2012: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?

Started by Kato, December 27, 2012, 22:50:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

testo

O`Leary
Sitat wiki

In an interview regarding the decline of Leeds, O'Leary stated "I never wanted to leave Leeds. The fans are fantastic to me here. I hope they stay up because I had great times at the club".[1]
O'Leary has since stated that he would like the chance to return as manager of Leeds United,
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

SOL

Poyet, Di Matteo, Di Canio, Curbishley, O'Leary, Keegan, Jordan eller en annen ung, lovende manager!

marve

Quote from: marve on December 28, 2012, 14:11:39
Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila
Alle måtte selvfølgelig fått mye tid til å skape sitt eget lag .

SLENGER PÃ... GRAY UT SESONGEN ,GIR OSS TID TIL Ã... TENKE OSS GODT OM -.
mATTEO ER VELL OGSÃ... LEDIG NÃ... .

samadhi

Quote from: marve on January 12, 2013, 18:54:14
Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila

Problemet er at denne klubben er desperat etter suksess, og ingen ny manager vil få veldig lang tid på seg før kravene vil komme. Ett halvt år med Zola eller Poyet uten at vi bedrer oss resultatmessigt så vil trolig "hylekoret" være i gang igjen. Og da hjelper det ikke om det "bygges for fremtiden i Ajaxstilen"

Vi vil ha en manager som gir oss suksess ASAP. I utgangspunktet har vi vel den beste mannen til dette, men dessverre  så ser det ut som han har feilet.
marching on together,
derudaf forever...

Kontakinte

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: samadhi on January 13, 2013, 12:12:57
Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila

Problemet er at denne klubben er desperat etter suksess, og ingen ny manager vil få veldig lang tid på seg før kravene vil komme. Ett halvt år med Zola eller Poyet uten at vi bedrer oss resultatmessigt så vil trolig "hylekoret" være i gang igjen. Og da hjelper det ikke om det "bygges for fremtiden i Ajaxstilen"

Vi vil ha en manager som gir oss suksess ASAP. I utgangspunktet har vi vel den beste mannen til dette, men dessverre  så ser det ut som han har feilet.

Vi MÃ... ha, og det er det som er problemet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Quote from: Leedsfan on January 13, 2013, 15:04:15
Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila

Hvorfor "må" vi det?
- Leif Olav

Leedsfan

Quote from: lojosang on January 13, 2013, 15:30:16
Quote from: Leedsfan on January 13, 2013, 15:04:15
Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila

Hvorfor "må" vi det?

Leedsfans har ikke tålmodighet nok til å vente 3-4 år på at suksess skal komme. Skal vi satse på unggutter i denne divisjonen som skal utvikle seg slik at de blir gode nok for opprykk så vil flere av de bli solgt før vi oppnår suksess (hvis det skal ta 3-4-5 år).

Vi hadde ikke vært tålmodig med en manager uansett meritter eller navn hvis vi ikke er blant de 6 beste hvert eneste år, og rykker vi ikke opp, så er det OUT med han også..

marve

Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila

SLENGER PÅ GRAY UT SESONGEN ,GIR OSS TID TIL Å TENKE OSS GODT OM -.
mATTEO ER VELL OGSÅ LEDIG NÅ .

Tror du ikke at det hadde hjulpet hvis  vi ikke spilte ræva fotball gang etter gang hoof hoof hoof .
At det hadde hjulpet å se at vi ikke selger våre beste spillere men heller bygger laget rundt dem .
At vi handler fra en hylle høyere en vi har gjort de siste åra .
Alle skjønner jo at vi er ute å kjøre når vi signerer en spiller som tonge på en  2 ,5 år kontrakt .
Tror mange skjønner det vill ta tid uten mye penger å ta oss tilbake til prl ,men at fotballen vi spiller nå er så ræva at folk ikke ser noe håp på lang sikt en gang .

Leedsfan

Quote from: marve on January 13, 2013, 15:42:22
Mine valg .
1.David Moyes
2.Zola
3.Poyet
4.Ronny Deila

Tror du ikke at det hadde hjulpet hvis  vi ikke spilte ræva fotball gang etter gang hoof hoof hoof .
At det hadde hjulpet å se at vi ikke selger våre beste spillere men heller bygger laget rundt dem .
At vi handler fra en hylle høyere en vi har gjort de siste åra .
Alle skjønner jo at vi er ute å kjøre når vi signerer en spiller som tonge på en  2 ,5 år kontrakt .
Tror mange skjønner det vill ta tid uten mye penger å ta oss tilbake til prl ,men at fotballen vi spiller nå er så ræva at folk ikke ser noe håp på lang sikt en gang .

For å ligge midt på tabellen så må man tape mange kamper og det tror jeg ikke Leedsfansen aksepterer over tid. Får man frem noen lovende talenter samtidig som klubben er plassert midt på tabellen så forsvinner de. Eneste måten er å rykke opp og så bygge videre derfra.. Problemet er jo å rykke opp.......

