Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 364526 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #60 på: September 09, 2012, 13:05:52 »
Jenas til Leeds?
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/tottenham-are-willing-to-let-jermaine-jenas-leave-1314476?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Skjer aldri, han har 45000£ i uken..,,,.......
Gratulerer til han, men hva er poenget ditt?

Leeds signerer ikke spillere i den prisklassen...,,Andrew haigh hadde ikke troen på det, riiiigght......


På lån er jo ikke umulig:

http://www.espn.co.uk/football/sport/story/169377.html?CMP=OTC-RSS

Er lånet bare for en måned er det ikke vits. Må være minst til januar, eller sesongen ut. Om vi har behov for en skadeforfulgt spiller er en annen ting, så litt lunken til Jenas. Men at han har kvaliteter når han er skadefri er jo ingen som helst tvil om!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #61 på: September 09, 2012, 13:26:50 »
Jenas er klasse i nPC. Klasse i NUFC, klasse i starten av Spurs tiden sin, men er skadeforfulgt. Form is temporary - class is permanent.
Kort sagt; Jenas hadde blitt en suksess for dere med 80% sansynlighet. :)
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Oppdrettslaksen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #62 på: September 09, 2012, 13:56:29 »
Flere nettsider nevner at dette er et såkalt "Emergency loan" pga Norris' skade. Isåfall tyder det meste på at dette er et lån på kun en måned...

Bellini

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #63 på: September 09, 2012, 14:20:51 »
Han er skade fri nå, og sikkert veldig intressert i å bevise at han fortsatt har noe å gi og da kan dette være en god deal for Leeds.
Har tro på dette viss det skulle ordne seg, ikke umulig siden det er snakk om et lån!! hadde vært konge med lån til jul men mest sannsynlig blir det nok for 1 månde

Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #64 på: September 09, 2012, 16:52:53 »
1 månede er ikke så værst det heller. Presterer han godt, er det sikkert mulighet for å forlenge lånet hans når 1 mnd er gått.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #65 på: September 09, 2012, 17:06:43 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.
Marching on together!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #66 på: September 09, 2012, 17:43:56 »

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Helgardering?   ;)
Jon R.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #67 på: September 09, 2012, 18:20:19 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #68 på: September 09, 2012, 18:54:05 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?

Jeg husker en kamp mot verdens beste markeringsstopper Jurgen Kohler, tyskeren hadde mest lyst til å grine. Husker også en kamp mot En italiener ved navn Fabio + et langt etternavn, og italieneren ble bare mer og mer svimmel utover i kampen.

Carew har tidvis vært klasse. Hadde han elsket fotball mer enn pengene og berømmelsen så kunne han ha vært mye større..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #69 på: September 09, 2012, 18:59:39 »
Word!

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #70 på: September 09, 2012, 19:01:11 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?

Jeg husker en kamp mot verdens beste markeringsstopper Jurgen Kohler, tyskeren hadde mest lyst til å grine. Husker også en kamp mot En italiener ved navn Fabio + et langt etternavn, og italieneren ble bare mer og mer svimmel utover i kampen.

Carew har tidvis vært klasse. Hadde han elsket fotball mer enn pengene og berømmelsen så kunne han ha vært mye større..

Tull, han er oppskrytt.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #71 på: September 09, 2012, 19:12:00 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?

Jeg husker en kamp mot verdens beste markeringsstopper Jurgen Kohler, tyskeren hadde mest lyst til å grine. Husker også en kamp mot En italiener ved navn Fabio + et langt etternavn, og italieneren ble bare mer og mer svimmel utover i kampen.

Carew har tidvis vært klasse. Hadde han elsket fotball mer enn pengene og berømmelsen så kunne han ha vært mye større..

Tull, han er oppskrytt.

Flott argumentasjon, du vinner..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #72 på: September 09, 2012, 19:35:49 »
Forresten så håper jeg Jenas kommer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #73 på: September 09, 2012, 21:03:33 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?

