Skrevet av Emne: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15  (Lest 53524 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #300 på: Desember 27, 2012, 09:16:53 »
Jeg stusser på hvordan Warnock tenker i forkant av denne kampen. Vi stiller med defensive på sentral midt, der begge mangler fart og til dels kamptrening. Vi har  en ving med fart som kan utfordre og en løpsmaskin på den andre, men som ellers har middels ferdigheter. Fremme stiller vi helt uten fart, vi har en som kan holde på ball og en som er god i boks men som blir avkledd i kamp etter kamp når han skal krige lufta mot to digre stoppere. Jeg syns dette er helt fei taktikk, og når samhandlinger og press på ballfører også mangler, blir vi utspilt av et forest som ikke er noe topplag. En rund Andy Reid leker seg til tider med våre spillere. Vi kaster utpå Austin som har vært ute med skade, han bidro med null og niks. Drury blir overspilt på backen og utfordringen vår på v.back fortsetter. Jeg vil se White der, han må jo ha mer fart i beina enn Peltier og Drury, jeg vil en en offensiv back på venstre å, slik vi har på høyre. Jeg vil ha mye mer løpssterke sentralt i banen, Brown tilhører fortida. Det er et under at han ikke blir utvist i hver kamp. Bare se på oppførselen hans før Sharp skal ta straffen, idiotisk.

Hva vet du om formen til Austin? engang må han jo få spille etter skaden også, desverre slo det feil ut i går. halve forumet håpet han skulle være tilbake i går...og det var han...men det gikk dårlig...så slaktes Warnock for det...lenge leve etterpå klokskapen :)

Brown var best på midten hos oss i går, en god spiller å ha i troppen. Oppførselen hans på straffa, Sharp smilte tilbake når han klappet han på magen...du reagerer kun fordi det er Brown som gjør det...hadde det vært Becchio så hadde du ledd!

Mener ikke at Brown er så begavet lenger, men hadde de 9 andre lagt ned hans innsats og passion...hadde vi vel vært noen hakk høyere opp på tabellen! Han har blitt en ufortjent hakkekylling!


Leedsfan

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #301 på: Desember 27, 2012, 09:28:16 »
Jeg stusser på hvordan Warnock tenker i forkant av denne kampen. Vi stiller med defensive på sentral midt, der begge mangler fart og til dels kamptrening. Vi har  en ving med fart som kan utfordre og en løpsmaskin på den andre, men som ellers har middels ferdigheter. Fremme stiller vi helt uten fart, vi har en som kan holde på ball og en som er god i boks men som blir avkledd i kamp etter kamp når han skal krige lufta mot to digre stoppere. Jeg syns dette er helt fei taktikk, og når samhandlinger og press på ballfører også mangler, blir vi utspilt av et forest som ikke er noe topplag. En rund Andy Reid leker seg til tider med våre spillere. Vi kaster utpå Austin som har vært ute med skade, han bidro med null og niks. Drury blir overspilt på backen og utfordringen vår på v.back fortsetter. Jeg vil se White der, han må jo ha mer fart i beina enn Peltier og Drury, jeg vil en en offensiv back på venstre å, slik vi har på høyre. Jeg vil ha mye mer løpssterke sentralt i banen, Brown tilhører fortida. Det er et under at han ikke blir utvist i hver kamp. Bare se på oppførselen hans før Sharp skal ta straffen, idiotisk.

Hva vet du om formen til Austin? engang må han jo få spille etter skaden også, desverre slo det feil ut i går. halve forumet håpet han skulle være tilbake i går...og det var han...men det gikk dårlig...så slaktes Warnock for det...lenge leve etterpå klokskapen :)

Brown var best på midten hos oss i går, en god spiller å ha i troppen. Oppførselen hans på straffa, Sharp smilte tilbake når han klappet han på magen...du reagerer kun fordi det er Brown som gjør det...hadde det vært Becchio så hadde du ledd!

Mener ikke at Brown er så begavet lenger, men hadde de 9 andre lagt ned hans innsats og passion...hadde vi vel vært noen hakk høyere opp på tabellen! Han har blitt en ufortjent hakkekylling!



Helt enig med du. Brown tjener "nesten ikke" penger for å spille for oss denne sesongen og han gjør så godt han kan. Han er definitivt ikke den mest sympatiske fotballspilleren som finnes og hadde han spilt på mostanderlaget så hadde jeg "hatet" han..

