Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield W på Hillsborough Stadium, fredag 19/10 2012, kickoff - 20:45  (Lest 54567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Han derre Llara tror han er bokser og slår ned Becchio med albuen og skulle hatt 2 røde kort allerede.

....og gutta her inne på forumet klager på våre gutter
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Håvard

Det målet var den dårligste markeringen jeg har sett på en god stund.


Og jeg ser en del gutter 9
[/quot :P

davidharvey

Vi satser på bedre innsats og presisjon i andre omgang. I pausen kan det være nyttig å vite at Hartlepool United har klengenavnet "Monkey Hangers". En ape ble hengt som fransk spion under Napoleonskrigen....
LUFC uansett vær!

Peter7

Dommeren har glemt brillene hjemme, Becchio gjør viljehands i eget felt og blir slått ned 2 ganger ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Bites Yer Legs

Målet er jo offside.

Llera driver en annen idrett, med full aksept fra ubrukelig dommer.
KEEP FIGHTING!!

Sleivind

En kort oppsummering fra kampen.

Elendig, FLAUT og spanjakken på Sheff Wed skulle hatt tre gule kort.

raggen

forferdelig omgang av leeds dette her og fullt fortjent ledelse til onsdags laget.. her må det en plan bak spillet og skjerpings skal vi vinne her(jeg har enda trua) ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Lucas the Kop Cat

faen så dårlig jobb på det innkastet.
Når skal vi lære å forsvare oss på dødsfall?
Dødsfall?
Morsomt med automatisk korreksjon på smarttelefon...

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

4ever arcticwhite

han der med hjelmen er jo helt idiot, og burde hatt et par gule for slag mot hodet på Brown og Becchio.
Nå må det taes noen grep i pausen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

sveifors

Vi må få tak i midtbanen,

Austin sitter ennå på flyet, Brown opptatt med kriging.

Vi må ha bytter
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Pheriox

Llera virker som en relativt ufordragelig spiller. Ser ut som han har gått flere runder i ringen enn Rocky, og har åpenbart vært for sent ut med å ta i bruk hjelm...
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

sveifors

han der med hjelmen er jo helt idiot, og burde hatt et par gule for slag mot hodet på Brown og Becchio.
Nå må det taes noen grep i pausen.

så det er gult kort for slag mot hodet.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Vi satser på bedre innsats og presisjon i andre omgang. I pausen kan det være nyttig å vite at Hartlepool United har klengenavnet "Monkey Hangers". En ape ble hengt som fransk spion under Napoleonskrigen....
Det er da gammelt nytt. Apen ble først torturert, men "snakket" bare tull. Da den ikke "ville samarbeide", ble den hengt på torget, anklaget for spionasje.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Ã… ikke blåse offside på spiller foran keeper på det målet må da være kompensasjon for handsen til Becchio.

Ellers er vi godt unna Sheffield W i banespill, periodevis blir vi utspilt på midten. For mye tut og kjør.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Leedsulf

Satt nesten hele omgangen og irriterte meg over at jeg ikke kom på hvem backen deres var, før det plutselig ringte en bjelle. Det var han Gradel trødde flatt under opprykkskampen i 2010.

4ever arcticwhite

faen så dårlig jobb på det innkastet.
Når skal vi lære å forsvare oss på dødsfall?
Dødsfall?
Morsomt med automatisk korreksjon på smarttelefon...

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2
Nja, av og til skulle man tro det var dødsfall når du ser oppførselen der bak.
The future's so White I've got to wear shades 8)

RoarG

Målet er jo offside.

Llera driver en annen idrett, med full aksept fra ubrukelig dommer.
Vel, på den første nedrivingen av Brown er dommeren langt unna, og med ryggen til hendelsen. Den andre hendelsen, ved sidelinjen er jeg ikke sikker på hvor han befinner seg. På Becchios hands er det to-tre spillere i veien for dommeren. Linjemannen ved cornerflagget, kunne ha sett det, men cornerleggeren stiller seg rett foran han, så han ser det heller ikke. Ok, dommeren er ikke den beste, men han er ikke dårlig som enkelte vil ha det til.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Fugazi

Inter mindre enn Michael Brown fortjener. Han er en dust og til skam for klubben

ka du snakke om
Hva jeg snakker om? Idioten har jo kronisk trang til etterslenger og usportsligheter.  

Sop

Her er det bare til å kjøre på.Midtbanen MÃ… bli aggresiv.Alt for tamt.
Skal det bli noe underholdning i 2. omg så er det bare til å begynne å PRETTE!!! :D




Prett!
Love Leeds

Fripp

  • Gjest
Målet er jo offside.

Llera driver en annen idrett, med full aksept fra ubrukelig dommer.

Er vel strengt tatt ikke offside på kast!

Geiremann

Noe må skje i pausa!
Jeg har bytta fra forrige sesongs drakt til opprykksdrakta, og føler jeg har gjort mitt  :)

MOT
Member of "The Peterborough eight".

LEO

Norris må inn og kanskje green.  

Men vi må også være først på ballen :(  

 

Johrnino

Becchio vinner jo ikke en hodeduell der oppe. ::) Derimot holder O`grady og Boothroyd ballen oppe så resten av laget kommer etter. Becchio er kun god nok inne i boksen. Spill ballen langs bakken til Diouf eller på vingene i stedet. Vi får kun ballen rett tilbake i fleisen  hvis Becchio skal spilles opp i lufta.. Håper på en bedre andre omgang..
 

bmoen

Kriminelt dårlig så lang! >:(
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sop

Inter mindre enn Michael Brown fortjener. Han er en dust og til skam for klubben

ka du snakke om
Hva jeg snakker om? Idioten har jo kronisk trang til etterslenger og usportsligheter.  

 :( Ã… jeg som trodde dette var skrevet i frustasjon.. ::)
Love Leeds

Bites Yer Legs

Målet er jo offside.

Llera driver en annen idrett, med full aksept fra ubrukelig dommer.

Er vel strengt tatt ikke offside på kast!
På heading, men med så dårlig markering fortjener vi ikke bedre.
KEEP FIGHTING!!

sveifors

Målet er jo offside.

Llera driver en annen idrett, med full aksept fra ubrukelig dommer.

Er vel strengt tatt ikke offside på kast!

nei, men i neste trekk er det offside, spørsmålet er om han er i spill
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

DOFFER

Norris på for Austin....Come on lads! MOT!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

sveifors

Austin skulle ikke ha spilt, han går ut og Norris inn
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

RoarG

Inter mindre enn Michael Brown fortjener. Han er en dust og til skam for klubben

ka du snakke om
Hva jeg snakker om? Idioten har jo kronisk trang til etterslenger og usportsligheter.  
Brown og Austin må ut. Midtbanen vår henger jo ikke med overhodet. Synes ikke at Wednesday er så veldig gode. Et godt lag, hadde virkelig r**kjørt den trege midtbanen vår. Litt typisk at Wednesdays mål kommer på dødball, og ikke gjennom banespillet. Tipper (og håper) vi får se Hall etter pausen. Sett han opp mot den slåssete spanjolen, og Wednesday får RK fortere enn du greier å si "utligning". Har faktisk trua på at Leeds kommer tilbake i 2. omgang. Vi får minst ett poeng.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020