Klart han har vært det. Husker godt kampen for Lyon, da han herjet så mye med Cannavaro og Ramos på Santiago, at de to antakelig måtte oppsøke psykolog i etterkant. En prestasjon Trevor Francis mente er den største enkeltkampsprestasjonen han noensinne har sett, uansett spiller.

Gode sesonger for Valencia, med blant annet finale i CL osv. Klart han har vært klasse.

Nå var forresten ikke Carew poenget med tråden. Jeg kunne like gjerne brukt Maradona som eksempel (uten sammenligning med Carew, forøvrig).
Marching on together!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #74 på: September 09, 2012, 21:37:39 »
Flere nettsider nevner at dette er et såkalt "Emergency loan" pga Norris' skade. Isåfall tyder det meste på at dette er et lån på kun en måned...
Alle lån i lånevinduet (det som åpner nå strax) er "emergency loans". Det heter vel faktisk "Emergency Loan Window", om jeg ikke husker feil. Et slikt lån kan ha en varighet på opp til tre måneder.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #75 på: September 09, 2012, 21:40:16 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?

Klart han har vært det. Husker godt kampen for Lyon, da han herjet så mye med Cannavaro og Ramos på Santiago, at de to antakelig måtte oppsøke psykolog i etterkant. En prestasjon Trevor Francis mente er den største enkeltkampsprestasjonen han noensinne har sett, uansett spiller.

Gode sesonger for Valencia, med blant annet finale i CL osv. Klart han har vært klasse.

Nå var forresten ikke Carew poenget med tråden. Jeg kunne like gjerne brukt Maradona som eksempel (uten sammenligning med Carew, forøvrig).
Det er vel ingen som mener at Maradona er, eller har vært, class  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #76 på: September 09, 2012, 22:46:37 »

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Helgardering?   ;)

Ja, det kan du si, klarer ikke helt å bestemme meg. Jeg synes egentlig han er elendig, men det finnes vel de som likevel kan gjøre det bra i andre divisjoner. Det virker ikke alltid som man kan sammenligne PL og nPC direkte, utenom at PL har et høyere nivå; det er to forskjellige typer liga.

Det blir ikke klarere, det er jeg klar over, men jeg er egentlig ikke så negativ til han som jeg trodde jeg skulle være. ::)
Marching on together!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #77 på: September 09, 2012, 22:51:19 »
Jenas gir oss jo en rutinert mann som kan bekle mange posisjoner :) Jatakk
Pontus ❤

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #78 på: September 10, 2012, 07:01:40 »
Jenas klasse? Det må i så fall være årevis siden og dette med class is permanent kommer helt an på hva man snakker om. Det er vel ytterst få som ville hentet Carew pdd?

Nei, jeg synes Jermaine Jenas er en dårlig spiller, men noe sier meg at han hadde kledd nPC og det gjelder ikke bare det lavere nivået.

Det er vel ingen som meiner Carew er, eller har vert, class?

Jeg husker en kamp mot verdens beste markeringsstopper Jurgen Kohler, tyskeren hadde mest lyst til å grine. Husker også en kamp mot En italiener ved navn Fabio + et langt etternavn, og italieneren ble bare mer og mer svimmel utover i kampen.

Carew har tidvis vært klasse. Hadde han elsket fotball mer enn pengene og berømmelsen så kunne han ha vært mye større..

Tull, han er oppskrytt.

Flott argumentasjon, du vinner..

Takk.
COME ON LEEDS !!

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #79 på: September 10, 2012, 07:19:38 »
Jenas mangler selvtillit sier spurs fans og det regner jeg med at vår BOSS gir ham ;)
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #80 på: September 10, 2012, 08:32:40 »
YEP i dag:

Sitat

By Phil Hay
Published on Monday 10 September 2012 07:00

Even before David Norris succumbed to a torn thigh muscle, Neil Warnock’s intentions in the emergency loan window were perfectly clear.

The market opened to Football League clubs on Friday night and the opportunity it gave to Leeds United as one they needed. Warnock went into the international break looking for a new forward, but he is coming out of it with unexpected worries about the state of his midfield. Norris’ injury just a month into the season underlined his concerns about the depth of the squad at Elland Road.

