Skrevet av Emne: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road  (Lest 95971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ankerjon15

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #480 på: September 01, 2012, 18:01:27 »
Fin opphenting, bare trist det ikke holdt helt inn MOT.

ollan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #481 på: September 01, 2012, 18:02:52 »
1 poeng greit nok,men føler at vi tapte 2 etter en meget bra 2. omgang. Ser lyst p ådet fremover med den moralen som ble vist i ettermiddag!! MOT
Ollan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #482 på: September 01, 2012, 18:04:30 »
Okei 3-3 ! vi imponerer!
Pontus ❤

Trond90

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #483 på: September 01, 2012, 18:05:11 »
Surt etter og ha snudd kampen. Men med ett par lånespillere inn så har jeg virkelig troa på dette med Warnock som sjef! Elland Road blir ett fort denne sesongen! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

RoarG

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #484 på: September 01, 2012, 18:05:55 »
På de 4 første kampene har vi møtt 3 opprykkskandidater og fått 4 poeng på det. Synes dette virker lovende. Leit at vi ikke avgjør denne kampen, når vi tross alt leder like før slutt. På den annen side lå vi under 0-2. Hadde vært mye mer misfornøyd med et poeng i denne kampen om kampforløpet hadde vært motsatt. Har tro på at dette laget kan havne høyt oppe på tabellen gitt at vi ikke blir like skaderammet som i fjor, og at vi kan dra inn et par forsterkninger i neste overgangsvindu.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

pedro

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #485 på: September 01, 2012, 18:06:45 »
Me er har starta lovande denna sesongen. Uten skader framøve vil me forbli i toppen!
Leedsomaniac

job

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #486 på: September 01, 2012, 18:07:51 »
Me er har starta lovande denna sesongen. Uten skader framøve vil me forbli i toppen!
Enig.
Marching on together!                               Siden 1970

marve

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #487 på: September 01, 2012, 18:11:26 »
På de 4 første kampene har vi møtt 3 opprykkskandidater og fått 4 poeng på det. Synes dette virker lovende. Leit at vi ikke avgjør denne kampen, når vi tross alt leder like før slutt. På den annen side lå vi under 0-2. Hadde vært mye mer misfornøyd med et poeng i denne kampen om kampforløpet hadde vært motsatt. Har tro på at dette laget kan havne høyt oppe på tabellen gitt at vi ikke blir like skaderammet som i fjor, og at vi kan dra inn et par forsterkninger i neste overgangsvindu.
Tror fortsatt at sjansene for opprykk er veldig avhengi av en takeover .
Vi rykker ikke opp med dette laget .
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #488 på: September 01, 2012, 18:18:08 »
In car now on way back. Second half performance was very good. Diouf for me was at fault for opening two goals, didn't even attempt to track back. Once we has varney right wing we looked so much better. Unbelievable miss by diouf at the end too but other than that he was very good, him and McCormack linked up very well. A game we should've won but a draw certainly isn't the end of the world.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #489 på: September 01, 2012, 18:21:09 »
På de 4 første kampene har vi møtt 3 opprykkskandidater og fått 4 poeng på det. Synes dette virker lovende. Leit at vi ikke avgjør denne kampen, når vi tross alt leder like før slutt. På den annen side lå vi under 0-2. Hadde vært mye mer misfornøyd med et poeng i denne kampen om kampforløpet hadde vært motsatt. Har tro på at dette laget kan havne høyt oppe på tabellen gitt at vi ikke blir like skaderammet som i fjor, og at vi kan dra inn et par forsterkninger i neste overgangsvindu.
Tror fortsatt at sjansene for opprykk er veldig avhengi av en takeover .
Vi rykker ikke opp med dette laget .

Enig i det. Vi har ingen spillere på benken som kan snu et kampforløp. Vi mangler en kreativ fyr på midten, en rask ving og en spiss med det ekstraordinære. Håper vi får signert noen spennende spillere på lån og at takeoveren skjer i løpet av høsten. Med gode spillerkjøp i januar er det mulig å kjempe i toppen.

