RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pedro

Leedsomaniac

Trond90

Nye eigere, samme greiene.. kun lån å free transfer signeringer..  >:(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

TK20

Blank_File

Fikk littegranne Yeboah følelser av Dindane på noen av klippene!

4ever arcticwhite

Quote from: pedro on January 22, 2013, 09:52:36
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-look-to-wrap-up-deal-for-ex-pompey-striker-dindane-1-5339484
Hm, er dette godt nok da ::)
En spiss med en høyst ordinær scoringsrate - omtrent 1 mål pr. tredje kamp.

Pompey-linken er tilbake i 2009-2010 sesongen, da han spilte 19 kamper(8 mål) for dem. Ble droppet da avtalen med Lens sa at etter 20 kamper måtte Pompey betale £4 mil....
Spilte også i Anderlecht (før Lens), og har siden 2010 vært i Quatar, i følge Wikipedia uten spesielt mange kamper eller mål.

Vet ikke om han er rask, men det er ting som tyder på det.

The future's so White I've got to wear shades 8)

Fripp

Fortsetter det slik kan vi snart kalle oss pompey!

Kanu er vel neste mann inn.....

MattaOneAndOnly

Dindane ser "fresh" ut han. Det spørs om han enda har farta og ferdighetene, men på youtube ser han ikke gal ut  :)
http://www.youtube.com/watch?v=CK0e59ALJmk
Always white!
Twitter: @MattaOneAndOnly

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

4ever arcticwhite

Quote from: MattaOneAndOnly on January 22, 2013, 11:04:11
Dindane ser "fresh" ut han. Det spørs om han enda har farta og ferdighetene, men på youtube ser han ikke gal ut  :)
"Alle" kan sette sammen en skrytevideo som ser bra ut.
Denne som ligger på Youtube er lastet opp i januar 2007 - den er med andre ord 6 år gammel. Håper Warnock har et litt ferskere vurderingsgrunnlag....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Frode

Dindane ser "fresh" ut han. Det spørs om han enda har farta og ferdighetene, men på youtube ser han ikke gal ut  :)
Bare never Robbie Rogers og youtube ...

J-R

SOL

Oi, oi snakk om nok en spiller for fremtiden!! Skal si vi satser stort i Leeds United om dagen. En 32 år gammel ex. pompey spiller gjør i alle fall at jeg føler meg sikker på opprykk denne sesongen.  ;D  Heia Leeds!!

Dette kan da ikke være annet enn et tydelig signal om at GFHC ikke vil la Warnock bruke penger, siden han snart er ferdig i Leeds United .... eller??? ???

MattaOneAndOnly

Quote from: 4ever arcticwhite on January 22, 2013, 11:13:43
Denne som ligger på Youtube er lastet opp i januar 2007 - den er med andre ord 6 år gammel. Håper Warnock har et litt ferskere vurderingsgrunnlag....
Håper forsåvidt jeg også. Poenget er at denne fyren har hatt kvaliteter. En relativt bra CV med andre ord. Gutten har tross alt vunnet Belgisk liga 2 ganger. Spilt CL, VM og Afrikamesterskapet. Spilt over 100 kamper i både Anderlecht og Lens (Ingen små klubber akkurat). Var også bra i Pompey der han blant annet scoret hat-trick under en PL kamp under hans låneopphold. Der han puttet 8 mål på de 19 kampene han spilte under oppholdet.  Før han forsvant til Qatar og midtøsten. Alt fakta her er henta fra Wikipedia. Hvor troverdig det er, er en annen sak.

Poenget mitt er at gutten ikke nødvendigvis er dårlig. Han er 32 og vi har ikke sett mye til han de siste 2 årene. Spørsmålet er om han har farta,fysikken og tutchen han en gang hadde. Ingen tvil om at han har vært god! Kanskje kan han gjenopplive karrieren i Leeds?  
Always white!

Frode

Quote from: MattaOneAndOnly on January 22, 2013, 12:31:14
Håper forsåvidt jeg også. Poenget er at denne fyren har hatt kvaliteter. En relativt bra CV med andre ord. Gutten har tross alt vunnet Belgisk liga 2 ganger. Spilt CL, VM og Afrikamesterskapet. Spilt over 100 kamper i både Anderlecht og Lens (Ingen små klubber akkurat). Var også bra i Pompey der han blant annet scoret hat-trick under en PL kamp under hans låneopphold. Der han puttet 8 mål på de 19 kampene han spilte under oppholdet.  Før han forsvant til Qatar og midtøsten. Alt fakta her er henta fra Wikipedia. Hvor troverdig det er, er en annen sak.

Poenget mitt er at gutten ikke nødvendigvis er dårlig. Han er 32 og vi har ikke sett mye til han de siste 2 årene. Spørsmålet er om han har farta,fysikken og tutchen han en gang hadde. Ingen tvil om at han har vært god! Kanskje kan han gjenopplive karrieren i Leeds? 
HVOR MANGE MÃ...NEDER BRUKER VI PÃ... GJENOPPLIVNINGSFORSØKET? OG HAR VI TID TIL DET?

ibster

La oss alle være glade for at Bates er ute. Vi unngår nedrykksstrid med Warnock denne sesongen. La ham gjerne frigjøre noe daukjøtt på lønnslisten og la oss glede oss over at Poleon, Byram og White alle har nye kontrakter. Så får vi kanskje inn en yngre manager med en klar sportslig plan over sommeren. Når det gjelder Dindane sier jeg ja takk, frem til sommeren vel og merke...

