KAMP: vs Ipswich Town på Elland Road, 15/12-2012 kl 16.00

Started by Promotion 2010, December 14, 2012, 00:29:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Quote from: Asbjørn on December 15, 2012, 18:06:11
Quote from: sveifors on December 15, 2012, 18:03:15
Ny stor kamp av Dioufy og ikke minst Byram. Kommer til å bli vanskelig å holde på ham uten opprykk. Fortsetter han denne utviklingen kommer det bud som ligger i "kjøpe tilbake Elland Road klassen" og da blir fristelsen stor.....
...nå snakker du ut fra Bates-tankegang.

Vi har nye eiere nå. Og om 6 dager har de makten :)

(det visste nok Mayaene)

Alle har sin pris i fotball, det er ikke KBates tenking, sådan er kapitalismen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: sveifors on December 15, 2012, 18:09:36
I Bates' tilfelle trengte ikke den prisen være spesielt høy. Annerledes nå (I hope)
Tell me  Tell me

Dylan

Geir Magne

Quote from: Asbjørn on December 15, 2012, 18:06:11
Quote from: sveifors on December 15, 2012, 18:03:15
Ny stor kamp av Dioufy og ikke minst Byram. Kommer til å bli vanskelig å holde på ham uten opprykk. Fortsetter han denne utviklingen kommer det bud som ligger i "kjøpe tilbake Elland Road klassen" og da blir fristelsen stor.....
...nå snakker du ut fra Bates-tankegang.

Vi har nye eiere nå. Og om 6 dager har de makten :)

(det visste nok Mayaene)
Helt riktig, Asbjørn. Der mayaene avslutter starter David Haigh og Leeds United!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

sveifors

Quote from: Asbjørn on December 15, 2012, 18:11:44
Quote from: sveifors on December 15, 2012, 18:09:36
I Bates' tilfelle trengte ikke den prisen være spesielt høy. Annerledes nå (I hope)

nettopp det som er poenget mitt
Sveifors

sveifors

vil heller ha Middelsbrough seier enn chelsea seier
Sveifors

Tom S

Quote from: sveifors on December 15, 2012, 18:18:40
vil heller ha Middelsbrough seier enn chelsea seier

Eg er litt Ole Brum, eg...
No er det vel slik at vi ikkje kan velge våre sigrar, tapp eller uavgjorte - så eg for min del går til alle kamper for å vinne!
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

@LeedsUtd1992:
Warnock: thought we deserved it. The back 4 were excellent and held firm allowing us to get the second goal. #lufc
Warnock: we need to get the crowd going early and we did that. Thought the fans were excellent second half #lufc
Warnock: very pleased to get the Diouf deal over the line before today, gave everyone a lift. I don't think we need major investment
Warnock: we do need another striker without a doubt. Not talking freebies we need another good striker #lufc
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

5 gode minutter i 2.omgang deretter 20 forferdelige! Vi ga bort possession hele tiden og var utrolig svake. Men så kom Thomas fri på venstresiden og passet med utsiden av foten inn i feltet, der kom Green på en langspurt og plasserte skuffet ved stolpen nær krysset. Deretter var det all-Leeds! Trøkk og god fart over hele linja de siste 20-25 minuttene. Ser ut til at vi har noe på gang. Diouf ble byttet ut litt før slutt til standing ovation! McCormack så virkelig ut til å være tent i dag. Men til tross for det så trenger vi en som kan omsette sjanser til mål!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Becchios sjanse var en flott heading fra 7 meter som ble slått ut til Diouf som skjøt over! Bra med muligheter i 2.omgang også. :-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Min første Leeds-kamp:

Ian Baird

Quote from: Gufrias on December 15, 2012, 17:51:25
19100 tilskuere.  :(

Nå kommer Varney inn for Becchio. Neglebiting iverksatt.

19000 på en lørdag og det er ikke TV-match!?

SKANDALE!

???
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Promotion 2010

Heller ikke det trøkket Warnock ville ha det til. Litt frustrasjoner mest stille og kjedelig .
Min første Leeds-kamp:

Ian Baird

berlin

Quote from: Ian Baird on December 15, 2012, 19:00:53

SKANDALE!

???

På ingen måte. Det viser bare hvor trøtte/lei folk er av situasjonen.

Leedsfan

Til kampen mot Chelsea er alle som boikotter tilbake, så og si utsolgt..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ian Baird

Quote from: berlin on December 15, 2012, 19:08:20
Quote from: Ian Baird on December 15, 2012, 19:00:53

SKANDALE!

???

Det viser bare hvor trøtte/lei folk er av situasjonen.

= skandale

Leedsfan

Nettopp sett målene, Green sitt var meget pent. Hvem hadde assistent?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Quote from: Leedsfan on December 15, 2012, 19:52:35

Thomas med en fin stikker.
Min første Leeds-kamp:

Leedsfan

Quote from: Promotion 2010 on December 15, 2012, 20:15:43
Quote from: Leedsfan on December 15, 2012, 19:52:35

Thomas med en fin stikker.

