Skrevet av Emne: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00  (Lest 83933 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #420 på: August 21, 2012, 23:00:20 »
ja, vi er bare ett poeng bak skjemaet til 90 (seier hjemme - uavgjort borte), med seier mot Peterborough (som står med to tap) borte i neste runde, så er vi ett poeng foran  :)

Fortsatt optimist selv om vi fikk et fortjent tap i dag.
The future's so White I've got to wear shades 8)

marve

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #421 på: August 21, 2012, 23:00:40 »

Akkurat nå ser det mørkt ut i forhold til sesongen. Vi så det mot Wolves at vi sleit med å holde på ballen. I dag ble vi totalt overkjørt, og det kommer vi fort til å bli mot ballbesittende lag denne sesongen.


Nå må du slutte å krisemaksimere :)
'Alle' visste vi kom til å få en tøff start, å samspille et nytt lag, med attpåtil tynn tropp, er ingen enkel oppgave.

Det gjelder å karre til seg flest mulig poeng. Og tre på lørdag var en god fangst.

Men takeover er et must, og jo før jo heller...
Viste alle det ??? ellers veldig veldig enig .
 

Joe Jordan

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #422 på: August 21, 2012, 23:01:16 »
Tidlig ennå, men bekrefter mine antagelser om at dette ikke er noe opprykkslag. Det mest bekymringsverdige er vel 11eren ikke er optimal og det er syltynt på benken. Tror det blir mange oppturer denne sesongen, men litt for mange nedturer til at vi kan hevde oss. Takeover nå!!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

johnny gangster

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #423 på: August 21, 2012, 23:01:32 »
Mest skremmande er at vi blir køyrt over heile kampen og at vi ikkje klarar å skape noke utenom målet. Kun eit par halvsjansar. Alt for dårlig! Skjerpings til neste gang.

Jon R

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #424 på: August 21, 2012, 23:01:49 »
Ingen skam å tape borte mot et av divisjonens bedre lag, men spillemessig må da dette ha vært et skritt frem og to tilbake?

Tror dette laget er for endimensjonalt til å matche de beste lagene når de har dagen. For lite tempo, flair, finesse fremover på banen...

NW må få hente inn minst 2-3 nye kvalitetsspillere før vinduet stenger. Er grundig lei av dette take-over sirkuset som ikke ser ut til å finne sin løsning og Bates som har brent av alle pengene på ikke sportslige prioriteringer .

Timeglasset osv.....
Jon R.

auren

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #425 på: August 21, 2012, 23:02:36 »

Akkurat nå ser det mørkt ut i forhold til sesongen. Vi så det mot Wolves at vi sleit med å holde på ballen. I dag ble vi totalt overkjørt, og det kommer vi fort til å bli mot ballbesittende lag denne sesongen.


Nå må du slutte å krisemaksimere :)
'Alle' visste vi kom til å få en tøff start, å samspille et nytt lag, med attpåtil tynn tropp, er ingen enkel oppgave.

Det gjelder å karre til seg flest mulig poeng. Og tre på lørdag var en god fangst.

Men takeover er et must, og jo før jo heller...

Ingen krisemaksimering. Konstaterer bare fakta. Jeg hater når Leeds blir utspilt. Det er et gedigent sjansespill Warnock har satt i gang med å lage et helt nytt lag på en eneste sesong (han går jo av til våren). Takeoveren ser ikke ut til å komme med det første, og får vi ikke inn 2-3 virkelige forsterkninger offensivt tror jeg vi kan vinke farvel til opprykksmuligheter.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Carl Fisker

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #426 på: August 21, 2012, 23:05:29 »
Surt å tape.
Neste kamp: Peterborough på bortebane på lørdag.
Interessant med Peterborough - de tapte hjemme mot Millwall i kveld.

Jon R

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #427 på: August 21, 2012, 23:06:41 »
Våre gutter har blitt utspilt både før og etter 2-1 dessverre. Hva skjedde med den fantastiske fysikken og kondisjonen i "nye Leeds"?


Ville vært uheldig med toppform fysisk i august. Såg på lørdag også at vi var sliten på slutten!

Ok. Har lest her på forumet at vi er så fantastisk trent ift forrige sesong. Betyr dette at våre motstandere har prikket inn toppformen for tidlig?
Jon R.