United rode the knee problem suffered by Paul Green last month, possessing enough players to compensate for his loss and signing a more 
recognised winger in El-Hadji Diouf, but Norris’ impending four-week absence combined with a hamstring strain suffered by Michael Brown leaves Warnock wondering how he will construct a midfield for Saturday’s game at Cardiff City.

The opening of the Football League’s emergency window presents an obvious solution, allowing temporary signings up to a maximum of 93 days.

Premier League clubs have submitted en masse fixed 25-man squads to their governing body, clarifying which players will be involved in the first half of the season and which might be allowed to depart on loan.

Warnock may find attractive options within the pool of Premier League outcasts, but the United manager is unlikely to limit his interest to those players alone.

He has been linked in the past seven days with Shaun Derry and Cameron Jerome – two players included in their respective clubs’ 25-man squads – and while the presence of defensive midfielder Rodolph Austin at Elland Road would cast doubt on any interest in signing Derry, sources in Stoke believe Jerome is a striker who Warnock would like to tempt away.

For all the problems developing in his midfield, Warnock knows that Norris and Green should return to full fitness before long. Norris is expected to be available early next month and Green will return around the same time having been ruled out for eight weeks after suffering a knee injury in last month’s Championship win over Wolverhampton Wanderers.

Warnock will look to cover himself in the meantime with both players likely to miss up to five league matches and Brown’s fitness also in doubt, but the 63-year-old’s desire for another striker to arrive at Elland Road has been weighing on him all summer.

Speaking ahead of the summer transfer deadline, Warnock said: “We want to look if we can financially to bring another forward in (on loan) because we’re so thin.”

The Leeds boss watched his transfer fund dry up during the closing weeks of August and the prospect of a timely injection of cash via the proposed takeover of United receded as talks between current owner Ken Bates and a Middle Eastern consortium dragged on beyond the end of last month.

Sources in the Middle East anticipated a conclusion to negotiations one way or the other last week, claiming the buyers were rapidly losing patience, but both parties have been silent in the past 72 hours. The process appears to be continuing.

Warnock’s clout in the loan market is likely to be limited with so much doubt surrounding the takeover and no sign of financial investment from elsewhere, aside from money guaranteed from this month’s Capital One Cup tie against Everton.

His preferred strategy throughout his managerial career has been to name three or four attacking players on his bench. In his final league match as Queens Park Rangers boss, a week before he was sacked, his substitutes included Shaun Wright-Phillips, Rob Hulse, DJ Campbell and Federico Macheda – that in addition to a starting line-up which contained Jamie Mackie, Heidar Helguson and Adel Taarabt.

He was helped at Loftus Road by a wage bill befitting a Premier League side, but the attacking alternatives on offer to him when Leeds found themselves 2-0 down against Blackburn Rovers last weekend were not extensive. Several of the strikers who changed clubs for serious money on transfer deadline day – Nicky Maynard especially – were players who Warnock might have bid for himself had the funds been available.

Hulse and Campbell are surplus to requirements at QPR after both were left out of Mark Hughes’ 25-man squad. Hulse is said to be reluctant to uproot from Loftus Road and might not be the type of forward Warnock requires but Campbell – a player he took to QPR for more than £1million last summer – is a ready-made option. Championship leaders Blackpool are believed to be 
interested in signing the 30-year-old, having used him to good effect during their run to promotion in 2011.

A number of midfielders have also been left to look for moves to the Football League. Michael Johnson – a target pursued repeatedly by ex-Leeds boss Simon Grayson – appears to have no future at Manchester City and Stoke found no room in their plans for Michael Tonge, an attacking midfielder who thrived under Warnock during several years together at Sheffield United.

Norris has filled that role for Leeds during the past month, the foil to Austin’s aggressive style, but Warnock will struggle to replace the 31-year-old from within.

Leeds have Danny Pugh and Zac Thompson to fall back on, but neither is a like-for-like replacement for Norris. Warnock originally planned to send Thompson out on loan at the start of this season.

