Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 68887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #150 på: November 11, 2012, 16:23:56 »
Neil Warnock er gått ut på dato.

Leverer ikke som kampleder.
Leverer ikke på transfermarkedet
Leverer ikke resultater.

Stolen han sitter i er alt for stor for han. Ut porten umiddelbart.

Vi kan ikke kaste bort mer tid på en manager som kjører oss i grøfta slik han gjør. Her handler det om en ting, få på plass 50 poeng før vi skriver mai. Og det må skiftet komme NÃ….

Hvem skal inn? Ikke minst, Hvem skal sparke Warnock? Bates, GFH, amerikansk oljemagnat 1, amerikansk oljemagnat 2?

Syntes det er en del ting som må avklares før man en gang tenker på å vise Warnock døren. Tror vi kunne vært enda verre stilt uten en sterk karakter som Warnock ved roret, med tanke på ting som har kommet frem siste halvåret.

Med mindre et er Wise eller Venables er det akkurat det samme hvem som ansettes. Det MÃ… bli bedre.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #151 på: November 11, 2012, 16:27:08 »
Det er nok ikke lett å være Leedsmanager om dagen med tanke på de rammebetingelsene som foreligger. Det er ikke bare spillere som merker presset, managere også. Jeg vil tro at Warnock merker at fansen begynner å bli utålmodige..

Han må snart begynne å ta smarte taktiske valg. Som Jon har påmerket så bytter så spiller vi ikke inn noen forsvarsfirer med relasjoner til hverandre. White burde kun benyttes på venstreback inntil videre, Peltier kan få spille høyreback med Kisnorbo og Lees i midtforsvaret til Pearce er klar. Byram på høyreving, Norris sammen med Green sentralt på midtbanen, og Hall på venstreving. Foran så er det kun Diouf og Becchio som gjelder..

Warnock må gjerne få bli, men da må det snu snart...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #152 på: November 11, 2012, 18:46:16 »
Det er nok ikke lett å være Leedsmanager om dagen med tanke på de rammebetingelsene som foreligger. Det er ikke bare spillere som merker presset, managere også. Jeg vil tro at Warnock merker at fansen begynner å bli utålmodige..

Han må snart begynne å ta smarte taktiske valg. Som Jon har påmerket så bytter så spiller vi ikke inn noen forsvarsfirer med relasjoner til hverandre. White burde kun benyttes på venstreback inntil videre, Peltier kan få spille høyreback med Kisnorbo og Lees i midtforsvaret til Pearce er klar. Byram på høyreving, Norris sammen med Green sentralt på midtbanen, og Hall på venstreving. Foran så er det kun Diouf og Becchio som gjelder..

Warnock må gjerne få bli, men da må det snu snart...
Jeg tror at Warnock har hatt følgende plan:Han har hele tiden visst at stallen overhodet ikke er god nok for øvre halvdel, så planen har vært siden august å holde klubben "over vannet" frem til nye eiere er på plass og pøser inn midler. Problemet er at vi er i ferd med å drukne, mens KB sitter uinteressert og ser på....

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #153 på: November 11, 2012, 18:49:27 »
Det er nok ikke lett å være Leedsmanager om dagen med tanke på de rammebetingelsene som foreligger. Det er ikke bare spillere som merker presset, managere også. Jeg vil tro at Warnock merker at fansen begynner å bli utålmodige..

Han må snart begynne å ta smarte taktiske valg. Som Jon har påmerket så bytter så spiller vi ikke inn noen forsvarsfirer med relasjoner til hverandre. White burde kun benyttes på venstreback inntil videre, Peltier kan få spille høyreback med Kisnorbo og Lees i midtforsvaret til Pearce er klar. Byram på høyreving, Norris sammen med Green sentralt på midtbanen, og Hall på venstreving. Foran så er det kun Diouf og Becchio som gjelder..

