger og mer sol feks.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Quote from: Leedsfan on August 31, 2012, 16:43:06

Det er jo alltid en avveining, det skjønner jo du også! Selv om Diouf har mye penger fra før så kan det være at andre klubber kan friste med mer penger og mer sol feks.

Dette er jo pølsevev. Forleden dag sa Warnock at det ikke stod på pengene, men det gjør det jo!

Leedsfan

Quote from: Sleivind on August 31, 2012, 17:07:45
Quote from: Leedsfan on August 31, 2012, 16:43:06

Dette er jo pølsevev. Forleden dag sa Warnock at det ikke stod på pengene, men det gjør det jo!

Det gjenstår å se.. Alle skjønner jo at penger har endel å si. Hvis det stemmer at Diouf fikk 2000 pund i uka i Doncaster og er nå tilbudt 5000-6000 pund i Leeds så er det i hvertfall en lønnsøkning.

Det er jo klart at hvis en klubb i Saudi-Arabia tilbyr sol og 20 millioner netto i året så er det ikke rart at Diouf vurderer det. Noen tar Warnock bokstavlig på alt han sier, blir litt som VIF og Carew; det er mer til den kontrakten enn bare penger.

Glenn K

Diouf har signert for Leeds frem til Januar!

sportcarl1

Quote from: Glenn K on September 01, 2012, 15:34:42
mycket intressant värvning, hoppas och tror han kommer visa rätt attityd

sveifors

Ja bekreftet nettopp, supert.

Høres ut at alle spillere og trenere liker ham både på trening/garderoben. På banen kan han det meste.

Litt positivt er dette ihvertfall
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Quote from: sportcarl1 on September 01, 2012, 15:38:46
mycket intressant värvning, hoppas och tror han kommer visa rätt attityd
Enig. Dette er en stjernesignering.

Leedsfan

Flott fyr

http://www.youtube.com/watch?v=FSa0Lg4rHkE&feature=youtu.be

Pengene var ikke det viktigste, men han vil rykke opp med oss!

Kickthemdown

Quote from: Leedsfan on September 01, 2012, 20:53:32
Flott fyr

Jeg tror jeg er forelsket. Når han kommer i fysisk toppform vil han herje for oss, ingen tvil!

Gufrias

Quote from: Alta-White on September 01, 2012, 21:25:36
Flott fyr

Jeg tror jeg er forelsket. Når han kommer i fysisk toppform vil han herje for oss, ingen tvil!
Et hyggelig stykke på vei mot herjing i dag, men ett mål og en assist.  :)

Og merk dere: Han har ennå ikke fått ett eneste kort  :o
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Gufrias on September 01, 2012, 21:53:05
Quote from: Alta-White on September 01, 2012, 21:25:36
Flott fyr

Et hyggelig stykke på vei mot herjing i dag, men ett mål og en assist.  :)

Og merk dere: Han har ennå ikke fått ett eneste kort  :o

Jeg husker at det var noen her på forumet som sa at vi ikke kom til å få noe annet enn gule og røde kort med Warnock og knokkelgjengen... Ser ikke helt slik ut...:)