RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sportcarl1

Quote from: Cherry on January 24, 2013, 08:03:13
Dawson som har vært mye linket til oss klar for Bolton......ja, ja - dte er vel ikke midtstoppere
som er 1.pri......
Venstre back, kreativ midtbane & en ving......(for Hall får jo ikke prøve seg uansett)
mittbackar har vi väl bara 3 st?lees pearce och peltier

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Vil påstå at Gradel er milevis foran Thomas når det gjelder kvalitet! Thomas er dessuten forfulgt av skader.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Quote from: Leedsfan on January 24, 2013, 08:29:41
Quote from: auren on January 24, 2013, 08:07:39
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-max-gradel-back-on-whites-radar-1-5346830

Gradel eller Thomas tilbake? Mest tro på sistnevnte.

auren

Gradel uten tvil..

Ja, klart vi helst vil ha Gradel tilbake, men det skjer selvsagt ikke. Overgangssummen er trolig skyhøy. Og selv om vi skulle ha solgt Becchio og stablet en durabelig sum på beina, så krever han for mye lønn i forhold til vårt tak.

Dette er nok et pent regissert PR-stunt fra de nye eierne, for å blåse litt liv i optimismen igjen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Quote from: auren on January 24, 2013, 09:01:09
Quote from: Leedsfan on January 24, 2013, 08:29:41
Quote from: auren on January 24, 2013, 08:07:39
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-max-gradel-back-on-whites-radar-1-5346830

Gradel eller Thomas tilbake? Mest tro på sistnevnte.

auren

Gradel uten tvil..

Ja, klart vi helst vil ha Gradel tilbake, men det skjer selvsagt ikke. Overgangssummen er trolig skyhøy. Og selv om vi skulle ha solgt Becchio og stablet en durabelig sum på beina, så krever han for mye lønn i forhold til vårt tak.

Dette er nok et pent regissert PR-stunt fra de nye eierne, for å blåse litt liv i optimismen igjen.

auren

PR-stunt som ender i dass hørtes fornuftig ut...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

samadhi

Daily Mail;
Wolves and Leeds have asked to take Aston Villa left-back Stephen Warnock, 31, on loan
marching on together,
derudaf forever...

Joe Jordan

Hadde vært fenomenalt å få Max tilbake. Kan aldri huske å vært så lite engasjert i klubben som det jeg er nå for tiden. Men Max tjener jo visstnok over £20,000 i uka så det er jo som vanlig utopi.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Quote from: Joe Jordan on January 24, 2013, 09:43:53
Hadde vært fenomenalt å få Max tilbake. Kan aldri huske å vært så lite engasjert i klubben som det jeg er nå for tiden. Men Max tjener jo visstnok over £20,000 i uka så det er jo som vanlig utopi.

Viss tanken til GFH/Warnock er å få opp entusiasmen, så er det faktisk mulig at de vurderer Gradel.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

4ever arcticwhite

Quote from: samadhi on January 24, 2013, 09:09:30
Daily Mail;
Wolves and Leeds have asked to take Aston Villa left-back Stephen Warnock, 31, on loan
Først møtte jeg denne "nyheten" med et aldri så lite skuldertrekk - det ringte ingen bjeller, og entusiasmen sto ikke i taket.
Så imidlertid at han ble omtalt som "the former England international", og måtte sjekke litt på wikipedia. Det viser seg at han har spilt i to treningskamper, mot hhv. Trinidag og Togbago, og mot Egypt. Altså ikke allverden.
Så videre at han var i Liverpool 2002 - 2007, og konkurrerte både med Kewell og Riise om plass på venstresiden. Senere ble det backspill i  to sesonger og 88 kamper i Blackburn og videre til Aston Villa, og et anstendig antall kamper, før han i høst ble lånt ut til Bolton. Bolton ønsker forøvrig også å låne han for vårsesongen.