Warnock må gjerne få bli, men da må det snu snart...
Jeg tror at Warnock har hatt følgende plan:Han har hele tiden visst at stallen overhodet ikke er god nok for øvre halvdel, så planen har vært siden august å holde klubben "over vannet" frem til nye eiere er på plass og pøser inn midler. Problemet er at vi er i ferd med å drukne, mens KB sitter uinteressert og ser på....

Helt korrekt... Derfor har han ikke slaktet spillerne etter dårlige kamper, han vet at vi ikke er så mye bedre...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #154 på: November 11, 2012, 18:56:02 »
Har hatt klokkertro på Warnoc siden dag 1, men etter å ha sett hans "effektive" steinalder foppal i noen måneder, har jeg mistet trua :(
Trur dessverre ikke at han kan gjøre gull av middelmådighetene våre :(

Ian Baird

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #155 på: November 11, 2012, 19:01:36 »
Aldri vært noen stor fan av spillestilen som NW står for, den er gått ut på dato selvom den såkalte risikofri-spillestilen (inntil igår hvor han plutselig endret til mer offensiv stil) som oftest sanker bra med poeng. Leeds bør være enn klubb som styrer matchene og her mener jeg Grayson hadde en bedre tilnærming.
Nok om det. Hovedproblemt er ikke NW, men eieren. NW forsøkte f.eks. i sommer å få fatt i Joel Ward, men fikk ikke nok støtte fra eier, visstnok pga takeover-pjatt. Ward valgte tilslutt Crystal Palace og se hvor de er nå! NW har som de fleste andre managere teft nok til å plukke brukbare spillere. Problemet er at Bates ikke har gjort slik han lovet, bl.a da NW  ble ansatt. Den gang sa Bates noe sånt som: You have to support your manager with whatever he wants....bla-bla....". Bates har heller ikke støttet sin siste manager i tilstrekkelig grad. Joel Ward glapp, Snodgrass gikk og NW har vel ikke brukt opp denne salgssummen tiltross for nesten helt ny tropp.

Nei, skal vi gjenta det EN gang til da folkens?: BATES OUT!

Men ang. spillestilen til NW som ligner endel på den til Drillo: Drillostilen er perfekt for det norsk landslaget som normalt ikke er sterke nok til å føre landskampene.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #156 på: November 11, 2012, 19:06:12 »
Har hatt klokkertro på Warnoc siden dag 1, men etter å ha sett hans "effektive" steinalder foppal i noen måneder, har jeg mistet trua :(
Trur dessverre ikke at han kan gjøre gull av middelmådighetene våre :(

Han er nok kanskje en takeover unna med å lykkes. Fotballen QPR spilte den sesongen de rykket opp hadde tilfredstilt meg i dag. Det var endel grått på det laget også, men han hentet spillere Taarabt og lånte Walker og Routledge..

Vi får se hva som skjer!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #157 på: November 11, 2012, 19:07:36 »
...og ang teft. Hærlig hvis NW klarer å få Cameron Jerome inn på lån. Trenger sårt en panserspiss.
Sorry Becchio og co: Dere er ikke sterke nok (selv med 9 mål så langt iår...hmmm..).
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #158 på: November 11, 2012, 19:08:39 »
tror inte på tränarbyte, historien har väl visatinte minst i denna klubben att det inte hjälper, vi har väl haft 8-10 tränare efter o leary, och om nu  Warnock är så dålig så är det ju konstigt att QPR inte går bättre med alla miljoner pund de pumpar in, plus att de tog in en PL-manager, 4 poäng har de väl till dags dato
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #159 på: November 11, 2012, 19:28:57 »
tror inte på tränarbyte, historien har väl visatinte minst i denna klubben att det inte hjälper, vi har väl haft 8-10 tränare efter o leary, och om nu  Warnock är så dålig så är det ju konstigt att QPR inte går bättre med alla miljoner pund de pumpar in, plus att de tog in en PL-manager, 4 poäng har de väl till dags dato
Du har et godt poeng! Det aller viktigste nå er NYE EIERE SOM SKAPER OPTIMISME OG OVER 300000 PÃ… HJEMMEKAMPER!

