Skrevet av Emne: Når får Warnock sparken?  (Lest 69497 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #240 på: November 24, 2012, 20:14:54 »
Hvis vi tar mange poeng frem mot jul, tror jeg Warnock får fortsette. Hvi vi fortsetter den svake trenden fremover, er det nok store sjanser for at han må gå før januar-vinduet åpner. Det ville i alle fall være det mest logiske, men så snakker vi jo om Leeds United - alt kan skje!!  ::)

Det går jo an å håpe på mange poeng fram mot jul, men - jeg er redd for at det blir vrient - Når Warnock uttaler i begynnelsen på denne uken at "The season begins now", lurer jeg på hva han har tenkt på tidligere - har han bare ventet på at sesongen skal starte?
Ved begynnelsen av sesongen med seieren mot Wolwes, sa jeg at jeg hadde stor tro på Warnock - nå vet jeg ikke, han bør kanskje erstattes før januarvinduet åpnes, men å finne en erstatter i full fart, hvor lett er det? :-\

Havde det på samme måde i slutningen af sidste sæson. Det var som om han ikke gad spille de kampe og at de bare skulle overståes. Synes han virker som en der giver op for let.

TK20

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #241 på: November 25, 2012, 02:51:48 »
Det går jo an å håpe på mange poeng fram mot jul, men - jeg er redd for at det blir vrient - Når Warnock uttaler i begynnelsen på denne uken at "The season begins now", lurer jeg på hva han har tenkt på tidligere - har han bare ventet på at sesongen skal starte?
Ved begynnelsen av sesongen med seieren mot Wolwes, sa jeg at jeg hadde stor tro på Warnock - nå vet jeg ikke, han bør kanskje erstattes før januarvinduet åpnes, men å finne en erstatter i full fart, hvor lett er det? :-

Øy Tarris, rolig gange. Vi kommer til å ruve herfra og ut.

SuperLeeds!

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #242 på: November 30, 2012, 13:34:28 »
Det går jo an å håpe på mange poeng fram mot jul, men - jeg er redd for at det blir vrient - Når Warnock uttaler i begynnelsen på denne uken at "The season begins now", lurer jeg på hva han har tenkt på tidligere - har han bare ventet på at sesongen skal starte?
Ved begynnelsen av sesongen med seieren mot Wolwes, sa jeg at jeg hadde stor tro på Warnock - nå vet jeg ikke, han bør kanskje erstattes før januarvinduet åpnes, men å finne en erstatter i full fart, hvor lett er det? :-

Øy Tarris, rolig gange. Vi kommer til å ruve herfra og ut.

Rule :)

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #243 på: Desember 01, 2012, 18:24:04 »
Noen gode poenger her:
fuze20 (Leeds United): To hohoho, i dont care about Warnocks previous record with other clubs, i care about his record for Leeds which is one of the worst we've had. So what if he's had 7 promotions, his 7 promotions weren't with us were they. We dont play attractive football, we are not winning and we are 18th in the table. We have lost more games than we have won with Warnock, his team selections are baffling and his tactics are non existent. That is the reason why i call him incompetent. He may not have been incompetent 20-30 years ago, but that was when hoofball football was common in the lower leagues, and you need to remember, the majority of his managerial success have been in the lower leagues.
vi får väl ge honom sparken nu  vår inkompetenta manager ;)
 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #244 på: Desember 01, 2012, 21:57:39 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
;D

IN WARNOCK WE TRUST !!!


Leedsfan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #245 på: Desember 01, 2012, 22:23:57 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #246 på: Desember 01, 2012, 22:26:01 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
vi får väl byta med huddersfield, annars blir nog snart benitez eller redknapp lediga
 

Kato

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #247 på: Desember 01, 2012, 23:15:19 »
 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #248 på: Desember 02, 2012, 00:15:33 »

LeifMorten

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #249 på: Januar 13, 2013, 13:23:24 »
Svaret er enkelt; I starten av november.
 

Kato

 

Kickthemdown

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #251 på: Januar 13, 2013, 17:28:06 »
Mannen må ut av klubben! NÃ…!!!
;D

IN WARNOCK WE TRUST !!!



Ufint
Gjesp....

Gjesper du like mye ennå?
Sitter å gjesper litt av Wenger akkurat nå...

Warnock må ut som jeg har skrevet i en annen tråd.. At han rakk å signere Tonge på en 2,5 års kontrakt er det verste...

