Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 364486 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #30 på: September 05, 2012, 13:47:27 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #31 på: September 05, 2012, 13:54:25 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
..ikke for deg?
Ups & Ups!!

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #32 på: September 05, 2012, 14:06:36 »
Tror dessverre ikke DJ er bedre enn Demba Ba og Papiss Cisse ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #33 på: September 05, 2012, 14:39:49 »
Tror dessverre ikke DJ er bedre enn Demba Ba og Papiss Cisse ;)
Skjønner ikke hva det betyr jeg, men du har sikkert rett  ;)
Ups & Ups!!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #34 på: September 05, 2012, 14:48:17 »
Dj campbell , Ji Dong Won og Connor Wickham er alle tilgjengelige :) go on Nw !
Pontus ❤

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #35 på: September 05, 2012, 15:06:01 »
Virker som det er mer kvalitet som er blitt utelatt i år enn i fjor. Da var det bare rask. Og vi gikk for rasket...

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #36 på: September 05, 2012, 15:56:45 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #37 på: September 05, 2012, 16:27:43 »
Gi Varney litt mer tid a! Jeg teller 5.september... gi mannen tid! Dessuten har han allerede 1 mål, og 2 assists, på 2.plass på assists lista. Varney er kvalitet... han kommer.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #38 på: September 05, 2012, 16:30:07 »
Tror dessverre ikke DJ er bedre enn Demba Ba og Papiss Cisse ;)
Skjønner ikke hva det betyr jeg, men du har sikkert rett  ;)

Jeg holder med the Black'nWhite fra den regntunge, iskalde og vindfulle hovedstaden i Northumbria ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #39 på: September 05, 2012, 17:29:17 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #40 på: September 05, 2012, 17:49:28 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)

Latterlig innlegg.. Aldri gitt uttrykk for at jeg har vært fornøyd med å bytte Snodgrass med Varney, såfremt det er jeg som er Kenniboy...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #41 på: September 05, 2012, 18:05:56 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)

Latterlig innlegg.. Aldri gitt uttrykk for at jeg har vært fornøyd med å bytte Snodgrass med Varney, såfremt det er jeg som er Kenniboy...

Hei Leedsfan! Det innlegget var ikke til deg, men til min venn  Kenneth "kontakinte" Hansen.  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #42 på: September 05, 2012, 18:08:42 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)

Latterlig innlegg.. Aldri gitt uttrykk for at jeg har vært fornøyd med å bytte Snodgrass med Varney, såfremt det er jeg som er Kenniboy...

Hei Leedsfan! Det innlegget var ikke til deg, men min venn  Kenneth "kontakinte" Hansen.  :)

Da ber jeg om unnskyldning:)
Ã… være fornøyd med å bytte Varney mot Snodgrass er galskap.

Allikevel så kommer Varney mer og mer, mye fotball i han.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #43 på: September 05, 2012, 18:18:39 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)

Latterlig innlegg.. Aldri gitt uttrykk for at jeg har vært fornøyd med å bytte Snodgrass med Varney, såfremt det er jeg som er Kenniboy...

Hei Leedsfan! Det innlegget var ikke til deg, men min venn  Kenneth "kontakinte" Hansen.  :)

Da ber jeg om unnskyldning:)
Ã… være fornøyd med å bytte Varney mot Snodgrass er galskap.

Allikevel så kommer Varney mer og mer, mye fotball i han.

Jeg håper du har rett. (Trua er det nok verre med). Varney er gitt en svært viktig rolle i laget og det blir vanskelig å rykke opp hvis han ikke leverer. ( ihvertfall hvis han skal spille 90 minutter uke ut og uke inn som han gjør nå). Om han så bare finner tilbake til 70 % av høsten 2010 nivået, vil det kanskje være godt nok. Så langt denne sesongen er mitt inntrykk av at han bare har vært en blek skygge av 2010 utgaven. Det som bekymrer meg mest er at teknikken ikke lenger ser ut til å sitte som den skal hos Varney, verken når det gjelder ballmottak , dribleferdigheter, pasning- eller innleggsfot.  :-\
Jon R.

Per-Stian


Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #45 på: September 06, 2012, 11:27:35 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)
Vell, jeg kunne sikkert svart noe i samme dur som Leedsfan Jon.  ;D

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #46 på: September 06, 2012, 11:31:11 »
Gi Varney litt mer tid a! Jeg teller 5.september... gi mannen tid! Dessuten har han allerede 1 mål, og 2 assists, på 2.plass på assists lista. Varney er kvalitet... han kommer.
Hører du sier det, men skjønner ikke helt hva du mener. Jeg gir ungutta tid til å spille seg inn, ikke en erfaren "kavalitets spiller" :D Han har TRELEGG!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #47 på: September 06, 2012, 15:44:16 »
DJ hadde vært konge for dere. Bare 2 sesonger siden han var stor for Blackpool, og putta 10 PL mål. Hadde dere fått ham hadde dere garantert hatt en måltyv av dimensjoner som hadde satt hva som helst av sjanser så lenge ballen er innenfor en radius av 2 meter for ham. Get him!