Poengmessig er det en godkjent start første 4 kamper med 2-1-1. Spesielt med tanke på motstanden. Det er på papiret en av de tøffeste ligastartene vi har hatt så lenge jeg kan huske. Vi vil fremdeles møte tøff motstand neste tre kamper i Cardiff (b) og Hull og Forest (h). 5 poeng eller bedre i disse tre kampene, så begynner jeg så smått å få troen på topp 6 denne sesongen.

Jeg er fremdeles bekymret i forhold til det spillemessige. Hjemme på ER blir vi totalt overkjørt av Blackburn i store deler av første omgang. Vi sliter med å være toneangivende spillemessig, og der må vi snart være hvis topp 6 skal være realistisk. Jeg håper i det lengste at årsaken til dette bunner ut i en helt ny startellever.

Bring on Cardiff-scum!

MOT!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Glenn K

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #490 på: September 01, 2012, 18:23:12 »
Forskjellen på et topplag og et lag som vil avslutte oppunder play off dette her?

Ikke basert på en enkelt kamp.

auren

Det er helt rett, men om dette gjentar seg et par ganger så mener jeg det er forskjellen. Men alt i alt sterkt å komme tilbake på 0-2 i dag!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #491 på: September 01, 2012, 18:23:18 »
Kan Eddie G være stille når Warnock snakker?!? HELVE**********!!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #492 på: September 01, 2012, 18:25:19 »
Kan Eddie G være stille når Warnock snakker?!? HELVE**********!!

Enig, mest intetsigende intervjuet noensinne, og det er ikke Warnock sin feil.
KEEP FIGHTING!!

RoarG

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #493 på: September 01, 2012, 18:27:28 »
På de 4 første kampene har vi møtt 3 opprykkskandidater og fått 4 poeng på det. Synes dette virker lovende. Leit at vi ikke avgjør denne kampen, når vi tross alt leder like før slutt. På den annen side lå vi under 0-2. Hadde vært mye mer misfornøyd med et poeng i denne kampen om kampforløpet hadde vært motsatt. Har tro på at dette laget kan havne høyt oppe på tabellen gitt at vi ikke blir like skaderammet som i fjor, og at vi kan dra inn et par forsterkninger i neste overgangsvindu.
Tror fortsatt at sjansene for opprykk er veldig avhengi av en takeover .
Vi rykker ikke opp med dette laget .

Enig i det. Vi har ingen spillere på benken som kan snu et kampforløp. Vi mangler en kreativ fyr på midten, en rask ving og en spiss med det ekstraordinære. Håper vi får signert noen spennende spillere på lån og at takeoveren skjer i løpet av høsten. Med gode spillerkjøp i januar er det mulig å kjempe i toppen.

Poengmessig er det en godkjent start første 4 kamper med 2-1-1. Spesielt med tanke på motstanden. Det er på papiret en av de tøffeste ligastartene vi har hatt så lenge jeg kan huske. Vi vil fremdeles møte tøff motstand neste tre kamper i Cardiff (b) og Hull og Forest (h). 5 poeng eller bedre i disse tre kampene, så begynner jeg så smått å få troen på topp 6 denne sesongen.

Jeg er fremdeles bekymret i forhold til det spillemessige. Hjemme på ER blir vi totalt overkjørt av Blackburn i store deler av første omgang. Vi sliter med å være toneangivende spillemessig, og der må vi snart være hvis topp 6 skal være realistisk. Jeg håper i det lengste at årsaken til dette bunner ut i en helt ny startellever.

Bring on Cardiff-scum!

