RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sydhagen

Er vel den type spiss Warnock trenger med spillestilen sin. en stor gosse for å ta imot ballen  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SindreWikre

Hadde vært en KJEMPE signering! En flott spiller med god fysikk!
Pontus ❤

auren

Spennende. Men passer han sammen med Becchio mon tro?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Woody

Quote from: auren on September 18, 2012, 10:04:54
Spennende. Men passer han sammen med Becchio mon tro?

auren

Passar kansje bedre med McCormack?
Tygger ellers på veddemålet ditt,men er det mulig å bytte fra ein kasse øl til 1 flaske Whiskey?det vil jo og bli billigere frakt for deg ;)
LIFE IS LEEDS

Gambi

Kenwyne Jones er klasse. Tror han hadde blitt knallgod for dere. Et under at han har spilt såpass lite i Stoke i det siste når utfordrerne heter Cameron Jerome og Jon Walters.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

kalle_92

Quote from: Gambi on September 18, 2012, 13:30:04
Kenwyne Jones er klasse. Tror han hadde blitt knallgod for dere. Et under at han har spilt såpass lite i Stoke i det siste når utfordrerne heter Cameron Jerome og Jon Walters.
Nå må du ikke glemme en viss Peter Crouch. Men ja, Kenwyne Jones er klasse. Får vi han på lån blir jeg SVÆRT imponert.

Gambi

Glemte Crouch med vilje, da han er ett par hakk over Jones.  ;) Men generelt sett burde jo selvfølgelig Jones vært foran Walters og Jerome i køen om den 2. spissplassen. Mulig han har dårlig forhold til Tony Pulis kanskje?
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

kalle_92

Quote from: Gambi on September 18, 2012, 13:58:59
Glemte Crouch med vilje, da han er ett par hakk over Jones.  ;) Men generelt sett burde jo selvfølgelig Jones vært foran Walters og Jerome i køen om den 2. spissplassen. Mulig han har dårlig forhold til Tony Pulis kanskje?
Ja, skjønnte det etterpå. Jones er fortsatt en kvalitetsspiller. Derfor er det vel kanskje også ganske usannsynlig, med mindre vi får inn noen rike eiere ganske snart.

SindreWikre

Men når PL Lagene tar ut 25 mann troppen og spillere som ikke er med, Hvorfor ikke bare låne de ut gratis da ? Da har de hvertfall en mulighet til og bli kjøpt i Januar viss de imponerer :)

Eller hvertfall billig.
Pontus ❤

Gambi

Fordi klubbene kanskje ikke vil betale hele loenna til en spiller som ikke er i klubben?

Sydhagen

Kjøper argumentet til Austinmachine.
Er enklere for en klubb å selge en spiller, de ikke ønsker å ha i klubben, viss han får spilt kamper andre steder og viser seg frem.
Lønnen må de jo betale uansett viss han råtner på reservelaget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SindreWikre

Quote from: Sydhagen on September 20, 2012, 18:42:25
Kjøper argumentet til Austinmachine.
Er enklere for en klubb å selge en spiller, de ikke ønsker å ha i klubben, viss han får spilt kamper andre steder og viser seg frem.
Lønnen må de jo betale uansett viss han råtner på reservelaget.

:)
Pontus ❤

Gufrias

QuoteWarnock has been working on the signing of Reading centre forward Simon Church on loan. The Wales international scored seven times in 30 league games as Reading gained promotion last season. The 23 year old has yet to make a Premier League appearance this season with Reading employing Russia international Pavel Pogrebnyak as first-choice striker.

Dette kommer fra Duncan Castles, i gårsdagens artikkel om TOMA

http://www.thenational.ae/sport/football/ken-bates-in-talks-over-leeds-united-investment
Hekta på Leeds siden 1974

Asbjørn

Ikke det, nei...
(Leicester spiller kamp i dag, men...)

first4LCFC‏@first4LCFC

No Danns or Beckford in today's squad, looks like they could be on the move.... #lcfc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Mr. Leeds

Quote from: Asbjørn on September 23, 2012, 15:32:06
Ikke det, nei...
(Leicester spiller kamp i dag, men...)

first4LCFC‏@first4LCFC

No Danns or Beckford in today's squad, looks like they could be on the move.... #lcfc

Huddersfield var jo nære med å signe Beckford på deadline day. Nå har de  penger etter salget av Rhodes.
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Cherry

Bekreftet rykte i dag igjen - knytter desverre Becks`& Church til Hødders...

http://www.teamtalk.com/papertalk/8105955/Paper-Talk-Kean-ready-for-Rovers-axe

De har noe vi ikke har pt.....£££.

