Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20  (Lest 366485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #720 på: Januar 10, 2013, 19:51:59 »
Salem Patel‏@SalemPatel

 :-)



...og nå er det 'overdrive' på twitter om hva denne smily'en fra Salem betyr!  ;D

Karen er jo dum hvis han twittrer noe som kan på den ene eller andre måten forveksles som noe stort for Leeds United, spesielt med tanke på spillerkjøp. Skuffelsen blir jo bare så mye større...

Lurer på hva disse gutta står for??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #721 på: Januar 10, 2013, 20:00:04 »
Salem Patel‏@SalemPatel

 :-)



...og nå er det 'overdrive' på twitter om hva denne smily'en fra Salem betyr!  ;D

Karen er jo dum hvis han twittrer noe som kan på den ene eller andre måten forveksles som noe stort for Leeds United, spesielt med tanke på spillerkjøp. Skuffelsen blir jo bare så mye større...

Lurer på hva disse gutta står for??

Jepp - enig - slikt må jo denne karen passe seg veldig for ... Klarer ikke heeelt sette spissen på hvilket lune jeg er i om dagen... Veldig ubestemmelige tider ...

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #722 på: Januar 10, 2013, 20:04:52 »
Salem Patel‏@SalemPatel

 :-)



...og nå er det 'overdrive' på twitter om hva denne smily'en fra Salem betyr!  ;D

Karen er jo dum hvis han twittrer noe som kan på den ene eller andre måten forveksles som noe stort for Leeds United, spesielt med tanke på spillerkjøp. Skuffelsen blir jo bare så mye større...

Lurer på hva disse gutta står for??

Jepp - enig - slikt må jo denne karen passe seg veldig for ... Klarer ikke heeelt sette spissen på hvilket lune jeg er i om dagen... Veldig ubestemmelige tider ...

Hvis det ikke er Pacheco fra Liverpool som er på vei inn.

Aldri hørt om han jeg.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #723 på: Januar 10, 2013, 20:27:18 »
Tom ?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #724 på: Januar 10, 2013, 20:32:26 »
Salem Patel‏@SalemPatel

 :-)



...og nå er det 'overdrive' på twitter om hva denne smily'en fra Salem betyr!  ;D

Karen er jo dum hvis han twittrer noe som kan på den ene eller andre måten forveksles som noe stort for Leeds United, spesielt med tanke på spillerkjøp. Skuffelsen blir jo bare så mye større...

Lurer på hva disse gutta står for??

Den godeste Salem har nok bare slitt med treg mage de siste dagene, og i kveld så løsnet det endelig. Eventuelt kan det være noe Leeds-relatert, som en ny spiller, eller noen andre nyheter. Men mest sannsynlig  er det en lite gjennomtenkt tweet for oss sulteforede Leeds-supportere.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #725 på: Januar 10, 2013, 20:46:13 »
Tom ?

Nei, det er ikkje meg.
Det har nok ikkje gutta fra Bahrain nok gryn til :)
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #726 på: Januar 10, 2013, 21:00:55 »
Tom ?

Nei, det er ikkje meg.

..er ikke du Tom Pacheco, Tom  :o :o :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #727 på: Januar 10, 2013, 22:08:36 »
Tom ?
Og så kunne Jørn og Steinar spilt i pausen  ;D
The future's so White I've got to wear shades 8)

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #728 på: Januar 10, 2013, 22:31:51 »
Pacheco ble regnet som et massivt talent av de Liverpool-supporterne jeg kjenner. Men det var 3-4 år siden jeg hørte snakk om hvor god han kom til å bli hver dag.

Uansett en type spiller jeg kunne tenke meg og se mer på.

ar9

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #729 på: Januar 10, 2013, 23:07:44 »
Daily Star;
Championship sides Leeds and Derby are both chasing Dagenham & Redbridge left-back Femi Ilesanmi.
Utifra fornavnet høres deg ikke ut som en typisk Warnock signering. Men hvis han er en up and coming man høres det lovende ut.

pesi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #730 på: Januar 11, 2013, 08:02:16 »
Pacheco ble regnet som et massivt talent av de Liverpool-supporterne jeg kjenner. Men det var 3-4 år siden jeg hørte snakk om hvor god han kom til å bli hver dag.

Uansett en type spiller jeg kunne tenke meg og se mer på.

han var vel også på lån i Norwich året di rykket opp? og gjorde vel sakene sine bra?
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #731 på: Januar 11, 2013, 08:05:49 »
Daily Star;
Championship sides Leeds and Derby are both chasing Dagenham & Redbridge left-back Femi Ilesanmi.
Utifra fornavnet høres deg ikke ut som en typisk Warnock signering. Men hvis han er en up and coming man høres det lovende ut.
ha ha...må si meg enig der ja  :D
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #732 på: Januar 11, 2013, 08:41:31 »
Fra Rumours i dag:

Matt Tubbs.....

Fint hvis ett rykte inneholdt ett navn man har hørt om før  :-\.....
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #733 på: Januar 11, 2013, 08:56:41 »
Fra Rumours i dag:

Matt Tubbs.....

Fint hvis ett rykte inneholdt ett navn man har hørt om før  :-\.....
Er ikke det han som var med på den cup-run'en til Crawley for ikke så alt for lenge siden?

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #734 på: Januar 11, 2013, 09:19:11 »
Fra Rumours i dag:

Matt Tubbs.....

Fint hvis ett rykte inneholdt ett navn man har hørt om før  :-\.....

antall mål i parantes.