MOT!  :)

auren
Kunne alltids ønske oss bedre spillere, men offensivt i dag stemte det vel bra? Med litt bedre uttelling hadde vi vunnet 4-3 eller 5-3. Det kan godt hende at dette laget greier å rykke opp. Det er tross alt et nykomponert lag, og det vil ta litt tid før spillet sitter slik som Warnock vil at det skal spille. Har faktisk tro på Leeds nå. Ser fram til Cardiff-kampen. Håper på større kynisme på bortebane, slik at vi kan kjempe oss til mange ettmåls-seire i jevne kamper.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #494 på: September 01, 2012, 18:29:05 »
Kan Eddie G være stille når Warnock snakker?!? HELVE**********!!

Enig, mest intetsigende intervjuet noensinne, og det er ikke Warnock sin feil.
:D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #495 på: September 01, 2012, 18:32:30 »
Stemmer det at Green er tilbake etter pausen, da har det vel gått ca 4 uker?
Han har vært savnet! Så lenge disse 12-13 spillerne får spille/nok hvile vil vi klare oss bra. Men det er urealistisk å tro at de klarer å restituere seg til hver kamp i de harde periodene som kommer utover høsten.
Innen da må noe ha skjedd med troppen vår!
(og det har jeg ikke gitt opp håpet om skal skje - tross Warnocks etter kampen-intervju...)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #496 på: September 01, 2012, 18:33:43 »
Og hva sa Warnock i intervjuet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #497 på: September 01, 2012, 18:39:02 »
Og hva sa Warnock i intervjuet?

auren

Her er to varianter over hva han sa. Budskapet er jo tydelig selv ordbruken er usikker...  ::)

Sitat
Eddie: So you've got a few weeks to rest and look at things and then you've got the loan market.

Warnock: Hah, yeah, don't hold your breath.


Well, that tells me what I need to know.


Sitat
Gray: "Loan market opens too Niel"

Warnock: "Don't hold you're breath"

 f**king hell, not enough money for loans now!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #498 på: September 01, 2012, 18:40:13 »
Stemmer det at Green er tilbake etter pausen, da har det vel gått ca 4 uker?
Han har vært savnet! Så lenge disse 12-13 spillerne får spille/nok hvile vil vi klare oss bra. Men det er urealistisk å tro at de klarer å restituere seg til hver kamp i de harde periodene som kommer utover høsten.
Innen da må noe ha skjedd med troppen vår!
(og det har jeg ikke gitt opp håpet om skal skje - tross Warnocks etter kampen-intervju...)
Ting skjer fort i fotball. Da som ikke var mulig i går, kan bli mulig i morgen. Og ingen så det komme. Tar alt som kommer fra trenere og spillere med en stor klype salt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #499 på: September 01, 2012, 18:41:35 »
Fikk ikke med meg kampen direkte, for laglederne til guttungen hadde fått det innfallet å melde laget på cup i dag. Fikk med meg at Leeds lå under 0-2, så det var alt i alt en positiv opplevelse å bla seg igjennom denne tråden etter at jeg kom hjem.

Får føye til at mitt tips på Season Long (0-0) var ikke for optimistisk, og ikke for pessimistisk, men likevel totalt borte i tåka. Jeg trodde ellers at sånne resultater hørte Grayson-æraen til?
Hekta på Leeds siden 1974

magnuer

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #500 på: September 01, 2012, 18:55:43 »
Ok resultat, men f*** så irriterende at seieren glapp på slutten >:(

gulle

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #501 på: September 01, 2012, 18:56:34 »
Fikk ikke med meg kampen direkte, for laglederne til guttungen hadde fått det innfallet å melde laget på cup i dag. Fikk med meg at Leeds lå under 0-2, så det var alt i alt en positiv opplevelse å bla seg igjennom denne tråden etter at jeg kom hjem.

