Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 68885 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #180 på: November 18, 2012, 15:11:14 »
Har tatt et endelig standpunkt om jeg vil ha NW ut av klubben.
Har hatt et håp om at ting vil forbedre seg, men det har blitt bare verre og verre.
Spillet er en skandale i kamp etter kamp. Planløst angrepsspill med måking opp mot en ensom spiss mens resten av laget ligger 60 meter bak ham. Meningsløst!
Ikke rart vi får ballen i fleisen igjen hele tiden. Vi gir jo vekk ballen hele tiden!

Frustrerende å se på Leeds kamper for tiden. Finnes ikke underholdende i det hele tatt!

Frustrert!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #181 på: November 18, 2012, 15:14:18 »
Har tatt et endelig standpunkt om jeg vil ha NW ut av klubben.
Har hatt et håp om at ting vil forbedre seg, men det har blitt bare verre og verre.
Spillet er en skandale i kamp etter kamp. Planløst angrepsspill med måking opp mot en ensom spiss mens resten av laget ligger 60 meter bak ham. Meningsløst!
Ikke rart vi får ballen i fleisen igjen hele tiden. Vi gir jo vekk ballen hele tiden!

Frustrerende å se på Leeds kamper for tiden. Finnes ikke underholdende i det hele tatt!

Frustrert!!

Enig!

Oppdrettslaksen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #182 på: November 18, 2012, 16:04:21 »
Bør sparkes umiddelbart etter takeover. Det virker som han ikke har en plan whatsoever i det offensive spillet. Ikke at den defensive organiseringen er så mye bedre...

Sydhagen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #183 på: November 18, 2012, 16:07:41 »
Han bør være såpass at han trekker seg umiddelbart etter denne kampen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #184 på: November 18, 2012, 16:13:33 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
Rogaland Whites

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #185 på: November 18, 2012, 16:20:02 »
Det er flere enn Warnock som må ut av denne klubben for å forandre noe...  BATES, Williams for å nevne de verste for min del...

marve

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #186 på: November 18, 2012, 16:21:28 »
Mannen må ut av klubben! NÅ!!!
Hehehehehe og hvem skal vi hente da ?.Hvem er villig til å ta jobben i leeds med de arbeidsbetingelsene managerne må jobbe under der .
Nei første som må skje er at bates forsvinner helt ut av leeds u ,så må vi innvistere i fotballlaget leeds u .
Den dagen våre managere får realistiske muligheter til å ta oss opp og ikke leverer så kan vi kreve at de går .
Er det nvirkelig så overraskende at vi ligger der vi gjør på tabellen når en ser hva slaks lag vi har hatt fra starten av sesongen .
Har vi virkelig hatt grunn til å tro at vi skulle klare opprykk med det laget vi har nå.?
« Siste redigering: November 18, 2012, 16:24:46 av marve »
 

Hobben

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #187 på: November 18, 2012, 16:25:47 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
Hehehehehe og hvem skal vi hente da ?.Hvem er villig til å ta jobben i leeds med de arbeidsbetingelsene managerne må jobbe under der .
Nei første som må skje er at bates forsvinner helt ut av leeds u ,så må vi innvistere i fotballlaget leeds u .
Den dagen våre managere får realistiske muligheter til å ta oss opp og ikke leverer så kan vi kreve at de går .
Er det nvirkelig så overraskende at vi ligger der vi gjør på tabellen når en ser hva slaks lag vi har hatt fra starten av sesongen .

Skyld det på bates, du.

For meg er ikke Bates hovedproblemet. Når man ser Leeds spiller, ser man spill fra et bunnlag, vi fremstår som et bunnlag... da er det noe galt med treneren, nei med Bates, ja.. han så setter opp laget, han som bestemmer hvordan vi skal spille...

Bates har ikke gjort noe for å få oss opp, MEN slik vi spiller om dagen, det må faktisk Warnock ta på sin kappe, og det er IKKE BRA NOK!
Rogaland Whites

berlin

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #188 på: November 18, 2012, 16:30:50 »
Warnock out NÃ… skiver jeg frustrasjonskontoen til den enkelte, og da er jeg grei.

