Når får Warnock sparken?

Started by LeifMorten, October 27, 2012, 17:53:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Noen gode poenger her:
fuze20 (Leeds United): To hohoho, i dont care about Warnocks previous record with other clubs, i care about his record for Leeds which is one of the worst we've had. So what if he's had 7 promotions, his 7 promotions weren't with us were they. We dont play attractive football, we are not winning and we are 18th in the table. We have lost more games than we have won with Warnock, his team selections are baffling and his tactics are non existent. That is the reason why i call him incompetent. He may not have been incompetent 20-30 years ago, but that was when hoofball football was common in the lower leagues, and you need to remember, the majority of his managerial success have been in the lower leagues.

4ever arcticwhite

Nå må vi få takeover i box, så kan jo ny eier vurdere å hente denne mannen til å lede marsjen til PL:

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10071190

Selv om vi snakker Chelsea-scum....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Promotion 2010

Chelsea bekrefter på sine nettsider onsdag morgen at Roberto Di Matteo er ferdig som manager i London-klubben.

2012.11.21

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Tror vi får en indikasjon i løpet av morgendagen på hvor stor tillitt de nye eierne har til Warnock.

Warnock har uttalt at han ikke får inn (gode) lånespillere fordi det ikke har vært mulig å tilby dem en avtale som medfører kjøp i januarvinduet.
GFHC kan nå gå inn med kapital som muliggjør slike avtaler, og dersom de ikke gjør det tolker jeg det dithen at de ikke ønsker at Warnock skal hente spillere permanent (slik Grayson gjorde med Pugh i lånevinduet i fjor høst), men at de vurderer å finne en ny manager i løpet av desember som kan hente sine spillere i januar.

The future's so White I've got to wear shades 8)

Jon R

En faktor mindre å skylde på for Warnock, uten at jeg tror det forandrer så mye. Lite tyder på at NW  har nok motivasjon og de rette egenskaper til å lede klubben vår tilbake til det gode selskap. Hans taktiske disposisjoner er hårreisende og hans påståtte egenskaper som motivator har vist seg å være en tom klisje basert på hans tidligere meritter.

Det beste hadde vært en gjensidig avtale mellom eiere og Warnock om en avvikling av arbeidsforholdet så snart en erstatter med de rette egenskapene og et langsiktig perpektiv er på plass.
Jon R.

SOL

Jeg trodde Warnock var rett mann for oss i den situiasjonen vi var i. Men å lede Leeds er helt spesielt. Det betenkelige er den korte kontrakten hans. Publikum er usikre ... ;D

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on November 21, 2012, 15:13:51
Chelsea bekrefter på sine nettsider onsdag morgen at Roberto Di Matteo er ferdig som manager i London-klubben.

2012.11.21

::)

Warnock ut og Di Matteo inn? Ja takk  8)

Når det er sagt, Warnock sin jobb henger i en tynn tråd nå. Noen kamper til med elendig spill og elendige resultater, så tror jeg vi kan vinke farvel til han.

Leedsfan

Håper Warnock får penger til å låne inn et par gode spillere, og ha tiden frem til midten av desember for å vise om han duger..

Den nysparka treneren fra Chelsea må gjerne komme, eller Martinez fra Wigan..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Det er stor forskjell på å bruke 3 mill BP på å bygge laget, og 3 mill BP på å styrke laget.

Nå når Takeoveren er i boks, får man kanskje en anelse om hva Warnock sin opprinnelige plan i sommer var. Eventuelt, om de uttalte "marquee"-signeringene kun var "lip service" for å få oss fansen på hans side.
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

For himmelens skyld: Ikke spark Warnock før Mark Hughes er opptatt igjen!
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Quote from: Bites Yer Legs on November 21, 2012, 18:21:44
Det er stor forskjell på å bruke 3 mill BP på å bygge laget, og 3 mill BP på å styrke laget.

Nå når Takeoveren er i boks, får man kanskje en anelse om hva Warnock sin opprinnelige plan i sommer var. Eventuelt, om de uttalte "marquee"-signeringene kun var "lip service" for å få oss fansen på hans side.

