Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 68865 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #60 på: Oktober 28, 2012, 16:54:40 »
Warnock gjør det helt greit så langt, eneste jeg savner er noen røde kort..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #61 på: Oktober 28, 2012, 18:46:48 »
Vanskelig å si om Leeds bare er i nede i en bølgedal nå, eller om Warnock har mista grepet i litt større sammenheng.

Det snakkes om utdatert fotball, dårlig trente spillere, svak taktikk, ja jeg vet ikke hva - var de samme argumentene der for to uker siden da vi gikk til landslagspause med fem kamper uten tap og overhøvling av Everton? Jeg spør meg heller hva som har skjedd i løpet av landslagspausen.

Det er flere punkter som skal nevnes i Warnocks forsvar, utover det at han ikke har fått den støtten han burde ha når målet er opprykk. Skadene på Green og Norris har preget oss hele veien, nå merker vi også en slitasje på Austin som måtte komme, og disse tre sine utskiftninger gir lite stabilitet i midtbanen - vi får ikke kjørt inn en fast stamme som vi vel burde.

Fremme merker vi også at vi står igjen med bare Luciano av reell kvalitet. Og nei, jeg tror ikke Poleon er løsningen for et lag som jakter Premier League. Det er åpenbart at Warnock har prøvd seg på en rekke solide spisser, helt siden august, men penga er ikke der.

Burde Warnock få sparken, var spørsmålet her. Hvem skulle komme inn og gjøre en bedre jobb? Hvem med klart bedre ferdigheter ville tatt jobben i dagens situasjon hvor ingenting er garantert og eiersituasjonen er uavklart. Jeg tror heller ikke det er et tema på Elland Road. Hva som skjer før neste sesong er dog et helt annet spørsmål.

SA

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #62 på: Oktober 28, 2012, 19:39:07 »
Martinez i Wigan kan få spille Leeds inn i det gode selskap igjen.

Warnock er jo helt klart ikke helt fornøyd med hvordan laget opptrer om dagen og det er sikkert ikke Holloway i Blackpool heller.. Det snur fort i fotball, men det må spillemessig snu ASAP ZULU.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #63 på: Oktober 28, 2012, 20:48:18 »
Neil Warnock er en championship Gud, å det kan ingen ta fra ham. Er det noen som kan få oss opp, så er det ham!

Men vi bør en ny manager på plass når vi evnt rykker opp, jeg kunne tenkt meg en ung manager som Lee Clark  :)

16 sesonger i championchip og 3 opprykk. Du kaller han Gud, personlige har jeg alltid ment at religion er for de inkompetente og lite opplyste.
 

Jostein.

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #64 på: Oktober 28, 2012, 22:00:49 »
Neil Warnock er en championship Gud, å det kan ingen ta fra ham. Er det noen som kan få oss opp, så er det ham!

Men vi bør en ny manager på plass når vi evnt rykker opp, jeg kunne tenkt meg en ung manager som Lee Clark  :)

16 sesonger i championchip og 3 opprykk. Du kaller han Gud, personlige har jeg alltid ment at religion er for de inkompetente og lite opplyste.

Championship er en sirup av en liga, og jeg tror på rutinen til NW til å få oss opp. Om du mener det er inkomponent, så sier det vel litt mer om deg en meg ;D  NW har kun tapt en av 4 play offs, og direkte opprykk kan vi bare glemme med den stallen vi har.
Leeds Carajo!

kongsmo

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #65 på: Oktober 28, 2012, 23:03:57 »
synes ikke vi skal sparke NW akkurt nå, tror det kommer mer eller mindre på det samma hvem som er manager så lenge KB er sjefen.

MEN, så fort take overen er ferdig, kan de gjerne sparke NW for min del, og ansette en mere langsiktig og moderne løsning  :)

og anngående NW sin CV som skal være så utrolig bra etc, så synes jeg ikke den er noe spesielt og skryte av. er det en og en halv sesong han har som manager i PL? 3 opprykk på 16 sesonger i PL? er jo ikke allverden det da!

og om nå han skulle ta oss opp og velge og fortsette, holder han og spillestilen jans i PL?

"SNIFFER"

Jostein.

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #66 på: Oktober 28, 2012, 23:48:58 »
synes ikke vi skal sparke NW akkurt nå, tror det kommer mer eller mindre på det samma hvem som er manager så lenge KB er sjefen.

