EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Eriksen55

Quote from: Fripp on September 30, 2012, 01:31:34
Si hva dere vil, men jeg "hater" Diouf.  Regner min egen tabell, hvr jeg trekker ifra hvert mål han scorer.
Så vi tapte i dag. Han kommer til å gjøre noe som vi ikke kommer til å tilgi han.
Kloakkrotte. Ugh!
Utrolig...håper det er alkoholen som snakker..

Kickthemdown

Si hva dere vil, men jeg "hater" Diouf.  Regner min egen tabell, hvr jeg trekker ifra hvert mål han scorer.
Så vi tapte i dag. Han kommer til å gjøre noe som vi ikke kommer til å tilgi han.
Kloakkrotte. Ugh!
Scummer ?

Gambi

wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Ankerjon15

Kloakkrotte. Ugh!
Synes mer synd på deg som sikkert er feilfri

J-R

h.b

Liker ikke EHD. Men siden han spiller på Leeds. Ja da støtter jeg ham uansett. Akkurat som om Roy Keane ville bli støtta hvis han hadde spilt for Leeds en gang i fortiden

Cherry

Diouf er en fyr som bortefansen hater, bare ta oss i fjor (Doncaster) - men derimot når han
spiller for Leeds/oss -DA er han jo bare konge å ha på laget ihvertfall i medgang!!

Det kommer sikkert endel rart fra han, men han er klasse i denne divisjonen - så vi bør
signe han opp for HELE sesongen snarest ....for med det han varter opp med om dagen nå
så forsvinner han hvis vi ikke knytter han opp!!

Leedsfan

Quote from: h.b on September 30, 2012, 11:46:39
Liker ikke EHD. Men siden han spiller på Leeds. Ja da støtter jeg ham uansett. Akkurat som om Roy Keane ville bli støtta hvis han hadde spilt for Leeds en gang i fortiden

Du støtter jo alle i tykt og tykt du, keep on doing it!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

Quote from: h.b on September 30, 2012, 11:46:39

Liker :)

Cherry

Nå bør vi gi mannen en orntli`kontrakt ! Han har bevist at han er klasse i NPC.....dog i PL vet
jeg ikke - men kan han bidra som nå til at vi rykker opp og i tillegg  motivere spillere rundt seg da er det liten tvil om at vi trenger dette krydderet som han faktisk er.  Han er som Gradel, bare bedre lagspiller!

Lønn etter bra NPC standard nå, med gulerot om bedre vilkår NÃ...R vi rykker opp i Mai !

Denne står Teamtalk i dag:

http://www.teamtalk.com/news/2483/8135462/Diouf-set-for-Whites-deal-talks

4ever arcticwhite

Ingen tvil om at han har vært strålende for oss så langt, men dersom det ikke blir noen takeover, og lønnsmidler tilgjengelig, er jeg redd for at han forsvinner i Januar.
I artikkelen står følgende (sagt av agenten):
"I believe El-Hadji has shown he is the best player in the Championship and the interest in him has been amazing.

"I have been contacted by two Premier League clubs who have asked about his situation in January.
[...]
The deal he is on is a tenth of the deal he was previously on and I think he has proved to the Leeds fans he is committed and he has worked harder than ever before.

"I know the manager is desperate to keep him and El-Hadji is desperate to stay, but this could be El-Hadji's last contract and it has to be right.

"El-Hadji is happy to sign a long-term contract for two or three years, but the terms have to be right."
The future's so White I've got to wear shades 8)

Joe Jordan

IMO er det Diouf som holder laget sammen nå og det er alfa omega at han beholdes minst ut sesongen.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

stigahauge

Gi han kontrakt ut i frå klubben sine premissar. Sjølvsagt bør ein og forhandle litt, men vil ikkje Diouf skrive under så er det han sitt problem. INGEN ER STØRRE EN KLUBBEN!! På tide at ein lærer dette i leeds United og!

Og så ein brannfakkel!: " Skal Diouf som vart henta inn "frå gata" av Leeds lønne han meir enn for eksempel Becchio med over 200 kampar for klubben??

Gambi

wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

15k i uka med en kraftig bonus + lønnsøkning til 20-25k i PL.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: stigahauge on October 03, 2012, 14:18:49
Gi han kontrakt ut i frå klubben sine premissar. Sjølvsagt bør ein og forhandle litt, men vil ikkje Diouf skrive under så er det han sitt problem. INGEN ER STØRRE EN KLUBBEN!! På tide at ein lærer dette i leeds United og!

