Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 68869 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

LeifMorten

Når får Warnock sparken?
« på: Oktober 27, 2012, 17:53:13 »
Kan like gjerne starte denne tråden før noen andre gjør det... Får vel kjeft for jeg er negativ.
Tre svake kamper, kanskje takeover like rundt hjørnet. Vil de nye eierne ha Warnock? Hvilke spillere vil de hente inn? Hvor nye penger vil de bruke? Spørsmålene er mange. Uansett er vel ikke Warnock fremtiden som manager, og han har faktisk hentet en del spillere foran denne sesongen. Noen av dem holder mål.
Kjør debatt!
 

Hobben

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #1 på: Oktober 27, 2012, 17:56:05 »
Forhåpentligvis i løpet av morgendagen evt når vi for nye eiere!

Harry Redknapp IN!
Rogaland Whites

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #2 på: Oktober 27, 2012, 17:59:25 »
Ikke feil å starte en slik tråd sånn som vi fremstår nå. Taktikken og spillet p.d.d er nær historisk dårlig. Når i tillegg spillere blir brukt på feil posisjoner ... Not good enough.

Men.. In Warnock we trust, enn så lenge.

Sander

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #3 på: Oktober 27, 2012, 18:13:31 »
Herregud........
 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #4 på: Oktober 27, 2012, 18:14:30 »

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #5 på: Oktober 27, 2012, 18:16:56 »
varför  kicka honom? om han nu är så dålig varför går då inte QPR bättre som pumpat in miljontals med pund
 

Sander

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #6 på: Oktober 27, 2012, 18:21:34 »
Takk!   ;)

Er jo full panikk med en gang det går litt dårlig her.

Jeg er fullstendig enig at det er ræv om dagen, men å kikke etter nye managere med en gang det går dårlig, er ikke løsningen. Skal vi bli Køln? Syns vi skal la han fortsette videre og se om nye eiere kan hjelpe han på overgangsmarkedet. Warnock har bevist flere ganger tidligere at han har det som skal til for å få oss opp.

Når det er sagt! Savner jeg faktisk Wise sin tøffe stil når det kommer til å avgjøre kamper på slutten. Var det 0-0 10 min før slutt, tok han ut en forsvarer og en midtbane og satte inn to spisser. (savner ikke Wise) Dette klarer ikke Warnock. Er veldig til å bytte direkte på posisjoner bare.  Det liker jeg dårlig! Men jeg syns vi skal gi han litt mer tid. De fleste var vel enige om at vi burde liggi mye lenger ned på tabellen enn vi gjør nå på dette tidspunkt?
 

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #7 på: Oktober 27, 2012, 18:25:32 »
Warnock vet ingenting om fotball, håper bare at tilfeldigheten skal gå i vår retning. Sparke han? Ja, gjerne det, men hva hjelper det når de samme håpløse folkene skal ansette ny manager.

Da kan han likevel beholde jobben enn så lenge.

Men in Warnock we trust? Tror du på julenissen også
 

SOL

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #8 på: Oktober 27, 2012, 18:30:04 »
Så snart kontrakten med Redknapp er klar....
 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #9 på: Oktober 27, 2012, 18:48:37 »
Warnock vet ingenting om fotball, håper bare at tilfeldigheten skal gå i vår retning. Sparke han? Ja, gjerne det, men hva hjelper det når de samme håpløse folkene skal ansette ny manager.

Da kan han likevel beholde jobben enn så lenge.

Men in Warnock we trust? Tror du på julenissen også
Hva mener du?

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #10 på: Oktober 27, 2012, 18:52:58 »
In Warnock we trust skriver du, på bakgrunn at du stoler på Warnock lurer jeg på om du også tror på julenissen?
 

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #11 på: Oktober 27, 2012, 18:53:37 »
Warnock vet ingenting om fotball, håper bare at tilfeldigheten skal gå i vår retning. Sparke han? Ja, gjerne det, men hva hjelper det når de samme håpløse folkene skal ansette ny manager.

Da kan han likevel beholde jobben enn så lenge.

Men in Warnock we trust? Tror du på julenissen også
vet inget om fotboll? då måste han haft en massa flax genom åren, för hans CV talar för sig själv
 

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #12 på: Oktober 27, 2012, 18:54:52 »
Ja, hans imponerende CV...

Si meg hva er det med den CV som sier deg at denne mannen skaper grunnlag for suksess?
 

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #13 på: Oktober 27, 2012, 19:15:48 »
Han har rykket opp med Nott County to ganger og ned engang (89-93) Fra divisjon 3 til divisjon 1 og ned til divisjon 2

Han har rykket opp en gang med Huddersfield (93-95) rykket opp til divisjon 2

Han har rykket opp en gang med Plymoth (95-97) (rykket opp til League 2)

Rykket opp og ned med Sheff utd (99-07) Til PL og tilbake igjen til Divisjon 1

Rykket opp med QPR til PL og fikk sparken.