MEN, så fort take overen er ferdig, kan de gjerne sparke NW for min del, og ansette en mere langsiktig og moderne løsning  :)

og anngående NW sin CV som skal være så utrolig bra etc, så synes jeg ikke den er noe spesielt og skryte av. er det en og en halv sesong han har som manager i PL? 3 opprykk på 16 sesonger i PL? er jo ikke allverden det da!

og om nå han skulle ta oss opp og velge og fortsette, holder han og spillestilen jans i PL?



Jeg synes heller ikke NW kan lede leeds i PL, han har bevist at han ikke er noe PL Manager. Men jeg tror fortsatt at han er rett mann til å lede Leeds til opprykk.
Leeds Carajo!

B_Ød

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #67 på: Oktober 29, 2012, 08:56:50 »
pt synes jeg vel ikke det skriker PL av laget vårt, så jeg syns NW bør få fortsette ut sesongen.
Er generellt ikke noen tilhenger av hyppige utskiftninger på manager-fronten.
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #68 på: Oktober 29, 2012, 10:28:24 »
Når hadde vi en trener som holdt mål sist og hvorfor hadde han suksee?
Poenget mitt er at for ikke lenge siden så måka vi Everton av banen nærmest med samme lag som idag (cup er cup vil mange si) men da var plutselig spillere og NW en gud?
Ikke glem at før dagens tap så gikk det syv kamper siden forrige tap!
NW har uttrykt at han ønsker nye spillere av den grunn at stallen er for tynn og for å styrke stallen og nettopp for å vinne slike kamper som idag, men når pengene uteblir så blir ikke dette enkelt.
Jeg tror ikke det hadde hjulpet om det hadde vært en annen trener her, tror derimot at det hadde vært en annen spillerstil,  om det hadde blitt  suksee blir bare spekulasjoner.

Give the man a break and some cash!!

Joda ikke tapt på en stund. Men bak resultatene ligger det prestasjoner. Og jeg er overbevist om at de 19 poengene, eller noe derihøve, er i overkant av hva prestasjonene i høst viser. Slikt jevner seg gjerne ut over en hel sesong.

Uten takeover tror jeg det er fare på ferde.


Poeng er poeng. Man har fått de poengene man har prestert. Så kan man jo spørre seg om vi er fornøyd med ståa? Vel, jeg er ikke det. Leeds skal alltid ligge øverst på en tabell. Så langt har hverken manageren eller laget imponert.
Om han dermed skal sparkes? Dersom de nye eierne har sondert terrenget, og sitter med erstatteren klar allerede kan de godt sparke han nå for min del. Hva som må unngås reprise av hva som skjedde da Grayson ble sparket. Jeg tror derimot at NW sitter kontrakten ut, og ikke blir tilbudt noen ny. Dvs., vi får ny manager i mai (eller når NWs kontrakt utløper).
På et mer grunnleggende plan må de nye eierne bestemme seg for hva slags fotball Leeds skal spille, og finne en mann som står for det. Det som ofte skjer med managerskifter, er at den nye managere, tar med sine folk i trenerapparatet, og skal gjøre ting på sin måte. Denne autonomien må det bli slutt på. Det er de som eier klubben som får ha en visjon om hvordan ting skal gjøres, og manageren får følge det som blir bestemt. Det er derfor det er påkrevd med eiere som kan fotball. Kan Haigh det? Heri ligger Bates' svakhet som eier: han hadde ingen bestemt filosofi om hvordan Leeds skulle spille fotball. Han var en businessmann, og dette brakte han i en vedvarende konflikt med supportene. Nå skal vel ikke supportene heller gå fri. Med sin hemningsløse SMMMN-filosofi provoserte de Bates for det det var verdt. Synes hverken Bates eller supporterne har bidratt særlig positivt i så måte. Begge leire har kjørt konfrontasjonslinja. Bates med gemene angrep i media og i kampprogrammer. Supportene med idiotiske boikott-trusler. Håper at de nye eierne ikke lar seg diktere av fansens vinglete innfall. Men de må kunne fotball.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #69 på: Oktober 29, 2012, 11:11:40 »
Heri ligger Bates' svakhet som eier: han hadde ingen bestemt filosofi om hvordan Leeds skulle spille fotball. Han var en businessmann, og dette brakte han i en vedvarende konflikt med supportene. (...) Håper at de nye eierne ikke lar seg diktere av fansens vinglete innfall. Men de må kunne fotball.