Deilig lesing!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

flynn

Quote from: Gufrias on November 23, 2012, 15:30:18

Hva driver forresten Graeme Souness med om dagen?

flynn

Gufrias

Quote from: flynn on November 23, 2012, 17:25:21
Quote from: Gufrias on November 23, 2012, 15:30:18

Hva driver forresten Graeme Souness med om dagen?

flynn

Hva trodde du?
Quote from: wikipediaSouness now does media work and divides his time working as a pundit for RTÉ, ESPN, Sky Sports and Al Jazeera Sports.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Dette med Warnock sin situasjon er jo veldig spesiell iforhold til andre klubber. I andre klubber er manageren stort sett ansatt for å bringe heder, lykke og suksess til klubben i et langt perpektiv. Det er da 3 måter å avslutte ansettelseforholdet på:
1. få sparken
2. slutte av egen fri vilje etter kontraktens utløp
3.ikke få fornyet kontrakten

I vårt tilfelle har vi altså en manager som har sagt at etter sesongen så slutter han...skal bare fixe et opprykk først. Nå har klubben fått nye eiere, og jeg må si at det er merkelig hvis de tenker så kortsiktig. La oss si at alt går vår vei: Det kommer kvalitetsspillere inn, det er 35000 på hjemmekampene, vi vinner og vinner og det hele ender med opprykk i mai. i rusen sier warnock at han tar en sesong i PL før han pensjonerer seg....uansett må vel dette være en merkelig strategi? en manager sammen med klubben har altså ikke et lenger perspektiv enn 2 år frem i tid :( Warnock skal altså hente spillere å bygge et lag for fremtiden...- for en annen :o
Jeg tror at etter at overtakelsen er 100% klar- var det 21/12? så blir det hentet en ny manager for å bygge for fremtiden. Det er jo fullstendig tullete å la Warnock kjøpe for feks £10mill i januar. La oss si at vi ikke rykker opp...hva skjer da? jo Warnock takker for seg, slukøret, har svidd av 10 mill på spillere en  ny manager ikke liker, og så er det å begynne på nytt igjen. Jeg aner ikke hvem som er best for oss som manager fremover, det kommer jo an på de nye eierne også, om de skal prøve å spare seg til PL som KB eller at de forstår at det koster dessverre mye penger å stabilisere seg i PL.Spennende tider i møte....personlig tror jeg faktisk Strachan hadde vært en mann for fremtiden. Elsket av fansen, har gjort det bra som manager og er tøff :) Warnock har jeg uansett mistet fullstendig troen på - må gjerne ta grisefeil og få massivt tyn ;)

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on November 24, 2012, 09:35:33
Dette med Warnock sin situasjon er jo veldig spesiell iforhold til andre klubber. I andre klubber er manageren stort sett ansatt for å bringe heder, lykke og suksess til klubben i et langt perpektiv. Det er da 3 måter å avslutte ansettelseforholdet på:
1. få sparken
2. slutte av egen fri vilje etter kontraktens utløp
3.ikke få fornyet kontrakten

I vårt tilfelle har vi altså en manager som har sagt at etter sesongen så slutter han...skal bare fixe et opprykk først. Nå har klubben fått nye eiere, og jeg må si at det er merkelig hvis de tenker så kortsiktig. La oss si at alt går vår vei: Det kommer kvalitetsspillere inn, det er 35000 på hjemmekampene, vi vinner og vinner og det hele ender med opprykk i mai. i rusen sier warnock at han tar en sesong i PL før han pensjonerer seg....uansett må vel dette være en merkelig strategi? en manager sammen med klubben har altså ikke et lenger perspektiv enn 2 år frem i tid :( Warnock skal altså hente spillere å bygge et lag for fremtiden...- for en annen :o
Jeg tror at etter at overtakelsen er 100% klar- var det 21/12? så blir det hentet en ny manager for å bygge for fremtiden. Det er jo fullstendig tullete å la Warnock kjøpe for feks £10mill i januar. La oss si at vi ikke rykker opp...hva skjer da? jo Warnock takker for seg, slukøret, har svidd av 10 mill på spillere en  ny manager ikke liker, og så er det å begynne på nytt igjen. Jeg aner ikke hvem som er best for oss som manager fremover, det kommer jo an på de nye eierne også, om de skal prøve å spare seg til PL som KB eller at de forstår at det koster dessverre mye penger å stabilisere seg i PL.Spennende tider i møte....personlig tror jeg faktisk Strachan hadde vært en mann for fremtiden. Elsket av fansen, har gjort det bra som manager og er tøff :) Warnock har jeg uansett mistet fullstendig troen på - må gjerne ta grisefeil og få massivt tyn ;)

Jeg vil tro at de nye eierne har gitt Warnock sitt ord på at han skal få fortsette mens de holdt på å forhandle med Bates om overtakelse. Situasjonen er jo blitt litt forandret i det siste med tanke på vår dårlige tabellplassering og spill.

