Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 68867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #90 på: Oktober 30, 2012, 11:25:47 »
Warnock gjør etter min mening en meget god jobb for klubben.
Se hvilken hylle han har kunnet plukke/hente spillere fra - han har fått om ikke gull, i hvertfall
"sølv" ut av gråstein.
Vi har etter min mening hatt en kunstig bra start, der spillet slett ikke har vært bra  - men vi har tettet
brukbart igjen bakover i år
og tatt poeng i flere kamper der vi slett ikke har vært overlegne.


For å være helt presis har vi sluppet inn nøyaktig like mange mål som på samme tid i fjor, dvs 19 på 13 kamper.  ;)
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #91 på: Oktober 30, 2012, 11:32:43 »
Warnock gjør etter min mening en meget god jobb for klubben.
Se hvilken hylle han har kunnet plukke/hente spillere fra - han har fått om ikke gull, i hvertfall
"sølv" ut av gråstein.
Vi har etter min mening hatt en kunstig bra start, der spillet slett ikke har vært bra  - men vi har tettet
brukbart igjen bakover i år
og tatt poeng i flere kamper der vi slett ikke har vært overlegne.


For å være helt presis har vi sluppet inn nøyaktig like mange mål som på samme tid i fjor, dvs 19 på 13 kamper.  ;)

Ikke forvirr oss med fakta nå!
- Leif Olav

LeifMorten

Sv: Re: Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #92 på: Oktober 30, 2012, 14:07:31 »
Scoret fire færre og tatt to mindre poeng...
Warnock gjør etter min mening en meget god jobb for klubben.
Se hvilken hylle han har kunnet plukke/hente spillere fra - han har fått om ikke gull, i hvertfall
"sølv" ut av gråstein.
Vi har etter min mening hatt en kunstig bra start, der spillet slett ikke har vært bra  - men vi har tettet
brukbart igjen bakover i år
og tatt poeng i flere kamper der vi slett ikke har vært overlegne.


For å være helt presis har vi sluppet inn nøyaktig like mange mål som på samme tid i fjor, dvs 19 på 13 kamper.  ;)

Ikke forvirr oss med fakta nå!
 

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #93 på: Oktober 30, 2012, 14:13:33 »
1. februar 2013

Sluttpakke?
sikkert ikke rare sluttpakken siden han skal gi seg uansett sommeren 2013....

Sluttpakke = sparken
Null kroner = sier opp

Hva tror du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #94 på: Oktober 30, 2012, 14:45:32 »
Fortsatt en meningsløs tråd - dette er ikke teama i LUFC meg bekjent!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #95 på: Oktober 30, 2012, 16:27:35 »
Fortsatt en meningsløs tråd - dette er ikke teama i LUFC meg bekjent!
  ::) så lenge det ikke er et tema i LUFC så burde vi naturligvis slette tråden.

 ???

ollan

Sv: Re: Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #96 på: Oktober 30, 2012, 18:56:20 »
1. februar 2013

Sluttpakke?
sikkert ikke rare sluttpakken siden han skal gi seg uansett sommeren 2013....

Sluttpakke = sparken
Null kroner = sier opp

Hva tror du?
siden du spør så kjekt... 20 000 £....  Forøvrig er det nok av folk som sier opp jobben sin og alikevel får sluttpakke! 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #97 på: Oktober 30, 2012, 19:09:28 »
1. februar 2013

Sluttpakke?
sikkert ikke rare sluttpakken siden han skal gi seg uansett sommeren 2013....

Sluttpakke = sparken
Null kroner = sier opp

Hva tror du?
siden du spør så kjekt... 20 000 £....  Forøvrig er det nok av folk som sier opp jobben sin og alikevel får sluttpakke! 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Jeg skal være litt mindre diffus, får Colin Wanker sparken eller slutter han av egen fri vilje?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #98 på: Oktober 30, 2012, 20:03:05 »
Om jeg hørte riktig på TV2s Championsship-magasin har 12 managere allerede fått fyken i denne divisjonen. Kan det virkelig stemme? Helt oppsiktsvekkende latterlige tall i så fall, som sier mer om flyktigheten og den kortsiktigheten som preger de fleste lag på dette nivået enn noe annet.