Jeg ser det ikke som noe krav at eierne skal kunne så mye om fotball (taktikk, filosofi etc), men de må kunne drive klubben og ansette folk som kan mer om dette. Eierne av de store lagene preger vel ikke fotballfilosofien i klubben i vesentlig grad?

SA

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #70 på: Oktober 29, 2012, 11:13:46 »
Når hadde vi en trener som holdt mål sist og hvorfor hadde han suksee?
Poenget mitt er at for ikke lenge siden så måka vi Everton av banen nærmest med samme lag som idag (cup er cup vil mange si) men da var plutselig spillere og NW en gud?
Ikke glem at før dagens tap så gikk det syv kamper siden forrige tap!
NW har uttrykt at han ønsker nye spillere av den grunn at stallen er for tynn og for å styrke stallen og nettopp for å vinne slike kamper som idag, men når pengene uteblir så blir ikke dette enkelt.
Jeg tror ikke det hadde hjulpet om det hadde vært en annen trener her, tror derimot at det hadde vært en annen spillerstil,  om det hadde blitt  suksee blir bare spekulasjoner.

Give the man a break and some cash!!

Joda ikke tapt på en stund. Men bak resultatene ligger det prestasjoner. Og jeg er overbevist om at de 19 poengene, eller noe derihøve, er i overkant av hva prestasjonene i høst viser. Slikt jevner seg gjerne ut over en hel sesong.

Uten takeover tror jeg det er fare på ferde.


Poeng er poeng. Man har fått de poengene man har prestert. Så kan man jo spørre seg om vi er fornøyd med ståa? Vel, jeg er ikke det. Leeds skal alltid ligge øverst på en tabell. Så langt har hverken manageren eller laget imponert.
Om han dermed skal sparkes? Dersom de nye eierne har sondert terrenget, og sitter med erstatteren klar allerede kan de godt sparke han nå for min del. Hva som må unngås reprise av hva som skjedde da Grayson ble sparket. Jeg tror derimot at NW sitter kontrakten ut, og ikke blir tilbudt noen ny. Dvs., vi får ny manager i mai (eller når NWs kontrakt utløper).
På et mer grunnleggende plan må de nye eierne bestemme seg for hva slags fotball Leeds skal spille, og finne en mann som står for det. Det som ofte skjer med managerskifter, er at den nye managere, tar med sine folk i trenerapparatet, og skal gjøre ting på sin måte. Denne autonomien må det bli slutt på. Det er de som eier klubben som får ha en visjon om hvordan ting skal gjøres, og manageren får følge det som blir bestemt. Det er derfor det er påkrevd med eiere som kan fotball. Kan Haigh det? Heri ligger Bates' svakhet som eier: han hadde ingen bestemt filosofi om hvordan Leeds skulle spille fotball. Han var en businessmann, og dette brakte han i en vedvarende konflikt med supportene. Nå skal vel ikke supportene heller gå fri. Med sin hemningsløse SMMMN-filosofi provoserte de Bates for det det var verdt. Synes hverken Bates eller supporterne har bidratt særlig positivt i så måte. Begge leire har kjørt konfrontasjonslinja. Bates med gemene angrep i media og i kampprogrammer. Supportene med idiotiske boikott-trusler. Håper at de nye eierne ikke lar seg diktere av fansens vinglete innfall. Men de må kunne fotball.
ägare som kan fotboll, är inte det som är det viktigaste, är väl hur mycket pengar de kan ösa in som avgör, tror inte MU amerikanska ägare, manc Citys arabiska ägare eller chelseas oljeobliark kan så mycket fotboll, men pengar har de och för pengar  kan allting köpas i långa loppet
 

Runar

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #71 på: Oktober 29, 2012, 11:23:23 »
Eierne må ikke kunne noe om fotball. De må ansette en ledelse til å drive klubben som kan mye om fotball.

Ledelsen må da finne en manager og trenerteam som passer til "konseptet" ledelsen ønsker.
 

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #72 på: Oktober 29, 2012, 11:24:56 »
I forhold til kampledelse, bytte for å endre eller forlenge kampbildet, skuffer Warnock kraftig.

