Skrevet av Emne: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...  (Lest 37265 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #60 på: Oktober 19, 2013, 09:32:37 »
Det er tv-kamp mot Birminham på ER imorgen.
Jeg gleder meg sinnsykt!

Jeg har vært i Leeds siden onsdag, jeg trenger en fotballkamp NÃ….. Håper gutta løper sokkene av seg i morgen. Ser man på de neste 5-6 kampene så er de vinnbare alle sammen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Carl Fisker

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #61 på: Oktober 19, 2013, 10:38:25 »
Det er tv-kamp mot Birminham på ER imorgen.
Jeg gleder meg sinnsykt!
Ja, det blir morosamt å se laget igjen etter et langt avbrekk.

Furu


berlin

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #63 på: Desember 05, 2013, 12:53:07 »
Det kan se ut som at vi nådd bunnen og også er på vei oppover igjen.

Skal vi tolke tilskuersnittet denne sesongen så langt, er interessen for Leeds i ferd med å ta seg kraftig opp, vi ligger pr i dag ca 4.300 i snitt over fjorårets sesong.

Jeg har et annet sted reflektert over grunner til det: http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,13680.msg448968.html#msg448968

Uansett grunn, dette er svært gledelig for klubben og supporterne, også oss norske som drar over for å se kamp på ER. Det er også et unntak fra trenden i England.

Nå er ikke en velfyllt stadion ensbetydenede med god atmosfære, men det er litt større sjanse for det.
Kampbildet, kampens karakter, kampens betydning, hvem man spiller mot, og antall bortefans er de faktorer som spille mest inn for atmosfæren.

Ser allerede frem til Leeds-Charlton, 15.feb 2014.  :)

Promotion 2010

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #64 på: Desember 05, 2013, 16:59:24 »
Ja, jeg er drittlei alt det positive som skjer i klubben for tiden!










Kan liksom ikke bli noe bedre......    ;)












Og så er publikumstallet bedre enn alle de siste årene i Championship!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #65 på: November 02, 2014, 13:11:44 »
Sitter ringside på lørdag mot Blackpool, men har litt blandede følelser innabords. Taper vi to kamper denne uken så er det faktisk krise...

Hvordan er interessen hos dere, fortsatt like høy eller lav?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

whitelocks

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #66 på: November 02, 2014, 14:10:59 »
Som før. Like høy. Kanskje enda mer ;D

Blank_File

Sv:
« Svar #67 på: November 02, 2014, 14:16:03 »
Enig. Vanvittig moro å følge klubben. Vondt. Men moro.

Gufrias

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #68 på: November 02, 2014, 15:44:16 »
Det handler ikke om moro eller interesse. Leeds er mitt opium, og jeg må ha mer, mer, mer.
Hekta på Leeds siden 1974

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #69 på: November 02, 2014, 15:47:17 »
Ikke en eneste dag uten minimum en time Leeds-pleie...
Mulig at det er i overkant mye...

MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

sportcarl1

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #70 på: November 02, 2014, 19:02:52 »
känns inte som bottennivå för mig snarare tvärtom, (Enda) tråkiga är resultaten  som verkligen inte går vår väg, tyckte mitt intresse förra säsongen var betydligt mindre
 

Bjorn

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #71 på: November 02, 2014, 20:49:27 »
Høyt! Meget høyt!  ;D
Marching On! 4276

Cherry

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #72 på: November 03, 2014, 07:52:27 »
Hva slags heading er dette....Bullshit ! :-)
 

auren

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #73 på: November 03, 2014, 09:10:00 »
Følger for så vidt alltid like godt med som vanlig, men må ærlig innrømme at engasjementet var større da vi var i L1 enn den har vært de siste årene med vanstyring.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #74 på: November 03, 2014, 09:33:42 »
Sånn er det med meg også...
Ups & Ups!!

Mr.Obba

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #75 på: November 03, 2014, 10:33:49 »
Følger laget alltid uansett :) MOT
Mr.Obba

nord

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #76 på: November 03, 2014, 11:22:09 »
I øjeblikket går det dårligt, men intet varer ved. Det vender før eller senere   ;D
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv:
« Svar #77 på: November 03, 2014, 14:03:54 »
Enig. Vanvittig moro å følge klubben. Vondt. Men moro.



Avhengighet kan være tøft, selvsagt følger jeg klubben, vondt, men nødvendig og aldri kjedelig og jeg gleder meg til det igjen blir skikkelig morro!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv:
« Svar #78 på: November 03, 2014, 14:40:57 »
Enig. Vanvittig moro å følge klubben. Vondt. Men moro.



Avhengighet kan være tøft, selvsagt følger jeg klubben, vondt, men nødvendig og aldri kjedelig og jeg gleder meg til det igjen blir skikkelig morro!!

Det er jo det vi alle "venter" på......at det skal bli skikkelig moro igjen!

Sirkus har vi jo i dag, med mange nye artister i år også...og allerede vår 3.sirkusdirektør for sesongen!
Eieren av sirkuset...tja - han er ikke "tam" han heller..
 

baste

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #79 på: November 03, 2014, 14:48:49 »
Nærmer seg ett bunn nivå?? Ikke her i huset nei, vi vet alle at vi kommer tilbake i det gode selskap.
Bare Man U og andre som har nedgang i supporter skaren.