Får føye til at mitt tips på Season Long (0-0) var ikke for optimistisk, og ikke for pessimistisk, men likevel totalt borte i tåka. Jeg trodde ellers at sånne resultater hørte Grayson-æraen til?
trodde også vi var ferdige med å drive å slippe inn i bøtter på heimebane, men skriver det på kontoen for nykomponert lag, vi håper det kommer seg når ting får satt seg.
imponerende moral og greit resultat.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #502 på: September 01, 2012, 18:59:25 »
Hehe, her er en kar som okker seg over en 'verdensmester ' på waccoe som har alle svarene, men ser ikke kampene. men jeg merket meg følgende: :)

Sitat
To be fair he's right, just been reading P.A.T.E.L's comments, embarrassing but not suprising seeing as he wasn't at the game again. Has he even seen us play this season? Yet he knows exactly where we're going wrong and how we're playing, he's not the only one either. There was a lot to be encouraged by today, not least the amount of chances we created for a team with "no creativity".
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #503 på: September 01, 2012, 19:24:36 »
Hehe, her er en kar som okker seg over en 'verdensmester ' på waccoe som har alle svarene, men ser ikke kampene. men jeg merket meg følgende: :)

Sitat
To be fair he's right, just been reading P.A.T.E.L's comments, embarrassing but not suprising seeing as he wasn't at the game again. Has he even seen us play this season? Yet he knows exactly where we're going wrong and how we're playing, he's not the only one either. There was a lot to be encouraged by today, not least the amount of chances we created for a team with "no creativity".

Vi putter flere mål og skaper flere sjanser enn jeg ville trodd før serien startet. Det er mye positivt som skjer om dagen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #504 på: September 01, 2012, 19:25:08 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #505 på: September 01, 2012, 19:37:19 »
Hmmmm... Kan ikke helt se at Peltier er the bad guy på alle baklengsa. NW legger faktisk skylden på Diouf!   :o

Og skal vi tro Warnock, signer altså Diouf kontrakt for Leeds i kveld.  :)

Strålende mål av Macca btw. Meget bra avslutningsteknikk!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #506 på: September 01, 2012, 19:42:43 »
Hmmmm... Kan ikke helt se at Peltier er the bad guy på alle baklengsa. NW legger faktisk skylden på Diouf!   :o

Og skal vi tro Warnock, signer altså Diouf kontrakt for Leeds i kveld.  :)

Strålende mål av Macca btw. Meget bra avslutningsteknikk!

auren


Hvor er Peltier på målene??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #507 på: September 01, 2012, 19:45:17 »
4 gang denne sesongen jeg ser baklengs som en følge av at avstanden mellom høyre stopper og høyre back er alt for stor
 

ollan

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #508 på: September 01, 2012, 19:46:07 »
Hmmmm... Kan ikke helt se at Peltier er the bad guy på alle baklengsa. NW legger faktisk skylden på Diouf!   :o

Og skal vi tro Warnock, signer altså Diouf kontrakt for Leeds i kveld.  :)

Strålende mål av Macca btw. Meget bra avslutningsteknikk!

auren
rimelig mye sort/hvitt komentering på Eddie,litt sånn som dine kommentarer underveis!! ;D ;D Bergen ved kamp snart??
Ollan

auren

Sv: KAMP: vs Blackburn Rovers, lørdag 1/9 2012, Elland Road
« Svar #509 på: September 01, 2012, 19:46:15 »
Hmmmm... Kan ikke helt se at Peltier er the bad guy på alle baklengsa. NW legger faktisk skylden på Diouf!   :o

Og skal vi tro Warnock, signer altså Diouf kontrakt for Leeds i kveld.  :)

Strålende mål av Macca btw. Meget bra avslutningsteknikk!

auren


Hvor er Peltier på målene??

På 3-3 målet fikk han visst skylden for å ha laget corner i utgangspunktet. På 1-0 målet er han ikke å se, men en høyreback må da få lov til å ta et offansivt løp i løpet av kampen? På 2-0 målet står han merkelig plassert som en slags tredje stopper og Pedersen kan enkelt spille gjennom. Det er vel kun på 2-0 målet jeg mener Peltier virkelig burde gjort sakene sine bedre.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.