Det skjer for lite, og det skjer for seint.

Birmingham et godt eksempel på det.

Hva er ellers meningen med å ha en manager på benken?

 

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #73 på: Oktober 29, 2012, 11:36:24 »
spelar ingen roll vilken manager vi har det kommer alltid att klagas när vi förlorar.
 Och varför gjorde vi inte så istället, han skulle haft den spelaren med från start ist eller gjort det bytet tidigare etcetra, har väl alltid varit så att de som står vid sidan om kan mest eller tror det iaf
 

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #74 på: Oktober 29, 2012, 16:05:06 »
spelar ingen roll vilken manager vi har det kommer alltid att klagas när vi förlorar.
 Och varför gjorde vi inte så istället, han skulle haft den spelaren med från start ist eller gjort det bytet tidigare etcetra, har väl alltid varit så att de som står vid sidan om kan mest eller tror det iaf

Helt enig. Folk roper på en ekstremt kamprusten Hall fra start. Hadde Warnock brukt han fra start og det ikke hadde funket så hadde vi kanskje fått enda en ny syndebukk...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #75 på: Oktober 29, 2012, 16:14:39 »
spelar ingen roll vilken manager vi har det kommer alltid att klagas när vi förlorar.
 Och varför gjorde vi inte så istället, han skulle haft den spelaren med från start ist eller gjort det bytet tidigare etcetra, har väl alltid varit så att de som står vid sidan om kan mest eller tror det iaf

Helt riktig sportscarl, og godt er det. Det skal diskuteres, klages, jamres og hamres hver gang Leeds United taper. Det er dette som kalles engasjement. 
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #76 på: Oktober 29, 2012, 16:23:20 »
spelar ingen roll vilken manager vi har det kommer alltid att klagas när vi förlorar.
 Och varför gjorde vi inte så istället, han skulle haft den spelaren med från start ist eller gjort det bytet tidigare etcetra, har väl alltid varit så att de som står vid sidan om kan mest eller tror det iaf

Helt riktig sportscarl, og godt er det. Det skal diskuteres, klages, jamres og hamres hver gang Leeds United taper. Det er dette som kalles engasjement. 


Høres nesten ut som en SCUM-supporter det der Jon.. De holder jo på slik, uff uff!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #77 på: Oktober 29, 2012, 16:24:56 »
spelar ingen roll vilken manager vi har det kommer alltid att klagas när vi förlorar.
 Och varför gjorde vi inte så istället, han skulle haft den spelaren med från start ist eller gjort det bytet tidigare etcetra, har väl alltid varit så att de som står vid sidan om kan mest eller tror det iaf

Helt riktig sportscarl, og godt er det. Det skal diskuteres, klages, jamres og hamres hver gang Leeds United taper. Det er dette som kalles engasjement. 


Høres nesten ut som en SCUM-supporter det der Jon.. De holder jo på slik, uff uff!

Fæn du er rask! Henger du alltid her inne?  ;D
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #78 på: Oktober 29, 2012, 16:26:50 »
spelar ingen roll vilken manager vi har det kommer alltid att klagas när vi förlorar.
 Och varför gjorde vi inte så istället, han skulle haft den spelaren med från start ist eller gjort det bytet tidigare etcetra, har väl alltid varit så att de som står vid sidan om kan mest eller tror det iaf

Helt riktig sportscarl, og godt er det. Det skal diskuteres, klages, jamres og hamres hver gang Leeds United taper. Det er dette som kalles engasjement. 


Høres nesten ut som en SCUM-supporter det der Jon.. De holder jo på slik, uff uff!

Fæn du er rask! Henger du alltid her inne?  ;D

Jeg er rask på avtrekkeren, selv om jeg nærmer med 40 år så er jeg fortsatt 16 år fra livet og ned!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #79 på: Oktober 29, 2012, 16:34:59 »
Jeg er træt af at skifte manager!.  ;) Vi kommer til at spille en hel del uafgjort og vinde en del kampe og tape et par stykker til, men forhåbentlig er det nok til at rykke op enten direkte eller via play off.

