Skrevet av Emne: Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15  (Lest 43187 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #210 på: November 18, 2012, 17:27:26 »
Warnock har hentet inn et helt forbanna nytt lag. Knapt en eneste av dem er gode nok. Gode spillere ut, dårligere spillere inn. Laget en total ubalanse i mannskapet. Byttepoltikken hadde en full sjømann gjort bedre.

Elendig som kampleder. En spillestil som er det tristeste jeg har sett i løpet av vel 30 år sm Leeds-supporter. Skyld så mye dere vil på Takeover. Saken er den at så snart Warnock ble kjørt inn porten på ER så peila pila nedover. Og hvis han får fortsette, så ender vi i League One.
 

Ferre

Sv: Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #211 på: November 18, 2012, 17:29:25 »
Warnock har hentet inn et helt forbanna nytt lag. Knapt en eneste av dem er gode nok. Gode spillere ut, dårligere spillere inn. Laget en total ubalanse i mannskapet. Byttepoltikken hadde en full sjømann gjort bedre.

Elendig som kampleder. En spillestil som er det tristeste jeg har sett i løpet av vel 30 år sm Leeds-supporter. Skyld så mye dere vil på Takeover. Saken er den at så snart Warnock ble kjørt inn porten på ER så peila pila nedover. Og hvis han får fortsette, så ender vi i League One.

+1

Jon R

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #212 på: November 18, 2012, 17:36:45 »
En ting skal være klart: Warnock har KUN kunnet handle ut i fra det han har hatt disponibelt av midler- og ærlig talt folkens , d har vært lommerusk!!
Han har da konsentrert seg om de som ViILLE spille for Klubben, for de betingelser/ lønn som han kunne tilby.
Ift dette har han fått seg ett lag av gråstein, iom at bedre spillere vil ha og får bedre lønn i andre klubber- der de også foreløpig har endt opp!
Slutt å skyte på Warnock- han har urimelige arbeidsforhold pr i dag, og må kun måles hvis han får en kitty og bruke
Som står i samsvar med klubbens ambisjoner.....
Veldig veldig enig cherry.

NW har brukt 3 mill £ på nye spillere.
NW har hentet inn spillere som er Leeds United type spillere.
Mange av disse har han jaktet "i årevis. "
Han manglet visstnok bare glasuren.

Svært mange her mente at både midtbanen og forsvaret var styrket siden ifjor og at Warnock hadde hentet inn nesten utelukkende gode spillere.

Opplever nå at mange snur kappen etter vinden og legger skylda på x managere og TO prosessen når  laget ikke innfrir. Alle andre enn NW har vist skylda synes det som. Som om det er Bates sin skyld at spillere gjennomgående spiller ute av posisjon eller at vi aldri stiller med samme backfirer to kamper på rad.

Jeg undrer meg over hvordan "verden beste Championsship manager" egentlig  havnet i den ynkelige offerposisjonen mange velger å sette han i. Stakkars mann.
Jon R.

jokke

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #213 på: November 18, 2012, 17:39:26 »
vet at warnock har dårlige arbeidsforhold.men synes han syter mye

fjellhaugen

Sv: Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #214 på: November 18, 2012, 17:57:13 »
Warnock OUT, Warnock OUT, Warnock OUT, Warnock OUT, Warnock OUT, Warnock OUT, Warnock OUT!

Enn totalt skandale hele greia. Vi nærmer oss nedrykk.
Warnock er den beste manageren vi har hatt siden Wilko, og må fortsette. Warnock får skikk på dette.

Hva i all verden får deg til å si det? Alle poengene vi har samlet, målene som renner inn eller "hoofball"-taktikken hans?

Grayson hadde like dårlige arbeidsforhold (Bates) som Warnock og gjorde en MYE bedre jobb. All statistikk sier at Warnock er en av de dårligste manageren vi har hatt siden Wilko.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Leeds_United_A.F.C._managers 

flott innlegg.
+1
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #215 på: November 18, 2012, 19:41:35 »
En ting skal være klart: Warnock har KUN kunnet handle ut i fra det han har hatt disponibelt av midler- og ærlig talt folkens , d har vært lommerusk!!
Han har da konsentrert seg om de som ViILLE spille for Klubben, for de betingelser/ lønn som han kunne tilby.
Ift dette har han fått seg ett lag av gråstein, iom at bedre spillere vil ha og får bedre lønn i andre klubber- der de også foreløpig har endt opp!
Slutt å skyte på Warnock- han har urimelige arbeidsforhold pr i dag, og må kun måles hvis han får en kitty og bruke
Som står i samsvar med klubbens ambisjoner.....
Veldig veldig enig cherry.