Hva skal vi med ny manager nå mens TO sirkuset fremdeles surrer?
Hvem vil bli manager i Leeds p.t.?

marve

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #189 på: November 18, 2012, 16:34:00 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
Hehehehehe og hvem skal vi hente da ?.Hvem er villig til å ta jobben i leeds med de arbeidsbetingelsene managerne må jobbe under der .
Nei første som må skje er at bates forsvinner helt ut av leeds u ,så må vi innvistere i fotballlaget leeds u .
Den dagen våre managere får realistiske muligheter til å ta oss opp og ikke leverer så kan vi kreve at de går .
Er det nvirkelig så overraskende at vi ligger der vi gjør på tabellen når en ser hva slaks lag vi har hatt fra starten av sesongen .

Skyld det på bates, du.

For meg er ikke Bates hovedproblemet. Når man ser Leeds spiller, ser man spill fra et bunnlag, vi fremstår som et bunnlag... da er det noe galt med treneren, nei med Bates, ja.. han så setter opp laget, han som bestemmer hvordan vi skal spille...

Bates har ikke gjort noe for å få oss opp, MEN slik vi spiller om dagen, det må faktisk Warnock ta på sin kappe, og det er IKKE BRA NOK!
Skylder på bates ja,.
Vi kan ikke hele tiden gå etter managerne våre ,de jobber under svært vanskelige forhold .
Ã… rykke opp med det laget vi har nå mener jeg aldri har vært realistisk .
Det som nå skjer er vell noe mange fra starten av sesongen har sakt ville skje med den stallen vi har nå.
Mener grayson ikke skulle vært sparka og mener det vill være galt å sparke warnock nå.Vi kommer ingen vei før vi får inn folk som er villig til å innvistere i fotball laget leeds u .
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #190 på: November 18, 2012, 17:50:02 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
Hehehehehe og hvem skal vi hente da ?.Hvem er villig til å ta jobben i leeds med de arbeidsbetingelsene managerne må jobbe under der .
Nei første som må skje er at bates forsvinner helt ut av leeds u ,så må vi innvistere i fotballlaget leeds u .
Den dagen våre managere får realistiske muligheter til å ta oss opp og ikke leverer så kan vi kreve at de går .
Er det nvirkelig så overraskende at vi ligger der vi gjør på tabellen når en ser hva slaks lag vi har hatt fra starten av sesongen .

Skyld det på bates, du.

For meg er ikke Bates hovedproblemet. Når man ser Leeds spiller, ser man spill fra et bunnlag, vi fremstår som et bunnlag... da er det noe galt med treneren, nei med Bates, ja.. han så setter opp laget, han som bestemmer hvordan vi skal spille...

Bates har ikke gjort noe for å få oss opp, MEN slik vi spiller om dagen, det må faktisk Warnock ta på sin kappe, og det er IKKE BRA NOK!
Enig i det sistnevnte her. Måten vi fremstår på er Warnock sitt ansvar. Og det er ikke godt nok.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #191 på: November 18, 2012, 21:00:56 »
Warnock out NÃ… skiver jeg frustrasjonskontoen til den enkelte, og da er jeg grei.

Hva skal vi med ny manager nå mens TO sirkuset fremdeles surrer?
Hvem vil bli manager i Leeds p.t.?
Siden Warnock ikke skulle være mer enn 1 sesong uansett, å mener jeg Bates(eller ny eier forhåpentligvis) burde bønnfalle George Graham om å ta resten av sesongen, med de middelmådighetene vi har. Det kan jo faktisk tenkes at Warnock slutter av egen vilje....da må klubben ha en redningsmann.Selv om det ser helt jævlig ut nå, så var Reading i samme situasjon ifjor på disse tider.....