Noe sier meg at de nye eierne er glad for at det ikke er januar nå, nå får de litt over en måned å se om det kan gå mot opprykk denne sesongen.

Dessuten så tror jeg ikke Warnock går etter denne sesongen hvis han får sving på ting, har går i hvertfall ikke hvis han utretter et mirakel...

B_Ød

hvis nå vi skulle klare å rykke opp (tviler vel litt på det pt)...er det i så fall noe poeng å fortsette med NW, selv om han selv skulle ønske det? (jeg tror han holder ord, og blir borte i sommer)

Er ikke PL evt nivå1 historikken til NW en noe broket affere??
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Bjørn Ødegaard on November 24, 2012, 10:04:59
hvis nå vi skulle klare å rykke opp (tviler vel litt på det pt)...er det i så fall noe poeng å fortsette med NW, selv om han selv skulle ønske det? (jeg tror han holder ord, og blir borte i sommer)

Får han oss opp så må han få lov å fortsette, hvis han selv ønsker. Det vi ikke skal gjøre er å erstatte han med Sparky!

Cannavaro

Interessante betraktninger av DHY her. Warnock er nok ferdig seinest sesongslutt.  Det er viktig nå å planlegge fremover for de nye eierne våre.  Jeg mener det er risiko forbundet til at NW skal plukke spillere i januarvinduet. Ettersom vi har en så dårlig start på sesongen, så er det stor sjanse for Championship-spill også neste sesong.  En ny manager må inn, en som kan bygge for fremtiden og ta oss opp til PL i 2013/14 sesongen.  Dersom Warnock får velge i januarvinduet risikerer vi å ha en stall på 35-40 spillere snart som skal heve god lønn.  Ã˜konomisk er ikke det så smart, og ihvertfall ikke med en manager som er på vei ut døra.  Ã... kvitte seg med spillere er for tiden vanskelig, utlån er mest realistisk.
Jeg mener vi skulle vært ute i markedet nå for en manager som skal bringe oss videre.  Han bør egentlig ansettes før januarvinduet.  Warnock vil ikke klare å snu denne dårlige trenden i særlig grad. Han har kjøpt og lånt et helt lag nå, og vel vitende om at det tar tid å spille inn så mange nye, så svarer ikke resultatene hittil til forventning.  Det er vanskelig med så mange endringer på kort tid ; først nye eiere og deretter nye manager - men, eierne bør snarest jobbe med saken å få hanket inn en manager som skal ta oss videre.  Warnock er ikke fremtiden i denne klubben - han er bare en pit-stop.
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Quote from: Cannavaro on November 24, 2012, 10:22:33
Interessante betraktninger av DHY her. Warnock er nok ferdig seinest sesongslutt.  Det er viktig nå å planlegge fremover for de nye eierne våre.  Jeg mener det er risiko forbundet til at NW skal plukke spillere i januarvinduet. Ettersom vi har en så dårlig start på sesongen, så er det stor sjanse for Championship-spill også neste sesong.  En ny manager må inn, en som kan bygge for fremtiden og ta oss opp til PL i 2013/14 sesongen.  Dersom Warnock får velge i januarvinduet risikerer vi å ha en stall på 35-40 spillere snart som skal heve god lønn.  Ã˜konomisk er ikke det så smart, og ihvertfall ikke med en manager som er på vei ut døra.  Ã... kvitte seg med spillere er for tiden vanskelig, utlån er mest realistisk.
Jeg mener vi skulle vært ute i markedet nå for en manager som skal bringe oss videre.  Han bør egentlig ansettes før januarvinduet.  Warnock vil ikke klare å snu denne dårlige trenden i særlig grad. Han har kjøpt og lånt et helt lag nå, og vel vitende om at det tar tid å spille inn så mange nye, så svarer ikke resultatene hittil til forventning.  Det er vanskelig med så mange endringer på kort tid ; først nye eiere og deretter nye manager - men, eierne bør snarest jobbe med saken å få hanket inn en manager som skal ta oss videre.  Warnock er ikke fremtiden i denne klubben - han er bare en pit-stop.

Mange av de spillerne vi har i dag vil også være til nytte for en eventuell ny manager så det trenger ikke å bli 35-40 spillere som skal heve lønn til neste år.