Kontinuitet er og blir suksesskriterie nr 1 for managere.

flynn

ollan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #99 på: Oktober 30, 2012, 20:47:05 »
1. februar 2013

Sluttpakke?
sikkert ikke rare sluttpakken siden han skal gi seg uansett sommeren 2013....

Sparken 1.februar av nye eiere som desverre ikke vil bruke penger på nye spillere i januarvinduet.. :o

Sluttpakke = sparken
Null kroner = sier opp

Hva tror du?
siden du spør så kjekt... 20 000 £....  Forøvrig er det nok av folk som sier opp jobben sin og alikevel får sluttpakke! 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Jeg skal være litt mindre diffus, får Colin Wanker sparken eller slutter han av egen fri vilje?
Ollan

RoarG

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #100 på: Oktober 30, 2012, 22:40:52 »
Med kveldens grusing av Soton, kan vi jo legge denne tråden død for en stund. NW er selvsagt et geni.  Han vil ta oss til PL så lett som bare det. Leeds bare skaper litt spenning i nPC ved ikke å stikke i tet sånn med en gang ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #101 på: Oktober 31, 2012, 08:19:19 »
Warnock skal ha kred for at han virker som en god motivator. Kamper av betydning (bla play-off-historikk) virker han å forberede spillerne godt på.
 

B_Ød

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #102 på: Oktober 31, 2012, 08:40:25 »
Er av den oppfatning at denne tråden helt og holdent har mistet sin livsrett etter gårsdagens kamp.

Så jeg foreslår: Slett denne tråden fortere enn svint, da kampen igår helt klart og tydelig viser hvilket geni vi er i besittelse av i form av NW.

Ved neste eventuelle tap, vil det selvfølgelig bli akuellt med en ny tråd som omhandler temaet, men inntil da..kan vi vel nå enes om at bedre enn NW blir det ikke!!  


Jeg tuller altså kara/damer  ;D..er nok ikke klar til å friskmelde LUFC, være seg spillere eller manager riktig ennå.
« Siste redigering: Oktober 31, 2012, 10:33:16 av Bjørn Ødegaard »
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #103 på: Oktober 31, 2012, 09:05:37 »
inte mig emot
 

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #104 på: Oktober 31, 2012, 09:07:01 »
Når lag nummer 19 i Premier League bytter ut 11 mann fra forrige seriekamp forteller vel det meste hvor mye kampen betyr for dem. I slike tilfeller bør et lag fra Championship, som nesten stiller toppet lag, ha en god mulighet til å vinne. Ta man vinner 3-0 er ingen bombe.
Fortsetter Warnock med et poengsnitt på 1,25 poeng i serien ender vi på nedre halvdel, sånn omtrent nummer 15-16. Med den poengsummen får vi glede oss over solide resultater mot reservelagene til bunnlagene i Premier League!
Jeg tror ikke trenden er snudd med denne seiren. Fredag får vi nok bank av  Brighton!
 

ollan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #105 på: Oktober 31, 2012, 09:18:04 »
Så lenge det er interrese for forumdeltakere om å skrive i denne tråden så har vel den livets rett? Tråden dør ut når folk slutter å skrive i den,slik som med ex-playere og ex-managere..... Men en god fotballkamp mot et reservespreget S´oton sier ikke så mye om hvordan laget står....kansje fortsetter nedturen i serien allerede på fredag mot Brigthon? Vi spillte en bra kamp mot Everton også for en mnd siden,etter det har vi spillemessig bare vært sorgen. La oss håpe at NW bruker alle de positive tingene fra i går videre på treningsfeltet  og at vi kan få 4-5 seire på rad nå. At en managers fremtid diskuteres gjevnlig over en hel sesong er vanlig alle plasser. Selv blant RBK(phøysh) supportere diskuteres der om JJ er rett mann for klubben? Forstå det den som vil...men det er en supporters rett i å være uenig med managerens disposisjoner og dermed oppfordre til diskusjon om han er rett mann videre... La tråden leve,de som ønsker det tar diskusjonen her..Andre holder jo seg selvfølgelig vekke.(ikke lett,for alle ønsker jo å la seg provosere) ;D
Ollan