Oppdrettslaksen

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #428 på: August 21, 2012, 23:07:41 »
ja, vi er bare ett poeng bak skjemaet til 90 (seier hjemme - uavgjort borte), med seier mot Peterborough (som står med to tap) borte i neste runde, så er vi ett poeng foran  :)

Fortsatt optimist selv om vi fikk et fortjent tap i dag.

Apropos gullskjema, er det noen som har tenkt å lage ett for i år også?

Stephenjazz

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #429 på: August 21, 2012, 23:09:04 »
Det tar tid med nye spillere. Tror vi kommer sterkt tilbake allerede til helgen  :)

Det er ingen unnskylding når man blir rundspilt i 90 minutter
Det blir aldri umoderne å vinne

lojosang

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #430 på: August 21, 2012, 23:10:47 »

Akkurat nå ser det mørkt ut i forhold til sesongen. Vi så det mot Wolves at vi sleit med å holde på ballen. I dag ble vi totalt overkjørt, og det kommer vi fort til å bli mot ballbesittende lag denne sesongen.


Nå må du slutte å krisemaksimere :)
'Alle' visste vi kom til å få en tøff start, å samspille et nytt lag, med attpåtil tynn tropp, er ingen enkel oppgave.

Det gjelder å karre til seg flest mulig poeng. Og tre på lørdag var en god fangst.

Men takeover er et must, og jo før jo heller...

Tja, akkurat tynn tropp er vel snarere en FORDEL når man skal spille inn et helt nytt lag.  :D
- Leif Olav

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #431 på: August 21, 2012, 23:10:59 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

Rasmussen7

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #432 på: August 21, 2012, 23:12:05 »
Blir overlykkelig av å lese sofaekspertenes analyser av en kamp jeg tror vi alle har hørt på radio... Keep up the good work ::)

Hallgeir *

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #433 på: August 21, 2012, 23:13:56 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

0 poeng, ja.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #434 på: August 21, 2012, 23:14:39 »

 (han går jo av til våren).

Tja...
Fra onsdagens YEP. Intervjuet ender med:
YEP:Warnock has said before that he will quit management next summer when his contract at Leeds runs out. He'll be 64 by then. I tell him that not a single person in Leeds believes he could force himself to retire having taken Leeds into the Premier League.
NW: It would be almost impossible, he concedes. Deep down I don't think I've seen all that Leeds United can be. If the club start moving then it's going to be some journey and you know me. I'd love that. If it turns out that I can't do the job and I can't get us promoted then there's nobody that would have tried harder. I can promise that.
And I don't think Leeds could get anyone better than me at the moment, which isn't blowing my own trumpet. I'm made to measure for Leeds because I understand how much the club matters  to the people who follow it.
.......
« Siste redigering: August 21, 2012, 23:24:49 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #435 på: August 21, 2012, 23:17:24 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

0 poeng, ja.

f**k, fikk bare sjekka VG live rundt det 70 min, og da sto det 1-1, så trodde og håpte resultatet hadde holdt seg :-\ Dritt!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #436 på: August 21, 2012, 23:18:12 »


Apropos gullskjema, er det noen som har tenkt å lage ett for i år også?

Er ikke det en oppgave for Oppdrettslaksen? :)
(joda, jeg mener det)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #437 på: August 21, 2012, 23:19:15 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

0 poeng, ja.

f**k, fikk bare sjekka VG live rundt det 70 min, og da sto det 1-1, så trodde og håpte resultatet hadde holdt seg :-\ Dritt!

Du fleiper nå?  :o

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest

Leedsfan

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #439 på: August 21, 2012, 23:22:32 »
Da har det roet seg på nattevakta og jeg kan kommentere litt. Det var synd det ikke holdt helt inn, Blackpool har et meget godt lag med en superdyktig trener.

Satser på at vi reiser kjerringa mot Ferguson jr.

Håper ikke vi slipper å angre på at vi ikke har signert Boyd.

Vi er nok litt for en-dimensjonale, noe Warnock også har innrømt. Vi trenger litt fart og kreativitet, spesielt i kamper hvor vi blir dominert..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #440 på: August 21, 2012, 23:23:20 »
Vel, synd det gikk skitt. Hadde håpet på et poeng. B'pool har matchvinnere på benken. Vi har stallfyll. Warnock har en lang vei å gå. Kampen til helga mot Posh vil gi en god pekepinn på hvor gode Leeds er. Skal vi opp, må de slås, og Leeds må dominere kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #441 på: August 21, 2012, 23:23:31 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

0 poeng, ja.

f**k, fikk bare sjekka VG live rundt det 70 min, og da sto det 1-1, så trodde og håpte resultatet hadde holdt seg :-\ Dritt!

