Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Michael Tonge  (Lest 45975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #60 på: September 29, 2012, 23:57:52 »
Gambi er tydligvis ikke en altvitende Gud alikevel. Overraskende!

Du er jo bare en ungfole, gambi. Mye å lære, men stå på!

Gufrias

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #61 på: September 30, 2012, 08:25:31 »
Gambi er tydligvis ikke en altvitende Gud alikevel. Overraskende!
Like overraskende som snø i februar.  ;)
« Siste redigering: September 30, 2012, 08:30:05 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #62 på: September 30, 2012, 15:44:36 »
Fantastisk mål i dag, og syns han var veldig god mot Everton også. Har overrasket positivt.

Tonge har vel alt i alt hatt en helt grei start, men litt tidlig å suksesserklære han. Var svak mot Cardiff og utfra rapporter svak mot  Hull,  brukbar mot Forest og god mot Everton og Bristol City. Stigende formkurve gir dog god grunn til optimisme !  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #63 på: September 30, 2012, 15:49:29 »
Bra tempo i beina, og er en spiller som kan spille på flere strenger. En positiv overraskelse så langt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #64 på: September 30, 2012, 16:16:36 »
Fantastisk mål i dag, og syns han var veldig god mot Everton også. Har overrasket positivt.

Tonge har vel alt i alt hatt en helt grei start, men litt tidlig å suksesserklære han. Var svak mot Cardiff og utfra rapporter svak mot  Hull,  brukbar mot Forest og god mot Everton og Bristol City. Stigende formkurve gir dog god grunn til optimisme !  :)
har tagit några matcher för honom att bli varm i kläderna, han befinner sig säkert på samma niva som green och norris, dvs bra championshipstandard
 

HåvardK

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #65 på: September 30, 2012, 16:43:29 »
Fantastisk mål i dag, og syns han var veldig god mot Everton også. Har overrasket positivt.

Tonge har vel alt i alt hatt en helt grei start, men litt tidlig å suksesserklære han. Var svak mot Cardiff og utfra rapporter svak mot  Hull,  brukbar mot Forest og god mot Everton og Bristol City. Stigende formkurve gir dog god grunn til optimisme !  :)
Det tar jo gjerne litt tid å spille seg inn i et lag, og Tonge har så vidt jeg forstår hatt lite kamperfaring de siste par sesongene. Slik sett kunne en vel ikke forvente annet enn en litt tung start. Jeg tror vel ikke han blir en suksess på linje med hva Diouf har vært så langt, men som sportcarl poengterer tror jeg han kan gjøre en god jobb på dette nivået.


auren

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #66 på: September 30, 2012, 16:55:49 »
Fantastisk mål i dag, og syns han var veldig god mot Everton også. Har overrasket positivt.

Tonge har vel alt i alt hatt en helt grei start, men litt tidlig å suksesserklære han. Var svak mot Cardiff og utfra rapporter svak mot  Hull,  brukbar mot Forest og god mot Everton og Bristol City. Stigende formkurve gir dog god grunn til optimisme !  :)
Det tar jo gjerne litt tid å spille seg inn i et lag, og Tonge har så vidt jeg forstår hatt lite kamperfaring de siste par sesongene. Slik sett kunne en vel ikke forvente annet enn en litt tung start. Jeg tror vel ikke han blir en suksess på linje med hva Diouf har vært så langt, men som sportcarl poengterer tror jeg han kan gjøre en god jobb på dette nivået.



Jepp, ein litt tonge start va vel som forventa  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #67 på: Oktober 31, 2012, 09:31:13 »
Denne brukervennlige karen må signere permanent?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #68 på: Oktober 31, 2012, 09:41:18 »
Målfarlig midtbanespiller som har gjort en god jobb for oss.
lån ham gjerne ut sesongen, men synes ikke han er fremtiden for Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #69 på: Oktober 31, 2012, 09:57:43 »
Målfarlig midtbanespiller som har gjort en god jobb for oss.
lån ham gjerne ut sesongen, men synes ikke han er fremtiden for Leeds.

Er vel enig i det, han er jo 29 år og har kanskje 3-4 gode sesonger igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #70 på: Oktober 31, 2012, 10:17:36 »
Målfarlig midtbanespiller som har gjort en god jobb for oss.
lån ham gjerne ut sesongen, men synes ikke han er fremtiden for Leeds.

