Kamp vs Derby County på Pride Park, Lørdag 8.12 2012. Kick-off 14:00

Started by ArneS, December 06, 2012, 11:16:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leedsulf

Herregud for en klarrering. 2 assist på Becchio i dag da...

Sleivind

Han står jo dønn aleine! 10 meter til nærmeste Leeds-spiller, og det er f*** med godt gjort når han står på 13 meter.

Gufrias

Hall ut, Varney inn. Skulle vært gøy å se en bra kamp fra den karen.
Hekta på Leeds siden 1974

SirOlsen

Warnock?!!!!... Din forbannade idiot?!!!! Du setter da for faen ikke inn Varney=?!!!!!!!!!!!! Din forbanna nisse!!!!!!!!!!!  >:(
-SirOlsen-

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jol

Oggy

Oggy

Leedsulf

Følg med på presset til Tonge. Ser ut som han akkurat har fullført New York maraton. På tide med et bytte?

JanPSyse

"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Barba

Er det bare meg, eller skulle det vært offside. Kenny står utenfor han som styrer inn skuddet, og jeg ser bare en inne på strek.
Og enig i dårlig klarering av Becchio. den legges død til ny corner. Barnelærdom, juniorfeil etc.

Barba - MOT
Barba - MOT

Leedsfan

sveifors

Quote from: mac_gyver on December 08, 2012, 15:34:27
Faen mccormack er rævva...... Faaaaaeeen..

ute av form...., ute i 3 måneder,.... han blir bedre
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Oggy

Oggy

Gufrias

Diouf inn for Macca. Sikkert den siste dødballen som var dråpen
Hekta på Leeds siden 1974

viking

ollan

RmcM er helt ute... Og der gikk han endelig ut.....

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

mac_gyver

Pride of Yorkshire

JanPSyse

Quote from: Barba on December 08, 2012, 15:34:53
Er det bare meg, eller skulle det vært offside. Kenny står utenfor han som styrer inn skuddet, og jeg ser bare en inne på strek.
Og enig i dårlig klarering av Becchio. den legges død til ny corner. Barnelærdom, juniorfeil etc.

Barba - MOT
Jeg tenkte det samme da jeg så reprisen. Er vel bare Becchio mellom Buxton og mål da han får ballen. jaja. Lite å gjøre med i ettertid.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Oppdrettslaksen

Nå må vi gi oss folkens.. Han har vært ute i 3 f**kings måneder. Det er bare naturlig at han trenger matchtid for å komme i matchform....

auren

Ungdommelig pågangsmot i Derby. Minner om Leeds for 12 år siden.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oppdrettslaksen

Quote from: JanPSyse on December 08, 2012, 15:36:30
Quote from: Barba on December 08, 2012, 15:34:53

Barba - MOT
Jeg tenkte det samme da jeg så reprisen. Er vel bare Becchio mellom Buxton og mål da han får ballen. jaja. Lite å gjøre med i ettertid.
Hva? Jeg mener resolutt at Paul Green sto på streken.