Du fleiper nå?  :o

auren


Dette er pinlig... fleiper dessverre ikke, huff!  :-\

lojosang

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #442 på: August 21, 2012, 23:25:45 »
its only one simon grayson

Klovn

Dust


Begynn å hold med huddersfield ::)

Det var da harde ord bare fordi en stakkar kommer i skade for å bruke genetivsformen av "it" i stedet for "There is" eller There's.
- Leif Olav

Asbjørnofob

  • Gjest
Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #443 på: August 21, 2012, 23:27:51 »
 ;D

marve

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #444 på: August 21, 2012, 23:28:22 »
Vel, synd det gikk skitt. Hadde håpet på et poeng. B'pool har matchvinnere på benken. Vi har stallfyll. Warnock har en lang vei å gå. Kampen til helga mot Posh vil gi en god pekepinn på hvor gode Leeds er. Skal vi opp, må de slås, og Leeds må dominere kampen.
Håper også vi slår tilbake mot posh ,men slik leeds ser ut nå så tror jeg vi skjeldent vill se at vi dominerer noen kamper .
 

4ever arcticwhite

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #445 på: August 21, 2012, 23:28:39 »
Da har det roet seg på nattevakta og jeg kan kommentere litt. Det var synd det ikke holdt helt inn, Blackpool har et meget godt lag med en superdyktig trener.

Satser på at vi reiser kjerringa mot Ferguson jr.

Håper ikke vi slipper å angre på at vi ikke har signert Boyd.

Vi er nok litt for en-dimensjonale, noe Warnock også har innrømt. Vi trenger litt fart og kreativitet, spesielt i kamper hvor vi blir dominert..
Vel, jeg håper vi slipper å angre....  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

testo

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #446 på: August 21, 2012, 23:29:24 »
MATCH STATS
Blackpool
Leeds United
20( 8 )    Shots (on Goal)    5(3) UPS >:(
6    Fouls    14 UPS >:(
5    Corner Kicks    4
4    Offsides    7
59%    Time of Possession    41%
0    Yellow Cards    2
0    Red Cards    0
1    Saves    4

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #447 på: August 21, 2012, 23:31:04 »
Blir overlykkelig av å lese sofaekspertenes analyser av en kamp jeg tror vi alle har hørt på radio... Keep up the good work ::)

Hvorfor gidder du å høre på radio og følge match stats hvis du ikke kan danne deg et grovkornet inntrykk av kampen?

Men skal ta deg på ordet:  Her følger en kampanalyse basert på fakta, 100 % fritt for de subjektive vrangforestillingene vi alle opplever som  "virkeligheten" :

2-1. Slutt. 
Jon R.

Leedsfan

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #448 på: August 21, 2012, 23:32:21 »
Da har det roet seg på nattevakta og jeg kan kommentere litt. Det var synd det ikke holdt helt inn, Blackpool har et meget godt lag med en superdyktig trener.

Satser på at vi reiser kjerringa mot Ferguson jr.

Håper ikke vi slipper å angre på at vi ikke har signert Boyd.

Vi er nok litt for en-dimensjonale, noe Warnock også har innrømt. Vi trenger litt fart og kreativitet, spesielt i kamper hvor vi blir dominert..
Vel, jeg håper vi slipper å angre....  ;)

Jeg måtte lese den setningen noen ganger og den kom ikke ut som jeg tenkte...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: KAMP vs BLACKPOOL, TIRSDAG 21.8.2012 kl 21:00
« Svar #449 på: August 21, 2012, 23:32:39 »
Sterkt med poeng mot Blackpool!

Fikk dessverre ikke sett kampen idag, noen som kunne være så vennlige å skrive et aldri så lite mini- kampreferat+en spillerbørs?  :)

0 poeng, ja.

f**k, fikk bare sjekka VG live rundt det 70 min, og da sto det 1-1, så trodde og håpte resultatet hadde holdt seg :-\ Dritt!

Du fleiper nå?  :o

auren


Dette er pinlig... fleiper dessverre ikke, huff!  :-\

Første kampen?  ::)  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje