Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 240622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #300 på: Juli 15, 2014, 09:26:21 »
Inne i en god preseason:

Leeds United Italia
@markcarter376 @Carlitoswayne @Hotshotscott87 @sport_simon for what i saw he is ok and our best player

Mye skryt for Byram. Flere nevner ham som en av de beste i kampene.  :)

man kan nästan se Sam Byram som ett nyförvärv inför denna säsongen,gjorde inte så många matcher förra säsongen och i dessa kunde han inte göra sig själv rättvisa
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #301 på: August 08, 2014, 19:49:28 »
Useriøse Daily Star melder at Southampton har fått et £ 4,2 millioners bud på Sam Byram avslått.

Det er vel dette som fikk en eller annen twitrer til å melde at Byram har bedt om å få gå.



Foreløpig er jeg rolig, men vi har en Berardi som kan steppe inn hvis vi får £ 15 til 20 millioner inn i kassa!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #302 på: August 08, 2014, 20:09:37 »
Skybet Championship:

Sunderland & Southampton have seen offers of around £4million rejected by Leeds for defender Sam Byram. (Daily Star) #saintsfc #safc #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DOFFER

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #303 på: August 08, 2014, 21:41:26 »
Hands off!  >:(
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #304 på: August 08, 2014, 22:03:48 »
Skybet Championship:

Sunderland & Southampton have seen offers of around £4million rejected by Leeds for defender Sam Byram. (Daily Star) #saintsfc #safc #lufc


supertalang, under 10 milj pund är bara att slänga i papperskorgen, man kan ju jämföra med vad southampton själva fått när de sålt tex bale, walcott chamberlain etc
 

Leedsgutt

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #305 på: August 09, 2014, 14:04:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Expecting Sam Byram to play but Southampton have had a bid for him turned down and Sunderland are sniffing around him too. #lufc  £4million rejected

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #306 på: August 09, 2014, 14:26:39 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Expecting Sam Byram to play but Southampton have had a bid for him turned down and Sunderland are sniffing around him too. #lufc  £4million rejected
Magefølelsen min sier at dette blir salg. :(

Og økonomisk er det nok også riktig. Jeg antar vi har med å gjøre en Byram som har gitt uttrykk for at det er uaktuelt å skrive ny kontrakt (utgår vel til sommeren). Her har man fortsatt anledning til å heve inn en del £ - erstatteren er allerede på plass (klubben har vel visst dette en stund), og det har vel også ryktes på sosiale medier om en 'unhappy Byram' (jeg har ikke festet meg særlig ved disse ryktene, men ser nå at de passer inn i et mønster).
I sum tror jeg altså det går mot et salg - men velbeslåtte Southampton skal det kunne gå an å få en anseelig sum av...

Jeg er ikke happy for dette (heller), men ser for meg at det går den veien.

(et alternativ er jo at Byram skriver under ny kontrakt og blir :) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #307 på: August 09, 2014, 14:33:25 »
Trur nok dessverre at du har rett. Etter salget blir det sikkert den gamle leksa fra Cellino om at han ville beholde han, men at spilleren var for grisk, ikke følte at det var hans spiller, mangel på respekt osv.
Endre

Odin

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #308 på: August 09, 2014, 14:36:07 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Expecting Sam Byram to play but Southampton have had a bid for him turned down and Sunderland are sniffing around him too. #lufc  £4million rejected
Magefølelsen min sier at dette blir salg. :(

Og økonomisk er det nok også riktig. Jeg antar vi har med å gjøre en Byram som har gitt uttrykk for at det er uaktuelt å skrive ny kontrakt (utgår vel til sommeren). Her har man fortsatt anledning til å heve inn en del £ - erstatteren er allerede på plass (klubben har vel visst dette en stund), og det har vel også ryktes på sosiale medier om en 'unhappy Byram' (jeg har ikke festet meg særlig ved disse ryktene, men ser nå at de passer inn i et mønster).
I sum tror jeg altså det går mot et salg - men velbeslåtte Southampton skal det kunne gå an å få en anseelig sum av...

Jeg er ikke happy for dette (heller), men ser for meg at det går den veien.

(et alternativ er jo at Byram skriver under ny kontrakt og blir :) )
Idag er det blitt slik at alle vil til PL eller til en klubb som tilbyr PL lønn (ex Fulham)
Der er ikke Leeds, og vi vil miste de beste til vi en vakker dag er tilbake der vi hører hjemme...
MOT!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #309 på: August 09, 2014, 14:51:23 »

Idag er det blitt slik at alle vil til PL eller til en klubb som tilbyr PL lønn (ex Fulham)
Der er ikke Leeds, og vi vil miste de beste til vi en vakker dag er tilbake der vi hører hjemme...
MOT!!
(Inn)ser den! Og trøster meg med at i Cellino har vi en innbitt kar som ikke gir seg før vi er der - selv om det vil 'koste' en del coacher og mislykkede forhandlinger med potensielle spillere på veien.
Heldigvis har vi en del lovende egenprodusert vi kan bruke innimellom de italienske (Cook, Mowatt to name a few), og etter hvert vil Salerno lære seg det engelske markedet også :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv:
« Svar #310 på: August 09, 2014, 14:52:42 »
Det går i alle fall ikke an å skylde på Cellino fordi vi mister spillere som Byram og McCormack. Jeg hater hvordan fotball er blitt på det planet. Stakkars Southampton f.eks.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #311 på: August 09, 2014, 15:22:03 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Expecting Sam Byram to play but Southampton have had a bid for him turned down and Sunderland are sniffing around him too. #lufc  £4million rejected
Magefølelsen min sier at dette blir salg. :(

Og økonomisk er det nok også riktig. Jeg antar vi har med å gjøre en Byram som har gitt uttrykk for at det er uaktuelt å skrive ny kontrakt (utgår vel til sommeren). Her har man fortsatt anledning til å heve inn en del £ - erstatteren er allerede på plass (klubben har vel visst dette en stund), og det har vel også ryktes på sosiale medier om en 'unhappy Byram' (jeg har ikke festet meg særlig ved disse ryktene, men ser nå at de passer inn i et mønster).
I sum tror jeg altså det går mot et salg - men velbeslåtte Southampton skal det kunne gå an å få en anseelig sum av...

Jeg er ikke happy for dette (heller), men ser for meg at det går den veien.

(et alternativ er jo at Byram skriver under ny kontrakt og blir :) )

Linker til Liverpool for £ 8 mill i fjor. Stort potensiale. Blir vel salg slik at Cellino fortsatt kan kjøpe ER uten å røre egne penger. 

Byram har 2 år igjen av kontrakten. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #312 på: August 09, 2014, 15:45:47 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Expecting Sam Byram to play but Southampton have had a bid for him turned down and Sunderland are sniffing around him too. #lufc  £4million rejected
Magefølelsen min sier at dette blir salg. :(

Og økonomisk er det nok også riktig. Jeg antar vi har med å gjøre en Byram som har gitt uttrykk for at det er uaktuelt å skrive ny kontrakt (utgår vel til sommeren). Her har man fortsatt anledning til å heve inn en del £ - erstatteren er allerede på plass (klubben har vel visst dette en stund), og det har vel også ryktes på sosiale medier om en 'unhappy Byram' (jeg har ikke festet meg særlig ved disse ryktene, men ser nå at de passer inn i et mønster).
I sum tror jeg altså det går mot et salg - men velbeslåtte Southampton skal det kunne gå an å få en anseelig sum av...

Jeg er ikke happy for dette (heller), men ser for meg at det går den veien.

(et alternativ er jo at Byram skriver under ny kontrakt og blir :) )

Linker til Liverpool for £ 8 mill i fjor. Stort potensiale. Blir vel salg slik at Cellino fortsatt kan kjøpe ER uten å røre egne penger. 

Byram har 2 år igjen av kontrakten. ☺
vad bra att han har 2 år kvar på kontraket, men då har du lagt in fel på spelarstatus kontrakt, byram knotrakt går ut 2015  enlgt vad du själv lagt in, hoppas 2016 gäller
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #313 på: August 09, 2014, 19:22:27 »
Har han virkelig to år igjen??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #314 på: August 10, 2014, 09:57:47 »
Phil Hay

On Byram: no transfer request but agent has indicated to Leeds that if a suitable chance to move to the PL comes up he'd like to consider it

1:46am - 10 Aug 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #315 på: August 10, 2014, 10:21:12 »
Phil Hay om Byram:

@ @TheSquareBall @ well, when Cardiff came calling in April 2013 they were told £8m - and promptly disappeared

2:58am - 10 Aug 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sterland

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #316 på: August 10, 2014, 16:38:59 »
Virker som Byram har stagnert. Mulig det kan være lurt å cashe inn. Selvsagt forutsatt at midlene benyttes til spillerkjøp

HåvardK

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #317 på: August 10, 2014, 17:48:27 »
Virker som Byram har stagnert. Mulig det kan være lurt å cashe inn. Selvsagt forutsatt at midlene benyttes til spillerkjøp
Stagnert? Hva får deg til å si det? Rapportene fra oppkjøringen sier vel det motsatte.

Jostein.

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #318 på: August 10, 2014, 20:01:22 »
Virker som Byram har stagnert. Mulig det kan være lurt å cashe inn. Selvsagt forutsatt at midlene benyttes til spillerkjøp
Stagnert? Hva får deg til å si det? Rapportene fra oppkjøringen sier vel det motsatte.

1+
Leeds Carajo!

Sterland

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #319 på: August 11, 2014, 05:46:41 »
Virker som Byram har stagnert. Mulig det kan være lurt å cashe inn. Selvsagt forutsatt at midlene benyttes til spillerkjøp
Stagnert? Hva får deg til å si det? Rapportene fra oppkjøringen sier vel det motsatte.

