RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 20

Started by Leedsfan, September 01, 2012, 14:32:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Quote from: Kato on January 30, 2013, 12:32:28
Quote from: Bites Yer Legs on January 30, 2013, 12:24:24
Isolert sett ville jeg tatt imot Morison any day, han var helt glimrende i M*llwall, mannen er jo bygd som en låvedør og proven på dette nivået. All den tid vi forsatt har Warnock som manager, kommer han alltids til å være på jakt etter denne type spiller.

Nytter veldig lite at mannen er ei låvedør så lenge han overhodet ikke scorer mål lengre. Langt fra det vi trenger.

Hadde han vært keeper ville det vært glimrende om han var som ei låvedør.  ;D
- Leif Olav

Leedsgutt

Leeds and Norwich have been in discussions all day about a possible swap deal involving Becchio & Morison + 1 million pund #lufc
Hvis det er tilfelle, så er jeg fornøyd med det

Freelance journalist ‏@indykaila
Neil Warnock is very confident of completing a big signing by tomorrow night. He also told my colleague the fans will be pleased. #LUFC

Runar

Quote from: EmilAB on January 30, 2013, 15:58:59
Leeds and Norwich have been in discussions all day about a possible swap deal involving Becchio & Morison + 1 million pund #lufc

Neil Warnock is very confident of completing a big signing by tomorrow night. He also told my colleague the fans will be pleased. #LUFC

Du er fornøyd med å betale 1 million pund for en Norwich reserve på 29 år samt og sende Becchio til samme klubben?

Sydhagen

@RAgrell: According to Swedish newspapers Expressen Leeds is interested in AIK defender Niklas Backman. #lufc @WACCOE @AndrewHaigh
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Quote from: Runar on January 30, 2013, 16:32:32
Quote from: EmilAB on January 30, 2013, 15:58:59

Du er fornøyd med å betale 1 million pund for en Norwich reserve på 29 år samt og sende Becchio til samme klubben?

sant det du sier, hvis vi får 3mill... så kan vi kjøpe en bedre spiller enn morison, og en som er yngre

GeirO

Quote from: Sydhagen on January 30, 2013, 13:41:49
Morrison har spilt 22 kamper for Norwich i årets sesong. 15 av de som innbytter. har puttet 2 mål.

Er vel på dette nivået Becchio vil ligge for Norwich. De er vel ca jevngode.
MOT

Leedsgutt

Norwich City FC ‏@NorwichCityFC
BREAKING - Transfer news expected at 4.30pm. #ncfc

Det er nok Becchio dette handler om

EDIT: det var det ikke  "City can confirm we are set to sign @sportingkc forward Kei Kamara on loan until May 6, subject to immigration clearance"

Tobbe9210

Adam Pope reporting that Becchio has travelled to Norwich for talks. #lufc
Leksvik whites

Leedsgutt

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
I'm told that while Becchio is in talks with Norwich, Steve Morison has travelled to Leeds for negotiations with #lufc. Ongoing now.

Deal is Morison plus cash for Becchio, not the other way around #lufc. Not finalised yet but clearly very close.

auren

Trist hvis dette er tilfellet. Vi blir ikke styrket, og vi vil fortsette med vår hoofball med en spiller som er en dårligere målgjører enn Becchio :(

Hadde håpet på Haribo, men det skjer nok ikke nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Nå skal vi ikke kritisere Morison før vi ser han spille, han har nemlig noe som Becchio ikke har hatt, og det er PL erfaring , og han har scoret  148 mål i karrieren så langt, så han vet hvor målet står :)

men nå sier Andrew Haigh på twitter at dette inneholder IKKE penger, og det synes jeg er dårlig

vil heller ha 2-3mill for å kjøpe enn annen spiller, enn å bare bytte Morison med Becchio

Hvor ble det av Tyrkia da?  Norwich kom da plutselig på banen

Stian l

skrives nå på twittet at det bare er bytte av spiller og ikke noe penger.

ollan

Quote from: MarchingOnTogether on January 30, 2013, 18:42:54
skrives nå på twittet at det bare er bytte av spiller og ikke noe penger.
hvem skriver dette,er jo heldighvis ingen offisielle kanaler som gjør noe slikt. Vi skal klare å lage mange gode rykter på twitter hvis vi får nok folk til å retwittre meldinger... Vi får vel vite det meste om summer i løpet av morgendagen
@ollan1
Ollan

Kato

Hvis vi finner på en ren byttehandel mellom Becchio og Morison, da gir jeg fullstendig opp.