Rob Hulse derimot er shaite. Ikke god nok for nPC engang den gubben. Ville bare vært waste å hente ham.
Halooooooooooooo!! Vi venter fortsatt på Varney, han slår pluttselig til har jeg hørt noen si..

Fortsatt like fornøyd med byttet Snodgrass vs Varney, kenniboy?  ;)
Vell, jeg kunne sikkert svart noe i samme dur som Leedsfan Jon.  ;D

Vi heter nesten det samme, men jeg er litt mer positiv enn deg. Tog du han?

Varney mot Snodgrass er et dårlig bytte....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #48 på: September 06, 2012, 15:54:56 »
Snodgrass er uerstattelig for et hvilket som helst nPC lag, ergo er Varney en god erstatter for en en en spiller av Snodgrass' kaliber.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #49 på: September 06, 2012, 15:55:55 »
Gi Varney litt mer tid a! Jeg teller 5.september... gi mannen tid! Dessuten har han allerede 1 mål, og 2 assists, på 2.plass på assists lista. Varney er kvalitet... han kommer.
Hører du sier det, men skjønner ikke helt hva du mener. Jeg gir ungutta tid til å spille seg inn, ikke en erfaren "kavalitets spiller" :D Han har TRELEGG!!

Drogba brukte også en sesong, for å bli skikkelig varm i Chelsea trøya ;)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

stigahauge

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #50 på: September 06, 2012, 16:57:35 »
Og Torres
Gi Varney litt mer tid a! Jeg teller 5.september... gi mannen tid! Dessuten har han allerede 1 mål, og 2 assists, på 2.plass på assists lista. Varney er kvalitet... han kommer.
Hører du sier det, men skjønner ikke helt hva du mener. Jeg gir ungutta tid til å spille seg inn, ikke en erfaren "kavalitets spiller" :D Han har TRELEGG!!

Drogba brukte også en sesong, for å bli skikkelig varm i Chelsea trøya ;)

Og Torres!! Varney blir ingen Snodgrass, men kanskje viktigare! Fremtiden vil sjå! Skal iallefall støtte han til han eventuelt skifter drakt!
 

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #51 på: September 06, 2012, 17:32:13 »
Hulse er en morsom type spiller som ofrer mye ute på banen. Ønsker han velkommen tilbake hit da han passer inn i opplegget til NW. Dessuten likner han bittelitt på selveste Ian Baird  :)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #52 på: September 06, 2012, 19:05:14 »
Varney blir ingen Snodgrass, men kanskje viktigare! Fremtiden vil sjå! Skal iallefall støtte han til han eventuelt skifter drakt!

Her har du et godt poeng! Varney er ingen sportslig fullgod erstatning for Snodgrass, men "garderobemessig" kan han bli viktigere. Jeg vet ikke hva slags type Snoddy er personlig, men jeg er av den oppfatning at verken han eller Howson, altså, våre tidligere kapteiner, er skikkelig "vinnerskaller", noe som er helt essensielt for suksess - spesielt i en knokkeliga hvor tolv-fjorten lag kan kjempe om tre opprykksplasser.

Dette er ikke et forsøk på å unnskylde salget av skotten, for jeg ville heller hatt han enn Varney i laget pdd, men det jeg setter min lit til hos Warnock, er hans (tilsynelatende) evne til å dyrke en vinner-, eller rettere sagt opprykkskultur, i lagene sine. Best av alt ville vært med publikumsfriere som Snoddy og Gradel m.fl, men det viktigste er uansett resultatene - rykker Leeds United opp i årets sesong, er det tross alt uvesentlig - isolert sett - om Snoddy og Howson var i stallen eller ikke.

Vi har vel alle påpekt mangelen av kapteiner i stallen siden nedrykket fra øverste hyllet, jeg synes faktisk det begynner å minne om at vi har flere av disse (Varney?, Pearce, Norris, Kenny osv) enn vi har hatt siden Ridsdales gullfiskbolle sprakk.

EDIT: Austin er også et typisk 'lead by example'-emne, om han ikke nødvendigvis fremstår som den mest verbale.
Marching on together!