Ingenting hadde gledet meg mer enn om Byram fant tilbake til formen fra 2012/2013. Men basert på hva han leverte (eller ikke leverte) i fjor, samtidig som vi vet at han er skadeutsatt, er det naturlig å tenke at et salg kan være fornuftig om prisen er grei. Vi må selvsagt benytte midlene til forsterkninger.

Milou

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #320 på: August 11, 2014, 07:04:04 »
Greitt å takke nei til £4 mill for Byram, men det skal ikkje så mykje meir til før vi bør selge.

Det blir feil å vurdere han ut frå fjorårssesongen, men for meg er han ikkje ein £5mill spelar ut frå det han har vist hittil. Han har potensiale til å bli det, men viss vi får det for han i dag, så er det greitt å cashe inn.

samadhi

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #321 på: August 11, 2014, 08:41:03 »
Ville vært en liten katastrofe om vi selger Sam Byram nå.
Vår beste spiller og desidert den med størst potensiale.
Beste backen i Championship som er god både defansivt og offansivt.

Tør ikke stole på at ett ubeskrevet blad fra Sveits som spilte 5 seriekamper i fjor skal gå inn å erstatte han.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #322 på: August 18, 2014, 21:40:19 »
leedsunited.com:

Leeds United have agreed an extension to Sam Byram's contract until June 2016.
The contract is a reward for his contribution in the first team this season.

Sam, whose senior debut came against Shrewsbury Town in the Capital One Cup in August, has made 35 appearances this season and is the only ever present member of Neil Warnock's squad.

Gammelt nytt:

Da er vi sikre på han her også. Rettet opp KONTRAKTINFO:

Byram signed a new contract with Leeds on 26 January 2013, to extend his stay at the club until 2016.   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #323 på: August 23, 2014, 17:57:58 »
Også ute i 3 kamper for utvisningen mot Watford.

Tilbake 16.september samtidig med Bellusci.

Godt at Berardi er tilbake. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #324 på: August 23, 2014, 18:07:44 »
Også ute i 3 kamper for utvisningen mot Watford.

Tilbake 16.september samtidig med Bellusci.

Godt at Berardi er tilbake. ☺

Ikke umulig at det er et pluss for Leeds, Berardi har jeg trua på. Verre at vi ikke får kjørt inn Forsvaret når Bellusci er borte!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #325 på: August 23, 2014, 19:29:11 »
Også ute i 3 kamper for utvisningen mot Watford.

Tilbake 16.september samtidig med Bellusci.

Godt at Berardi er tilbake. ☺

Ikke umulig at det er et pluss for Leeds, Berardi har jeg trua på. Verre at vi ikke får kjørt inn Forsvaret når Bellusci er borte!
är det en match avstängning för belluscis friläges? Och 3 för byram?
 

kongsmo

Sv:
« Svar #326 på: August 23, 2014, 19:54:16 »
Direkte rødr er alltid tre kamper....
"SNIFFER"

Kai

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #327 på: August 23, 2014, 20:24:28 »
Direkte rødr er alltid tre kamper....

Kommer ikke det an på forseelsen? Trodde det bare var stygt/farefullt spill som automatisk ga tre kamper.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #328 på: August 23, 2014, 20:31:29 »
Direkte rødt mener jeg er 3 kamper ja. Det jeg mente var at jeg syntes Byram ikke er god om dagen, så kanskje like greit at Berardi får 3 kamper til å gjøre høyrebacken til sin og få spilt inn en forsvarsfirer...men når Bellusci også må ut, blir det jo rokkeringer når han skal inn igjen..

Byram tror jeg kan bli den nye  White, Parker etc.. Håper ikke, men frykter det. Får vi 6-7 mill pund tror jeg vi gjør lurt inn selge. Kan være han er den vingen vi mangler. Men defensivt så holder ikke han mål. Han har vært en del av et elendig forsvar siden gjbruddet, ikke kun de 3 andre sin skyld. Han slipper til mye fra sin side, og han har uvanlig mange balltap/ passningsfeil.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #329 på: August 23, 2014, 20:34:14 »
Direkte rødt mener jeg er 3 kamper ja. Det jeg mente var at jeg syntes Byram ikke er god om dagen, så kanskje like greit at Berardi får 3 kamper til å gjøre høyrebacken til sin og få spilt inn en forsvarsfirer...men når Bellusci også må ut, blir det jo rokkeringer når han skal inn igjen..

Byram tror jeg kan bli den nye  White, Parker etc.. Håper ikke, men frykter det. Får vi 6-7 mill pund tror jeg vi gjør lurt inn selge. Kan være han er den vingen vi mangler. Men defensivt så holder ikke han mål. Han har vært en del av et elendig forsvar siden gjbruddet, ikke kun de 3 andre sin skyld. Han slipper til mye fra sin side, og han har uvanlig mange balltap/ passningsfeil.

Basert på kampen mot M'boro JA. Basert på Brighton NEI.

Får vi £ 6-7 for en du sammenligner med White og Parker så selger vi begge de samtidig, selv om Parker er Guiseley.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973