RoarG

Quote from: Cherry on September 24, 2012, 11:32:21

Bør de ha etter å ha solgt stjernespilleren sin.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Quote from: Cherry on September 24, 2012, 11:32:21

De har solgt sin stjernespiller for mer enn vi har solgt Snodgrass, Howson og Gradel for, ikke rart de har penger da. Rart at Bates selger så billig hvis han er så kjip, må ha noe med kvaliteten på spillerene (eller lengden på kontrakten de har..:)!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

"Both parties regret missing the August transfer deadline, but we are planning for the January transfer window."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I følge twitter så er det kanskje en lånespiss på vei inn, Warnock venter på svar.

Camerone Jerome eller Kenwyne Jones??

Gambi

Bites Yer Legs

Jeg har på meg Beckford-trøye i dag, ser på det som et tegn..
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Quote from: Bites Yer Legs on September 27, 2012, 15:16:04
är han bättre än diouf, becchio och mccormack i dagens läge? varlänge sedan han bevisade något på allvar

sportcarl1

Kenwyene Jones skulle kännas som ett lån som skulle kunna ge oss ett riktigt boost

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Quote from: sportcarl1 on September 27, 2012, 18:55:39
är han bättre än diouf, becchio och mccormack i dagens läge? varlänge sedan han bevisade något på allvar

Pr idag er JB å anse som en av tidenes flopper i Championship sammenheng. Latterlig overgangsum og latterlig lønn kan ha bidratt til at han er ferdig som fotballspiller. Selv om Leicester er villig til å gi han bort gratis vil JB aldri finne en klubb som er villig til å matche hans nåværende lønn. Vi får se om klubbens nåværende taktikk med å plassere JB på tribunen fungerer, noe jeg slett ikke er så sikker på. Noen ganger blir spillere og agentene deres fanget av sin egen grådighet...

NW må gjerne forsøke å hente JB inn på lån, men jeg tviler på om JB er villig til å spille for oss på budsjettlønn.
Jon R.

Jon R

Quote from: sportcarl1 on September 27, 2012, 18:57:57
Kenwyene Jones skulle kännas som ett lån som skulle kunna ge oss ett riktigt boost
Hadde vært fantastisk! Han er på høy lønn men Jones har tidligere vist at han tilhører den sjeldne rase fotballspillere som godtar en betydelig lønnsreduksjon for å få spille førstelagsfotball.  Han halverte vel nesten lønna si i overgangen til sin nåværende klubb.
Jon R.

Fygle

Quote from: Jon R on September 28, 2012, 13:32:15
Quote from: sportcarl1 on September 27, 2012, 18:55:39

Pr idag er JB å anse som en av tidenes flopper i Championship sammenheng. Latterlig overgangsum og latterlig lønn kan ha bidratt til at han er ferdig som fotballspiller. Selv om Leicester er villig til å gi han bort gratis vil JB aldri finne en klubb som er villig til å matche hans nåværende lønn. Vi får se om klubbens nåværende taktikk med å plassere JB på tribunen fungerer, noe jeg slett ikke er så sikker på. Noen ganger blir spillere og agentene deres fanget av sin egen grådighet...

NW må gjerne forsøke å hente JB inn på lån, men jeg tviler på om JB er villig til å spille for oss på budsjettlønn.

Eirik Bakke er vel et godt eksempel på det!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Gambi

Quote from: Jon R on September 28, 2012, 13:36:44
Quote from: sportcarl1 on September 27, 2012, 18:57:57
Hadde vært fantastisk! Han er på høy lønn men Jones har tidligere vist at han tilhører den sjeldne rase fotballspillere som godtar en betydelig lønnsreduksjon for å få spille førstelagsfotball.  Han halverte vel nesten lønna si i overgangen til sin nåværende klubb.

Det tviler jeg sterkt på, iom at han ble solgt mot sin vilje, for en VELDIG høy overgangssum og fordi Stoke ikke holder på penga om det er en spiller de virkelig vil ha. Vil tro han heller doblet lønna.

Sander

Antelmi (trial siden sommeren) har signet for oss, sier han selv på twitter. @antelmi_94, om noen vil følge ham