EX-SPILLER: El Hadji Diouf

Started by Hobben, August 11, 2012, 14:59:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gambi

Godeste Hadji spiller godt om dagen ser jeg. Venter dog en liten stund med å spise ordene mine ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gufrias

Var litt kjapp med å tilkjenne Doffen assist i dag. Hadde bare lest kampreferatet på Teamtalk. Nå som jeg har sett målet på Youtube, vet jeg at det var litt fram og tilbake i feltet fra han la inn til Becchio putta.
Hekta på Leeds siden 1974

rd1

Han har vel fortsatt ikke signert kontrakt?
"Who needs Cantona??"

Gufrias

Ble vel klart like før kampen i går at han har signert en korttidskontrakt (til januar 2013). I følge YEP bekreftet Warnock dette i intervjuet etter kampen mot Blackburn.

Leedsfan

“It’s not about money or anything like that. It’s about the challenge... If I help get Leeds into the Premier League then I’ll be a legend. That’s the best I can do. Leeds United â€" everyone knows them around the world. Why wouldn’t you want to help this club to be in the Premier League next season?” El-Hadji Diouf
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Quote from: Leedsfan on September 03, 2012, 12:27:47
“It’s not about money or anything like that. It’s about the challenge... If I help get Leeds into the Premier League then I’ll be a legend. That’s the best I can do. Leeds United â€" everyone knows them around the world. Why wouldn’t you want to help this club to be in the Premier League next season?” El-Hadji Diouf

Litt vel "smug" å si slik. Skal nok mer til for å bli en legende i Leedshistorien!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Det viktigste er at han virker veldig motivert for å gjøre en jobb for Leeds. bra nok for meg!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ollan

Quote from: auren on September 03, 2012, 12:38:12

Litt vel "smug" å si slik. Skal nok mer til for å bli en legende i Leedshistorien!

auren
tja...kommer vel litt an på hvem som opplever det...  Historien lever,legender kommer og består...
Ollan

Cherry

Quote from: ollan on September 03, 2012, 13:41:08
Quote from: auren on September 03, 2012, 12:38:12

auren
tja...kommer vel litt an på hvem som opplever det...  Historien lever,legender kommer og består...

Lett å like.....

Jon R

Quote from: Leedsfan on September 01, 2012, 21:55:08

Jeg husker at det var noen her på forumet som sa at vi ikke kom til å få noe annet enn gule og røde kort med Warnock og knokkelgjengen... Ser ikke helt slik ut...:)

Sesongens store positive overraskelse, både når det gjelder Diouf og laget som helhet. Så ikke helt den komme,  med vårsesongen friskt i minne.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on September 03, 2012, 20:12:39

Jeg husker at det var noen her på forumet som sa at vi ikke kom til å få noe annet enn gule og røde kort med Warnock og knokkelgjengen... Ser ikke helt slik ut...:)

Sesongens store positive overraskelse, både når det gjelder Diouf og laget som helhet. Så ikke helt den komme,  med vårsesongen friskt i minne.  :)

Quote from: Jon R on September 03, 2012, 11:12:45
Ikke virker han verken utrent eller umotivert heller.  ;)

Må bare la meg imponere av Becchio som i mine øyne aldri har fått like mye kred som han fortjener. Virker som at det til enhver tid er en ganske stor gruppe supportere som er villig til å selge han til fordel for en annen type spiss.  4 mål + en assist på 4 kamper er en fantastisk åpning på sesongen. 20 ligamål bør være en naturlig målsetning, men tror mye avhenger av om Varney begynner å fyre på alle sylinderne snart og/eller at unge Sam Byram fortsetter den fine utviklingen . "Forsterkninger" forventer jeg ikke så lenge Bates fortsatt eier klubben.

Blir nesten kvalm av å tenke på alle de hattene du må spise, Jon!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on September 03, 2012, 20:40:19

Sesongens store positive overraskelse, både når det gjelder Diouf og laget som helhet. Så ikke helt den komme,  med vårsesongen friskt i minne.  :)

Quote from: Jon R on September 03, 2012, 11:12:45
Ikke virker han verken utrent eller umotivert heller.  ;)

Må bare la meg imponere av Becchio som i mine øyne aldri har fått like mye kred som han fortjener. Virker som at det til enhver tid er en ganske stor gruppe supportere som er villig til å selge han til fordel for en annen type spiss.  4 mål + en assist på 4 kamper er en fantastisk åpning på sesongen. 20 ligamål bør være en naturlig målsetning, men tror mye avhenger av om Varney begynner å fyre på alle sylinderne snart og/eller at unge Sam Byram fortsetter den fine utviklingen . "Forsterkninger" forventer jeg ikke så lenge Bates fortsatt eier klubben.