Som CV beviser så har han rykket opp mange ganger, men de fleste er 15 år siden. My tyder på at Warnock tviholder på 15 år gammelfotball fra divisjon to.

Aldri har klubben han har vært managere  i lagt grunnlag for videre suksess, såvidt jeg kan lese meg til.
 

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #14 på: Oktober 27, 2012, 19:47:15 »
Svar: Han kommer aldri til å få sparken i Leeds United. I henhold til kontrakten skiller han lag med klubben til sommeren. Inn får vi en ny manager som må starte med å kvitte seg med alt "daukjøttet" som hans forgjenger etterlot seg. ( Varney, Drury, Kenny, Norris, Hall, Ashdown m.fl)
Jon R.

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #15 på: Oktober 27, 2012, 19:48:31 »
Svar: Han kommer aldri til å få sparken i Leeds United. I henhold til kontrakten skiller han lag med klubben til sommeren. Inn får vi en ny manager som må starte med å kvitte seg med alt "daukjøttet" som hans forgjenger etterlot seg. ( Varney, Drury, Kenny, Norris, Hall, Ashdown m.fl)

God plan
 

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #16 på: Oktober 27, 2012, 19:54:26 »
Han har rykket opp med Nott County to ganger og ned engang (89-93) Fra divisjon 3 til divisjon 1 og ned til divisjon 2

Han har rykket opp en gang med Huddersfield (93-95) rykket opp til divisjon 2

Han har rykket opp en gang med Plymoth (95-97) (rykket opp til League 2)

Rykket opp og ned med Sheff utd (99-07) Til PL og tilbake igjen til Divisjon 1

Rykket opp med QPR til PL og fikk sparken.


Som CV beviser så har han rykket opp mange ganger, men de fleste er 15 år siden. My tyder på at Warnock tviholder på 15 år gammelfotball fra divisjon to.

Aldri har klubben han har vært managere  i lagt grunnlag for videre suksess, såvidt jeg kan lese meg til.

man kan ju läsa hur man vill och som fan läser bibeln, jag fick fram fakta att 10-11  så hjälpte han QPR upp,har ju gått mycket bättre med Hughes(ler), 05-06 så förde han ju upp Sheffiel United till PL med, ,  så de 2 sista promotion är definitivt inte 15år gamla eller föra upp från lägre divisioner, är ju inte direkt heller en uppsjö av klubbar som blivit bättre sedan han lämnat, stand up för warnock!
« Siste redigering: Oktober 27, 2012, 20:04:51 av sportcarl1 »
 

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #17 på: Oktober 27, 2012, 19:55:51 »
Statistikken i fjor: 15    4    4    7    16    -    22    -6    16
Statistikken i år: 13    5    4    4    20    -    19    +1    19

Ni seire på 28 forsøk. Fem minusmål. Blir opprykk av slikt...

Etter min mening spiller Warnock kick and run-fotball. Men  han skal ha ros for at han bruker treningsdress på kampene!
 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #18 på: Oktober 27, 2012, 20:05:00 »
In Warnock we trust skriver du, på bakgrunn at du stoler på Warnock lurer jeg på om du også tror på julenissen?
Hva faen gjør ikke det  ???  :-\

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #19 på: Oktober 27, 2012, 20:05:54 »
Betryggende at du ikke tror på julenissen.....
 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #20 på: Oktober 27, 2012, 20:06:41 »
Betryggende at du ikke tror på julenissen.....
::)

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #21 på: Oktober 27, 2012, 20:06:54 »
Statistikken i fjor: 15    4    4    7    16    -    22    -6    16
Statistikken i år: 13    5    4    4    20    -    19    +1    19

Ni seire på 28 forsøk. Fem minusmål. Blir opprykk av slikt...

Etter min mening spiller Warnock kick and run-fotball. Men  han skal ha ros for at han bruker treningsdress på kampene!

Kravene for ros er store skjønner jeg.....
 

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #22 på: Oktober 27, 2012, 20:25:57 »
Man må vel passe seg med å kritisere for mye, før politiet kommer her inne. Men jeg prøver meg:

1. Ser ikke ut til å finnes fnugg av offensiv plan. Null gjennombruddskraft. Gidder ikke engang begynne på den lange lista med mangler fremover.

2. Skrapt i hop en stall som offensivt må være av de  fem svakeste i divisjonen. Uheldig med McCormack, men mangler kvalitet stort sett over hele fjøla offensivt. Luke Varney, gi meg styrke. At vi har scoret brukbart med mål, skyldes en usannsynlig effektivitet. Det varer ikke over lang tid. Da må det skapes sjanser.

3. Brukbart defensivt, vil jo si det er strammet noe opp. Men det har gått på bekostning av noe. Vi har vel skapt en plass mellom 5-8 sjanser de tre siste kampene, TILSAMMEN.