NW har brukt 3 mill £ på nye spillere.
NW har hentet inn spillere som er Leeds United type spillere.
Mange av disse har han jaktet "i årevis. "
Han manglet visstnok bare glasuren.

Svært mange her mente at både midtbanen og forsvaret var styrket siden ifjor og at Warnock hadde hentet inn nesten utelukkende gode spillere.

Opplever nå at mange snur kappen etter vinden og legger skylda på x managere og TO prosessen når  laget ikke innfrir. Alle andre enn NW har vist skylda synes det som. Som om det er Bates sin skyld at spillere gjennomgående spiller ute av posisjon eller at vi aldri stiller med samme backfirer to kamper på rad.

Jeg undrer meg over hvordan "verden beste Championsship manager" egentlig  havnet i den ynkelige offerposisjonen mange velger å sette han i. Stakkars mann.

enligt transfermarkt.co.uk (kan inte garanterat säga att det stämmer på öret men ger en någorlunda hum)har Leeds (warnock) köpt för 2 miljoner pund ca, Peltier 660 000 pund, pearce 545 000, kenny 440 000, och austin och varney 220 000 var, leeds(warnock) har dock sålt för ca 4miljoner pund, snodgrass 2 816 000, clayton 880 000 och lonergan 220 000 pund, övrigt in och ut verkar vara mest free transfers, jag vill varken hänga ut enbart warnock, bates eller spelarna, men måste ju inte vara en einsteinför att förstå  att warnock har ju inte fått optimala resurser
« Siste redigering: November 18, 2012, 20:02:00 av sportcarl1 »
 

samadhi

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #216 på: November 18, 2012, 20:05:26 »
Trist med enda ett tap og forsetter denne trenden er vi snart tilbake i L1.

Når det er sagt så synes jeg laget så bedre ut i dag enn det jeg har sett i det siste.
Synd at det jeg vil kalle en tvilsom utvisning er med på å ødelegge kampen for vår del.
Frem til den så spiller vi helt jevnt borte mot ett av formlagene i divisjonen.

Med Hall og Varney på vingene synes jeg vi så ut som ett "normalt" lag i forhold til når vi spiller med White og Tonge. Tror Hall kan bli en fin tilvekst med litt mer kamptrening og kjenning på nivået. Det var også godt å se Ross tilbake på laget, og vi har nå plutselig alternativer på topp.

Til neste kamp er vel Pearce og Brown tilbake, og det begynner å bli kamp om plassene.

Med TO på plass og en 2-3 klassespillere inn så har jeg forsatt trua på opprykk i årets sesong - med Neil Warnock bak spakene.
 
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #217 på: November 18, 2012, 20:19:42 »
Først: D er små marginer i NPC- så små at en periode på 5-6 kamper uten seier IKKE trenger å være så katastrofal som d blir smurt på her av flere!  Se hvor jevnt d er, og ikke minst- se hvordan tabellen forandrer seg!
Når d gjelder Warnock & spillere som er hentet inn- så står jeg på mitt: De er hentet etter hva som er/ var tilgjengelig av £££ .
Hva skal så en manager si? Jo , han må jo skryte av de han har fått tak i- noe annet hadde vært komisk ,
Men igjen : Dette er spillere som ( de fleste av de) IKKE hadde vært i Leeds HVIS vi/ Warnock hadde kunnet velge
Og  hatt  penger/ cash/ midler/ transferpott til  nettopp å velge "en hylle opp"..

Hold ut- d blir alltid værre før d blir bedre..... Akkurat nå er d nesten værst :)
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #218 på: November 18, 2012, 20:21:09 »
Trist med enda ett tap og forsetter denne trenden er vi snart tilbake i L1.

Når det er sagt så synes jeg laget så bedre ut i dag enn det jeg har sett i det siste.
Synd at det jeg vil kalle en tvilsom utvisning er med på å ødelegge kampen for vår del.
Frem til den så spiller vi helt jevnt borte mot ett av formlagene i divisjonen.

Med Hall og Varney på vingene synes jeg vi så ut som ett "normalt" lag i forhold til når vi spiller med White og Tonge. Tror Hall kan bli en fin tilvekst med litt mer kamptrening og kjenning på nivået. Det var også godt å se Ross tilbake på laget, og vi har nå plutselig alternativer på topp.

Til neste kamp er vel Pearce og Brown tilbake, og det begynner å bli kamp om plassene.

Med TO på plass og en 2-3 klassespillere inn så har jeg forsatt trua på opprykk i årets sesong - med Neil Warnock bak spakene.
 