Gi Warnock frem til jul, fortsetter det like dårlig så er han nok kanskje borte i januar. Urettferdig ovenfor Warnock, men that's football.

Kan ikke Wigan gi Martinez sparken? En manager som spiller attraktiv fotball og som er meget lojal, en potensiell legende!

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 24, 2012, 10:12:35

Får han oss opp så må han få lov å fortsette, hvis han selv ønsker. Det vi ikke skal gjøre er å erstatte han med Sparky!
hva betyr det?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Bjørn Ødegaard on November 24, 2012, 10:37:43

hva betyr det?

Fra Wiki:

QuoteKallenavnet «Sparky» fikk han på grunn av sin utdannelse som elektriker og sin spillestil. Han ble i 1985 kåret til PFA Young Player of the Year og har to ganger, i 1989 og 1991, blitt kåret til PFA Player of the Year. Han spilte 72 landskamper for Wales og scoret 16 mål.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 24, 2012, 10:39:16

hva betyr det?

Fra Wiki:

QuoteKallenavnet «Sparky» fikk han på grunn av sin utdannelse som elektriker og sin spillestil. Han ble i 1985 kåret til PFA Young Player of the Year og har to ganger, i 1989 og 1991, blitt kåret til PFA Player of the Year. Han spilte 72 landskamper for Wales og scoret 16 mål.
ok,takker...og hvem er dette?
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: Bjørn Ødegaard on November 24, 2012, 10:43:09

hva betyr det?

Fra Wiki:

Mark Hughes...

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 24, 2012, 10:48:38
Quote from: Bjørn Ødegaard on November 24, 2012, 10:43:09

hva betyr det?

Fra Wiki:

Mark Hughes...
ha ha...ok..takk igjen..og nei gud forby....
Ups & Ups!!

Leedsfan

Blir uansett spennende å se på mandag. Hvis Warnock blir utestengt fra sidelinja et par kamper og vi taper de så ser det ganske ille ut..

Hvis januar kommer og vi ikke har sjans til opprykk, og samtidig Warnock uttaler at han kun blir til sesongslutt så må han få lov til å gå!

h.b

Quote from: Leedsfan on November 24, 2012, 10:57:32
Blir uansett spennende å se på mandag. Hvis Warnock blir utestengt fra sidelinja et par kamper og vi taper de så ser det ganske ille ut..

Hvis januar kommer og vi ikke har sjans til opprykk, og samtidig Warnock uttaler at han kun blir til sesongslutt så må han få lov til å gå!

Få lov til å gå. Nei han skal sparkes uansett hvis vi detter enda lenger bak playoff. Eneste mulighet for ham er å begynne å vinne mnage kamper fremover

Leedsfan

Quote from: h.b on November 24, 2012, 10:59:11
Quote from: Leedsfan on November 24, 2012, 10:57:32

Få lov til å gå. Nei han skal sparkes uansett hvis vi detter enda lenger bak playoff. Eneste mulighet for ham er å begynne å vinne mnage kamper fremover

Spørs hva Patel og Haigh har lovt han, og om de holder det de lover på bristende forutsetninger?? Kanskje den første feilen de har gjort/gjør...

SOL

Hvis vi tar mange poeng frem mot jul, tror jeg Warnock får fortsette. Hvi vi fortsetter den svake trenden fremover, er det nok store sjanser for at han må gå før januar-vinduet åpner. Det ville i alle fall være det mest logiske, men så snakker vi jo om Leeds United - alt kan skje!!  ::)

Tarald72

Quote from: SOL on November 24, 2012, 11:53:25
Hvis vi tar mange poeng frem mot jul, tror jeg Warnock får fortsette. Hvi vi fortsetter den svake trenden fremover, er det nok store sjanser for at han må gå før januar-vinduet åpner. Det ville i alle fall være det mest logiske, men så snakker vi jo om Leeds United - alt kan skje!!  ::)

Det går jo an å håpe på mange poeng fram mot jul, men - jeg er redd for at det blir vrient - Når Warnock uttaler i begynnelsen på denne uken at "The season begins now", lurer jeg på hva han har tenkt på tidligere - har han bare ventet på at sesongen skal starte?
Ved begynnelsen av sesongen med seieren mot Wolwes, sa jeg at jeg hadde stor tro på Warnock - nå vet jeg ikke, han bør kanskje erstattes før januarvinduet åpnes, men å finne en erstatter i full fart, hvor lett er det? :-\
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD