Skrevet av Emne: Er Warnock rett mann ???  (Lest 9884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #30 på: Desember 27, 2012, 23:24:06 »
hur många managers har vi haft de sista 10 åren och vad har managerbytena gett för långvarig positiv effekt? kanske inte där problemet ligger
 

berlin

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #31 på: Desember 28, 2012, 00:44:38 »
Spørmålet er altså "Er Warnock rett mann???". For min del kunne det gjerne hett "Var Warnock rett mann??"

Pa ansettelsestidpunket: Tja, hvorfor ikke, hvem andre var aktuelle eller ville? Husk, dette var før TO-sagaen startet, og da vet jo vi hvilke rammebetingelser som gjaldt.

Siden har denne TO'en nå blitt en realitet, selv om vi ikke vet så mye om hva som kommer til å skje fremover.
Men: Sammen med det faktum at Warnock er mer enn klar for å pensjonere seg (etter eget utsagn) og det faktum at TO'n nå er fullført, ser jeg kun fremover.

Diskutere en avtroppende manager som Warnock gidder jeg ikke. Leeds holder nok plassen i nPc, og jeg skal ikke avskrive sjansen for en PO-plass, men Warnock er uansett på vei ut.

Jeg håper ny manager er på plass før sesongen er over og at det blir et gjennomtenkt valgt ut fra en valgt filosofi og strategi. Det eneste som kan gjøre at jeg forandrer mening om det, er at vi pr. medio februar ligger på en "trygg" PO-plass, noe jeg ikke tror vi gjør.

Jeg venter spent på trekkene som gjøres for fremtiden,  og det burde ikke være livet om å gjøre å rykke opp i år, d.v.s. selvfølgelig ønsker både NW, spillere og supporterne (inkl. meg) at vi havner i play-off, det utgjør jo motivasjonen. Som nevnt, dersom vi vaker rundt midten med negativ mådiff og omtrent like mange tap som seire, ser jeg på neste år. Da håper jeg at gode valg er gjort og at vi stiller bra forberedt til å kjempe om direkte opprykk.
 
« Siste redigering: Desember 28, 2012, 00:54:43 av berlin »

Jon R

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #32 på: Desember 28, 2012, 01:37:03 »
Kloke ord, berlin.  :)
Jon R.

Kato

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #33 på: Desember 28, 2012, 11:17:13 »
Spørmålet er altså "Er Warnock rett mann???". For min del kunne det gjerne hett "Var Warnock rett mann??"

Pa ansettelsestidpunket: Tja, hvorfor ikke, hvem andre var aktuelle eller ville? Husk, dette var før TO-sagaen startet, og da vet jo vi hvilke rammebetingelser som gjaldt.

Siden har denne TO'en nå blitt en realitet, selv om vi ikke vet så mye om hva som kommer til å skje fremover.
Men: Sammen med det faktum at Warnock er mer enn klar for å pensjonere seg (etter eget utsagn) og det faktum at TO'n nå er fullført, ser jeg kun fremover.

Diskutere en avtroppende manager som Warnock gidder jeg ikke. Leeds holder nok plassen i nPc, og jeg skal ikke avskrive sjansen for en PO-plass, men Warnock er uansett på vei ut.

Jeg håper ny manager er på plass før sesongen er over og at det blir et gjennomtenkt valgt ut fra en valgt filosofi og strategi. Det eneste som kan gjøre at jeg forandrer mening om det, er at vi pr. medio februar ligger på en "trygg" PO-plass, noe jeg ikke tror vi gjør.

Jeg venter spent på trekkene som gjøres for fremtiden,  og det burde ikke være livet om å gjøre å rykke opp i år, d.v.s. selvfølgelig ønsker både NW, spillere og supporterne (inkl. meg) at vi havner i play-off, det utgjør jo motivasjonen. Som nevnt, dersom vi vaker rundt midten med negativ mådiff og omtrent like mange tap som seire, ser jeg på neste år. Da håper jeg at gode valg er gjort og at vi stiller bra forberedt til å kjempe om direkte opprykk.
 

Hvis Warnock tenker å gi seg til sommeren, bør han jo ikke få bruke ett pund i januar. Med andre ord forsvinne NU.
 

Ian Baird

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #34 på: Desember 28, 2012, 12:00:14 »
Gufrias: Under Grayson hadde vi en spillende spillestil.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

SOL

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #35 på: Desember 28, 2012, 12:25:49 »
Trodde ærlig talt Warnock var rett mann, og at han i det minste ville få skikk på forsvarsspillet vårt. Nå er det en tilnærmet ny forsvarsfirer og midtbane, men målene renner fremdeles inn. Det er også nokså planløst ute på banen, men skal vi satse på at det blir bedre med noen "icing on the cake"-signeringer??
Usikker .... ???
 

Gufrias

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #36 på: Desember 28, 2012, 13:55:36 »
Gufrias: Under Grayson hadde vi en spillende spillestil.
Ã…, det var nok av klager på at Schmeichel, Naylor med flere bare sparket ballen så langt de kunne  i noenlunde rett himmelretning.  Særlig Kasper var veldig glad i å vise hvor langt han kunne få sendt den greia.

Men det skal sies: Med ferdighetene til Howson, Gradel og Snodgrass hadde vi evnen til å spille ut de fleste. Ser ingen med de ferdighetene i dagens mannskap, dessverre.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #37 på: Desember 28, 2012, 13:59:01 »
Gufrias: Under Grayson hadde vi en spillende spillestil.
Ã…, det var nok av klager på at Schmeichel, Naylor med flere bare sparket ballen så langt de kunne  i noenlunde rett himmelretning.  Særlig Kasper var veldig glad i å vise hvor langt han kunne få sendt den greia.

Men det skal sies: Med ferdighetene til Howson, Gradel og Snodgrass hadde vi evnen til å spille ut de fleste. Ser ingen med de ferdighetene i dagens mannskap, dessverre.

De lange sparkene til Schmeichel og Naylor + midtstopperpartner drev meg til vanvidd. Som nevnt tidligere så er det visst lurt å sparke ballen over presseleddene.

Hvis, såfremt, dersom osv osv... så tror jeg at en manager ala Poyet, Holloway kunne fått mye mer ut av laget ved å la de "spille" mer enn Grayson klarte i etterpåklokskapens elskverdige flamme...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #38 på: Desember 28, 2012, 15:28:27 »
Spørmålet er altså "Er Warnock rett mann???". For min del kunne det gjerne hett "Var Warnock rett mann??"

Pa ansettelsestidpunket: Tja, hvorfor ikke, hvem andre var aktuelle eller ville? Husk, dette var før TO-sagaen startet, og da vet jo vi hvilke rammebetingelser som gjaldt.

Siden har denne TO'en nå blitt en realitet, selv om vi ikke vet så mye om hva som kommer til å skje fremover.
Men: Sammen med det faktum at Warnock er mer enn klar for å pensjonere seg (etter eget utsagn) og det faktum at TO'n nå er fullført, ser jeg kun fremover.

Diskutere en avtroppende manager som Warnock gidder jeg ikke. Leeds holder nok plassen i nPc, og jeg skal ikke avskrive sjansen for en PO-plass, men Warnock er uansett på vei ut.

Jeg håper ny manager er på plass før sesongen er over og at det blir et gjennomtenkt valgt ut fra en valgt filosofi og strategi. Det eneste som kan gjøre at jeg forandrer mening om det, er at vi pr. medio februar ligger på en "trygg" PO-plass, noe jeg ikke tror vi gjør.

Jeg venter spent på trekkene som gjøres for fremtiden,  og det burde ikke være livet om å gjøre å rykke opp i år, d.v.s. selvfølgelig ønsker både NW, spillere og supporterne (inkl. meg) at vi havner i play-off, det utgjør jo motivasjonen. Som nevnt, dersom vi vaker rundt midten med negativ mådiff og omtrent like mange tap som seire, ser jeg på neste år. Da håper jeg at gode valg er gjort og at vi stiller bra forberedt til å kjempe om direkte opprykk.
 

