EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kalle_92

Quote from: sportcarl1 on October 04, 2012, 00:32:13
Quote from: kalle_92 on October 03, 2012, 23:55:56
11-12 k burde holde. Om Payntermann hadde noe som 8k, kan vi godt betale Diouf noe mer.
10000-12000 är en ok lön, mer vore vansinnigt, historien har ju visat att man inte kan lita 100% på den här mannen(dock har han skött sig exemplariskt hittills i LU)  och ge honom  ännu högre lön och långtidskontrakt kan stå klubben dyrt
Kloke ord, sportcarl1. Høres fornuftig ut.

Kickthemdown

Gi mannen det han vil ha. Uerstattelig.

Hallgeir *

Quote from: Alta-White on October 04, 2012, 09:24:02

Nei, gi han mer enn han vil ha. Seth Johnson, remember him?

Mannen er god, ingen tvil om det, men uerstattelig....?
Super Leeds since 1968

kalle_92

Austekkers. @Austekkers
He plays on the left, he plays on the right, El Hadji Diouf makes Varney look shite.

;D

Leedsfan

Akkurat nå så er det han som holder liv i opprykkshåpet.. Noe sier meg at han bare blir bedre og bedre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Han blir stadig bedre ("more fit"..sies det), og er utrolig viktig for laget pt (spesiellt mtp den "skolen" han provider for unge Byram)... klarer likevel ikke fri meg helt fra "tikkende bombe" følelsen jeg har når det gjelder EHD..men håper jo han gjør mine mistanker til skamme.
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Quote from: Leedsfan on October 04, 2012, 11:22:28

Akkurat nå så er det han som holder liv i opprykkshåpet.. Noe sier meg at han bare blir bedre og bedre..

Enig. Skal ikke legge så mye i at agenten snakker om interesse fra PL klubber, agenter snakker jo opp klientene sine, men ser det som svært viktig at han blir tilbudt en anstendig kontrakt. Forsvinner han så er det bare å glemme opprykk. Føler at laget henger sammen rundt han og til dels Austin nå.

Se for dere kampene hittil denne høsten uten Diouf, grøss og gru...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

självklart skall han ha ett anständigt kontrakt, 2 år och lägg honom i samma löneklass som austin, perarce, mccormack och becchio, men att ge honom vad han vill som en del tycker här det gör mig mörkrädd med tanke på vår historia,

Leedsfan

Quote from: sportcarl1 on October 04, 2012, 11:37:34
självklart skall han ha ett anständigt kontrakt, 2 år och lägg honom i samma löneklass som austin, perarce, mccormack och becchio, men att ge honom vad han vill som en del tycker här det gör mig mörkrädd med tanke på vår historia,

Det er jo sikkert det han blir tilbydd også, en lønn i samme klasse som de du nevner.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on October 04, 2012, 12:10:33
Quote from: sportcarl1 on October 04, 2012, 11:37:34

Det er jo sikkert det han blir tilbydd også, en lønn i samme klasse som de du nevner.

ja då borde väl alla vara nöjda och glada? ;D

Runar

Quote from: Leedsfan on October 04, 2012, 00:07:14
Skjønner det Carl, men poenget var vel at 7 mill nok kroner i året i The Championship er ingen ekstrem årslønn. 12 mill nok kroner i året er ingen ekstrem lønn i PL heller. Hvis Diouf fortsetter slik han har, så er han jo plutselig vår beste og viktigste spiller. Da er han også verdt en heftig lønn..

Ekstrem lønn? Vel kanskje ikke, men du snakker om en spiller som i utgangspunktet ikke han stige ui verdi heller.

Jeg synes 15k er mye. Spesielt om vi skal tilby han det i 3 sesonger

Joe Jordan

Ikke hvis det samme skjer som med alle andre spillere vi har ønsket å beholde: Betydelig bedre tilbud fra andre....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Quote from: Runar on October 04, 2012, 14:10:12
Quote from: Leedsfan on October 04, 2012, 00:07:14
Skjønner det Carl, men poenget var vel at 7 mill nok kroner i året i The Championship er ingen ekstrem årslønn. 12 mill nok kroner i året er ingen ekstrem lønn i PL heller. Hvis Diouf fortsetter slik han har, så er han jo plutselig vår beste og viktigste spiller. Da er han også verdt en heftig lønn..

Ekstrem lønn? Vel kanskje ikke, men du snakker om en spiller som i utgangspunktet ikke han stige ui verdi heller.

Jeg synes 15k er mye. Spesielt om vi skal tilby han det i 3 sesonger

15k er mye, men akkurat nå er han verdt det. Han kommer sikkert ikke å bli tilbydd så mye heller, så det er vel ingen ting å være redd for. Vet ikke om jeg skryter han opp i skyene, men akkurat nå er han spilleren som gjør at det går så bra som det gjør. Han evner å holde på balle, lage frispark til oss i gunstige situasjoner og på gunstige plasser, han har begynt å putte samtidig som han er nest sist på flere mål.
Akkurat nå er han bedre enn Snodgrass noen gang har vært, måtte det fortsette!

Skaden til Ross ble "en velsignelse" heldigvis.

RoarG

En velsignelse Snodgrass gikk, så vi fikk plass til en bedre spiller. Smart trekk av Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Quote from: Hallgeir * on October 04, 2012, 09:38:29

Ikke bli bedriftsleder.