Pearce fikk vel 3 kampers karantene etter sitt røde. Dessuten mangler han bare et nytt gult for å måtte stå over nok en kamp.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #219 på: November 18, 2012, 21:07:22 »
En ting skal være klart: Warnock har KUN kunnet handle ut i fra det han har hatt disponibelt av midler- og ærlig talt folkens , d har vært lommerusk!!
Han har da konsentrert seg om de som ViILLE spille for Klubben, for de betingelser/ lønn som han kunne tilby.
Ift dette har han fått seg ett lag av gråstein, iom at bedre spillere vil ha og får bedre lønn i andre klubber- der de også foreløpig har endt opp!
Slutt å skyte på Warnock- han har urimelige arbeidsforhold pr i dag, og må kun måles hvis han får en kitty og bruke
Som står i samsvar med klubbens ambisjoner.....
Veldig veldig enig cherry.

NW har brukt 3 mill £ på nye spillere.
NW har hentet inn spillere som er Leeds United type spillere.
Mange av disse har han jaktet "i årevis. "
Han manglet visstnok bare glasuren.

Svært mange her mente at både midtbanen og forsvaret var styrket siden ifjor og at Warnock hadde hentet inn nesten utelukkende gode spillere.

Opplever nå at mange snur kappen etter vinden og legger skylda på x managere og TO prosessen når  laget ikke innfrir. Alle andre enn NW har vist skylda synes det som. Som om det er Bates sin skyld at spillere gjennomgående spiller ute av posisjon eller at vi aldri stiller med samme backfirer to kamper på rad.

Jeg undrer meg over hvordan "verden beste Championsship manager" egentlig  havnet i den ynkelige offerposisjonen mange velger å sette han i. Stakkars mann.

enligt transfermarkt.co.uk (kan inte garanterat säga att det stämmer på öret men ger en någorlunda hum)har Leeds (warnock) köpt för 2 miljoner pund ca, Peltier 660 000 pund, pearce 545 000, kenny 440 000, och austin och varney 220 000 var, leeds(warnock) har dock sålt för ca 4miljoner pund, snodgrass 2 816 000, clayton 880 000 och lonergan 220 000 pund, övrigt in och ut verkar vara mest free transfers, jag vill varken hänga ut enbart warnock, bates eller spelarna, men måste ju inte vara en einsteinför att förstå  att warnock har ju inte fått optimala resurser

 Tallene spriker fra sted til sted: Iflg Wikipedia kostet Kenny ca 750 , Peltier 850 og Austin ca 300 000 £. I tillegg kommer kostbare sign on fees som gjerne følger såkalte "free transfers".

Selv Blackwell og Wise fikk til mer med færre midler i sine første hele sesonger i henholdsvis Championship og League One.
Jon R.

sportcarl1

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #220 på: November 18, 2012, 21:36:48 »
En ting skal være klart: Warnock har KUN kunnet handle ut i fra det han har hatt disponibelt av midler- og ærlig talt folkens , d har vært lommerusk!!
Han har da konsentrert seg om de som ViILLE spille for Klubben, for de betingelser/ lønn som han kunne tilby.
Ift dette har han fått seg ett lag av gråstein, iom at bedre spillere vil ha og får bedre lønn i andre klubber- der de også foreløpig har endt opp!
Slutt å skyte på Warnock- han har urimelige arbeidsforhold pr i dag, og må kun måles hvis han får en kitty og bruke
Som står i samsvar med klubbens ambisjoner.....
Veldig veldig enig cherry.

NW har brukt 3 mill £ på nye spillere.
NW har hentet inn spillere som er Leeds United type spillere.
Mange av disse har han jaktet "i årevis. "
Han manglet visstnok bare glasuren.

Svært mange her mente at både midtbanen og forsvaret var styrket siden ifjor og at Warnock hadde hentet inn nesten utelukkende gode spillere.

Opplever nå at mange snur kappen etter vinden og legger skylda på x managere og TO prosessen når  laget ikke innfrir. Alle andre enn NW har vist skylda synes det som. Som om det er Bates sin skyld at spillere gjennomgående spiller ute av posisjon eller at vi aldri stiller med samme backfirer to kamper på rad.