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #160 på: November 11, 2012, 20:04:41 »
tror inte på tränarbyte, historien har väl visatinte minst i denna klubben att det inte hjälper, vi har väl haft 8-10 tränare efter o leary, och om nu  Warnock är så dålig så är det ju konstigt att QPR inte går bättre med alla miljoner pund de pumpar in, plus att de tog in en PL-manager, 4 poäng har de väl till dags dato

QPR sparket Warnock og erstattet han med en av øyrikets mest udugelige managere siden Graeme Souness, nemlig Mark Useless. Det finnes utvilsomt verre managere enn Neil Warnock, og vi har ingen garanti mot at en av dem havner i Leeds United.
Jon R.

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #161 på: November 11, 2012, 20:09:37 »
räcker inte ens att managerna har(ett namn) för att garantera succé, se bara på liverpool efter houllier,
 de stampar ändå trots att haft eller har benitez, hodgson, dalglish rodgers,
« Siste redigering: November 11, 2012, 20:13:40 av sportcarl1 »
 


Sydhagen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #163 på: November 13, 2012, 18:55:10 »
Les dette! Mange gode poenger!
http://www.clarkeonenil.co.uk/11/2012/leeds-united-uber-miserablist-thirty-league-games-on-just-go-warnock-just-go/

Enig med en del av det som står her.

Hadde tro på NW da han ble ansatt, ene og alene på grunn av hans evne til å rykke opp med sine tidligere klubber.
Men det han har prestert i Leeds er rett og slett en skandale i mine øyne. Han har rett og slett gjort klubben enda dårligere stilt enn det den var under SG, med god hjelp av Bates.

Redningen for denne klubben vil være TO og ny manager med en klar spillestil. Klubben må bestemme seg for hvilken spillestil de vil ha og ansette en manager etter det kriteriet.

Så får vi håpe på opprykk i 2014.

MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #164 på: November 13, 2012, 22:00:29 »
Han har også hentet inn en bråte spillere som minus Hadji, Austin, Kenny og til en viss grad Pearce ikke bidrar med stort annet enn og forsyne seg av lønnsbudsjettet. Det innebærer at evt nestemann manager ut omtrent må starte fra scratch igjen. Bekymret :( :-[ :-\

Eirik

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #165 på: November 14, 2012, 13:09:24 »
Det er liten tvil om at hovedproblemet sitter i sjefsstolen, og heter Ken Bates. Jeg er heller ikke i tvil om at Leeds, med nye eiere, kan rykke opp under Warnock. Han har gjort det før, og kombinasjonen Leeds/Warnock kan utvilsomt hente spillere som er gode nok til å få oss opp av Championship. De samme spillerne vil dessverre ikke være gode nok for Premier League, og vi vil mest sannsynlig rykke rett ned igjen.

Blir vi kvitt Bates, bør de nye eierne derfor sporenstreks gi Warnock foten, og hente inn en mann for framtiden. Mannen heter Ole Gunnar Solskjaer, og jeg tror han kunne vært fristet til å ta over et nyrikt Leeds-lag med brukket rygg. Stor by, stor historie og en supporterskare som lengter etter en opptur.

Leeds United er en sjeldent attraktiv klubb, også sitter vi her med Bates og Warnock?!
 

dansale

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #166 på: November 14, 2012, 13:35:28 »
Det hadde vært en drøm å fått OGS som manager i Leeds! Men jeg tror at dette er en ønsketenkning av de grader :/ OGS har jo blitt linket til flere midt på treet PL klubber tom " scum arvtager" , og eit nedrykkstruet Leeds er nokk ikke så  fristende. Det er også godt mulig at OGS har arvet hatet for Leeds han har nokk for altid et scum hjerte.
Forza Leeds!

Blank_File

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #167 på: November 14, 2012, 13:55:25 »
Ole Gunnar vil neppe bli godtatt av våre fans og vil legge seg til hogg for Scumchester supporterne. Anser ikke som veldig aktuelt.