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #53 på: September 06, 2012, 22:04:30 »
Austins spel snakka for han  8)

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #54 på: September 07, 2012, 14:10:50 »
Matteo i YEP i dag:

Sitat

By Dominic Matteo
Published on Friday 7 September 2012 12:50

If you’re a Premier League player with a foot in the loan market then the chances are this past week has not been a good one.

The introduction of fixed 25-man squads in the Premier League means a footballer’s situation is no longer a secret. In short, if you reach September and find yourself being linked with loan moves elsewhere you know you’re surplus to requirements - for the next few months at least.

How will players react to that? They’ll react as you’d expect them to. They’ll feel isolated by their club and they’ll wish they’d found a move before the FIFA transfer window closed.

Some would rather sit about and take their money than up sticks and walk out into the Football League.

I know how it feels to be unwanted – Blackburn Rovers made that very clear to me – but I can’t see why anyone would prefer to kick their heels than play proper, first-team football. Sitting in the reserves is the most pointless existence, especially if you’re an experienced player with plenty to offer.

I hated playing in reserves games, absolutely hated it. I’ll admit that openly. I saw some point in them when you were coming back from injury but at other times they were demoralising fitness exercises – and not very good ones. I was jealous of the lads who were in the first team and I resented the fact that they were going off to big games while I played behind closed doors. Most clubs stage reserve games behind closed doors these days. You don’t even get a crowd.

When I finally forced my way out of Blackburn, the best offer I had was Stoke City. It wasn’t the most obvious move for me but I decided to go there and throw myself into it. I loved the feeling of training all week and playing when it mattered. Eighteen months later we won promotion. Happy, happy days.

So I’d question the sanity of any player who is surplus to requirements at a Premier League club, receives an offer to join Leeds United on loan and decides to say ‘no’. Fair enough if they’ve got better options or a good reason to go elsewhere but I can’t accept that anyone would rather play in behind-closed-doors friendlies than experience the sort of atmosphere we saw at Elland Road on Saturday. United’s game against Blackburn was a cracker.

The emergency loan market is not a particularly popular subject in Leeds. A lot of supporters take the view that United have been too reliant on it over the years and used it as an alternative to making big, permanent signings. Some would say – and I do agree with this – that a number of the players brought in on emergency loans in the past few years have not made a great impact.

But I don’t think it’s fair to claim that loan signings are poor signings full stop. That’s a bit simplistic. There are good players out there at this time of year. To me, trying to find effective loanees in February or March is a tough ask because the market grows so thin but virtually every Premier League side has a group of four or five players available at the moment. The key is signing the right people.

That sounds obvious but I’ll give you an example: When Leeds were fighting to get into the Championship play-offs in 2011, they brought in Jake Livermore and Barry Bannan. Were they ideal options to shore up the midfield? I’m not having a go at either of them because they’re talented lads but you’re talking about two inexperienced arrivals at a time when the heat was on and Leeds were struggling to get over the line.

It’s one thing running the show in youth-team games or reserve matches but it’s another altogether when you’re throwing the likes of Bannan and Livermore into the heat of Elland Road. The atmosphere’s tense and the crowd can get anxious; that’s when you need players who’ve been there and done it under the same sort of pressure.

Neil Warnock has loaded his squad with experienced footballers and his strategy is already paying off. For the first time in a while I can see real camaraderie among his players and they’ve had a good month. But Warnock needs more players. Of course he does. I know I sound like a broken record but it’s clear for everyone to see.

I feel the same about the loan window as I did about the summer window – give the manager some money and he’ll spend it well. He’ll raise the potential of a very good team. He’s an excellent judge of player from what I’ve seen and let’s face it, he’s extremely well connected. I can’t see him bringing in unproven kids.

I made this point a few weeks ago but I’ll make it again – why, when you’ve got a guy with seven promotions on his record and a good first month of the season behind him, would you think twice about backing him to the tune of a couple more signings? Is it not common sense? We’re told that the aim of the club is to get promotion and I really think that with a bit of strengthening this side have a chance – a chance Leeds should be doing everything to take.


Satser på at det kommer et par lånesigneringer som gir oss enda mer håp etter en bra start, ASAP ZULU!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #55 på: September 07, 2012, 14:21:17 »
Vondt for å se for meg at vi får inn noe lånespillere heller jeg sånn som situasjonen har vært i det siste  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds


Håkon

Leeds for alltid


Håkon

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #59 på: September 09, 2012, 12:43:00 »
Jenas til Leeds?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/tottenham-are-willing-to-let-jermaine-jenas-leave-1314476?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Skjer aldri, han har 45000£ i uken..,,,.......
Gratulerer til han, men hva er poenget ditt?

Leeds signerer ikke spillere i den prisklassen...,,Andrew haigh hadde ikke troen på det, riiiigght......
Leeds for alltid