Blir nesten kvalm av å tenke på alle de hattene du må spise, Jon!   ;D

Satset heldigvis ikke hatter på disse hestene, promo. Ikke var det mine ord heller. Nå gjelder det bare at laget slutter å score alle disse forbaskede målene hele tiden.  ;D
Jon R.

Kato

Nå nå. Early days.

Leedsfan

Bedre med hatter enn cocker...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Du glemte visst denne!  ;D

"Med forbehold om at noen kanoner kommer inn de nærmeste ukene: Jeg tror faktisk at jeg skal spise hatten min hvis vi scorer 75 % eller mer av antall mål vi scorte sist sesong, og det med ketchup og sennep attåt.  "

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,10793.0.html ::)
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on September 03, 2012, 20:57:25

Du glemte visst denne!  ;D

"Med forbehold om at noen kanoner kommer inn de nærmeste ukene: Jeg tror faktisk at jeg skal spise hatten min hvis vi scorer 75 % eller mer av antall mål vi scorte sist sesong, og det med ketchup og sennep attåt.  "

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,10793.0.html ::)

Sjokolade må da være mye bedre enn all denne ketchupen...  ;)
Min første Leeds-kamp:

AndyMathie

Om han skyter Leeds opp til Premier League er han en giga svær legende i min verden. Større enn de fleste heltene mine fra før. Mathie som begynner å bli klar for Premier League med Leeds kamper på tv hver eneste uke!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

http://www.leedsunited.com/news/20120911/club-pleads-guilty-to-fa-charge_2247585_2916176

Penger å tape på trøbbelet da Diouf og Doncaster slåss (spyttet  ;)) seg gjennom tunnellen etter kampen!!

Klubben ønsker ikke høring! :o  Selvsagt for å ikke sette Diouf i et dårlig lys!

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=293068

Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on September 11, 2012, 23:22:15
http://www.leedsunited.com/news/20120911/club-pleads-guilty-to-fa-charge_2247585_2916176

Penger å tape på trøbbelet da Diouf og Doncaster slåss (spyttet  ;)) seg gjennom tunnellen etter kampen!!

Klubben ønsker ikke høring! :o  Selvsagt for å ikke sette Diouf i et dårlig lys!

Imponerende rask saksbehandling i FA.... ::)
Jon R.

RoarG

Quote from: Jon R on September 12, 2012, 00:20:12

Imponerende og FA har vel aldri hørt sammen, eller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

Quote from: RoarG on September 12, 2012, 08:33:37
Quote from: Jon R on September 12, 2012, 00:20:12

Imponerende og FA har vel aldri hørt sammen, eller?

Joda, imponerende i negativ forstand, om man kan si det...

Promotion 2010

En Blackburn-supporter som har laget en egen sang om Diouf - og mange andre halv- eller helgale supportere!

http://www.tv2.no/sport/fotball/ja-dette-er-faktisk-litt-for-mye-av-det-gode-3878593.html

;D
Min første Leeds-kamp:

Leedsfan

Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff Djoff.

Er så glad for at buende fans ikke klart å skremme han avgårde når han kom. Hadde vi ikke hatt Diouf så hadde vi vært fawked...!!

Gufrias

Hørte Eddie rose Diouf for coaching av Byram og Poleon under dagens kamp. I tillegg til at han spilte en strålende kamp.

Jeg liker den kloakkrotta bedre og bedre, jeg.

martind

Han var god mot Forest og han har vært mye involvert i det vi skaper offesivt. 4 assist så langt i år er også meget bra. Satser på at han begynner å score flere mål snart og :)

MOT!! We are Leeds!

nord

Mon ikke  Norwich  ligger på lur ;D ;D

haak-d

Quote from: martind on September 24, 2012, 14:53:31
Han var god mot Forest og han har vært mye involvert i det vi skaper offesivt. 4 assist så langt i år er også meget bra. Satser på at han begynner å score flere mål snart og :)

Så lenge han leverer assists så holder det for meg, 20 assist må være et mål for han :)

Sydhagen

Warnock not worried about Diouf leaving: "He's given me he's word. He's a matador. This is his stage, he's better of with me."
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SindreWikre

El Hadji Diouf , For et kjøp! :D
Pontus ❤