Hvis Warnock tenker å gi seg til sommeren, bør han jo ikke få bruke ett pund i januar. Med andre ord forsvinne NU.

På den info som har kommet fra NW selv og fra de nye eierne, virker det ikke som det kommer til å bli kjøpefest i januar.
 
Nå er det jo også slik at temmelig mange (gode9 spillere kan spille bra under forskjellige managere/forskjellig spillestil. På det grunnlag så vil ikke et kvalitetskjøp nødvendigvis være fatalt med tanke på et managerbytte. 

På den annen side vil kvalitetsspillere selvfølgelig vurdere klubb og manager og nøle med å signere for Leeds, hvis ikke strategier, ambisjoner og sportslig ledelse virker klart og har et lengre perspektiv.

Så ja, alt i alt tror jeg Leeds tjener på å avklare slike ting, inkl. managerbytter, jo før jo bedre.

Kato

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #39 på: Desember 28, 2012, 15:34:13 »
Januar kan kun bli en opptur.

De siste årene har skuffelsen vært så stor etter januarvinduet, at det holder med å ansette ei ny fin kontordame for at vi skal bli fornøyd i år. ;D
 

Gufrias

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #40 på: Desember 28, 2012, 15:36:07 »
Januar kan kun bli en opptur.

De siste årene har skuffelsen vært så stor etter januarvinduet, at det holder med å ansette ei ny fin kontordame for at vi skal bli fornøyd i år. ;D
Ã…penbart en framgang sammenlignet med gressklipperen.  :D
Hekta på Leeds siden 1974

berlin

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #41 på: Desember 28, 2012, 15:48:34 »
Januar kan kun bli en opptur.

De siste årene har skuffelsen vært så stor etter januarvinduet, at det holder med å ansette ei ny fin kontordame for at vi skal bli fornøyd i år. ;D
Ã…penbart en framgang sammenlignet med gressklipperen.  :D


....og ikke å forglemme maling og toalettoppgradering  ;D  (men det var kanskje i sommervinduet  :D )

Sydhagen

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #42 på: Desember 29, 2012, 14:43:58 »
NW er IKKE rett mann for Leeds. Er flaut å se hvordan Leeds fremstår for tiden.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kickthemdown

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #43 på: Desember 29, 2012, 14:46:14 »
GET THE f**k OUT.

ar9

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #44 på: Desember 29, 2012, 15:21:01 »
Har vi da noen kandidater til å ta over, bortsett fra OGS og Håvard Lilleheie?

Leedsgutt

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #45 på: Desember 29, 2012, 15:21:28 »
Andrew Haigh(Sun journalist)
Bit of a dilemma for the new #lufc owners. If NW won't commit for another season, why give him money in January? Put up or shut up, Warnock.

Svend Karlsen
Are @haighdavid @SalemPatel sure Warnock is the man to give tran. funds to? No progress in 10 months, gone in the Summer? Just asking.

jeg begynner også å lure på dette, hvorfor gi Warnock penger i Januar...hvis han skal dra i sommer ?

men vi har vunnet 5 av 8 siden GFH ble eiere, og på det verste så kan vi være 5p unna playoff idag... vi kan jo ta igjen det i januar, men jeg skjønner at disse 2 kampene er et warning sign.
« Siste redigering: Desember 29, 2012, 15:24:24 av EmilAB »

Sydhagen

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #46 på: Desember 29, 2012, 15:22:35 »
NW har rett og slett gjort Leeds til et dårligere lag i løpet av det året han har vært i Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

haak-d

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #47 på: Desember 29, 2012, 15:27:15 »
Ser for meg intervjuet etter kampen nå. Med unntak av tre min i 2.omg så kunne vi vunnet denne kampen.
 

Kickthemdown

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #48 på: Desember 29, 2012, 15:28:33 »
Ser for meg intervjuet etter kampen nå. Med unntak av tre min i 2.omg så kunne vi vunnet denne kampen.
:D

Kato

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #49 på: Desember 29, 2012, 15:28:59 »
Du er den første manageren, og forhåpentligvis den siste,  på 1000 år som har ledet et Leeds-lag uten å skape en eneste liten målsjanse.