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #106 på: Oktober 31, 2012, 09:18:47 »
Når lag nummer 19 i Premier League bytter ut 11 mann fra forrige seriekamp forteller vel det meste hvor mye kampen betyr for dem. I slike tilfeller bør et lag fra Championship, som nesten stiller toppet lag, ha en god mulighet til å vinne. Ta man vinner 3-0 er ingen bombe.
Fortsetter Warnock med et poengsnitt på 1,25 poeng i serien ender vi på nedre halvdel, sånn omtrent nummer 15-16. Med den poengsummen får vi glede oss over solide resultater mot reservelagene til bunnlagene i Premier League!
Jeg tror ikke trenden er snudd med denne seiren. Fredag får vi nok bank av  Brighton!
19 poäng på 13 matcher ger ett snitt på 1,46, i min matematik så fortsätter vi i samma stil som vi gjort så kommer vi fortsätta att ligga där vi gör det vill säga mitt i tabellen, däremot så kan jag nog hålla med kom vi kan åka på torsk borta mot Brighton, Leeds är kända för att vara ojämna, minns för några år sedan när vi åkte till Old Trafford och vann, för att helgen döärefter åka dit på hemmaplan mot ett bottenlag i league one(Swindon?)
« Siste redigering: Oktober 31, 2012, 12:59:29 av sportcarl1 »
 

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #107 på: Oktober 31, 2012, 09:38:35 »
Poengsnittet til Warnock i Leeds er 1,25. Han leder jo klubben i noen kamper i fjor...
Når lag nummer 19 i Premier League bytter ut 11 mann fra forrige seriekamp forteller vel det meste hvor mye kampen betyr for dem. I slike tilfeller bør et lag fra Championship, som nesten stiller toppet lag, ha en god mulighet til å vinne. Ta man vinner 3-0 er ingen bombe.
Fortsetter Warnock med et poengsnitt på 1,25 poeng i serien ender vi på nedre halvdel, sånn omtrent nummer 15-16. Med den poengsummen får vi glede oss over solide resultater mot reservelagene til bunnlagene i Premier League!
Jeg tror ikke trenden er snudd med denne seiren. Fredag får vi nok bank av  Brighton!
19 poäng på 13 matcher ger ett snitt på 1,46, i min matematik så fortsätter vi i samma stil som vi gjort så kommer vi fortsätta att ligga där vi gör det vill säga mitt i tabellen, däremot så kan jag nog hålla med kom vi kan åka på torsl borta mot Brighton, Leeds är kända för att vara ojämna, minns för några år sedan när vi åkte till Old Trafford och vann, för att helgen döärefter åka dit på hemmaplan mot ett bottenlag i league one(Swindon?)
 

lojosang

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #108 på: Oktober 31, 2012, 15:02:48 »
Warnock skal ha kred for at han virker som en god motivator. Kamper av betydning (bla play-off-historikk) virker han å forberede spillerne godt på.

Han er en god motivator fordi han får spillerne til å gi alt i kamper hvor de ikke trenger motivasjon, mens vi daffer rundt som murmeldyr mot bunnlaga?  :P
- Leif Olav

Kjell Skjerven

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #109 på: Oktober 31, 2012, 15:20:21 »
Om jeg hørte riktig på TV2s Championsship-magasin har 12 managere allerede fått fyken i denne divisjonen. Kan det virkelig stemme? Helt oppsiktsvekkende latterlige tall i så fall, som sier mer om flyktigheten og den kortsiktigheten som preger de fleste lag på dette nivået enn noe annet.