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #192 på: November 19, 2012, 09:55:25 »
Tull å sparke NW!!
Yeboahs vitne

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #193 på: November 19, 2012, 10:08:56 »
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #194 på: November 19, 2012, 11:54:06 »
Tull å sparke NW!!

Fordi?



Fordi rammene han har fått å jobbe med er på grensen til umulige.
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #195 på: November 19, 2012, 12:41:27 »
Tull å sparke NW!!

Fordi?



Fordi rammene han har fått å jobbe med er på grensen til umulige.
Litt bedre enn rammene til Grayson med andre ord.... ;D

KingHowson

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #196 på: November 19, 2012, 14:49:41 »
Warnock har jo vist såpass sinsyke taktiske ferdigheter i det siste at du noen gang begynner og lure på om alt bare er et skjult kamera.  Men og sparke han før vi får nye eiere? Vis meg en solid trener som vil komme og ta over en klubb med Bates som eier og supportere som krever opprykk selv om vi kansje mangler 6-7 nye spillere minst.

Er helt enig i at Warnock ikke er riktig trener, men jeg føler det er bedre og få inn en ny eier først og så ansette en trener som ikke sier som warnock at han skal gi seg om han tar oss opp. La han bygge sitt eget lag og få en tydelig spillestil og spille inn dette laget et år til i Championship.

Reservesamen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #197 på: November 19, 2012, 15:57:45 »
TO går i boks innen utgangen av uka, Colin trekker seg og Rekdal presenteres neste mandag...
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #198 på: November 19, 2012, 16:12:10 »
TO går i boks innen utgangen av uka, Colin trekker seg og Rekdal presenteres neste mandag...
Jammen mye rare spådommer en skal lese før øya detter ut.. ;D ;D ;D

Gufrias

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #199 på: November 19, 2012, 16:25:17 »
Først få en ende på TO-sagaen, deretter vurdere om Warnock skal få bedre betingelser eller sluttpakke.
Hekta på Leeds siden 1974

Bites Yer Legs

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #200 på: November 19, 2012, 18:00:31 »
Når får Solbakken sparken. Er vel på en like dårlig run som oss, men med den j*vla sinnesjuke troppen! Nei, først må TO skje, så kan man diskutere Warnock. Selv om jeg ærlig innrømmer at jeg ikke digger å se på at ballen må registreres på flyradaren hver gang vi tenker oss over midten.
KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #201 på: November 19, 2012, 18:13:56 »
Først få en ende på TO-sagaen, deretter vurdere om Warnock skal få bedre betingelser eller sluttpakke.

Er jaggu meg enig med deg igjen, Gufrias.  :o
Jon R.

berlin

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #202 på: November 19, 2012, 18:53:38 »
Warnock out NÃ… skiver jeg frustrasjonskontoen til den enkelte, og da er jeg grei.

Hva skal vi med ny manager nå mens TO sirkuset fremdeles surrer?
Hvem vil bli manager i Leeds p.t.?
Siden Warnock ikke skulle være mer enn 1 sesong uansett, å mener jeg Bates(eller ny eier forhåpentligvis) burde bønnfalle George Graham om å ta resten av sesongen, med de middelmådighetene vi har. Det kan jo faktisk tenkes at Warnock slutter av egen vilje....da må klubben ha en redningsmann.Selv om det ser helt jævlig ut nå, så var Reading i samme situasjon ifjor på disse tider.....


Du har nevnt GG opptil flere ganger og jeg kan selvfølgelig forstå det.  ;) Mannen la grunnlaget for vår gode periode som varte fra -til, ja trenger ikke nevne det. Men han kommer ikke til å ta på seg flere manager-jobber, sluttet i 2001 og er svært plaget av revmatisme.