For min del kunne fyren fått sparken i morgen den dag, uten at det hadde gjort noe som helst. Resultatene hos oss er klokkeklare, langt fra godt nok.
« Siste redigering: Oktober 27, 2012, 20:27:42 av Kato »
 

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #23 på: Oktober 27, 2012, 20:30:59 »
Bra vi er enige Kato!
Man må vel passe seg med å kritisere for mye, før politiet kommer her inne. Men jeg prøver meg:

1. Ser ikke ut til å finnes fnugg av offensiv plan. Null gjennombruddskraft. Gidder ikke engang begynne på den lange lista med mangler fremover.

2. Skrapt i hop en stall som offensivt må være av de  fem svakeste i divisjonen. Uheldig med McCormack, men mangler kvalitet stort sett over hele fjøla offensivt. Luke Varney, gi meg styrke. At vi har scoret brukbart med mål, skyldes en usannsynlig effektivitet. Det varer ikke over lang tid. Da må det skapes sjanser.

3. Brukbart defensivt, vil jo si det er strammet noe opp. Men det har gått på bekostning av noe. Vi har vel skapt en plass mellom 5-8 sjanser de tre siste kampene, TILSAMMEN.

For min del kunne fyren fått sparken i morgen den dag, uten at det hadde gjort noe som helst. Resultatene hos oss er klokkeklare, langt fra godt nok.
 

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #24 på: Oktober 27, 2012, 20:40:12 »

Etter min mening spiller Warnock kick and run-fotball.

Hadde vi enda gjort det hadde vi skapt flere sjanser. Dessverre blir det for mye kick og for lite run.

Konklusjon: Neil Warnocks kick fotball har svært liten appell hos meg. 
Jon R.

testo

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #25 på: Oktober 27, 2012, 20:47:47 »
Når hadde vi en trener som holdt mål sist og hvorfor hadde han suksee?
Poenget mitt er at for ikke lenge siden så måka vi Everton av banen nærmest med samme lag som idag (cup er cup vil mange si) men da var plutselig spillere og NW en gud?
Ikke glem at før dagens tap så gikk det syv kamper siden forrige tap!
NW har uttrykt at han ønsker nye spillere av den grunn at stallen er for tynn og for å styrke stallen og nettopp for å vinne slike kamper som idag, men når pengene uteblir så blir ikke dette enkelt.
Jeg tror ikke det hadde hjulpet om det hadde vært en annen trener her, tror derimot at det hadde vært en annen spillerstil,  om det hadde blitt  suksee blir bare spekulasjoner.

Give the man a break and some cash!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #26 på: Oktober 27, 2012, 20:58:43 »
Når hadde vi en trener som holdt mål sist og hvorfor hadde han suksee?
Poenget mitt er at for ikke lenge siden så måka vi Everton av banen nærmest med samme lag som idag (cup er cup vil mange si) men da var plutselig spillere og NW en gud?
Ikke glem at før dagens tap så gikk det syv kamper siden forrige tap!
NW har uttrykt at han ønsker nye spillere av den grunn at stallen er for tynn og for å styrke stallen og nettopp for å vinne slike kamper som idag, men når pengene uteblir så blir ikke dette enkelt.
Jeg tror ikke det hadde hjulpet om det hadde vært en annen trener her, tror derimot at det hadde vært en annen spillerstil,  om det hadde blitt  suksee blir bare spekulasjoner.

Give the man a break and some cash!!

Joda ikke tapt på en stund. Men bak resultatene ligger det prestasjoner. Og jeg er overbevist om at de 19 poengene, eller noe derihøve, er i overkant av hva prestasjonene i høst viser. Slikt jevner seg gjerne ut over en hel sesong.

Uten takeover tror jeg det er fare på ferde.

 

TallyHo

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #27 på: Oktober 27, 2012, 21:06:47 »
Når får Warnock sparken ? Nå, for guds skyld !!! Me har ikke brukt for pensjonister i en stolt klubb som vårs !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Sander

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #28 på: Oktober 27, 2012, 21:30:28 »
Betryggende at du ikke tror på julenissen.....
::)

Flotte bidrag fra deg også Alta.. Tommel opp!
 

Ian Baird

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #29 på: Oktober 27, 2012, 21:55:22 »
Han har rykket opp med Nott County to ganger og ned engang (89-93) Fra divisjon 3 til divisjon 1 og ned til divisjon 2

Han har rykket opp en gang med Huddersfield (93-95) rykket opp til divisjon 2

Han har rykket opp en gang med Plymoth (95-97) (rykket opp til League 2)

Rykket opp og ned med Sheff utd (99-07) Til PL og tilbake igjen til Divisjon 1

Rykket opp med QPR til PL og fikk sparken.


Som CV beviser så har han rykket opp mange ganger, men de fleste er 15 år siden. My tyder på at Warnock tviholder på 15 år gammelfotball fra divisjon to.

Aldri har klubben han har vært managere  i lagt grunnlag for videre suksess, såvidt jeg kan lese meg til.

Hvor mange nedrykk har NW, anyone ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.