Kontinuitet er og blir suksesskriterie nr 1 for managere.

flynn

Sovidt eg kjemme fram til so er da to klubber som har sparka manageren etter sesongstart,Bolton og Ipswich.
Keane i Blackburn slutta frivillig,Freedman i Palace gjekk til Bolton og Howe i Burnley reiste til gamleklubben Bournemouth.
Side before self,every time.

flynn

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #110 på: Oktober 31, 2012, 17:50:00 »
Om jeg hørte riktig på TV2s Championsship-magasin har 12 managere allerede fått fyken i denne divisjonen. Kan det virkelig stemme? Helt oppsiktsvekkende latterlige tall i så fall, som sier mer om flyktigheten og den kortsiktigheten som preger de fleste lag på dette nivået enn noe annet.

Kontinuitet er og blir suksesskriterie nr 1 for managere.

flynn

Sovidt eg kjemme fram til so er da to klubber som har sparka manageren etter sesongstart,Bolton og Ipswich.
Keane i Blackburn slutta frivillig,Freedman i Palace gjekk til Bolton og Howe i Burnley reiste til gamleklubben Bournemouth.

OK. Jeg tok det hele med et god porsjon salt i såret, ettersom det hørtes spinnvilt ut. Og jeg orket ikke researcehe nærmere. Godt at du satte skapet på plass Kjell.

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #111 på: Oktober 31, 2012, 18:39:02 »
Godt at du satte skapet på plass Kjell.


Njaa, Esten, vil nesten tro Kjell er mer vant til å fylle hyllene med innhold enn å sette skapene på plass #COOP :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #112 på: November 03, 2012, 11:23:45 »
Spillerne er sikkert motivert mot Chelsea...

Warnock skal ha kred for at han virker som en god motivator. Kamper av betydning (bla play-off-historikk) virker han å forberede spillerne godt på.

Han er en god motivator fordi han får spillerne til å gi alt i kamper hvor de ikke trenger motivasjon, mens vi daffer rundt som murmeldyr mot bunnlaga?  :P
 

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #113 på: November 07, 2012, 08:32:48 »
Hurra for motivatoren Warnock! Dette blir en toppsesong,
Spillerne er sikkert motivert mot Chelsea...

Warnock skal ha kred for at han virker som en god motivator. Kamper av betydning (bla play-off-historikk) virker han å forberede spillerne godt på.

Han er en god motivator fordi han får spillerne til å gi alt i kamper hvor de ikke trenger motivasjon, mens vi daffer rundt som murmeldyr mot bunnlaga?  :P
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #114 på: November 07, 2012, 09:19:00 »
Warnock ut !
Pontus ❤

Lundewhites

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #115 på: November 08, 2012, 13:39:23 »

Ja da har Warnock hatt ansvaret i 29 ligakamper.
8 seire, 9 uavgjort, 12 tap. Målforskjell 35-42
På Elland Road: 4 seire, 3 uavgjort, 7 tap. Målforskjell 19-25

Så kommer sikkert noen forklaringer at han ikke har fått penger til å forsterkinger, men er det så at samtlige lag foran på tabellen har brukt mere penger enn Leeds?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #116 på: November 08, 2012, 13:48:56 »

Ja da har Warnock hatt ansvaret i 29 ligakamper.
8 seire, 9 uavgjort, 12 tap. Målforskjell 35-42
På Elland Road: 4 seire, 3 uavgjort, 7 tap. Målforskjell 19-25

Så kommer sikkert noen forklaringer at han ikke har fått penger til å forsterkinger, men er det så at samtlige lag foran på tabellen har brukt mere penger enn Leeds?
Spesielt hjemmestatistikken syns jeg er begredelig. Vi får altså bare poeng i halvparten av hjemmekampene våre, det er svært dårlig!

Lundewhites

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #117 på: November 08, 2012, 16:00:33 »

Ja da har Warnock hatt ansvaret i 29 ligakamper.
8 seire, 9 uavgjort, 12 tap. Målforskjell 35-42
På Elland Road: 4 seire, 3 uavgjort, 7 tap. Målforskjell 19-25

Så kommer sikkert noen forklaringer at han ikke har fått penger til å forsterkinger, men er det så at samtlige lag foran på tabellen har brukt mere penger enn Leeds?
Spesielt hjemmestatistikken syns jeg er begredelig. Vi får altså bare poeng i halvparten av hjemmekampene våre, det er svært dårlig!