B_Ød

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #168 på: November 14, 2012, 14:36:21 »
Det hadde vært en drøm å fått OGS som manager i Leeds! Men jeg tror at dette er en ønsketenkning av de grader :/ OGS har jo blitt linket til flere midt på treet PL klubber tom " scum arvtager" , og eit nedrykkstruet Leeds er nokk ikke så  fristende. Det er også godt mulig at OGS har arvet hatet for Leeds han har nokk for altid et scum hjerte.

Digger signaturen din..kan jeg rappe og bruke den??
Er veeeldig enig i at denne siden bør avlegges et besøk  ;)
Ups & Ups!!

Eirik

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #169 på: November 14, 2012, 17:52:16 »
Ole Gunnar vil neppe bli godtatt av våre fans og vil legge seg til hogg for Scumchester supporterne. Anser ikke som veldig aktuelt.

1. Bli godtatt av våre fans? Hvis Warnocks nedrykksspøkelse kommer stadig nærmere, tror jeg de fleste heller vil ha en Solskjær, som er høyt respektert også av andre enn MU-fans i England, enn nye år i League 1.

2. Upopulært hos MU-fansen? MU sine rivaler er Liverpool, Arsenal, Chelsea og ikke minst Manchester City. Vi skuler stygt på MU-fans, men jeg er redd de ikke gidder å bry seg med oss. I hvert fall ikke før vi igjen er en reell sportslig trussel. Jeg kan derfor ikke se for meg at noen år i Leeds skal ha noe å si for Solskjærs videre karriere.

3. Vil Solskjær til Leeds? Jeg tror nye eiere og muligheten til å bygge opp en storklubb fra bunnen av kan være nok til å friste han over til balløya igjen. Timingen er god, han har bevist at fjoråret ikke var et blaff, og har strengt tatt bare Champions League-plass igjen å oppnå i Norge.

Gjennomførbart? Ja. Kommer det til å skje? Nei, dessverre. Men Mark Hughes er jo snart ledig på markedet..
 

Glenn K

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #170 på: November 14, 2012, 18:19:23 »
Ole Gunnar vil neppe bli godtatt av våre fans og vil legge seg til hogg for Scumchester supporterne. Anser ikke som veldig aktuelt.

1. Bli godtatt av våre fans? Hvis Warnocks nedrykksspøkelse kommer stadig nærmere, tror jeg de fleste heller vil ha en Solskjær, som er høyt respektert også av andre enn MU-fans i England, enn nye år i League 1.

2. Upopulært hos MU-fansen? MU sine rivaler er Liverpool, Arsenal, Chelsea og ikke minst Manchester City. Vi skuler stygt på MU-fans, men jeg er redd de ikke gidder å bry seg med oss. I hvert fall ikke før vi igjen er en reell sportslig trussel. Jeg kan derfor ikke se for meg at noen år i Leeds skal ha noe å si for Solskjærs videre karriere.

3. Vil Solskjær til Leeds? Jeg tror nye eiere og muligheten til å bygge opp en storklubb fra bunnen av kan være nok til å friste han over til balløya igjen. Timingen er god, han har bevist at fjoråret ikke var et blaff, og har strengt tatt bare Champions League-plass igjen å oppnå i Norge.

Gjennomførbart? Ja. Kommer det til å skje? Nei, dessverre. Men Mark Hughes er jo snart ledig på markedet..

Gidder de ikke å bry seg med oss? "We all hate Leeds-scum" runger jo over Old Toilet hver hjemmekamp de spiller. (Sitter og ser iblant med et håp om at bortelaget skal ta med seg poengene)

Blank_File

Sv: Re: Når får Warnock sparken?
« Svar #171 på: November 14, 2012, 19:33:31 »
Meget mulig at de ikke regner oss som rivaler lenger. Men de ser likevel på oss som skomm, det kan det ikke være noen tvil om. Det har jeg fått erfare blant annet på en taxi i Scumchester der jeg fortalte hvem min alligence lå hos. Ole G ville tusen prosent sikkert falt drastisk i respekt hos mange Scumchester supportere om noe sånt skulle skje.