Asked about Norris’ injury, Warnock said: “It’s another blow and I’m really disappointed for him because he’s had a great start to the season.

“He’ll be looking at three to four weeks so it’s not long-term, but we’ve already lost Paul Green and we’ve got Michael Brown struggling with a hamstring strain as well. We’re looking thin in that area.”

With Norris consigned to the treatment room, Warnock is crossing his fingers for the safe return of Austin from international duty.

Austin was called up by Jamaica for back-to-back World Cup qualifiers against the USA and is due to arrive back in England around 48 hours 
before United’s journey south for their game against Cardiff. Three other Leeds players have international 
commitments this week, including 
defender Tom Lees. The centre-back is looking to make his England Under-21 debut against Norway tonight.

The rest of United’s squad trained at the start of last week before receiving an extended break in the aftermath of six games in 21 days.

Leeds took seven points from their league matches and will travel to Cardiff holding seventh place in the Championship.

On the pros and cons of the current break, assistant manager Mick Jones said: “If you have some momentum going then you don’t really want a break. But it is what it is and we have to use it to our own advantage.

Offering his take, striker Andy Gray added: “The break’s come very quickly and when you’re winning or in decent form, you never really look for a rest. It’s been a really busy month, but we’re getting into our stride.

“At the same time, I’ve found in the past that if you go into a break in a decent bit of form then you’re left with a good feeling for a couple of weeks.”

“It gives you time to shake off injuries or niggles and recharge your batteries. It’s best to take advantage of that.”

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

bjoggis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #81 på: September 10, 2012, 08:37:36 »
Ifølge TV2 kan Jenas være klar for Leeds i løpet av dagen:

Tottenhams midtbanespiller Jermaine Jenas kan bli klar for Leeds i løpet av dagen. Leeds United håper på å kunne fullføre låneavtalen for 29-åringen i løpet av kort tid.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #82 på: September 10, 2012, 08:46:38 »
Mitt håp er at Jenas, Derry og Jerome kommer inn på lån.
Gjerne en ving også.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #83 på: September 10, 2012, 09:27:07 »
Jenas var en kar jeg verdsatte høyt for minst 10 år siden. Nå aner jeg ikke hva han står for lenger.. Kan jo være verdt et forsøk?
Marching On! 4276

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #84 på: September 10, 2012, 09:38:16 »
Litt lei av at vi må satse på usikre kort. Historien gjentar seg  ???
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #85 på: September 10, 2012, 10:36:29 »
Jenas skal på historik være en forsterkning, men basert på skader form er jeg veldig sketisk.

Spillere som var best for 10 år siden og som det er vanskelig å lese av noe ny motivasjon på er ikke spillere som du bygger vinnerkultur på.
 

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #86 på: September 10, 2012, 10:43:55 »
Jenas skal på historik være en forsterkning, men basert på skader form er jeg veldig sketisk.

Spillere som var best for 10 år siden og som det er vanskelig å lese av noe ny motivasjon på er ikke spillere som du bygger vinnerkultur på.
Det er vel generelt sett vanskelig å bygge vinnerkultur på spillere som skal være i klubben maks tre måneder...
Det fikk vi til fulle erfare under Grayson, og  jeg tror ikke det blir enklere for Warnock å gjøre det. Men nå er det dessverre omtrent eneste mulighet vi har, alternativene sentralt på midten er vel Pugh og Zac Thompson...
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #87 på: September 10, 2012, 13:44:52 »
Jenas var stor, ingen tvil, så jeg håper han kommer og finner tilbake til formen han hadde. Har vært skadeplaget dessverre. Er fortsatt ikke mer enn 29 år og det tyder på at han kan komme tilbake! Jerome vil jeg også gjerne ha inn!!

Når det gjelder Carew og klasse regner jeg med folk mener i klesveien!!
Han er stadig å se i siste skrik.
MOT!!!
Yeboahs vitne

Carl Fisker


Gambi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #89 på: September 10, 2012, 15:49:17 »
Hvem Jerome? Cameron Jerome?
Han er isåfall klasse. Ville vært en helsikkes god kortidssigning det!
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !