Skrevet av Emne: 2012: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?  (Lest 55392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #30 på: Desember 28, 2012, 15:51:17 »
Roberto Di Matteo frykter jeg er way out of our league

Det er godt mulig, Kato. Chelsea-jobben var selvfølgelig godt lønnet, men det kan det ikke ha vært hos MK Dons (suksess) og hos WBA (ikke særlig suksess). Så gikk det jo fenomenalt i Chelsea, og hvor mye som skyldes god kjennskap til klubb og spillere vs "generell god managerkompetanse" kan man jo ikke vite helt.

Jeg vil si at Di Matteo er spennende, men likeså usikkert som andre, spesielt siden Leeds skal bygges og ikke består av en haug med svært gode fotballspillere, slik som i Chelsea.

Uansett, dersom Leeds skal lykkes i å kapre en lovende/god manager, må de så raskt som mulig kunne presentere sine ambisjoner og strategier, siden det helt klart er avgjørende vilkår for de beste managerkandidatene.

Og da, helst ikke "The Venky Way".

Hadde vi hatt mulighet til Di Matteo, ville jeg ansatt han på sekundet.

Det skulle vært gjort NU, med en transferkitty på 7 mill til vinduet.

Dessverre tror jeg ikke øksa svinger før vi er nede på 17-18. igjen.
 

Kontakinte

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #31 på: Desember 28, 2012, 16:35:00 »
1. Paolo Di Canio 2. Ian Holloway

Paolo Di Canio er en vinnertype, en som man kan leve med når man vinner. Jeg kjenner ikke PDC, men tror han kan være slitsom for omgivelsene hvis det går dårlig.

Jeg ønsker ikke en slik manager.

Holloway eller Martinez hadde vært gull, helst sistnevnte.
Han er helt klart en vinnertype, å det er ikke feil  ;) Hvordan han er som menneske har jeg ikke peiling på.. Sitter igjen med bilde av han som en glimrende fotballspiller, å ikke for å glemme situasjonen når han stopper spillet innenfor 16, på en opplagt målsjanse for West Ham en gang på -90 tallet.. Husker du den?

Gufrias

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #32 på: Desember 28, 2012, 16:56:55 »
1. Paolo Di Canio 2. Ian Holloway

Paolo Di Canio er en vinnertype, en som man kan leve med når man vinner. Jeg kjenner ikke PDC, men tror han kan være slitsom for omgivelsene hvis det går dårlig.

Jeg ønsker ikke en slik manager.

Holloway eller Martinez hadde vært gull, helst sistnevnte.
Han er helt klart en vinnertype, å det er ikke feil  ;) Hvordan han er som menneske har jeg ikke peiling på.. Sitter igjen med bilde av han som en glimrende fotballspiller, å ikke for å glemme situasjonen når han stopper spillet innenfor 16, på en opplagt målsjanse for West Ham en gang på -90 tallet.. Husker du den?
Fant igjen den på Youtube, ja.

http://www.youtube.com/watch?v=6Rebx4RR4i8

I den situasjonen var han et Forbilde. Det var han ikke noen år før, da han dyttet ned dommeren etter å ha fått rødt kort. Etter kampen påsto han at dommeren hadde filmet   ::)

http://www.youtube.com/watch?v=9TFVuHrwgyY

Oh, the happy stroll down Memory Lane
Hekta på Leeds siden 1974

berlin

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #33 på: Desember 28, 2012, 17:54:23 »
Roberto Di Matteo frykter jeg er way out of our league

Det er godt mulig, Kato. Chelsea-jobben var selvfølgelig godt lønnet, men det kan det ikke ha vært hos MK Dons (suksess) og hos WBA (ikke særlig suksess). Så gikk det jo fenomenalt i Chelsea, og hvor mye som skyldes god kjennskap til klubb og spillere vs "generell god managerkompetanse" kan man jo ikke vite helt.

Jeg vil si at Di Matteo er spennende, men likeså usikkert som andre, spesielt siden Leeds skal bygges og ikke består av en haug med svært gode fotballspillere, slik som i Chelsea.

Uansett, dersom Leeds skal lykkes i å kapre en lovende/god manager, må de så raskt som mulig kunne presentere sine ambisjoner og strategier, siden det helt klart er avgjørende vilkår for de beste managerkandidatene.

Og da, helst ikke "The Venky Way".

Hadde vi hatt mulighet til Di Matteo, ville jeg ansatt han på sekundet.

Det skulle vært gjort NU, med en transferkitty på 7 mill til vinduet.

Dessverre tror jeg ikke øksa svinger før vi er nede på 17-18. igjen.

Jeg tror heller ingenting før det faktiskt skjer: Presentasjon eller andre nyheter som sier noe om ambisjoner og strategi.