Fortsatt ser jeg ikke dette som en spiller vi MÃ... ha, men forhåpentlig vil han kunne gi oss nødvendig rutine på venstre back, dersom vi ikke velger å stole på White i den posisjonen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

4ever arcticwhite

Quote from: Sydhagen on January 24, 2013, 09:49:44

Viss tanken til GFH/Warnock er å få opp entusiasmen, så er det faktisk mulig at de vurderer Gradel.
Ja, det kan godt hende at de ser at de MÃ... ha inn en som kan trekke publikum, og samtidig løser han jo problemet med fart og uforutsigbarhet framover på banen. Muligens vil dette være en god investering selv om vi ikke skulle klare opprykk. Krysser fingrene.

Bites Yer Legs

NEI  >:(   

Nå er det på tide at White satses på.
KEEP FIGHTING!!

SindreWikre

Quote from: Bites Yer Legs on January 24, 2013, 10:50:33

Nei til Max Gradel?

Aidan White blir aldri like god som max
Pontus ❤

Bites Yer Legs

Quote from: #AustinMachine on January 24, 2013, 10:59:43
Quote from: Bites Yer Legs on January 24, 2013, 10:50:33

Nei til Max Gradel?

Aidan White blir aldri like god som max

NEI til Stephen Warnock!

Stort JA til Maxi Alain.
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Blackstock signert for 4 nye år i Nott Forest.

sportcarl1

Quote from: Sydhagen on January 24, 2013, 11:52:02
bra, han hade ändå aldrig haft något att tillfära  LU, skall vi värva eller ta in spelare måste vi höja ribban ts in dprlstr dom hrldt ät bättre än de vi har och inte tvärtom

SindreWikre

mener også Aidan White bør satses på som vår nye venste back ,

White å  Gradel på venstresiden så har vi fart!
Pontus ❤

4ever arcticwhite

Quote from: sportcarl1 on January 24, 2013, 11:58:13
Quote from: Sydhagen on January 24, 2013, 11:52:02
bra, han hade ändå aldrig haft något att tillfära  LU, skall vi värva eller ta in spelare måste vi höja ribban ts in dprlstr dom hrldt ät bättre än de vi har och inte tvärtom
Enig ;)

samadhi

Quote from: 4ever arcticwhite on January 24, 2013, 10:24:38
Daily Mail;
Først møtte jeg denne "nyheten" med et aldri så lite skuldertrekk - det ringte ingen bjeller, og entusiasmen sto ikke i taket.
Så imidlertid at han ble omtalt som "the former England international", og måtte sjekke litt på wikipedia. Det viser seg at han har spilt i to treningskamper, mot hhv. Trinidag og Togbago, og mot Egypt. Altså ikke allverden.
Så videre at han var i Liverpool 2002 - 2007, og konkurrerte både med Kewell og Riise om plass på venstresiden. Senere ble det backspill i  to sesonger og 88 kamper i Blackburn og videre til Aston Villa, og et anstendig antall kamper, før han i høst ble lånt ut til Bolton. Bolton ønsker forøvrig også å låne han for vårsesongen.

Fortsatt ser jeg ikke dette som en spiller vi MÃ... ha, men forhåpentlig vil han kunne gi oss nødvendig rutine på venstre back, dersom vi ikke velger å stole på White i den posisjonen.

Ett lån av Warnock er ikke så verst synes jeg.
Masse rutine, spilt fast i PL siste 6 sesongene og lenge vært i landslagsdiskusjonen (hadde trolig spilt flere enn 3 kamper om det ikke var for Ashley Cole)
På utlån i Bolton før i sesongen så han burde være kampfit.
marching on together,
derudaf forever...

Fripp

Quote from: samadhi on January 24, 2013, 13:16:26
Quote from: 4ever arcticwhite on January 24, 2013, 10:24:38
Daily Mail;

Ett lån av Warnock er ikke så verst synes jeg.
Masse rutine, spilt fast i PL siste 6 sesongene og lenge vært i landslagsdiskusjonen (hadde trolig spilt flere enn 3 kamper om det ikke var for Ashley Cole)
På utlån i Bolton før i sesongen så han burde være kampfit.