Helt riktig angående innsats, hadde de andre fulgt kapteinen så hadde ikke et tregt og fintspillende Forest fått lov til å spille slik de gjorde.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #302 på: Desember 27, 2012, 09:37:17 »
Det var da voldsomt til negativitet, da! OK, vi var ikke særlig gode utpå der i går, men det går opp og ned her i verden. Uten de 7 minuttene med kollaps og tre baklengs, kunne vi faktisk ha fått noe ut av denne kampen.

Det er naturligvis irriterende å se hvordan Tate og Byram prioriterer ball watching foran markering på 1-2 og 1-3. Og midtbanen var ikke det den har vært i det siste (vi trenger virkelig en spiller som kan eie midtbanen).

Men er dette virkelig nok til å sparke manageren? Vi er 2 poeng unna playoff, samme som da Grayson ble sparket. Det ble ramaskrik da, nå skal vi altså ha Warnock ut. Og Warnock har ikke en gang en O'Brien-sak hengende rundt halsen.

Videre: Hvor mye jeg enn avskyr Browns rå og kyniske spillestil, og provoserende opptreden på banen, så kan jeg ikke si at han spilte dårlig i går. Han gikk foran som en kaptein skal.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #303 på: Desember 27, 2012, 09:40:26 »
O`Driscoll får fyken fordi Forest er en klubb med ambisjoner.

Det er ikke godt nok å ligge på 8. plass med å ha handlet spillere for 5,2 mill pund. De ønsker ikke å søle bort et januar-vindu med penger ut vinduet, og middelmådige spillere.

De er vel nesten like ille som oss, med 17 spillere inn i 2012.

Inn med en topp-manager er ordene derfra. En som kan spende riktig.

Tenk om våre nye eiere tenker halvparten av de tankene.

Da er Warnock over alle hauger før lunsj i morra.
Helt enig!
Jeg hadde trua på Warnock, men etter de kampene jeg har sett siden han tiltro så er det en gåte at han klarte å rykke opp 7 ganger med slik møkkafoppal >:(
l
Det verste er laguttakene og hva som skjer i løpet av kampene-helt på trynet. Vi kommer aldri til å rykke opp med Warnock-glem det :(

Hadde Warnock fått handle for like mye så hadde vi kanskje ikke hatt denne diskusjonen, men det vet vi ikke.

Hva er så galt med laguttakene hans og hva gjør han galt underveis i kampene?

Jeg er enig i at vi ikke spiller bra fotball, vi spiller tidvis bra fotball og tidvis ræva fotball noe som medfører at vi er gjennomsnittlige, en middelhavsfarer. Under Grayson så spilte vi bedre fotball med helt andre spillere.

Vinner vi 4-5 kamper av de 5-6 neste så vil vel tonen være en helt annen her inne.

Hvem skal vi ansette hvis vi skal kaste Warnock? Blir spennende å se hvem Forest ansetter for å møte de høye ambisjonene, en svenske med fortid i Leicester?
Jeg kan nevne ett eksempel for deg: idag starter Michael Brown-med kapteinsbindet :o
Det forteller alt om tilstanden i klubben og manageren >:(

Jeg venter fortsatt på svaret på hvem som skulle ha vært kaptein i går...?
Jeg synes det hadde vært naturlig at Kenny eller Becchio hadde vært det som spiller nesten hver kamp.Mitt poeng er at Brown får spille og attpåtil med kapteinsbindet :o Etter min mening en gammal,treig,usympatisk spiller som takler som en gris og pådrar seg kort i hver kamp.En speller som alltid kommer på kant med dommeren.En slik spiller synes du passer som kaptein?jaja Leedsfan.....
Hva er dine kriterier for en kaptein da?at han skal være midbanespiller?
Nei,Brown tilhører fortida,hadde han vært god så hadde det vært greit, men han holder jo ikke lenger >:(

Leedsfan

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #304 på: Desember 27, 2012, 09:49:30 »
O`Driscoll får fyken fordi Forest er en klubb med ambisjoner.

Det er ikke godt nok å ligge på 8. plass med å ha handlet spillere for 5,2 mill pund. De ønsker ikke å søle bort et januar-vindu med penger ut vinduet, og middelmådige spillere.