Jepp, frustrasjonen er stor nå, og selv om jeg er helt sikker på at vi ikke tar en "Reading" kan ting fort snu i denne divisjonen, slik at vi henger sånn noenlunde med og ikke må kjempe for å unngå nedrykk. Huff, for en tanke. Man må til h..... se til å få fart på denne TO'en og ta det derfra. NW er kanskje ikke den beste, men det er innlysende at så lenge klubben poster i ny og ne om denne TO'en, så er rekkefølgen klar. Finalise it, og begynn gjerne å planlegg med hvem som skal bli manager. Det vil ikke NW blir fornærmet over, tvert imot, tror han ser frem til pensjonisttilværelsen i Cornwall.

berlin

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #203 på: November 19, 2012, 18:54:45 »
Først få en ende på TO-sagaen, deretter vurdere om Warnock skal få bedre betingelser eller sluttpakke.

Er jaggu meg enig med deg igjen, Gufrias.  :o

Jaggu enig jeg og.  :)

Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #204 på: November 19, 2012, 21:57:34 »
Ser at Warnock sier nå at målet er å unngå nedrykk, at han er misfornøyd med spillerne han har tilgjengelig. Det er ikke lenge siden han sa at han hadde hatt et opprykkslag hvis Snodgrass fortsatt hadde vært hos oss. Har Warnock rett, hadde Snodgrass utgjort en så stor forskjell?

Jeg tror Warnock skal ordlegge seg forsiktig i tiden fremover, to tap på rad nå så tror jeg majoriteten av fansen begynner å bli skeptisk til han, og da er det ikke lenge til bye bye..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #205 på: November 20, 2012, 07:36:25 »
Det er den mangel fulle Take over som er hovedgrunnen.  Hverken nåværende eier eller kjøper ønsker å bruke penger før dealen er undertegnet og i boks.

Vi er i en '"vakum periode" til salget skjer. 

Men jeg er også blitt lunken til NW.   Du kan ikke bruke 5 -6 spillere på uvante plasser og ha favoritt spiller som Varney.

Han tror jeg kan spille en måned i ett strekk UTEN å score.  ::)
 

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #207 på: November 20, 2012, 09:45:36 »
Tull å sparke NW!!

Fordi?



Fordi rammene han har fått å jobbe med er på grensen til umulige.

Neil Warnock har fått bruke penger og har hentet inn mellom 10-15 nye spillere. Flere av dem spillere han sågar hadde jaktet i årevis.

Det er ikke rammer på grensen til det umulige. Det er klart bedre rammer enn forgjengeren hadde.

Husker godt fra i sommer Halleluja-stemningen da Lee Peltier ble hentet inn. En spiller som ikke var ønsket videre hos divisjonskollega Leicester.

Det lyser vel behov for en spillertype som Adam Clayton sentralt.

Bortsett fra Snoddy, så har han vel egentlig ikke hatt det så forferdelig. Hentet inn for mye middelmådigheter. Hentet inn spillere som fullstendig har ødelagt balansen i mannskapet. Hentet inn og brukt spillere i posisjoner de vel selv knapt har drømt om.

Takeoveren har nok gjort jobben noe vanskeligere, men ansvaret for sportslig skuffelse ligger hos Warnock.
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #208 på: November 20, 2012, 11:18:21 »
http://www.clarkeonenil.co.uk/11/2012/stephen-clark-comment-column-looking-to-the-leeds-united-future/?
Har faktisk også drømt om kombinasjonen Strachan-McAllister. Tror dette hadde vært kanon etter en takeover - 2 som kjenner klubben til å bygge den opp fra kaoset til Bates/Warnock

Jon R

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #209 på: November 20, 2012, 18:05:44 »
Ser at Warnock sier nå at målet er å unngå nedrykk, at han er misfornøyd med spillerne han har tilgjengelig. Det er ikke lenge siden han sa at han hadde hatt et opprykkslag hvis Snodgrass fortsatt hadde vært hos oss. Har Warnock rett, hadde Snodgrass utgjort en så stor forskjell?

Jeg tror Warnock skal ordlegge seg forsiktig i tiden fremover, to tap på rad nå så tror jeg majoriteten av fansen begynner å bli skeptisk til han, og da er det ikke lenge til bye bye..
Hvor har du dette fra? Hadde vært fint med en link....
Jon R.