Nakhi Wells får vi aldri i verden...

MattaOneAndOnly

Quote from: Frode on January 22, 2013, 12:36:07
Quote from: MattaOneAndOnly on January 22, 2013, 12:31:14

HVOR MANGE MÃ...NEDER BRUKER VI PÃ... GJENOPPLIVNINGSFORSØKET? OG HAR VI TID TIL DET?
Nei, selvfølgelig har vi ikke tid til det! Selvfølgelig drømmer jeg også om en Mackail Smith, en Beckford, en Gradel og en solid midtstopper. Men selv superoptimistene her inne sliter med å tro på at de nye eierne har  ressurser nok til hente slike spillere pr. dags dato. Og nei, det er ikke akkurat ideelt å hente en 32 åring fra midtøsten til et Leeds United med ambisjoner om opprykk. Men for alt vi vet, kan denne mannen være gull. Han har noe vi trenger så sårt: FART. Så for vi se om det blir noe kjøp og om han blir noen hit. Alt jeg kan si er at han virker bedre enn Pugh og Varney.  
Always white!

mac_gyver

Hva faen er det som skjer???? Vi er linka til så mange tragiske spillere at jeg ikke kan fatte at takeoveren er i boks. Dette overgangsvinduet er jo like jævlig som alle de andre de siste årene. For første gang hadde jeg noen forhåpninger til vinduet, men nei. Dette er den samme gamle visa om igjen. GFH må bla opp NÃ..., og ikke sitte stå på perongen mens PL toget valser av gårde. Er fullt klar over at de har varslet at det ikke blir noen shoppingspree i dette vinduet, men ærlig talt; Gary Taylor-Fletcher????Dindane???? Er trist at vi i det hele tatt er linket med disse to. Ville heller betalt for å slippe å ha sånt rask i stallen...
Pride of Yorkshire

Leedsgutt

TalkLeedsUnited ‏@TalkLeedsUnited
Just been told Harvey is working towards a huge coup of a signing. Didn't say who. #lufc #mot

det var nok TalkLeedsUnited som spurte Patel om de blir noen signeringer, og han svarte at Harvey jobber mot store signeringer, og etterpå la han ut dette bildet

Her er en privat samtale Patel hadde med en Leeds fanside på twitter.... han sier her at vi IKKE kommer til å signere Dindane     https://pbs.twimg.com/media/BBO7QoQCAAEfR1Q.jpg...men han har ikke tatt bildet av der Patel skriver at Harvey jobber mot store signeringer.

mest trolig tror jeg det er Habibou det handler om, det er såå mange som har skrevet "are you signing for leeds" etc... at jeg tror han kommer

hadde han ikke vært interessert så hadde han skrevet på vegne av klubben hans, at han drar ingen steder

Kato

Lukter sagmugg av spillere som kommer fra opphold i Midt-Østen

kalle_92

Har liten tro på at de såkalt store signeringene vil komme. Men det vil tiden vise. Med mindre det begynnes å spille fotball av laget vårt, ser det ut til at det kan bli en svært tøff jobb å rykke opp.

Leedsfan

Dindane kommer IKKE i følge Patel på Twitter!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oppdrettslaksen

Quote from: Leedsfan on January 22, 2013, 20:33:48
Dindane kommer IKKE i følge Patel på Twitter!
Og takk Gud for det. Waccoe var jo helt i fyr og flammer et par timer da Daily Mail feilaktig hadde annonsert en 6månedersavtale-

peder

Quote from: Bites Yer Legs on January 22, 2013, 11:59:18
Nahki Wells

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-agent-of-bradford-city-striker-wells-confirms-whites-interest-1-5338998
Etter å ha sett ham mot Aston Villa idag så sier jeg gjerne for meg, men en rask, teknisk og kreativ spiller med framtiden foran seg er nok ikke det Warnock ønsker å bruke mest penger på.

bjoggis

Nahki Wells hadde vært en knallsignering!
Men det er vel noe vi kan se langt etter.......... >:(

Kickthemdown

Quote from: bjoggis on January 23, 2013, 08:29:01
Nahki Wells hadde vært en knallsignering!
Men det er vel noe vi kan se langt etter.......... >:(
Blir tidligst til sommeren isåfall... Ã... billig blir han definitivt ikke. 

samadhi

Daily Star og Daily Mirror melder følgende i dag;

Neil Warnock is set to snap up Dexter Blackstock for Leeds in a £700,000 switch from Nottingham Forest.
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Quote from: samadhi on January 23, 2013, 09:59:53

Neil Warnock is set to snap up Dexter Blackstock for Leeds in a £700,000 switch from Nottingham Forest.

Viss det er noe hold i dette, så betyr det vel at Becchio er på vei ut..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Quote from: Sydhagen on January 23, 2013, 10:01:15
Quote from: samadhi on January 23, 2013, 09:59:53

Viss det er noe hold i dette, så betyr det vel at Becchio er på vei ut..?

Tror også som deg at Becchio er gone før Januar er ute - og at Blackstock er 1 av 2 NYE spisser.
Håper MacCail Smith er den andre.....
Alt rundt 3 mill £ er bra for Becchio..

fmtj

23 Jan 2013 09:01:54
Blackstock. £700k. Done.

23 Jan 2013 08:55:01
Blackstock set to sign for 700k

Fra rumours siden.....

Yeboahs vitne