Leedsfan

Morison er/var god. En rambukk av en hardtarbeidende spiss. Velkommen skal du være...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Quote from: Leedsfan on January 30, 2013, 19:09:57
Morison er/var god. En rambukk av en hardtarbeidende spiss. Velkommen skal du være...

Morison er ikke god, Morison er udugelig. 22 kamper og 2 mål.

Og han skal erstatte spissen som på egen hånd har holdt oss over vannet en halv sesong. Ser du ikke hvor gigantisk håpløst det er?

sportcarl1

Quote from: Kato on January 30, 2013, 19:13:36

Og han skal erstatte spissen som på egen hånd har holdt oss over vannet en halv sesong. Ser du ikke hvor gigantisk håpløst det er?
nu skall vi inte döma honom i förtid,  och hur många av dessa 22 matcher i PL var från start? i CCC har han väl haft liknande ratio som becchio

svein77

Quote from: sportcarl1 on January 30, 2013, 19:38:14

nu skall vi inte döma honom i förtid,  och hur många av dessa 22 matcher i PL var från start? i CCC har han väl haft liknande ratio som becchio

35 mål på 83 kamper er raito'n til morison i ccc

sportcarl1

Quote from: svein77 on January 30, 2013, 19:41:11

blir väl ett målsnitt på drygt 0,40 per match äår väl något liknande som becchio har i ccc

LEO

Jeg trodde vi var ferdig med å få inn en dårligere spiller + penger.

Hvor feil kan man ta  ???

Warnock og resten av dere beslutningstakere i Leeds United, dere har under 24 timer til å bevise det motsatte  :P

Kato

Quote from: sportcarl1 on January 30, 2013, 19:50:44
Quote from: svein77 on January 30, 2013, 19:41:11

blir väl ett målsnitt på drygt 0,40 per match äår väl något liknande som becchio har i ccc

Jeg snakker med folk som følger Norwich tett. De mener han ikke kan komme seg raskt nok ut porten der.

SindreWikre

Viss vi skulle erstattet Becchio måtte det bli Morrison for min del , betyr at vi får penger og at vi vett det kommer inn en spiller..
Pontus ❤

Asbjørn

Hehe, noen er så kategorisk i sin bedømmelse av Morrison her at jeg nå har blitt overbevist om at Morrisons Norwichkarriere er heftet med spill ute av posisjon og mangel på tillit (ala, hvor mye har McCormack nettet i år mens han har spilt på kanten/vært skadet kontra i fjor når han var spiss og hadde tillit).

Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JacobScreek

Et hatrick av Morison mot Cardiff på lørdag (samt et par assist) vil hjelpe på... ;D ;D ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Quote from: Asbjørn on January 30, 2013, 20:16:08
Hehe, noen er så kategorisk i sin bedømmelse av Morrison her at jeg nå har blitt overbevist om at Morrisons Norwichkarriere er heftet med spill ute av posisjon og mangel på tillit (ala, hvor mye har McCormack nettet i år mens han har spilt på kanten/vært skadet kontra i fjor når han var spiss og hadde tillit).

Egentlig har jeg ikke peiling, kan godt være at Kato har rett, men det er kanskje en naturlig reaksjon mot gjentatt kategoriskhet??? :)

Naturlig å være uenig fordi noen har en klar mening om Morison?

Javel....

sportcarl1

Quote from: JacobScreek on January 30, 2013, 20:18:50
Et hatrick av Morison mot Cardiff på lørdag (samt et par assist) vil hjelpe på... ;D ;D ;D
och hoppas tottenham manglar till norwich idag när becchio sitter på tribunen

Kato

Quote from: sportcarl1 on January 30, 2013, 20:29:34
Quote from: JacobScreek on January 30, 2013, 20:18:50
och hoppas tottenham manglar till norwich idag när becchio sitter på tribunen

Kan egentlig ikke forestille meg at Becchio sitter på tribunen på Carrow Road i kveld. Mens han ennå er Leeds-spiller.

fjellhaugen

Quote from: Asbjørn on January 30, 2013, 20:16:08

siden du tar "de andres side" så tar jeg katos   ;)

forklar meg da logikken med å bytte en spiler som vi VET leverer med rett fotball, som har spilt for oss i mange sesonger og levert og er en av de få spillerne vi har igjen som folk heier på under kamp

MED;
en spiller som i utgangspunktet blir kastet på dør av egen klubb med fansens kronerulling til taxi avgårde og det han har å vise til er en sesong i NPC og lavere divisnjoner........
for ingen penger i mellomlegg engang....?

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Kato

Morison ikke i troppen til Norwich i kveld. Han er vel hos oss på medical.

I morgen blir det vel pressekonferanse med "big-signing" som Warnock prater om.