De er vel nesten like ille som oss, med 17 spillere inn i 2012.

Inn med en topp-manager er ordene derfra. En som kan spende riktig.

Tenk om våre nye eiere tenker halvparten av de tankene.

Da er Warnock over alle hauger før lunsj i morra.
Helt enig!
Jeg hadde trua på Warnock, men etter de kampene jeg har sett siden han tiltro så er det en gåte at han klarte å rykke opp 7 ganger med slik møkkafoppal >:(
l
Det verste er laguttakene og hva som skjer i løpet av kampene-helt på trynet. Vi kommer aldri til å rykke opp med Warnock-glem det :(

Hadde Warnock fått handle for like mye så hadde vi kanskje ikke hatt denne diskusjonen, men det vet vi ikke.

Hva er så galt med laguttakene hans og hva gjør han galt underveis i kampene?

Jeg er enig i at vi ikke spiller bra fotball, vi spiller tidvis bra fotball og tidvis ræva fotball noe som medfører at vi er gjennomsnittlige, en middelhavsfarer. Under Grayson så spilte vi bedre fotball med helt andre spillere.

Vinner vi 4-5 kamper av de 5-6 neste så vil vel tonen være en helt annen her inne.

Hvem skal vi ansette hvis vi skal kaste Warnock? Blir spennende å se hvem Forest ansetter for å møte de høye ambisjonene, en svenske med fortid i Leicester?
Jeg kan nevne ett eksempel for deg: idag starter Michael Brown-med kapteinsbindet :o
Det forteller alt om tilstanden i klubben og manageren >:(

Jeg venter fortsatt på svaret på hvem som skulle ha vært kaptein i går...?
Jeg synes det hadde vært naturlig at Kenny eller Becchio hadde vært det som spiller nesten hver kamp.Mitt poeng er at Brown får spille og attpåtil med kapteinsbindet :o Etter min mening en gammal,treig,usympatisk spiller som takler som en gris og pådrar seg kort i hver kamp.En speller som alltid kommer på kant med dommeren.En slik spiller synes du passer som kaptein?jaja Leedsfan.....
Hva er dine kriterier for en kaptein da?at han skal være midbanespiller?
Nei,Brown tilhører fortida,hadde han vært god så hadde det vært greit, men han holder jo ikke lenger >:(

I utgangspunktet er jeg ikke fan av at en keeper skal være kaptein, men har han respekten og autoriteten så kanskje. Angående Becchio, uten å kjenne han, så virker han som en litt stille og rolig kar som lar målene snakke for seg.

Eneste jeg kan se, på et meget tynt grunnlag, som kunne passet som kaptein er vel Pearce.

Var ikke Keane kaptein på Scum, en usympatisk drittslenger med rett innsats og mentalitet? Innsatsen på Brown i går var god og han var en av Leeds sine beste. I etterpåklokskapens navn så var det mange som ikke burde ha spilt før Brown i går.

Jeg er enig i at Brown er fortiden og etter denne sesongen så er han borte.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #305 på: Desember 27, 2012, 10:40:16 »
dere er på vei ot gutta.

jeg vil bare presisere èn ting:

en kaptein trenger ikke nødvendigvis være en syk S****n som virrer rundt på midten.  :-\
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gufrias

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #306 på: Desember 27, 2012, 11:13:46 »
dere er på vei ot gutta.

jeg vil bare presisere èn ting:

en kaptein trenger ikke nødvendigvis være en syk S****n som virrer rundt på midten.  :-\
Uenig i den implisitte påstanden om at Brown virrer rundt. Ellers har du rett hele veien.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #307 på: Desember 27, 2012, 11:28:04 »
dere er på vei ot gutta.

jeg vil bare presisere èn ting:

en kaptein trenger ikke nødvendigvis være en syk S****n som virrer rundt på midten.  :-\
Uenig i den implisitte påstanden om at Brown virrer rundt. Ellers har du rett hele veien.
Brown virret ikke rundt, nei. Men gjorde han så mye annet bra, altså? Vant han mange dueller? Slo han mange gode pasninger? Det gikk i tilfelle meg hus forbi. Jeg så at han (som vanlig) laget mange frispark, og irriterte meg over at han bommet med uvanlig mange pasninger til ham å være. Personlig liker jeg heller ikke at vi har en kaptein som til de grader fremstår som sytete og usympatisk.