Leedsfansen ville nok tilgitt hvis han leverte over tid, men aldri i livet om et Scumsymbol som Solskjær ville havne i god jord hos alle i Leeds heller umiddelbart. Jeg tror du undervurderer gammelt hat her.

peder

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #172 på: November 14, 2012, 19:44:24 »
Warnock har ikke de beste arbeidsforholdene, det er det vel ikke noe tvil om.
Selv om jeg aldri har vært noe begeistret for hans fotballfilosofi syns jeg det virket som ett OK valg av manager når han signerte for oss.

Det negative den gangen var hans alder og signalene om at han kun skulle være her kun ut denne sesongen.

Er mer tilhenger av langsiktig tankegang både når det gjelder spillerkjøp og støtteapperat.

Må innrømme at jeg har mistet mer og mer troa på at Warnock er den riktige manageren for oss .

Jeg har sagt skrevet det før og jeg skriver det igjen  :o

Han brukte 500.000 av en relativ liten transferpott på å kjøpe en keeper som er på god vei til å gå ut på dato, når vi allerede hadde en ok keeper i Lonergan.

Han hentet inn Ashdown selv om vi hadde 2 reservekeepere i stallen ifra før.

Han hentet inn Drury for å løse venstreback plassen.

Han har hentet inn hele 4 sentrale midtbanespillere og kun 1 flankespiller som etter min mening kansje var en av siste sesongs store problem.

Også skal jeg banne litt i kjerka. Vet det er mange her inne som syns El-Hadji Diouf er gud gave til fotballen. Det er ingen tvil om at han er god, kansje Leeds beste på sitt område, men nå har jeg sett på det jeg har tatt opp av Leeds kamper og mener bestemt at Leeds vil tape flere kamper med han i start 11.eren enn som super sub. Så fort han mottar ballen ser det ut som om tempoet synker drastisk, han skal ha at han skjeldent mister ballen men det er mange overganger hvor motstander laget ikke har vært "sync" i forsvarsleddet, men etter at Diouf er ferdig med ballen så har motstanderen fått organisert seg og vi må angripe mot ett etablert forsvar og vi har jo sett hvordan det går.

Bare noen ord ifra en super frustret supporter.

MOT !!!!!!





sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #173 på: November 15, 2012, 00:35:33 »
Warnock har ikke de beste arbeidsforholdene, det er det vel ikke noe tvil om.
Selv om jeg aldri har vært noe begeistret for hans fotballfilosofi syns jeg det virket som ett OK valg av manager når han signerte for oss.

Det negative den gangen var hans alder og signalene om at han kun skulle være her kun ut denne sesongen.

Er mer tilhenger av langsiktig tankegang både når det gjelder spillerkjøp og støtteapperat.

Må innrømme at jeg har mistet mer og mer troa på at Warnock er den riktige manageren for oss .

Jeg har sagt skrevet det før og jeg skriver det igjen  :o

Han brukte 500.000 av en relativ liten transferpott på å kjøpe en keeper som er på god vei til å gå ut på dato, når vi allerede hadde en ok keeper i Lonergan.

Han hentet inn Ashdown selv om vi hadde 2 reservekeepere i stallen ifra før.

Han hentet inn Drury for å løse venstreback plassen.

Han har hentet inn hele 4 sentrale midtbanespillere og kun 1 flankespiller som etter min mening kansje var en av siste sesongs store problem.

Også skal jeg banne litt i kjerka. Vet det er mange her inne som syns El-Hadji Diouf er gud gave til fotballen. Det er ingen tvil om at han er god, kansje Leeds beste på sitt område, men nå har jeg sett på det jeg har tatt opp av Leeds kamper og mener bestemt at Leeds vil tape flere kamper med han i start 11.eren enn som super sub. Så fort han mottar ballen ser det ut som om tempoet synker drastisk, han skal ha at han skjeldent mister ballen men det er mange overganger hvor motstander laget ikke har vært "sync" i forsvarsleddet, men etter at Diouf er ferdig med ballen så har motstanderen fått organisert seg og vi må angripe mot ett etablert forsvar og vi har jo sett hvordan det går.