Håkon

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #252 på: Januar 13, 2013, 17:36:56 »
Mandag morgen 14 januar 2013
Leeds for alltid

raggen

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #253 på: Januar 13, 2013, 17:54:59 »
vi er jo Leeds så vi blir nok ikke kvitt NW med det første :-X :'(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28980
  • Total likes: 2661
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #254 på: Januar 13, 2013, 18:20:09 »

Sitat
Austekkers.‏@Austekkers

 Where did the rumour come from about board meeting tomorrow re - Neil Warnock? #lufc



Sitat
3mJames Bennett‏@JBennett360

@Austekkers Lorimer

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

newsome

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #255 på: Januar 13, 2013, 21:21:55 »
Hate our supporters sometimes, we've won 4 league games at home in a row. We're only 5pts off the play-offs, Warnock's only had 12days of proper backing since he took over - already got quality in Barkley. We've had 5 managers since Premiership, every manager played different styles - the fans called for everyone of them to get sacked. I think we need to look at ourselves!


Leedsgutt

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #256 på: Januar 13, 2013, 21:56:01 »
Tror det er noe som skjer bak kulissene, men da må GFH ha noe managere i bakhånd.

ellers så hadde Haigh sagt på twitter at de fortsatt vil ha NW som manager, fordi det er mange som som sier at han bør sparke NW

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #257 på: Januar 14, 2013, 11:43:52 »
Jeg har støttet NW helt til nå. Resultatet denne helgen kommer oppå en rekke andre resultater, rævvafotball og forventninger som ikke innfris. Nå er jeg lei og innser at NW nok ikke var mannen for oss han heller. Det er vel snart ikke fler igjen å ta av som passer til LUFC sin økonomi.
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Re: Når får Warnock sparken?
« Svar #258 på: Januar 14, 2013, 11:53:58 »
La ham gå ut kontrakten og bruk tida godt til å finne en langsiktig erstatning. Ingen vits i å bruke penger på lønn til en sparka manager.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #259 på: Januar 14, 2013, 12:26:07 »
Warnock shrugs of critisism...

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-shrugs-off-critics-latest-1-5310164

2-3 spillere inn FØR vinduet stenger.....ikke snakk om lån eller kjøp!
 

Elland RD LS 11

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #260 på: Januar 14, 2013, 12:30:37 »

Blank_File

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #261 på: Januar 14, 2013, 12:41:49 »
Intervjuet med Warnock etter kampen sier mer enn tusen ord ( ;D). Du snakker om VM i bortforklaring.

DenHviteYeboah

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #262 på: Januar 14, 2013, 13:03:16 »
Øredøvende stillhet fra ER :(
De nye eierne er nok dessverre ikke noe bedre enn Bates >:(

B_Ød

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #263 på: Januar 14, 2013, 13:09:46 »
vel, ifølge NW gjør NW en strålende jobb, og det mener og syns sikkert de nye eierne også.
Burde bli bra fremover nå da.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #264 på: Januar 14, 2013, 13:41:13 »
Øredøvende stillhet fra ER :(
De nye eierne er nok dessverre ikke noe bedre enn Bates >:(


GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning

nord

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #265 på: Januar 14, 2013, 14:47:12 »
Men hvad Bates bruge pengene til ?
 

ollan

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #266 på: Januar 14, 2013, 15:43:51 »
Øredøvende stillhet fra ER :(
De nye eierne er nok dessverre ikke noe bedre enn Bates >:(


GFH Capital er Bates. GFH Capital tar opp massivt lån på klubben som går til Bates. Om 6 mndr er klubben i adm. resultat.Bates har svindla til seg penger på klubbens bekostning
ok
Ollan

ziganda

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #267 på: Januar 14, 2013, 17:57:10 »

Erik_

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #268 på: Januar 14, 2013, 22:15:23 »
Huff. Hadde virkelig forventet mer av en rutinert ringrev som Neil Warnock. Et forferdelig intervju lagt ut på LUTV i dag. Blir uvel av å se og høre på det. "Gaffer - We must improve." No shit, Warnock. Nok er nock, ta din hatt og gå!

Ut fra analysen av Barnsley-matchen kan det virke som Eddie Gray også har fått nok. 20 minutter med regelrett slakt var dessverre forfriskende. :-[

Hallgeir *

Sv: Når får Warnock sparken?
« Svar #269 på: Januar 14, 2013, 22:25:34 »
Huff. Hadde virkelig forventet mer av en rutinert ringrev som Neil Warnock. Et forferdelig intervju lagt ut på LUTV i dag. Blir uvel av å se og høre på det. "Gaffer - We must improve." No shit, Warnock. Nok er nock, ta din hatt og gå!

Ut fra analysen av Barnsley-matchen kan det virke som Eddie Gray også har fått nok. 20 minutter med regelrett slakt var dessverre forfriskende. :-[

Ganske klar tale av Eddie i studio, ja. Nummeret før full slakt av Warnock...

Selv om han svarer "ikke nødvendigvis" på spørsmålet om klubben bør bytte manager.
« Siste redigering: Januar 14, 2013, 22:35:14 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968