Er vel enig i det, han er jo 29 år og har kanskje 3-4 gode sesonger igjen!

Om han fortset sånn,så kansje han fortjenar ein 2 års deal?ok spelar med Pl erfaring,vi har vel ikkje for mange av dei for tiden..
LIFE IS LEEDS

Eriksen55

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #71 på: Desember 01, 2012, 22:59:57 »
Selv om vi skulle få en del midler å hente spillere for i januar, så syntes jeg Tonge er en vi bør prøve å få signet permanent. Syntes han kanskje har vært den beste midtbanemannen våres så langt i år. Storspilte visstnok i dag, og han er målfarlig, bra dødballfot og kan dunke inn langskudd.

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #72 på: Desember 01, 2012, 23:08:18 »
Han kan ikke koste mer enn 300000 pund, men må nok gå ned i lønn. Kontrakten hans går ut til sommeren så sjansen for å få han er vel stor, han vil nok ha en 3-års kontrakt. Ok?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #73 på: Desember 01, 2012, 23:10:49 »
Han kan ikke koste mer enn 300000 pund, men må nok gå ned i lønn. Kontrakten hans går ut til sommeren så sjansen for å få han er vel stor, han vil nok ha en 3-års kontrakt. Ok?
Aldri mer enn en 2 års kontrakt. Blir ikke topp 7 i PL med Tonge i stallen  :)

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #74 på: Desember 02, 2012, 11:01:07 »
Lån frem til sesongslutt, med opsjon på kjøp sier jeg.

sportcarl1

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #75 på: Desember 02, 2012, 12:17:08 »
Han kan ikke koste mer enn 300000 pund, men må nok gå ned i lønn. Kontrakten hans går ut til sommeren så sjansen for å få han er vel stor, han vil nok ha en 3-års kontrakt. Ok?
Aldri mer enn en 2 års kontrakt. Blir ikke topp 7 i PL med Tonge i stallen  :)
och med hur många i dagens trupp blir vi topp 7? och vilka topp7klubbar skulle du kunna tänka dig köpa någon spelare från dagens Leeds?
 

Blank_File

Sv: Re: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #76 på: Desember 02, 2012, 13:47:24 »
Til tross for at han har levert så håper jeg at vi sikter et bitte lite hakk høyere i januar. Tonge ville vært en ekstremt grå signering hvis vi ikke hadde hatt han på lån først. Pugh hadde jo også en brukbar sesong i fjor høst.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Bites Yer Legs

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #77 på: Desember 02, 2012, 13:56:10 »
Kirwin nevnte i går at lånet var ferdig etter Chelsea-kampen? Absolutt en type spiller vi trenger, nå virker det som han er i ferd med å finne gammel form, håper vi minst kan beholde ham ut sesongen.
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #78 på: Desember 02, 2012, 14:27:38 »
Til tross for at han har levert så håper jeg at vi sikter et bitte lite hakk høyere i januar. Tonge ville vært en ekstremt grå signering hvis vi ikke hadde hatt han på lån først. Pugh hadde jo også en brukbar sesong i fjor høst.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Er tildels enig med deg, men når hadde vi sist en hardtarbeidende midtbanespiller som putter så mange mål??

Sign him up..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #79 på: Desember 02, 2012, 18:34:34 »
For en pasning foran 2-1  :o

Tonge begynner virkelig å ta seg til rette. Håper det varer!
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #80 på: Desember 02, 2012, 19:13:33 »
Midtbanen virker å fungere mye bedre med Tonge og Norris sentralt enn Austin og Brown. Med Green på høyre istedet for White  har vi en mye mer komplett  og balansert lagdel. Håper vi får beholde Tonge ut sesongen.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #81 på: Desember 02, 2012, 23:21:38 »
Midtbanen virker å fungere mye bedre med Tonge og Norris sentralt enn Austin og Brown. Med Green på høyre istedet for White  har vi en mye mer komplett  og balansert lagdel. Håper vi får beholde Tonge ut sesongen.