Bare noen ord ifra en super frustret supporter.

MOT !!!!!!





egentligen gav han bara 160 000 pund för kenny, för köpesumman var 440000, försäljningssumman för lonergan var 280000pund, till alla som klagar på warnock kan jag säg att snodgrass, clayton och lonergan inbringade ca 4 miljoner pund,  han har köpt spelare för 2 miljoner pund, det skall man ha i beaktande
 

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #174 på: November 15, 2012, 00:53:47 »

egentligen gav han bara 160 000 pund för kenny, för köpesumman var 440000, försäljningssumman för lonergan var 280000pund, till alla som klagar på warnock kan jag säg att snodgrass, clayton och lonergan inbringade ca 4 miljoner pund,  han har köpt spelare för 2 miljoner pund, det skall man ha i beaktande

Tallene spriker endel avhengig av kilder, men den riktige summen Warnock har brukt er nok pluss/minus 3 mill pund.

Når det gjelder Kenny vil jeg anta at han er på vesentlig høyere lønn enn Lonergan. På den annen side er nok kiloprisen alt i alt lavere når det gjelder Kenny så noe positivt er det jo.
Jon R.

HåvardK

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #175 på: November 15, 2012, 13:11:08 »
Tallene spriker endel avhengig av kilder, men den riktige summen Warnock har brukt er nok pluss/minus 3 mill pund.

Når det gjelder Kenny vil jeg anta at han er på vesentlig høyere lønn enn Lonergan. På den annen side er nok kiloprisen alt i alt lavere når det gjelder Kenny så noe positivt er det jo.

Hvis dette er et avgjørende kriterium, kan jeg tipse NW om en stasjonær, men særledes engasjert midtstopper. Som til overmål allerede har opptil flere spillertrøyer.

B_Ød

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #176 på: November 15, 2012, 14:34:29 »
Tallene spriker endel avhengig av kilder, men den riktige summen Warnock har brukt er nok pluss/minus 3 mill pund.

Når det gjelder Kenny vil jeg anta at han er på vesentlig høyere lønn enn Lonergan. På den annen side er nok kiloprisen alt i alt lavere når det gjelder Kenny så noe positivt er det jo.

Hvis dette er et avgjørende kriterium, kan jeg tipse NW om en stasjonær, men særledes engasjert midtstopper. Som til overmål allerede har opptil flere spillertrøyer.

da vet jeg også om en lite møtende spiss, også med egene trøyer,og av naturlige årsaker ekstremt lite opptatt av sveisen og hvordan denne evt ville tatt seg ut i fart.
Ups & Ups!!

patricksangvik

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #177 på: November 15, 2012, 15:17:17 »
hvem da ???
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

B_Ød

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #178 på: November 15, 2012, 15:25:07 »
hvem da ???
som evt får sparken når??

Warnock det...står jo i overskrifta det må vite  ;)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #179 på: November 15, 2012, 18:16:37 »
Tallene spriker endel avhengig av kilder, men den riktige summen Warnock har brukt er nok pluss/minus 3 mill pund.

Når det gjelder Kenny vil jeg anta at han er på vesentlig høyere lønn enn Lonergan. På den annen side er nok kiloprisen alt i alt lavere når det gjelder Kenny så noe positivt er det jo.

Hvis dette er et avgjørende kriterium, kan jeg tipse NW om en stasjonær, men særledes engasjert midtstopper. Som til overmål allerede har opptil flere spillertrøyer.

da vet jeg også om en lite møtende spiss, også med egene trøyer,og av naturlige årsaker ekstremt lite opptatt av sveisen og hvordan denne evt ville tatt seg ut i fart.

Hi-hi.   ;D
Jon R.