Jeg undrer meg over hvordan "verden beste Championsship manager" egentlig  havnet i den ynkelige offerposisjonen mange velger å sette han i. Stakkars mann.

enligt transfermarkt.co.uk (kan inte garanterat säga att det stämmer på öret men ger en någorlunda hum)har Leeds (warnock) köpt för 2 miljoner pund ca, Peltier 660 000 pund, pearce 545 000, kenny 440 000, och austin och varney 220 000 var, leeds(warnock) har dock sålt för ca 4miljoner pund, snodgrass 2 816 000, clayton 880 000 och lonergan 220 000 pund, övrigt in och ut verkar vara mest free transfers, jag vill varken hänga ut enbart warnock, bates eller spelarna, men måste ju inte vara en einsteinför att förstå  att warnock har ju inte fått optimala resurser

 Tallene spriker fra sted til sted: Iflg Wikipedia kostet Kenny ca 750 , Peltier 850 og Austin ca 300 000 £. I tillegg kommer kostbare sign on fees som gjerne følger såkalte "free transfers".

Selv Blackwell og Wise fikk til mer med færre midler i sine første hele sesonger i henholdsvis Championship og League One.
som jag skrev så finns det inga officiella siffror, men dessa siffror vad vi köpt för och sålt för ger en vink, sedan kan spelarna kostat mer eller mindre och spelarna vi sålt fick vi kanske ännu mer eller mindre för men  men ingen kan ta ifrån att vi sålt för betydligt mer än vi köpt för
 

Sleivind

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #221 på: November 18, 2012, 21:50:53 »
Spillerne holder ikke mål. Warnock holder ikke mål. Den sportslige ledelsen holder ikke mål. Bates holder ikke mål.

Og sånn er ståa i Leeds om dagen, ingenting fungerer.

Noe må skje, og det snart  :-\

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #222 på: November 18, 2012, 22:34:00 »
Spillerne holder ikke mål. Warnock holder ikke mål. Den sportslige ledelsen holder ikke mål. Bates holder ikke mål.

Og sånn er ståa i Leeds om dagen, ingenting fungerer.

Noe må skje, og det snart  :-\
Spot on! dessverre....

Jon R

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #223 på: November 19, 2012, 01:14:13 »
Først: D er små marginer i NPC- så små at en periode på 5-6 kamper uten seier IKKE trenger å være så katastrofal som d blir smurt på her av flere!  Se hvor jevnt d er, og ikke minst- se hvordan tabellen forandrer seg!
Når d gjelder Warnock & spillere som er hentet inn- så står jeg på mitt: De er hentet etter hva som er/ var tilgjengelig av £££ .
Hva skal så en manager si? Jo , han må jo skryte av de han har fått tak i- noe annet hadde vært komisk ,
Men igjen : Dette er spillere som ( de fleste av de) IKKE hadde vært i Leeds HVIS vi/ Warnock hadde kunnet velge
Og  hatt  penger/ cash/ midler/ transferpott til  nettopp å velge "en hylle opp"..

Hold ut- d blir alltid værre før d blir bedre..... Akkurat nå er d nesten værst :)

I det minste var det klar fremgang å spore spillemessig sammenlignet med de tre siste TV sendte kampene. Gutta løp mer, stod høyere på banen, var bedre organisert og mer jevnbyrdig med motstanderen (ihvertfall 11 mot 11)  enn noen annen Leeds kamp(liga) jeg har sett siden sesongåpningen mot ulvene. Hvis gutta får ut enda litt mer av potensialet de har vist i ligacupen, vil vi snart begynne å plukke poeng igjen, selv mot de bedre lagene.
Jon R.

Kontakinte

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #224 på: November 19, 2012, 07:59:19 »
Sammendrag, SØPPEL!!

Oggy

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #225 på: November 19, 2012, 12:40:10 »
En kompis (Scum) kommenterte tørt i går, at det eneste positive
med Leeds for tiden, er at vi har 0-0 og 11 spillere ved kampstart....
Oggy

bwirum

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #226 på: November 19, 2012, 12:45:20 »
Det røde kortet til Varney kan jo sikkert sies å være strengt, men tror nok ikke dommeren har store problemer med å forsvare det. Spesielt med tanke på at han kikket seg bakover rett før hendelsen. På den annen side, han var jo ikke mye borti fyren, og han ramla jo sammen som en melsekk, så det var nok ikke så rent lite overspilling der heller.

Uansett, la vær å putt opp albuen sånn, så slipper du rødt kort, er ikke vanskeligere enn det.

Synes allikevel at gutta satte opp en del positivt spill i går, så jeg ser ikke helt svart på det, selv om det er relativt mørkegrått om dagen. Veldig glad for å se McC på banen igjen, håper han kan komme tilbake med noe positivt nå. Vi trenger virkelig litt positivitet i angrepet.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sportcarl1

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #227 på: November 19, 2012, 16:57:54 »
känns som allt går emot oss, jag lider med grabbarna efter insatsen igår, hade millwall fått utvisning när diouf blev kapad i början av matchen eller Leeds fått straff när lees blev fasthållen hade resultatet blivit helt annorlunda, enda positiva nå är väl mccormacks pigga inhopp, räknar med att han spelar från start i nästa match
 

Jol

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #228 på: November 19, 2012, 19:27:31 »
Det røde kortet til Varney kan jo sikkert sies å være strengt, men tror nok ikke dommeren har store problemer med å forsvare det. Spesielt med tanke på at han kikket seg bakover rett før hendelsen. På den annen side, han var jo ikke mye borti fyren, og han ramla jo sammen som en melsekk, så det var nok ikke så rent lite overspilling der heller.