...og et par sesonger til  :)

Sydhagen

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #82 på: Desember 03, 2012, 08:16:45 »
Til tross for at han har levert så håper jeg at vi sikter et bitte lite hakk høyere i januar. Tonge ville vært en ekstremt grå signering hvis vi ikke hadde hatt han på lån først. Pugh hadde jo også en brukbar sesong i fjor høst.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Er tildels enig med deg, men når hadde vi sist en hardtarbeidende midtbanespiller som putter så mange mål??

Sign him up..

Bowyer?

Jeg strekker meg til at vi låner ham ut sesongen med opsjon på kjøp. Rykker vi opp så er han ikke god nok. Rykker vi ikke opp så gjør han en jobb i championship.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #83 på: Desember 03, 2012, 09:33:15 »
Til tross for at han har levert så håper jeg at vi sikter et bitte lite hakk høyere i januar. Tonge ville vært en ekstremt grå signering hvis vi ikke hadde hatt han på lån først. Pugh hadde jo også en brukbar sesong i fjor høst.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Er tildels enig med deg, men når hadde vi sist en hardtarbeidende midtbanespiller som putter så mange mål??

Sign him up..

Bowyer?

Jeg strekker meg til at vi låner ham ut sesongen med opsjon på kjøp. Rykker vi opp så er han ikke god nok. Rykker vi ikke opp så gjør han en jobb i championship.

Tviler på at han går med på det hvis kontrakten utløper i juni.

Leedsfan

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #84 på: Desember 03, 2012, 10:10:09 »
Til tross for at han har levert så håper jeg at vi sikter et bitte lite hakk høyere i januar. Tonge ville vært en ekstremt grå signering hvis vi ikke hadde hatt han på lån først. Pugh hadde jo også en brukbar sesong i fjor høst.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Er tildels enig med deg, men når hadde vi sist en hardtarbeidende midtbanespiller som putter så mange mål??

Sign him up..

Bowyer?

Jeg strekker meg til at vi låner ham ut sesongen med opsjon på kjøp. Rykker vi opp så er han ikke god nok. Rykker vi ikke opp så gjør han en jobb i championship.

Tviler på at han går med på det hvis kontrakten utløper i juni.

Spillere skal være lojale mot klubben Leeds, men klubben kan bare drite i de når man ikke trenger de lengre?!?!

Er Tonge med å spille oss opp så skal ikke jeg være lei meg hvis vi må betale lønna hans i PL i noen år enten han spiller eller ikke.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #85 på: Desember 03, 2012, 10:20:49 »
Er vel spillere før som har blitt forhåndsdømt her inne, som i etterkant viser seg å ta steget opp til PL rett så bra.

Mitt ståsted er at det er få/ingen her inne som aner hvordan noen som helst kan fortelle meg hvem som kan ta steget opp elelr ikke...til det er disse to nivåene altfor forskjellig.
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #86 på: Desember 03, 2012, 13:20:20 »
Ikke trengte vi Johnson, Howson, Pennant, Clayton eller Delph heller...

Sign him up - han har beviselig gjort en jobb, og passer bra i troppen vår nå!
 

sportcarl1

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #87 på: Desember 03, 2012, 17:44:05 »
jättesvårt att redan nu veta vilka av tate, thomas, diouf, hall,  tonge vi skall signa och vad de nya ägarna vill i januarifönstret
 

TK20

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #88 på: Desember 24, 2012, 10:43:34 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-2-middlesbrough-1-frustrated-spectator-tonge-is-desperate-to-return-1-5251910?

Lånet av Tonge er over, og han kommer til å benke sin femte boxing day-kamp på rad. Kjedelig for ham, kjedelig for oss.

Brown og Norris mot Forest. Lukter ikke akkurat digg.

sportcarl1

Sv: Ny Lånespiller: Michael Tonge
« Svar #89 på: Desember 24, 2012, 11:26:52 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-2-middlesbrough-1-frustrated-spectator-tonge-is-desperate-to-return-1-5251910?

Lånet av Tonge er over, og han kommer til å benke sin femte boxing day-kamp på rad. Kjedelig for ham, kjedelig for oss.

Brown og Norris mot Forest. Lukter ikke akkurat digg.
förhoppningsvis kan någon av eller både green och austin spela, jag skulle gärna se mccormack i gamla howsonrollen med