EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jon R

Quote from: #AustinMachine on September 26, 2012, 11:03:11
El Hadji Diouf , For et kjøp! :D

Fantastisk kroppsspråk og kommunikasjon med begge lags supportere igår. Mottok hyllest og hatrop med samme sinn!  :o

Trodde aldri jeg skulle si noe sånt, men for en glimrende type! Hvis han velger å bli  hos oss kommer han til å få kultstatus på ER langt inn i neste århundre.  ;D
Jon R.

Cbas10an

Hvor lenge har han kontrakt?
MOT

Joachim

Leedsfan

Til januar, men han kommer til å bli tror jeg. Han får tilfredstilt egoet sitt i Leeds, han er jo helt konge!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Killa

Signer den mannen på en langtidskontrakt fortere enn svint!!

Sydhagen

en kvalitetsspiller som egentlig er for god for denne divisjonen.
Få han ivertfall på kontrakt ut sesongen. (og det har han vel lovt NW også)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

Jeg var en av flere som var skeptisk når Warnock signerte denne mannen. Men for en strålende signering! Diouf blir viktig!

B_Ød

Gjør veldig mye bra for tiden..men igår, misforstå meg rett, virket han å være "litt for mye" innblandet. Hvis det blir sånn at vi ikke skal bevege oss over midtstrek uten at El skal være konstruktør, blir jeg litt engstlig. Hva om han blir skadet, evt stikker..da har vi vel ingen som kan fylle den type rolle..og hvor er vi da.
Sannsynligheten for skader øker jo også proposjonalt med mengde innvolvering...bare et lite innspill fra meg mtp gårsdagens kamp.

Er jeg helt på jordet her..eller er dette en reell bekymring??
Ups & Ups!!

nord

Hvorfor ikke byde manden en 2 årig kontrakt ? Han er genial og det ville være trist hvis f.eks. Norwich kom og ......

OK hvis han ikke var besværlig så ville han helt sikkert have spilleti toppen af  PL .

Cherry

Bedre & bedre........bort med litt valpefett, så kommer farten litt mer tilbake også!
Men bevares., imponerte meg veldig i går asså.....
En mann fansen til motstanderlaget bare MÃ... hate....slik som oss i fjor! ;D

ollan

Quote from: Ød on September 26, 2012, 13:03:33
Gjør veldig mye bra for tiden..men igår, misforstå meg rett, virket han å være "litt for mye" innblandet. Hvis det blir sånn at vi ikke skal bevege oss over midtstrek uten at El skal være konstruktør, blir jeg litt engstlig. Hva om han blir skadet, evt stikker..da har vi vel ingen som kan fylle den type rolle..og hvor er vi da.
Sannsynligheten for skader øker jo også proposjonalt med mengde innvolvering...bare et lite innspill fra meg mtp gårsdagens kamp.

et stykke ut på jordet... :)
Ollan

Dennis

Da han ble signert kjente jeg et merkelig fravær av irritasjon og bekymring; apatien snek seg inn.

Nå viser deg seg som en klassesignering. El-Hadji Diouf er knallgod med ball, jobber (av og til ikke) godt uten ball og skal visstnok være viktig for de yngre spillerne off pitch. I tillegg er han en spiller som kan holde på ballen, slik at det ikke kun blir Becchio som gjør denne jobben.

Hadde aldri trodd det, men mannen er i ferd med å bli en favoritt. "Vår drittsekk" og det der.
Marching on together!

Gufrias

Quote from: Ød on September 26, 2012, 13:03:33

Det var ikke sånn at vi ikke kunne bevege oss over midten uten via Diouf. Han var mye innblandet fordi han var flink til å gjøre seg spillbar, og flink til å holde på og distribuere ballen.

Hva om han blir skadet etc? Det bekymret meg da McC var eneste offensive skaperkraft. Nå vet jeg at vi har to i den rollen.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Quote from: Hobben on August 12, 2012, 10:44:32
La fansen bue på han! La de vise at de ikke godtar slike drittsekker i klubben.
hoppas du har ändrat åsikt ;)

RoarG

Quote from: sportcarl1 on September 26, 2012, 16:43:16
Quote from: Hobben on August 12, 2012, 10:44:32
La fansen bue på han! La de vise at de ikke godtar slike drittsekker i klubben.
hoppas du har ändrat åsikt ;)
Ja, her bør det bli en god del kamelsvelging. Diouf er konge. Warnock er et geni som signerte han. Nå MÃ... Leeds få ut finger'n og signere han permanent. Ser NW ikke er bekymret, men i fotball snur ting fort.
http://www.teamtalk.com/leeds-united/8111407/No-Diouf-worries-for-Leeds
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Hørte James Varley i LUTV igår på " tweetting on together" på LUTV der han forteller at EHD er blitt hans favorittspiller på Leeds. Han er på Torp Arch stort sett hver trening og EHD er på kort tid blitt hans favoritt. Ekstremt god med de unge spillere på trening og i kamp.