Apropos "The Venky Way". Ser at Blackburn ønsker å snakke med nevnte Di Matteo, men at de fleste forståsegpåere bare ler av tanken. Mark Hughes vil heller ikke dit nå. For en farse Rovers er,
og endatil med nok penger. Vistnok en fyr ved navn Ali me erfaring fra Bollywood-filmer og et publag i London som skal være assistent med MacDonald fremover, sant eller ei.

« Siste redigering: Desember 29, 2012, 11:55:22 av berlin »

Karl Hot Shot

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #34 på: Desember 28, 2012, 18:53:36 »
David O'Leary
 

Kato

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #35 på: Desember 28, 2012, 20:06:17 »
David O'Leary

Begynner det ikke å bli vel lenge siden han var i striden?
 

B_Ød

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #36 på: Desember 28, 2012, 20:23:54 »
Simon Grayson
Ups & Ups!!

raggen

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #37 på: Desember 28, 2012, 20:34:39 »
curbs.... ja takk. vet ikke om han bare kommenterer nå eller om han er ledig men han vil jeg ha
Forever Leeds United!!!!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #38 på: Desember 28, 2012, 22:46:08 »
Ville gjerne hatt Gus Poyet tilbake da.

Leedsgutt

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #39 på: Desember 28, 2012, 23:10:34 »
Jeg er fan av Alan Curbishley.

Følger med på Fanzone hvor ofte Curbs er med, og han sier mye smart angående spillet.

Men han har jo vært 4 år ute av spillet så det kan jo være en hindring.

Jeg tror ikke NW drar eller får sparken nå i Januar... tror nok han drar i sommer, men det tror jeg spørs hvis han kommer til PL eller ikke

Jon R

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #40 på: Desember 29, 2012, 00:15:08 »
Uansett hva man måtte mene om Neil Warnock og jobben han har gjort i klubben vår: Klubben kan ikke leve med den uforutsigbarheten som råder nå....

"kanskje slutter Neil Warnock, kanskje slutter han ikke.."....håpløs situasjon for de nye eierne. Nytter ikke å bygge en klubb under slike forutsetninger.

Dette bør man rett og slett finne ut snarest og helst før  vinduet åpner....
Jon R.

Jon R

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #41 på: Desember 29, 2012, 00:20:47 »
Sitter igjen med bilde av han som en glimrende fotballspiller, å ikke for å glemme situasjonen når han stopper spillet innenfor 16, på en opplagt målsjanse for West Ham en gang på -90 tallet.. Husker du den?

Se her, balle.  :)
 http://www.youtube.com/watch?v=bS1LuSiRrLI
Jon R.

Kontakinte

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #42 på: Desember 29, 2012, 12:22:39 »
I motsettning til Warnock, er han engasjert! Hire this man  ;D     http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=4OQ0B9MO0mc&feature=endscreen

Pheriox

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #43 på: Desember 29, 2012, 15:39:35 »
Kunne vært spennende å sett hva McAllister kan få til med skikkelig støtte. Tror hans tilnærming vil kunne fungere bedre i Championship enn den gjorde i L1.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Ferre

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #44 på: Desember 29, 2012, 15:50:41 »
Er ikke Ken Bates og Roberto Di Matteo gode venner fra Chelsea-tiden? Kanskje vi endelig kan bruke Bates til noe fornuftig...

Noe må uansett skje, Warnock må bort fra klubben snarest!

bjoggis

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #45 på: Desember 29, 2012, 18:39:10 »
Fin fyr det der, Kontakinte  :)
Uansett, er ikke oppkjøpet på en måte basert på at NW fortsetter som manager?
Og at han da skal få sparken er lite sannsynlig?

Tom S

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #46 på: Desember 29, 2012, 21:17:08 »
Paul Lambert
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #47 på: Desember 29, 2012, 21:23:56 »
Paul Lambert

Ja, han er vel ledig på markedet snart.
Super Leeds since 1968

Tom S

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #48 på: Desember 29, 2012, 21:26:03 »
Paul Lambert

Ja, han er vel ledig på markedet snart.

Det var det eg og tenkte ;)
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #49 på: Desember 29, 2012, 21:57:59 »
Paul Lambert

Ja, han er vel ledig på markedet snart.

Det var det eg og tenkte ;)
jo han är nog rätt man att täta försvaret ;)
 

fjellhaugen

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #50 på: Desember 29, 2012, 22:06:03 »
Paul Lambert

du vil ha hjem igjen jonny og snodds du også ja  ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Gambi

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #51 på: Desember 29, 2012, 22:10:02 »
Dere faar hvertfall ikke Roberto Martinez... userioest.