haak-d

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #308 på: Desember 27, 2012, 11:51:25 »
Det jeg vil frem til at det sentralt går alt for trengt med oss. Vil ha en på sentral midtbane som kan ta med seg ballen, utfordre og sette fart på angrepene. Da vil motstanderne også trekke inn sin kanter for å demme opp slik at Thomas får bedre arbeidsforhold. Jeg ville ikke ha Austin tilbake fra start i går. Han kunne ha sittet på benken og kommet inn om vi skulle ha halt i land en knepen seier eller holdt på en uavgjort.
Med Brown går det alt for tregt. Greit nok at han takler og har innsats, men når han får tak i ballen slår han støtte eller sidelengs og han skaper i mine øyne null og niks. Midtbanen vår var i går bare i ingenmannsland. De ga ikke støtte til Diouf/Becchio og  det var nesten aldri press på ballfører slik at Tate/Lees ble en mot en. Denne kampen hadde vi tatt poeng fra om vi hadde forsvart oss som lag. Og når vinterstid får ballen så mæler vi den stort sett bare rett frem. Hell og lykke følge deg baller kalte en trener jeg hadde det, i min ungdom. Det er sjelden det fører hell og lykke med seg. Jeg vil se Macca fra start, han er den eneste vi har som kan sette fart med ballen i beina og dra av en mann eller to og skape rom for de andre.
 

fjellhaugen

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #309 på: Desember 27, 2012, 14:04:15 »
dere er på vei ot gutta.

jeg vil bare presisere èn ting:

en kaptein trenger ikke nødvendigvis være en syk S****n som virrer rundt på midten.  :-\
Uenig i den implisitte påstanden om at Brown virrer rundt. Ellers har du rett hele veien.
Brown virret ikke rundt, nei. Men gjorde han så mye annet bra, altså? Vant han mange dueller? Slo han mange gode pasninger? Det gikk i tilfelle meg hus forbi. Jeg så at han (som vanlig) laget mange frispark, og irriterte meg over at han bommet med uvanlig mange pasninger til ham å være. Personlig liker jeg heller ikke at vi har en kaptein som til de grader fremstår som sytete og usympatisk.

nå er det dere som insinuerer at jeg mente brown.
jeg siktet mer til den jengse oppfatningen  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #310 på: Desember 27, 2012, 14:32:08 »
O`Driscoll får fyken fordi Forest er en klubb med ambisjoner.

Det er ikke godt nok å ligge på 8. plass med å ha handlet spillere for 5,2 mill pund. De ønsker ikke å søle bort et januar-vindu med penger ut vinduet, og middelmådige spillere.

De er vel nesten like ille som oss, med 17 spillere inn i 2012.

Inn med en topp-manager er ordene derfra. En som kan spende riktig.

Tenk om våre nye eiere tenker halvparten av de tankene.

Da er Warnock over alle hauger før lunsj i morra.
Helt enig!
Jeg hadde trua på Warnock, men etter de kampene jeg har sett siden han tiltro så er det en gåte at han klarte å rykke opp 7 ganger med slik møkkafoppal >:(
l
Det verste er laguttakene og hva som skjer i løpet av kampene-helt på trynet. Vi kommer aldri til å rykke opp med Warnock-glem det :(

Hadde Warnock fått handle for like mye så hadde vi kanskje ikke hatt denne diskusjonen, men det vet vi ikke.

Hva er så galt med laguttakene hans og hva gjør han galt underveis i kampene?

Jeg er enig i at vi ikke spiller bra fotball, vi spiller tidvis bra fotball og tidvis ræva fotball noe som medfører at vi er gjennomsnittlige, en middelhavsfarer. Under Grayson så spilte vi bedre fotball med helt andre spillere.

Vinner vi 4-5 kamper av de 5-6 neste så vil vel tonen være en helt annen her inne.

Hvem skal vi ansette hvis vi skal kaste Warnock? Blir spennende å se hvem Forest ansetter for å møte de høye ambisjonene, en svenske med fortid i Leicester?
Jeg kan nevne ett eksempel for deg: idag starter Michael Brown-med kapteinsbindet :o
Det forteller alt om tilstanden i klubben og manageren >:(

Jeg venter fortsatt på svaret på hvem som skulle ha vært kaptein i går...?

Diouf eller Green. Begge har bært bindet tidligere.
Jon R.

Gufrias

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #311 på: Desember 27, 2012, 14:40:28 »
dere er på vei ot gutta.

jeg vil bare presisere èn ting:

en kaptein trenger ikke nødvendigvis være en syk S****n som virrer rundt på midten.  :-\
Uenig i den implisitte påstanden om at Brown virrer rundt. Ellers har du rett hele veien.
Brown virret ikke rundt, nei. Men gjorde han så mye annet bra, altså? Vant han mange dueller? Slo han mange gode pasninger? Det gikk i tilfelle meg hus forbi. Jeg så at han (som vanlig) laget mange frispark, og irriterte meg over at han bommet med uvanlig mange pasninger til ham å være. Personlig liker jeg heller ikke at vi har en kaptein som til de grader fremstår som sytete og usympatisk.

nå er det dere som insinuerer at jeg mente brown.
jeg siktet mer til den jengse oppfatningen  ;)
Ja, jeg forsto det faktisk slik. Jeg syntes at du beskrev Brown ganske så presist, bortsett fra det med virringen.

Om du beskrev den gjengse oppfatningen av den ideelle kaptein, er jeg antakelig ikke gjengs.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #312 på: Desember 27, 2012, 15:00:44 »
O`Driscoll får fyken fordi Forest er en klubb med ambisjoner.

Det er ikke godt nok å ligge på 8. plass med å ha handlet spillere for 5,2 mill pund. De ønsker ikke å søle bort et januar-vindu med penger ut vinduet, og middelmådige spillere.

De er vel nesten like ille som oss, med 17 spillere inn i 2012.

Inn med en topp-manager er ordene derfra. En som kan spende riktig.

Tenk om våre nye eiere tenker halvparten av de tankene.

Da er Warnock over alle hauger før lunsj i morra.
Helt enig!
Jeg hadde trua på Warnock, men etter de kampene jeg har sett siden han tiltro så er det en gåte at han klarte å rykke opp 7 ganger med slik møkkafoppal >:(
l
Det verste er laguttakene og hva som skjer i løpet av kampene-helt på trynet. Vi kommer aldri til å rykke opp med Warnock-glem det :(

Hadde Warnock fått handle for like mye så hadde vi kanskje ikke hatt denne diskusjonen, men det vet vi ikke.

Hva er så galt med laguttakene hans og hva gjør han galt underveis i kampene?

Jeg er enig i at vi ikke spiller bra fotball, vi spiller tidvis bra fotball og tidvis ræva fotball noe som medfører at vi er gjennomsnittlige, en middelhavsfarer. Under Grayson så spilte vi bedre fotball med helt andre spillere.

Vinner vi 4-5 kamper av de 5-6 neste så vil vel tonen være en helt annen her inne.

Hvem skal vi ansette hvis vi skal kaste Warnock? Blir spennende å se hvem Forest ansetter for å møte de høye ambisjonene, en svenske med fortid i Leicester?
Jeg kan nevne ett eksempel for deg: idag starter Michael Brown-med kapteinsbindet :o
Det forteller alt om tilstanden i klubben og manageren >:(

Jeg venter fortsatt på svaret på hvem som skulle ha vært kaptein i går...?

Diouf eller Green. Begge har bært bindet tidligere.

Ikke de verste kandidatene det, men tror det hadde blitt debatt av disse gutta også. Får håpe Pearce er tilbake mot Hull og blomstrer i kapteinsrollen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #313 på: Desember 27, 2012, 21:41:21 »
Forest ansetter McLeish, å gode gud. Håper ikke vi sparker Warnock for å ansette en manager av McLeish sin kaliber...

Dette er en crazy divisjon.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #314 på: Desember 27, 2012, 21:55:15 »
McLeish, herre min hatt. Det er mange klubber med ledelsesproblem på balløya.

Uansett hvor dårlig enkelte managere er, så kommer det nye tilbud.
« Siste redigering: Desember 27, 2012, 21:57:48 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #315 på: Desember 27, 2012, 22:05:54 »
McLeish, herre min hatt. Det er mange klubber med ledelsesproblem på balløya.