Da  må vi jo prøve på han istedenfor ;D

Leedsgutt

Igår skrev Habibou "freezy" på twitter ,og idag skrev han "amazing day"

muligens han kom til england igår, og så signerte kontrakten idag ? ;)

og igår skrev han "J'arrive pour réussir avec l'aide de dieu" som betyr på norsk "Jeg måtte være vellykket med Guds hjelp"

men det blir for mye konspirasjon :P

ibster

Quote from: #AustinMachine on January 24, 2013, 12:00:24
mener også Aidan White bør satses på som vår nye venste back ,

White å  Gradel på venstresiden så har vi fart!

Enig i at White bør satses på, om det er som v-back eller ving vet jeg ikke men enig i at han burde få mer spilletid.

Hva med kronerulling for å få tilbake Gradel? 2m pund/4000 LUSCOSmedlemmer = 500 pund på hver... Dropper en Englandstur om jeg får se Gradel i hvitt igjen :)

Torpe-do

Dersom du hadde måtte velge - Dagens stall med Gradel eller med Becchio?

h.b

Quote from: Torpedo on January 24, 2013, 15:40:05

Eller med Becchio, og uten Gradel. Det er det som er sannsynlig

martind

Quote from: h.b on January 24, 2013, 15:41:55

Det er det som står der... med Becchio(altså uten Gradel) eller,
med Gradel, (altså uten Becchio)...

Jeg håper på Gradel fremfor Becchio. Becchio er ingen spiller som kan få oss opp og skape uro hos forsvaret til motstanderen. Det kan Gradel.
MOT!! We are Leeds!

Leedsgutt

nå etter offentliggjøringen av Becchio, så har Habibou skrevet på twitter  " i come" !

Jon R

Quote from: martind on January 24, 2013, 15:46:51
Quote from: h.b on January 24, 2013, 15:41:55

Det er det som står der... med Becchio(altså uten Gradel) eller,
med Gradel, (altså uten Becchio)...

Jeg håper på Gradel fremfor Becchio. Becchio er ingen spiller som kan få oss opp og skape uro hos forsvaret til motstanderen. Det kan Gradel.

Det du glemmer Martin, er at Gradel og Becchio var en fantastisk angrepsduo  som utfylte hverandre nesten perfekt. Sammen fikk de oss på vinnersportet igjen  i League one våren 2010 (da Beckford endelig ble benket tidsnok til å berge opprykk), og enda bedre var de de den påfølgende sesongen i Championship da de herjet med motstanderne og gjorde  oss til et av de mestscorende lagene.  Becchio har savnet Gradel og Gradel vil savne Becchio hvis de to "bytter" plass.

Gradel uten Becchio blir rett og slett ikke det samme.... :-\
Jon R.

marve

Quote from: Sydhagen on January 24, 2013, 09:49:44

Glem gradel vi klarer ikke holde på spillere som becciho en gang .
Tror faktisk at vi bare må innse at vi har fått nye eiere uten penger .

kalle_92

Folk er veldig positive til Habib Habibou, men jeg har ingen kjennskap til mannen. Hva vet dere om karen, som gjør at dere er så positive?

Gufrias

Quote from: sportcarl1 on January 24, 2013, 08:15:17
Quote from: Cherry on January 24, 2013, 08:03:13
Dawson som har vært mye linket til oss klar for Bolton......ja, ja - dte er vel ikke midtstoppere
som er 1.pri......
Venstre back, kreativ midtbane & en ving......(for Hall får jo ikke prøve seg uansett)
mittbackar har vi väl bara 3 st?lees pearce och peltier
Og vi bruker bare to om gangen. Skulle det bli (skade-)krise i midtforsvaret, kan vi trekke Austin tilbake, prøve en junior eller låne.
Hekta på Leeds siden 1974