Men, dere kan faa Alan Pardew. Regner med at han er jobbloes om ikke alt for lenge, forhaapentligvis.
wallah bror, jeg kæzer den schmøø kæba der oppe og nede... shiit ass bror du tæsher alle djååmene joo, spar noen til meg a bro' !

Leedsfan

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #52 på: Desember 29, 2012, 22:33:17 »
Hva med Keith Hill, ble ledig på markedet i dag?

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20867629
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #53 på: Desember 29, 2012, 22:37:51 »
Hva med Keith Hill, ble ledig på markedet i dag?

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20867629
om nu warnock misslyckats varför då ersätta honom med en manager som misslyckats ännu värre, känns ju som en evig rundgång eller som att hälla bensin i en brasa
 

Blank_File

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #54 på: Desember 30, 2012, 00:32:37 »
Er det noen indikasjoner, annet enn de vi fantaserer om her, som skulle tilsi at tilliten til Warnock er i ferd med å renne ut?

Leedsfan

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #55 på: Desember 30, 2012, 01:27:46 »
Hva med Keith Hill, ble ledig på markedet i dag?

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/20867629
om nu warnock misslyckats varför då ersätta honom med en manager som misslyckats ännu värre, känns ju som en evig rundgång eller som att hälla bensin i en brasa

Han har blitt nevnt før.. Jeg ville ikke ha hatt han..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Karl Hot Shot

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #56 på: Januar 01, 2013, 02:50:56 »
David O'Leary

Begynner det ikke å bli vel lenge siden han var i striden?

Jo, O'Leary hadde Al-Ahli fra Dubai som sin siste jobb fram til april 2011. Da han ble sparka som manager, hadde han to år igjen av sin treårskontrakt med klubben. Dermed haster det vel ikke så fryktelig for O'Leary med å finne seg en ny stilling. Han har likevel flere ganger uttrykt at han gjerne vender tilbake som manager for Leeds United. Jeg mener at det vil passe å gi ham jobben tilbake nå.
 

Gufrias

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #57 på: Januar 01, 2013, 09:29:31 »
David O'Leary

Begynner det ikke å bli vel lenge siden han var i striden?

Jo, O'Leary hadde Al-Ahli fra Dubai som sin siste jobb fram til april 2011. Da han ble sparka som manager, hadde han to år igjen av sin treårskontrakt med klubben. Dermed haster det vel ikke så fryktelig for O'Leary med å finne seg en ny stilling. Han har likevel flere ganger uttrykt at han gjerne vender tilbake som manager for Leeds United. Jeg mener at det vil passe å gi ham jobben tilbake nå.
Trenger ikke han fryktelig masse penger for å lykkes?
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #58 på: Januar 01, 2013, 11:11:50 »
David O'Leary

Begynner det ikke å bli vel lenge siden han var i striden?

Jo, O'Leary hadde Al-Ahli fra Dubai som sin siste jobb fram til april 2011. Da han ble sparka som manager, hadde han to år igjen av sin treårskontrakt med klubben. Dermed haster det vel ikke så fryktelig for O'Leary med å finne seg en ny stilling. Han har likevel flere ganger uttrykt at han gjerne vender tilbake som manager for Leeds United. Jeg mener at det vil passe å gi ham jobben tilbake nå.
Trenger ikke han fryktelig masse penger for å lykkes?

Tja, det kan vel diskuteres. Han klarte seg egentlig best før han fekk masse penger...  ;)

Forøvrig er det vel få managere som lykkes uten masse penger, kommer seff litt anpå korleis ein definerer lykkes, då.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #59 på: Januar 01, 2013, 11:24:30 »
David O'Leary

Begynner det ikke å bli vel lenge siden han var i striden?

Jo, O'Leary hadde Al-Ahli fra Dubai som sin siste jobb fram til april 2011. Da han ble sparka som manager, hadde han to år igjen av sin treårskontrakt med klubben. Dermed haster det vel ikke så fryktelig for O'Leary med å finne seg en ny stilling. Han har likevel flere ganger uttrykt at han gjerne vender tilbake som manager for Leeds United. Jeg mener at det vil passe å gi ham jobben tilbake nå.
Trenger ikke han fryktelig masse penger for å lykkes?

Tja, det kan vel diskuteres. Han klarte seg egentlig best før han fekk masse penger...  ;)

Forøvrig er det vel få managere som lykkes uten masse penger, kommer seff litt anpå korleis ein definerer lykkes, då.

Noen managere lykkes oftere enn andre, det er veldig få som alltid lykkes, i hvertfall over tid.

"Timing is everything", og med det så mener jeg at man må ha litt flaks hvis man ansetter en manager som har suksess fra dag en.

I Leeds så har man ikke tålmodighet og da øker presset for hvert tap mer i en annen gjennomsnittlig klubb..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.