WE ARE LEEDS <3

eros

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #80 på: November 03, 2014, 15:37:47 »
Interessen fortsatt høy, frustrasjonen høyere enn på lenge fordi det er større sprik mellom forventninger og prestasjoner....

Dylan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #81 på: November 03, 2014, 17:19:37 »
Interessen er større enn noen gang! At laget presterer sånn heller passe betyr ikke noe for engasjementet. Vi kalles da ikke medgangssupportere! Gøy å se toppfotball på TV, men hjertet banker når Leeds er på skjermen eller jeg sitter ringside på ER.

Per-Stian

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #82 på: November 03, 2014, 19:06:10 »
Det har, er og vil alltid vere interessant å følgje Leeds. Eg må innrømme at dagane under Bates og GFH var tøffe, men no ser eg litt lysare på framtida. Riktignok har vi fått ein godt kokt spaghetti-cowboy som sjef og eigar, men han verkar villig til å investere sportsleg, men bør overlate til andre å vurdere trenarar. Eg spådde stor turbulens inneverande sesong, noko vi allereie har opplevd, men forventar klatring på nyåret og opprykk neste sesong.

Om spelarane heiter Smith og White eller Bianchi og Antenucci er eigentleg likegyldig, så lenge dei blør for drakta og vi finn stadig nye talent i eigne juniorrekker.

roaldv

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #83 på: November 03, 2014, 20:10:02 »
Jeg er 100% sikker på at det snur i neste kamp!  Eller i neste! Eller neste! Hele tiden!

Skuffelsen over tap er erstattet med klokketro på seier minimum 24 timer før kampstart :D

Johrnino

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #84 på: Desember 31, 2014, 13:51:21 »
Etter halvferdig sesong er det på tide å forberede kropp og sinn på nedrykk/administrasjon/konkurs/der untergang.
 
Det sniker seg inn en følelse på at det å følge denne klubben byr på for mye smerte/irritasjon/dårlig humør, noe som gjør at man går inn i en "pink floyd- comfortably numb"- modus (det er ikke dop involvert ;)). Man blir til slutt immun for alle nedturene, og det sprer seg i stedet inn en likegyldighet som gjør at man ikke gleder seg noe særlige over oppturene, men tar i tillegg unna de verste nedturene.

Betyr dette at interessen avtar, eller der det bare kroppen/sinnet som beskytter meg mot meg selv?  ;)
 

sportcarl1

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #85 på: Desember 31, 2014, 14:00:04 »
för mig 24 timmars besvikelse, sedan får man ta nya tag och se fram emot nästa match och då stå bakom spelarna coachen och ägarna,
 

Kato

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #86 på: Desember 31, 2014, 14:27:45 »
Jeg har erkjent at jeg er en av de fordømte. Fordømt til å følge denne klubben til evig tid. Fordømt til å ødelegge enhver tirsdag kvelden gjennom hele vinteren. Fordømt til å alltid få et lite håp, uansett hvor jævlig det ser ut. Fordømt til hver eneste gang det kan se ut til å komme en opptur, bli trødd ned i møkka igjen.

I det siste har den ufattelige tanken sneket seg inn. Skal man ikke få oppleve Premier League igjen i sitt tidsbegrensede besøk på denne kloden. Og jeg har forhåpentligvis 30-40 år å gjøre det på.

Tidligere har det jo bare vært et spørsmål om tid, nå er det et spørsmål.
 

Johrnino

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #87 på: Desember 31, 2014, 16:00:59 »
Jeg har erkjent at jeg er en av de fordømte. Fordømt til å følge denne klubben til evig tid. Fordømt til å ødelegge enhver tirsdag kvelden gjennom hele vinteren. Fordømt til å alltid få et lite håp, uansett hvor jævlig det ser ut. Fordømt til hver eneste gang det kan se ut til å komme en opptur, bli trødd ned i møkka igjen.

I det siste har den ufattelige tanken sneket seg inn. Skal man ikke få oppleve Premier League igjen i sitt tidsbegrensede besøk på denne kloden. Og jeg har forhåpentligvis 30-40 år å gjøre det på.

Tidligere har det jo bare vært et spørsmål om tid, nå er det et spørsmål.

 :) Kjenner meg igjen..
 

Leedsfan

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #88 på: Desember 31, 2014, 18:35:12 »

Jeg har erkjent at jeg er en av de fordømte. Fordømt til å følge denne klubben til evig tid. Fordømt til å ødelegge enhver tirsdag kvelden gjennom hele vinteren. Fordømt til å alltid få et lite håp, uansett hvor jævlig det ser ut. Fordømt til hver eneste gang det kan se ut til å komme en opptur, bli trødd ned i møkka igjen.

I det siste har den ufattelige tanken sneket seg inn. Skal man ikke få oppleve Premier League igjen i sitt tidsbegrensede besøk på denne kloden. Og jeg har forhåpentligvis 30-40 år å gjøre det på.

Tidligere har det jo bare vært et spørsmål om tid, nå er det et spørsmål.

Apatien er her igjen, så utrolig lei!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Interessen for Leeds United nærmer seg et bunnivå...
« Svar #89 på: Desember 31, 2014, 19:47:26 »
Det er tungt når det er bratt, men interessen forsvinner ikkje - aldri, Leeds United er ein del av meg.
Uansett divisjon vil mitt engasjement og support til klubben vere urokkeleg, og eg vil resten av mitt liv ha mine "ups and downs".

we all love leeds
COME ON LEEDS !!