2003–2010   Salisbury City   245   (107)
2008   â†’ Bournemouth (loan)   8   (1)
2010–2012   Crawley Town   65   (49)
2012–   Bournemouth   20   (5)
National team‡
2007   England C   2   (2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #735 på: Januar 11, 2013, 09:50:13 »
Fra Rumours i dag:

Matt Tubbs.....

Fint hvis ett rykte inneholdt ett navn man har hørt om før  :-\.....

antall mål i parantes.

2003–2010   Salisbury City   245   (107)
2008   â†’ Bournemouth (loan)   8   (1)
2010–2012   Crawley Town   65   (49)
2012–   Bournemouth   20   (5)
National team‡
2007   England C   2   (2

Så spørs det om han kan klare å overføre det til høyere divisjoner...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)


Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #737 på: Januar 11, 2013, 10:26:54 »
Fra Rumours i dag:

Matt Tubbs.....

Fint hvis ett rykte inneholdt ett navn man har hørt om før  :-\.....

Tubbs var jo  hot som salsa i fjor. Gikk fra Crawley til Bournemouth for nesten en million pund. Veldig tidlig for de å selge han.
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #738 på: Januar 11, 2013, 10:30:02 »
Pacheco ble regnet som et massivt talent av de Liverpool-supporterne jeg kjenner. Men det var 3-4 år siden jeg hørte snakk om hvor god han kom til å bli hver dag.

Uansett en type spiller jeg kunne tenke meg og se mer på.

han var vel også på lån i Norwich året di rykket opp? og gjorde vel sakene sine bra?

Det evige talentet. Føler han har vært med i en mannsalder. Han er faktisk bare 22 år.
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #739 på: Januar 11, 2013, 10:46:24 »
Gary Ablett var vel talent i Liverpool omtrent til han passerte tredve.
 

Elland RD LS 11


Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #741 på: Januar 11, 2013, 11:03:44 »
latest transfer talk:- Dani Pacheco in talks with Leeds
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Ups & Ups!!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #745 på: Januar 11, 2013, 12:46:57 »
Salem Patel‏@SalemPatel

 :-)



...og nå er det 'overdrive' på twitter om hva denne smily'en fra Salem betyr!  ;D

Karen er jo dum hvis han twittrer noe som kan på den ene eller andre måten forveksles som noe stort for Leeds United, spesielt med tanke på spillerkjøp. Skuffelsen blir jo bare så mye større...

Lurer på hva disse gutta står for??

Jepp - enig - slikt må jo denne karen passe seg veldig for ... Klarer ikke heeelt sette spissen på hvilket lune jeg er i om dagen... Veldig ubestemmelige tider ...

Hvis det ikke er Pacheco fra Liverpool som er på vei inn.

Aldri hørt om han jeg.
ifølge kompiser som er scouser-fans..."Liten, tekninsk, middels rask og veldig god pasningsfot."
Ups & Ups!!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #746 på: Januar 11, 2013, 12:50:51 »
Det lukter verken ambisjoner, penger eller opprykk av disse ryktene. Transfervindu helt på normalen, med andre ord ...
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #747 på: Januar 11, 2013, 13:10:34 »
Gary Ablett var vel talent i Liverpool omtrent til han passerte tredve.

Og Tommy Svindal Larsen var talent til han la opp - nærmere førti ;D
Marching on together!

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #748 på: Januar 11, 2013, 14:26:08 »
latest transfer talk:- Dani Pacheco in talks with Leeds

Wikipedia: Den 23. mars 2011 gikk Pacheco på utlån til Norwich til slutten av sesongen, og fikk trøye nr 37 i klubben. Pacheco ble vist frem på samme dag som Sam Vokes, som kom på utlån fra Wolverhampton Wanderers. Pacheco debuterte mot Scunthorpe United, der han bidro med en målgivende pasning til Grant Holt og pasningen som ga straffesparket og Norwich sitt andre mål[17]. Han skårte sitt første Norwich-mål i 5–1 seieren borte over Ipswich Town den 21. april, der han puttet det siste mål, etter å ha kommet innpå som innbytter for Wes Hoolahan[18]. I sin sesong for Norwich i Football League Championship 2010–2011, endte Pacheco med 6 seriekamper og 2 mål. Norwich endte på 2. plass i Championship 2010–2011, og rykket dermed opp for spill i Premier League 2011/12.
 

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20
« Svar #749 på: Januar 11, 2013, 14:39:02 »
latest transfer talk:- Dani Pacheco in talks with Leeds

Wikipedia: Den 23. mars 2011 gikk Pacheco på utlån til Norwich til slutten av sesongen, og fikk trøye nr 37 i klubben. Pacheco ble vist frem på samme dag som Sam Vokes, som kom på utlån fra Wolverhampton Wanderers. Pacheco debuterte mot Scunthorpe United, der han bidro med en målgivende pasning til Grant Holt og pasningen som ga straffesparket og Norwich sitt andre mål[17]. Han skårte sitt første Norwich-mål i 5–1 seieren borte over Ipswich Town den 21. april, der han puttet det siste mål, etter å ha kommet innpå som innbytter for Wes Hoolahan[18]. I sin sesong for Norwich i Football League Championship 2010–2011, endte Pacheco med 6 seriekamper og 2 mål. Norwich endte på 2. plass i Championship 2010–2011, og rykket dermed opp for spill i Premier League 2011/12.
opprykksgarantist??
Ups & Ups!!