De andre f.eks. Leicester, Huddersfield, Birmingham o.s.v.  kommer også at tape en del !  Warnoch har fået spilleglæden tilbage i truppen - så lad os tåle at tape en enkelt kamp nu og da uden at fyre manageren!  ::)
 

lojosang

Sv: Re: Når får Warnock sparken?
« Svar #80 på: Oktober 29, 2012, 23:24:57 »
Jeg har aldri lagt skjul på at min tro på Warnock ikke er direkte skyhøy. Men jeg har enda mindre tro på et managerskifte nå igjen. Det ville være å pisse i buksa når man fryser.
- Leif Olav

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #81 på: Oktober 30, 2012, 07:09:16 »
Jeg tror NW er rette mann. Eierne trenger ikke forstand på fotball, men det er avgjort en fordel om spillerne og manageren og trenere har det..... ;)......! NW må få ro til dette her. Han er en tøffing og gir seg ikke selv om det blir litt motgang innimellom.
Yeboahs vitne

SOL

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #82 på: Oktober 30, 2012, 08:07:52 »
Ingen grunn til å sparke NW. Skal vi nå PL må vi bruke penger og beholde de beste spillerene. Det er her det har skortet i Leeds. Så få tiden vise hva som skjer NÃ…R vi har rykket opp ...
 

Cherry

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #83 på: Oktober 30, 2012, 08:25:20 »
Warnock gjør etter min mening en meget god jobb for klubben.
Se hvilken hylle han har kunnet plukke/hente spillere fra - han har fått om ikke gull, i hvertfall
"sølv" ut av gråstein.
Vi har etter min mening hatt en kunstig bra start, der spillet slett ikke har vært bra  - men vi har tettet
brukbart igjen bakover i år og tatt poeng i flere kamper der vi slett ikke har vært overlegne.

Nei, la mannen jobbe i fred og ro - og går nå denne TO i orden så kan man måle
ham ETTER han har fått velge spillere som han faktisk kan kjøpe og som er 1.valgene.......
så komponere ett lag ut av dette......
Er sikker på at han er manageren for Leeds i denne divisjonen her.
 

RoarG

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #84 på: Oktober 30, 2012, 08:51:28 »
Heri ligger Bates' svakhet som eier: han hadde ingen bestemt filosofi om hvordan Leeds skulle spille fotball. Han var en businessmann, og dette brakte han i en vedvarende konflikt med supportene. (...) Håper at de nye eierne ikke lar seg diktere av fansens vinglete innfall. Men de må kunne fotball.

Jeg ser det ikke som noe krav at eierne skal kunne så mye om fotball (taktikk, filosofi etc), men de må kunne drive klubben og ansette folk som kan mer om dette. Eierne av de store lagene preger vel ikke fotballfilosofien i klubben i vesentlig grad?

SA
Men det bør de vel? Hvis ikke, risikerer vi å få managere som skal finne opp hjulet hver gang. Bayern Munchen har en sportsdirektør, som skal stå for kontinuiteten. Det er han som forteller manageren i hvilken retning skuta skal styres. Til dette trengs det fotball-kompetanse. Ansett en sportsdirektør.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #85 på: Oktober 30, 2012, 08:54:32 »
Warnock mangler 3-4 spillere for at vi skal få et slagkraftig lag, nå må den ene eller den andre eieren gi han 2-3-4 millioner pund for å få det til.

Jeg tror Boyd kommer til oss i januar, da har han 6 måneder igjen av kontrakten og Peterborough selger han for 500000pund. Det kommer nok en spiss eller tre inn også...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #86 på: Oktober 30, 2012, 10:25:08 »
1. februar 2013
Ollan

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #87 på: Oktober 30, 2012, 10:39:45 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #88 på: Oktober 30, 2012, 11:00:42 »
1. februar 2013

Sluttpakke?
sikkert ikke rare sluttpakken siden han skal gi seg uansett sommeren 2013....
Ollan

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #89 på: Oktober 30, 2012, 11:08:16 »
jag har aldrig förstått varför det har lagts upp en tråd När får warnock sparken? det har väl aldrig ens varit på tal, lägger vi upp med 6-7 raka förluster skulle jag kunna förstå det, men inte när vi har 5-4-4 i matchfacit och är bland de 16 i ligacupen, historien har väl visat att det har aldrig gett en boost för klubben att kicka managers, värst var det väl för en 10 år sedan då det började med Venables,Gray, Reid;Blackwell, Wise, Mcallister och allt vad de hette