Mål og assist er flotte greier...

Jon R

Quote from: Leedsfan on December 15, 2012, 19:33:50

19000 tilstede = ca 19 000 ledige seter =19000 som "boikottet" kampen?

Hvorfor kaller du det boikott?  Du var ikke der idag . Betyr det at du boikottet kampen?  ???
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on December 15, 2012, 21:41:44

Hvorfor kaller du det boikott?  Du var ikke der idag . Betyr det at du boikottet kampen?  ???

Hehe, har du begynt med like enkel logikk som meg....:)

Angående meg personlig så skulle jeg gjerne vært på hver eneste kamp, hadde jeg bodd i Leeds og hatt tid + anledning + penger så hadde jeg vært DER!

Jon R

Quote from: Leedsfan on December 15, 2012, 21:54:03
Quote from: Jon R on December 15, 2012, 21:41:44

Hvorfor kaller du det boikott?  Du var ikke der idag . Betyr det at du boikottet kampen?  ???

Hehe, har du begynt med like enkel logikk som meg....:)

Angående meg personlig så skulle jeg gjerne vært på hver eneste kamp, hadde jeg bodd i Leeds og hatt tid + anledning + penger så hadde jeg vært DER!

Krysser fingre for at du får tid og penger til ikke å boikotte så mange kamper fremover.  :)
Jon R.

Promotion 2010

Var på kamp i dag jeg. Sto med ryggen til nesten hele tiden.  ::)
Min første Leeds-kamp:

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on December 15, 2012, 22:14:31
Var på kamp i dag jeg. Sto med ryggen til nesten hele tiden.  ::)

Et lite men viktig bidrag! Mange bekker små o.s.v...... ;D
Jon R.

Asbjørn

Kamprapport fra To Ell and Back...

Doubting Thomas....Leeds 2 Ipswich 0

http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=18878As ever with Leeds United there is a downside. A much needed 2-0 win against an Ipswich side on a good run of form, on-loan Jerome Thomas scoring the first and setting up the second but how much longer will he be in a white shirt?

Thomas was recalled to the side following a slight injury that sidelined him from last weekend's poor showing at Derby. The other change was Ross McCormack who dropped to the bench in place of El Hadji Diouf, fresh from agreeing a new deal that will keep him at Leeds until 2014.

Diouf caught the eye on the early exchanges that Leeds enjoyed the lions share. Having gone close twice and exposed Ipswich keeper Henderson's iffy handling, he set up the first for Leeds on 19 minutes, a perfect corner was headed goalbound by Tom Lees and Jereome Thomas flicked out a boot to steer it into the net.

Leeds should have cushioned their superiority before the break, Norris saw a header cleared off the line and Luciano Becchio was guilty of missing probably the easiest chance he has ever had put on a plate in his long association with the club when somehow he planted a header Sam Byram cross over the bar when all he needed to do was apply his forehead to the perfectly whipped in ball.

Ipswich clearly responded to the half-time team talk given by boyhood Leeds fan Mick McCarthy who is assisted by Terry Connor, another name who needs no introduction in the parts. For 10/15 minutes after the restart, Ipswich did the probing but although possession wise they were well on top, they seemed to create very little. Alan Tate gave another rock solid performance and even skipper Peltier, who has come under fire from sections of supporters myself included gave a much more assured display at left-back.

On 68 Leeds finally doubled their advantage, Diouf reacted quickest to a Tate clearance and in turn fed Norris who sent Thomas flying down the left flank, rather than aim a high ball to the advancing head of Becchio, the on-loan West Brom winger hit a low sweet pass with the outside of his boot and Paul Green smashed home his third goal in four matches.

Ipswich finally threatened to turn their possession into clear cut chances in the last ten minutes when Martin and Chopra forced match-winning saves from Paddy Kenny, but other than that and even with four minutes of mysteriously added time they never looked like providing the Leeds fans with the nail biting finales that we have endured in our recent home triumphs over Crystal Palace and Leicester.

Not a vintage performance, but all the attention post match was where does Jerome Thomas's future lie. The noises from the Hawthorn's this week have been that he was sent up north for some much needed match experience, he is still very much part of their plans and he may well be needed back as Peter Odemwingie is set to represent Nigeria in the African Cup of Nations in January.

So will his dalliance in a Leeds shirt be short but sweet?
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Noen som har sett den legendariske missen til Becchio? Har ikke vært inkludert i noen av highlightsene, noe jeg synes er rart hvis den var så gigantisk som det har vært snakk om.

Woody

Quote from: Promotion 2010 on December 15, 2012, 22:14:31
Var på kamp i dag jeg. Sto med ryggen til nesten hele tiden.  ::)

Virkelig en mann som støtter LAGET  ::)
LIFE IS LEEDS