Det du driver med er skamfullt. Det er rett og slett en skandale.

Ha ryggrad til å pakk sekken sjøl, og kjør ut porten. God natt.

Dette er skrevet i harnisk, affekt, forbannelse.....
 

Hobben

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #50 på: Desember 29, 2012, 15:29:10 »
Sparken i morgen!
Rogaland Whites

marve

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #51 på: Desember 29, 2012, 15:38:40 »
Andrew Haigh(Sun journalist)
Bit of a dilemma for the new #lufc owners. If NW won't commit for another season, why give him money in January? Put up or shut up, Warnock.

Svend Karlsen
Are @haighdavid @SalemPatel sure Warnock is the man to give tran. funds to? No progress in 10 months, gone in the Summer? Just asking.

jeg begynner også å lure på dette, hvorfor gi Warnock penger i Januar...hvis han skal dra i sommer ?

men vi har vunnet 5 av 8 siden GFH ble eiere, og på det verste så kan vi være 5p unna playoff idag... vi kan jo ta igjen det i januar, men jeg skjønner at disse 2 kampene er et warning sign.
Våre nye eiere må virkelig tenke på akkurat dette .
Vis warnock går til sommern er det veldig lite lurt å gi han mye penger nå .
 

Frode

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #52 på: Desember 29, 2012, 15:52:35 »
Noen som har regnet på Warnocks statistikk som Leeds manager? Vi har vel (siste halvdel av forrige sesong medregnet) dobbelt så mange tap som seire?  Jeg likte ansettelsen, men nå er jeg jaggu i tvil om han klarer å snu skuta.
 

SOL

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #53 på: Desember 29, 2012, 16:00:56 »
NEI, NEI, NEI :(
 

Kontakinte

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #54 på: Desember 29, 2012, 16:02:13 »
Du er den første manageren, og forhåpentligvis den siste,  på 1000 år som har ledet et Leeds-lag uten å skape en eneste liten målsjanse.

Det du driver med er skamfullt. Det er rett og slett en skandale.

Ha ryggrad til å pakk sekken sjøl, og kjør ut porten. God natt.

Dette er skrevet i harnisk, affekt, forbannelse.....
Enig!

asLeeds

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #55 på: Desember 29, 2012, 16:02:28 »
NEI,,,,,
DALHEIM WHITES

Blank_File

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #56 på: Desember 29, 2012, 16:08:34 »
Mulig det finnes en rettere mann der ute, men enn så lenge er Warnock "MANNEN" og da står jeg bak han.

Leeds plan bør være langt større enn at nåværende manager skal bestemme alt som skjer i klubben. Håper at det kan sees på en langsiktig plan etterhvert da Warnock jo alltid var tenkt som en midlertidig løsning.

Hvis Warnock får kjøpe spillere som Michael Tonge i januarvinudet så blir jeg ekstremt skuffet.

DenHviteYeboah

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #57 på: Desember 29, 2012, 16:14:54 »
Noen som har regnet på Warnocks statistikk som Leeds manager? Vi har vel (siste halvdel av forrige sesong medregnet) dobbelt så mange tap som seire?  Jeg likte ansettelsen, men nå er jeg jaggu i tvil om han klarer å snu skuta.
Hva med dette?
A few facts to highlight comparing Simon Grayson with Neil Warnock. Grayson's last 36 matches in charge of Leeds - Total shots = 404, Shots on Target = 228, Goals For = 57, Goals Against 55. Compare the same statistics with Warnock's first 36 games in charge of Leeds - Total shots = 340, shots on Target = 182, Goals For = 53, Goals Against = 57.

Nørgaard

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #58 på: Desember 29, 2012, 17:00:59 »
Med Grayson blev vi nr 7, med Warnock ender vi under hvis han ikke køber stort ind i januar.

ollan

Sv: Er Warnock rett mann ???
« Svar #59 på: Desember 30, 2012, 21:55:29 »
@LUFCDATA: #Leeds have earned 9 points in the Championship this month, the highest amount in any month since November 2011 (13 months). #LUFC #MOT
Ollan