Ja det er svært dårlig! I tillegg til at resultatene er meget svake så spiller vi vel den mest primitive fotballen som fins for tiden. Gutta jobber vettet av seg, men kreativiteten kommer utelukkende fra en jr som ble med i oppkjøringa ved en tilfeldighet og en utskjelt Diof. Syns ikke Warnock har gjort noen  god jobb for klubben! Han virker jo like handlingslammet som Grayson på sidelinja. Jeg irriterte meg grønn av Grayson som bare sto som et spørsmålstegn mens han klødde seg på haka. Men Warnock gjør jo absolutt ingen endringer han heller. Da hjelper det ikke at han står og skriker hele tiden. Jeg syns det er dårlig med taktiske endringer og dårlig med taktiske bytter!  Jeg vil ikke ha han med videre.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #118 på: November 08, 2012, 18:22:36 »

Ja da har Warnock hatt ansvaret i 29 ligakamper.
8 seire, 9 uavgjort, 12 tap. Målforskjell 35-42
På Elland Road: 4 seire, 3 uavgjort, 7 tap. Målforskjell 19-25

Så kommer sikkert noen forklaringer at han ikke har fått penger til å forsterkinger, men er det så at samtlige lag foran på tabellen har brukt mere penger enn Leeds?
Spesielt hjemmestatistikken syns jeg er begredelig. Vi får altså bare poeng i halvparten av hjemmekampene våre, det er svært dårlig!

Ja det er svært dårlig! I tillegg til at resultatene er meget svake så spiller vi vel den mest primitive fotballen som fins for tiden. Gutta jobber vettet av seg

Hadde dette enda vært tilfelle.... Mye av problemet er at dette er hva de ikke gjør. Synes innsatsen, duellstyrken og løpskapasiteten har vært under enhver kritikk de ligakampene jeg har sett senere tid.  Unntaket er Michael Brown som jobber utrettelig. Dessverre kan han knapt løpe lenger, og er derfor en tikkende bombe i all sin langsomhet.  >:(
Jon R.

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #119 på: November 08, 2012, 19:09:48 »

Ja da har Warnock hatt ansvaret i 29 ligakamper.
8 seire, 9 uavgjort, 12 tap. Målforskjell 35-42
På Elland Road: 4 seire, 3 uavgjort, 7 tap. Målforskjell 19-25

Så kommer sikkert noen forklaringer at han ikke har fått penger til å forsterkinger, men er det så at samtlige lag foran på tabellen har brukt mere penger enn Leeds?
Spesielt hjemmestatistikken syns jeg er begredelig. Vi får altså bare poeng i halvparten av hjemmekampene våre, det er svært dårlig!

Ja det er svært dårlig! I tillegg til at resultatene er meget svake så spiller vi vel den mest primitive fotballen som fins for tiden. Gutta jobber vettet av seg

Hadde dette enda vært tilfelle.... Mye av problemet er at dette er hva de ikke gjør. Synes innsatsen, duellstyrken og løpskapasiteten har vært under enhver kritikk de ligakampene jeg har sett senere tid.  Unntaket er Michael Brown som jobber utrettelig. Dessverre kan han knapt løpe lenger, og er derfor en tikkende bombe i all sin langsomhet.  >:(

Tror sannheten kanskje er et sted mellom Warnock og deg Jon, gutta kunne sikkert jobbet enda mer.

Ingenting glir av seg selv om dagen foruten at vi har vært effektive foran mål, noe Warnock ikke synes vi er.

Det som skuffer meg mest er at Leeds ikke har hatt noe offensivt backspill på mange år, dobling på kant skjer ikke. Vi er også dårlige defensivt på på våre backer.

En annen skuffelse er at vi ikke har fart på topp, når er siste gangen vi puttet et "alene med keeper med motstanderlaget som statister" mål? Er det så langt tilbake som Beckford tiden?

Får Warnock en klekkelig warchest i januar så kan alt skje, bare vi ikke fortsetter som vi gjør nå i hele november og desember.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.