EHD har uttalt at han har lyst å være i Leeds i et par sesonger til og få oss tilbake i PL.

Jeg var tvilende til denne signering, men EHD har feid all tvil vekk. Morsomt å se at når Everton-fansen trekte ham opp i kampen, svarte han med å bli ennå bedre på banen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Quote from: sveifors on September 28, 2012, 12:42:10
Hørte James Varley i LUTV igår på " tweetting on together" på LUTV der han forteller at EHD er blitt hans favorittspiller på Leeds. Han er på Torp Arch stort sett hver trening og EHD er på kort tid blitt hans favoritt. Ekstremt god med de unge spillere på trening og i kamp.

EHD har uttalt at han har lyst å være i Leeds i et par sesonger til og få oss tilbake i PL.

Jeg var tvilende til denne signering, men EHD har feid all tvil vekk. Morsomt å se at når Everton-fansen trekte ham opp i kampen, svarte han med å bli ennå bedre på banen.

Kan det være at vi i EHD har en Gordon Strachan "in spe", uten sammenligning forøvrig?
Antatt ferdig eller sterkt nedådgående som spiller, men opplever en ny vår i den riktige klubben som passer med situasjonen til spilleren. For meg så så mer ut som en god PL-spiller enn Evertons spillere i cup-kampen, og hadde gjennomgående kloke valg. Høy grad av modenhet og spilleforståelse.

Jon R

Var en lavrisiko signering til tross for alle kontroversene rundt Diouf. Så langt har klubben fått god valuta.
Mest gledelig er at supporterne synes å elske han!

Har tatt over rollen som tilrettelegger og servitør i Ross skadefravær, noe som er utrolig viktig for å ha fortsatt heng på play off!  :)
Jon R.

kalle_92

Vår egen versjon av Balotelli. Jeg digger det (i det store og det hele), frem til nå! Får håpe det holder seg slik, og at det ikke blir de store interne stridighetene osv.

nord

Vi må passe godt på EHD  ;D 

RoarG

Nok en konge kamp av Diouf. Gjentar oppfordringen om å signere han på permanent basis.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

nord

Ankerjon15

Håper vi får beholde Diouf lenge, meget viktig spiller.

sportcarl1

he kicked, he spat, but we love our sewer rat

HåvardK

Jon R

Quote from: Jon R on September 28, 2012, 13:49:14
Var en lavrisiko signering til tross for alle kontroversene rundt Diouf. Så langt har klubben fått god valuta.
Mest gledelig er at supporterne synes å elske han!

Har tatt over rollen som tilrettelegger og servitør i Ross skadefravær, noe som er utrolig viktig for å ha fortsatt heng på play off!  :)

Og nå også målscorer. Sign him up før Norwich kommer og henter han!  :)
Jon R.

berlin

kult. en gordon strachan "in the coming" , om enn annerledes...

Bredinho

He drinks,
He drives,
He spits in peoples eyes -
El-Hadji Diouf!

Legend in the making
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Fripp

Si hva dere vil, men jeg "hater" Diouf.  Regner min egen tabell, hvr jeg trekker ifra hvert mål han scorer.
Så vi tapte i dag. Han kommer til å gjøre noe som vi ikke kommer til å tilgi han.
Kloakkrotte. Ugh!

Gufrias

Det er utrolig hvordan det kan snu. Hadj hadde jo alt mot seg da han kom. Jeg hadde inntrykk av ham som en grinete, unfair has been med primadonnanykker.

Så langt har han motbevist fordommene med bravur. Med fortsatt godt spill og ikke minst god oppførsel, vil han bli en ekte Leeds-helt.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on August 11, 2012, 18:25:51
Diof er jo en drittsekk, men husk at nå er han VÃ...R drittsekk :)
Diouf er jo helt sjef også, VÃ...R sjef :)