Skrevet av Emne: KAMP: vs Sheffield W på Hillsborough Stadium, fredag 19/10 2012, kickoff - 20:45  (Lest 54628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JanPSyse

Ny stygg bot i vente for Leeds  ???

Sivilt søksmål mot voldsmannen og sende regninga til han.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

sveifors

scorer Leeds så kjem vel hele Sheffield på banen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Gufrias

Hva som skjer?

En møkkamann med Leeds-tatovering kom ned fra tribunen og slo/dytta ned Kirkland etter utligningen.

Gode bilder av ansiktet, bør kunne identifiseres og utestenges.
Hekta på Leeds siden 1974

Nørgaard

Hva som skjer?

En møkkamann med Leeds-tatovering kom ned fra tribunen og slo/dytta ned Kirkland etter utligningen.

Gode bilder av ansiktet, bør kunne identifiseres og utestenges.

Sikke en idiot!

Masinga

Fint mål, forresten.
Masinga, medl.nr. 1250

RoarG

Panikk-forsvar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sveifors

Vi gir bort for mange cornere
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Lucas the Kop Cat

Hawaii på slutten og vi gir bort cornere så det holder.

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

Gufrias

5 min tillegg
Hekta på Leeds siden 1974

Masinga

Han med hjelmen i midtforsvaret til SW er et levende eksempel på hvilken knokkeldivisjon dette er.
Masinga, medl.nr. 1250

Lucas the Kop Cat

Hva med et ran siste 20 sek

Sent from my LG-P990 using Tapatalk 2

davidharvey

Det var vel en danske som utførte noe lignenede som fikk en saftig regning etter kampen mellom Danmark - Sverige. Håper det samme skjer med denne casualen.
Men fornøyd med uavgjort på en dårlig dag.
MOT!
LUFC uansett vær!

Gufrias

Ett poeng her er vel ... greit
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Sitter igjen med en flau smak i munnen etter denne kampen. Både på grunn av idioten av en supporter, spillet og oppførselen til noen av spillerne våre.

Kickthemdown

Hadde heller tapt 5-0 enn at en supporter gjør noe sånt.. Skyt han.

sveifors

Kampen ble ødelagt av en idiot som tror han er en Leedsfan.

Sånne folk har ikke  noe på kamp å gjøre. Drittsekk

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

4ever arcticwhite

Ett ufortjent poeng i en elendig kamp.
Fornøyd med poenget, man kampen kommer til å bli husket for idioten som overfalt Kirkland.

Vi er vel inne blandt de seks beste nå, men har en kamp mer spilt.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Masinga

Bevegelsene framover var for dårlig. Mye pent langs kanten og på midten, men ufarlig når man nærmet seg 16-meteren.
Masinga, medl.nr. 1250

Fripp

  • Gjest
Det var vel en danske som utførte noe lignenede som fikk en saftig regning etter kampen mellom Danmark - Sverige. Håper det samme skjer med denne casualen.
Men fornøyd med uavgjort på en dårlig dag.
MOT!

Birminham - Aston Villa for noen år siden, var det en dust som slo til den finske keepere til Birminham
Fikk ikke poeng trekk
Blir nok en saftig bot

Oggy

Klarer ikke glede meg over poenget i dag, IDIOTEN ødela alt :-[
Oggy

Hobben

Et poeng i kveld er helt greit!

I dag er jeg meget skuffet over Leeds..Vi vinner ikke hodeduellene vi går ikke i kroppen på motspillerene, vi treffer ikke på pasningene våre.. ingenting fungerte, det var som å det ikke var noe plan på spillet vårt.

Byram kan ha spilt så mange gode kamper før denne som han bare vil, men i dag var han totalt utafor og burde vært tatt av i pausen. Austin var også skuffende i dag. Alt var skuffende!

Noen lysglimt var det, Tonge viser han kan ta frispark og kan være farlig på skudd! Diouf kjemper og sliter, detter litt mye...

Og den idioten som kom på banen å dytta Kirkland i ansiktet bør utvises på livstid fra alle arenaer i England og få en heftig bot som han må betale over mange år!
Rogaland Whites

raggen

Sitter igjen med en flau smak i munnen etter denne kampen. Både på grunn av idioten av en supporter, spillet og oppførselen til noen av spillerne våre.

+1

skammelig av supporteren som klabber til kirkland.. ingenting på en fotballbane og gjøre og FA har denne gang en god grunn til og straffe oss... de som er så glade i oss fra før
Forever Leeds United!!!!!!!!

morten1966

A lot of Leeds fan are Idiots :'(

Pheriox

Idioten blir temmelig sikkert tiltalt for overfall. Bevisene er overveldende. Blir nok fengselsstraff for det der.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

raggen

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Poeng på en dårlig dag er akseptabelt. Får håpe at de tar han tullingen som slo ned Kirkland, og gir han en skikkelig straff. I fotballsammenheng, blir han vel utestengt på livstid. Så har man vel lover mot slikt noe også. Vet ikke hva som er beste straffemetode av sivilt søksmål og straffeprosess.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Dave Jones kan brenne ..

Le Jardin

så må jeg si at jeg er en av de som aldri har likt diouf som spiller.. idag så vi hvorfor mener jeg... prøver og filme seg til frispark,syte på dommeren,krangle med spillere,etterslengere mm.
vet han ikler seg våre kjære leeds drakt men i mine øyne blir han aldri en godt likt spiller

enig! hadde endelig trodd at han hadde forandret seg. men idag er det rent utrolig at han gikk av banen uten kort. men dommeren var jo ikke akkurat på høyden, heldigvis.
Terje, som ønsker god natt likevel
"Victory is in our sights"

Leedsulf

Idioten er allerede identifisert på waccoe.

Bites Yer Legs

Dave Jones kan brenne ..

Har han sagt noe nå?
KEEP FIGHTING!!