Uansett hvor dårlig enkelte managere er, så kommer det nye tilbud.

Man vet hva man har, ikke hva man får.. Jeg hadde ikke byttet bort Warnock mot denne karen.

Ikke lenge siden Forest hadde en manager som hadde trent det engelske landslaget og hatt suksess i Holland.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #316 på: Desember 28, 2012, 01:25:15 »


Ikke de verste kandidatene det, men tror det hadde blitt debatt av disse gutta også. Får håpe Pearce er tilbake mot Hull og blomstrer i kapteinsrollen...

Burde vært valgt som kaptein istedet for kapteinen allerede i august. Nåværende iznogood.
« Siste redigering: Desember 28, 2012, 01:31:09 av Jon R »
Jon R.

Gufrias

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #317 på: Desember 28, 2012, 08:15:01 »
McLeish, herre min hatt. Det er mange klubber med ledelsesproblem på balløya.

Uansett hvor dårlig enkelte managere er, så kommer det nye tilbud.
Jeg tror vi skal prise oss lykkelige over at våre nye eiere har en representant som kjenner engelsk fotball. Haigh bør ha vett nok til å sette på bremsene, hvis asiatene får sånne ideer.

Det neste blir vel at Blackburn ansetter Hughes.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #318 på: Desember 28, 2012, 11:15:43 »
Det ryktes at Blackburn kanskje ansetter en med erfaring fra Bollywood. Dette blir bare verre og verre.

Og når Forest ett poeng fra Play-Off sparker O`Driscoll..... for å ansette McLeish....

Verden er blitt gal.
« Siste redigering: Desember 28, 2012, 11:33:19 av Kato »
 

Jon R

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #319 på: Desember 28, 2012, 12:33:58 »
McLeish, herre min hatt. Det er mange klubber med ledelsesproblem på balløya.

Uansett hvor dårlig enkelte managere er, så kommer det nye tilbud.
Jeg tror vi skal prise oss lykkelige over at våre nye eiere har en representant som kjenner engelsk fotball. Haigh bør ha vett nok til å sette på bremsene, hvis asiatene får sånne ideer.

Det neste blir vel at Blackburn ansetter Hughes.

Tydeligste bevis på at toppfotballen er helt ute av styring er (utenom spillerlønningene ) den utstrakte gjenbruken av  managere som åpnbart ikke holder mål. Souness, Venables, Hughes,  McLeish.... Det er bare å fylle på med navn da listen kan gjøres nesten uendelig. Gud forby at våre neste eiere gjør en like dårlig research som eierne til Forest og Blackburn.
Jon R.

bwirum

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #320 på: Desember 28, 2012, 12:44:31 »
Blackburn ansetter Hughes, så kommer Henning Berg inn og overtar for Warnock som får sparken 1. februar. ::)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

p0ndus

  • Gjest
Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #321 på: Desember 28, 2012, 16:18:46 »
Blackburn ansetter Hughes, så kommer Henning Berg inn og overtar for Warnock som får sparken 1. februar. ::)

Da ville jeg nok tatt meg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang pause, ihvertfall 57 dager ;)

Bites Yer Legs

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #322 på: Desember 28, 2012, 16:27:49 »
Det ryktes at Blackburn kanskje ansetter en med erfaring fra Bollywood. Dette blir bare verre og verre.

Og når Forest ett poeng fra Play-Off sparker O`Driscoll..... for å ansette McLeish....

Verden er blitt gal.

Den tabloide vinklingen fra surmagede norske journalister, som har mistet sin direktelink til engelsk fotballiv i Henning Berg, var mildt sagt tendensiøs.
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: KAMP vs Nottingham Forest, The City Ground, onsdag 26.12 kl 13:15
« Svar #323 på: Desember 28, 2012, 16:42:34 »
Det ryktes at Blackburn kanskje ansetter en med erfaring fra Bollywood. Dette blir bare verre og verre.

Og når Forest ett poeng fra Play-Off sparker O`Driscoll..... for å ansette McLeish....

Verden er blitt gal.

Den tabloide vinklingen fra surmagede norske journalister, som har mistet sin direktelink til engelsk fotballiv i Henning Berg, var mildt sagt tendensiøs.

Uansett like sinnsykt om Venkys ansetter en inder i toppen av det sportslige  hierarkiet i Blackburn