Og så ein brannfakkel!: " Skal Diouf som vart henta inn "frå gata" av Leeds lønne han meir enn for eksempel Becchio med over 200 kampar for klubben??
til fakkelen...Nei, det syns jeg da virkelig ikke!
Ups & Ups!!

fmtj

EHD har så langt i sesongen vist klasse, da er avgjørelsen enkel synes jeg, han må signes!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Diouf kaptein på tirsdag, mens Peltier var på banen. Vi har i hvert fall en manger med "guts"!

http://www.clubcall.com/leeds-united/warnock-hails-captain-diouf-1479334.html

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on October 03, 2012, 15:26:04
Diouf kaptein på tirsdag, mens Peltier var på banen. Vi har i hvert fall en manger med "guts"!

Muligens guts, men var det klokt? Betyr dette at Diouf på korttidskontrakt er club captain nå, eller kommer han til å rullere på denne oppgaven?  ???
Jon R.

Tom S

Quote from: Jon R on October 03, 2012, 20:19:55
Quote from: Promotion 2010 on October 03, 2012, 15:26:04

Muligens guts, men var det klokt? Betyr dette at Diouf på korttidskontrakt er club captain nå, eller kommer han til å rullere på denne oppgaven?  ???

...0g kan det har vert litt av grunnen til at Peltier ikkje hadde ein god dag på jobben?
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Tror Peltier får bedre dager på jobben hvis han slipper å være kaptein. Tror allikevel dette var en engangsforeteelse...

Lundewhites

Ikke sikkert dette er så dumt? Peltier virker jo sjelden ha en god dag på jobben om han har bindet eller ei!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gambi

Quote from: Leedsfan on October 03, 2012, 14:33:49

Selvfølgelig er ikke Diouf verdt en slik lønn. 15k i uka er 5000 for mye, og 20-25k er 10 000 for mye. Er det rart dere gikk konkurs med den holdninga der?

kalle_92

11-12 k burde holde. Om Payntermann hadde noe som 8k, kan vi godt betale Diouf noe mer.

Leedsfan

Quote from: Gambi on October 03, 2012, 23:49:44
Quote from: Leedsfan on October 03, 2012, 14:33:4915k i uka med en kraftig bonus + lønnsøkning til 20-25k i PL.

Selvfølgelig er ikke Diouf verdt en slik lønn. 15k i uka er 5000 for mye, og 20-25k er 10 000 for mye. Er det rart dere gikk konkurs med den holdninga der?

De fleste som spiller i Newcastle tjener mye mer, kommer dere til å gå konkurs??

Tror heller ikke at han blir tilbudt så mye, men 7 millioner nok i årslønn er vel ikke ekstremt mye? Rykker vi opp i PL så er vel ikke 12 mill nok ekstremt?

Gamsten tjener vel 20-25 mill nok i Blackburn nå..

sportcarl1

Quote from: Leedsfan on October 03, 2012, 23:59:06

De fleste som spiller i Newcastle tjener mye mer, kommer dere til å gå konkurs??

Tror heller ikke at han blir tilbudt så mye, men 7 millioner nok i årslønn er vel ikke ekstremt mye? Rykker vi opp i PL så er vel ikke 12 mill nok ekstremt?

alltså du kan ju inte jämföra  Newcastle med en CCC-klubb, de drar in mer i tvintäkter än vad leeds hela omsättning är, blackburn har väl en fallskärm om 50 miljoner pund om året i 2 år sedan de degraderades

Leedsfan

Skjønner det Carl, men poenget var vel at 7 mill nok kroner i året i The Championship er ingen ekstrem årslønn. 12 mill nok kroner i året er ingen ekstrem lønn i PL heller. Hvis Diouf fortsetter slik han har, så er han jo plutselig vår beste og viktigste spiller. Da er han også verdt en heftig lønn..

Gambi

Quote from: Leedsfan on October 03, 2012, 23:59:06

Som sportcarl1 sier, omsetter Newcastle for så uendelig mye mer enn Leeds at dette ikke er sammenlignbart. Vi har jo solgt for nærmere 500 millioner siste 1,5 årene.
Vel, 7 milioner nok i året er jo i utgangspunktet ikke krise, men når vi snakker om en 32 år gammel herremann som har tjent til livets opphold på benken i Blackburn og i nPC de siste årene, synes jeg det blir litt vel drøyt å hive såpass mye ca$h etter ham.
At Gamsten tjener 20 mill er det nok ingen som vet hvorfor... sjukt.

sportcarl1

Quote from: kalle_92 on October 03, 2012, 23:55:56
11-12 k burde holde. Om Payntermann hadde noe som 8k, kan vi godt betale Diouf noe mer.
10000-12000 är en ok lön, mer vore vansinnigt, historien har ju visat att man inte kan lita 100% på den här mannen(dock har han skött sig exemplariskt hittills i LU)  och ge honom  ännu högre lön och långtidskontrakt kan stå klubben dyrt