Kan vi realitisk sett få tak i noen som er like god? Nei, det kan vi ikke. Derav uerstattelig.

Hallgeir *

Quote from: Alta-White on October 04, 2012, 16:52:44

Ikke bli bedriftsleder.

Kan vi realitisk sett få tak i noen som er like god? Nei, det kan vi ikke. Derav uerstattelig.

Absolutt ingen er uerstattelig. Det er mulig at vi ikke kan få tak i noen som han før vi kommer til januar eller har TO i boks (les: har penger til disposisjon). Meg bekjent har han kontrakt til januar.

Karen har overrasket de fleste, tror jeg, og jeg beholder han gladelig, men ikke for enhver pris han evt. forlanger.

Og hva har du imot bedriftsledere?  ;)
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on October 04, 2012, 19:15:32

Ikke bli bedriftsleder.

Absolutt ingen er uerstattelig. Det er mulig at vi ikke kan få tak i noen som han før vi kommer til januar eller har TO i boks (les: har penger til disposisjon). Meg bekjent har han kontrakt til januar.

Karen har overrasket de fleste, tror jeg, og jeg beholder han gladelig, men ikke for enhver pris han evt. forlanger.

Nei, si det? Kanskje han synes spekulanter er bedre ;)?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: RoarG on October 04, 2012, 19:41:02

Ikke bli bedriftsleder.

Ja, du tenker for eksempel på deg selv?  ;) :D
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on October 04, 2012, 20:03:40

Ikke bli bedriftsleder.

Tenkte på økonomiske spekulanter. Ikke forum-synsere.

Hallgeir *

Quote from: RoarG on October 04, 2012, 20:06:05
Quote from: Hallgeir * on October 04, 2012, 20:03:40

Ikke bli bedriftsleder.

Tenkte på økonomiske spekulanter. Ikke forum-synsere.

Ok. Da er jeg med på den formuleringen din.  :)
Super Leeds since 1968

Svend Anders

Hatt en god prat med assistentmanager Mick Jones ikveld. Han kunne ikke få skrytt Diouf høyt nok opp i skyene om hans opptreden både på og utenfor banen.

Full story i neste TPN.

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

B_Ød

Quote from: Svend Anders on October 04, 2012, 20:52:14
Hatt en god prat med assistentmanager Mick Jones ikveld. Han kunne ikke få skrytt Diouf høyt nok opp i skyene om hans opptreden både på og utenfor banen.

Full story i neste TPN.

SA
Vel, det ser ut som om mine ord og min forutinntatthet blir gjort til skamme.
Well done EHD!
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Fra YEP i dag..

Neil Warnock insisted today that he was in no rush to force through a new contract agreement with El-Hadji Diouf despite the forward’s agent attempting to instigate talks with Leeds United.

Diouf’s representative, Willie McKay, claimed this week that discussions about a contract extension were planned after two Premier League clubs contacted him to express an interest in signing Diouf in January.

The former Liverpool striker is tied to a short-term deal which pays £5,000 a week and is due to expire at the turn of the year, and attention on Diouf’s future has intensified following a string of influential performances for Leeds.

Warnock has previously admitted that the 31-year-old is among the lower earners in his squad but he expects Diouf to remain at Elland Road beyond the end of the January transfer window and claimed negotiations over an extended deal were not among his immediate priorities.

“I haven’t spoken to Willie or Diouf about it,” said the United manager, “and I’m quite happy with where we are.

“I speak to Diouf every day so no doubt we’ll have a chat at some stage but I’m not going to change things for the sake of it.

He’s in a really good place at the minute.

“You want your better players to stay around but that goes without saying, doesn’t it? It’s not at the top of my list.”

Diouf â€" a player who once cost Liverpool £10million â€" was without a club when Warnock took him on trial in early August.

The forward promptly joined Leeds on non-contract terms before taking up a half-season deal after several weeks of negotiations.

He has scored three times in Championship games this season and received the captaincy on a one-off basis during Leeds’ 2-2 draw at Bolton Wanderers on Tuesday evening.

Speaking earlier this week, McKay said: “I’m meeting Neil Warnock to discuss a new deal for El-Hadji.

“I believe El-Hadji has shown he is the best player in the Championship and the interest in him has been amazing.

“I’ve been contacted by two Premier League clubs who have asked about his situation in January.

“I know El-Hadji wants to stay at Leeds. He loves it there and wants to help them get promotion.

“I know the manager is desperate to keep him and El-Hadji is desperate to stay but this could be El-Hadji’s last contract and it has to be right.

“El-Hadji is happy to sign a long-term contract for two or three years but the terms have to be right.”

Warnock, who has been vocal in his praise of Diouf’s form, joked: “If you know Willie then you’ll know that every player he’s got is the best player of the particular league they’re in.

“I take it with a pinch of salt.”
Super Leeds since 1968

B_Ød

Ups & Ups!!

Kickthemdown

Alle som hater Gerrard får en stjerne ekstra i margen.

RoarG

Henning

Blei litt småkvalm over oppførselen hans i går. Håpar Warnock tør å ta tak i det. Eller syns vi det er greit? For min del fekk eg flashback frå VM i 2002, då heile Senegal- laget oppførte seg som småungar.