Uansett, la vær å putt opp albuen sånn, så slipper du rødt kort, er ikke vanskeligere enn det.

Synes allikevel at gutta satte opp en del positivt spill i går, så jeg ser ikke helt svart på det, selv om det er relativt mørkegrått om dagen. Veldig glad for å se McC på banen igjen, håper han kan komme tilbake med noe positivt nå. Vi trenger virkelig litt positivitet i angrepet.
ikke bare datt han som en melsekk, men han hylte jo som om alt i ansiktet ble smadra i den duellen...

DW

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #229 på: November 19, 2012, 21:42:34 »
Interessant sammendrag fra Soccersweep

1. Luke Varney – Where to start with Luke Varney? A summer of speculation and anticipation surrounded the club, as to who Neil Warnock would bring in to freshen the team up. Varney has even flirted with the Premier League – during his spell at Blackpool – but quality is something this guy lacks in abundance.

Just one notable ‘shift’ has been put in by Luke Varney this season – in a game that saw him get man of the match and contribute to, arguably, the miss of the century. The boo boys have certainly made the former Crewe Alexandra star know that he’s not well received in the first team and one can only hope Leeds United have money to spend in January to improve on this shambolic purchase.

2. Danny Pugh – It’s not just his name that stinks – it’s his overall ability to be less than impressive. He could go down as one of the most underwhelming signings of recent history. With the club no longer considered a ‘big spender’ the reported £500,000 fee for Danny Pugh was a complete and utter waste of money. I’m not even sure what position he plays in – either way, he eases into the ‘not fit to wear the shirt’ archives.

3. Aidan White – A young player with the world at his feet. That was until he signed fresh terms with Leeds United and has found himself on the fast track to the subs bench. You might well say ‘he’s only young’ but this is a player who has been in the first team fold since 16 and still looks clueless on the ball. With pace in abundance, I’m often left frustrated by a player who presses the panic button when he gets in the opposition half. White started off as a left-back, but gets used in various positions these days, which doesn’t help him; come on Neil, find this player’s best position and use his pace effectively.

4. Lee Peltier – This entry can be quickly erased if Lee gets his act together and starts to justify his reported £800,000 price tag. Being captain of Leeds United means that you are following in the footsteps of such legends as Billy Bremner and the chief, Lucas Radebe. But, so far, I don’t see the requisite leadership qualities in Lee. In his defence, Lee often finds himself switching places at the back, due to injuries and suspensions – but a few dodgy performances of late have not helped his cause. Come on Pelts! Show us your character and get us playing as a unit.

5. Michael Brown – A poor man’s Rodolph Austin in my eyes. The ageing Michael Brown is prone to giving away silly free-kicks that can often cost us. His ability to pick up yellow cards does not help either. With a threadbare squad, Michael’s rash tackles are needless and damaging to the squad. On the positive side, he does tend to pop up with a vital goal or two, but the negatives far outweigh this seemingly solitary virtue.

Thomas Bradley

GeirO

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #230 på: November 19, 2012, 22:33:54 »
Har trua på at Leeds slår top og the league Crystal P på lørdag. Perfekt utfordring i en sådan stund. Vi tar de på innsatsen.
MOT

berlin

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #231 på: November 19, 2012, 22:58:42 »
Har trua på at Leeds slår top og the league Crystal P på lørdag. Perfekt utfordring i en sådan stund. Vi tar de på innsatsen.

yess! why not?  :)

DW

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #232 på: November 20, 2012, 08:42:05 »
Har trua på at Leeds slår top og the league Crystal P på lørdag. Perfekt utfordring i en sådan stund. Vi tar de på innsatsen.

Japp! Alt tyder på det!

Sleivind


GeirO

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, søndag 18/11 2012, kl 14.15
« Svar #234 på: November 20, 2012, 21:44:37 »
Har trua på at Leeds slår top og the league Crystal P på lørdag. Perfekt utfordring i en sådan stund. Vi tar de på innsatsen.

Japp! Alt tyder på det!

Alt tyder på det. Leeds bruker å snu slike perioder mot antatt bedre lag. Det skjer igjen!
MOT