HåvardK

Quote from: Leedsfan on January 13, 2013, 15:36:28
Leedsfans har ikke tålmodighet nok til å vente 3-4 år på at suksess skal komme. Skal vi satse på unggutter i denne divisjonen som skal utvikle seg slik at de blir gode nok for opprykk så vil flere av de bli solgt før vi oppnår suksess (hvis det skal ta 3-4-5 år).

Akkurat dette utsagnet faller vel på sin egen urimelighet. Vi har vel ventet i mer enn 3-4 år på suksess nå?
Samtidig tror jeg faktisk at ting har endret seg i de ti siste årene med tanke på hva Leedsfans forventer av laget sitt. Vi som har vært med en stund får stadig vekk høre at vi må våkne opp, og ikke være urimelige i våre krav og forventninger. Jeg tolker dette som om at det finnes en god del fans som er fornøyde med at vi spiller i NpC, og dette segmentet (som jeg opplever som voksende), bruker mye energi på å harselere med den delen av fansen som uttrykker misnøye med situasjonen.
Det som er hevet over en hver tvil, er at fanskaren minker jevnt og trutt, og har gjort det i en del år nå. Hvis en ønsker at dette skal endre seg, må det utvilsomt satses mer og annerledes fra eiernes side. Jeg er en av dem som ønsker at dette skal endre seg.

Leedsfan

Quote from: HåvardK on January 13, 2013, 16:21:48

Akkurat dette utsagnet faller vel på sin egen urimelighet. Vi har vel ventet i mer enn 3-4 år på suksess nå?
Samtidig tror jeg faktisk at ting har endret seg i de ti siste årene med tanke på hva Leedsfans forventer av laget sitt. Vi som har vært med en stund får stadig vekk høre at vi må våkne opp, og ikke være urimelige i våre krav og forventninger. Jeg tolker dette som om at det finnes en god del fans som er fornøyde med at vi spiller i NpC, og dette segmentet (som jeg opplever som voksende), bruker mye energi på å harselere med den delen av fansen som uttrykker misnøye med situasjonen.
Det som er hevet over en hver tvil, er at fanskaren minker jevnt og trutt, og har gjort det i en del år nå. Hvis en ønsker at dette skal endre seg, må det utvilsomt satses mer og annerledes fra eiernes side. Jeg er en av dem som ønsker at dette skal endre seg.

At vi har måtte vente mer enn 3-4 år på suksess er jo noe helt annet enn å godta det å vente. Så lenge det er progresjon så er de fleste Leedsfans forholdsvis tålmodig, men minste tegn til stagnasjon eller regresjon så er det rock n roll igjen.

Endel fans har jo urimelige forventninger. Vi må bare innse at vi kan ikke konkurrere med en eneste PL klubb når det gjelder signering av spillere, sånn er det dessverre. Vi taper også konkurransen med mange klubber i samme divisjon, noe som er vanskelig for mange å svelge, deriblant meg. Fallskjermen de lagene som rykker ned er vel høyere enn det vi bruker på hele A-laget?

Av den grunn blir det vanskelig å bygge et ungt lag som spiller topp fotball så lenge vi er i den divisjonen vi er i. Kommer det frem en unggutt i Leeds så er han plutselig mer attraktiv enn hvis han finns i Barnsley.

Hvordan skal vi komme oss ut av dette rotet på kort og lang sikt er det vel ikke noe fasitsvar på?!? Det viktigste er en lojal og dyktig manager som kan og får være hos oss i noen år...

marve

Quote from: Leedsfan on January 13, 2013, 16:42:28
Quote from: HåvardK on January 13, 2013, 16:21:48

At vi har måtte vente mer enn 3-4 år på suksess er jo noe helt annet enn å godta det å vente. Så lenge det er progresjon så er de fleste Leedsfans forholdsvis tålmodig, men minste tegn til stagnasjon eller regresjon så er det rock n roll igjen.

Endel fans har jo urimelige forventninger. Vi må bare innse at vi kan ikke konkurrere med en eneste PL klubb når det gjelder signering av spillere, sånn er det dessverre. Vi taper også konkurransen med mange klubber i samme divisjon, noe som er vanskelig for mange å svelge, deriblant meg. Fallskjermen de lagene som rykker ned er vel høyere enn det vi bruker på hele A-laget?

Av den grunn blir det vanskelig å bygge et ungt lag som spiller topp fotball så lenge vi er i den divisjonen vi er i. Kommer det frem en unggutt i Leeds så er han plutselig mer attraktiv enn hvis han finns i Barnsley.

Hvordan skal vi komme oss ut av dette rotet på kort og lang sikt er det vel ikke noe fasitsvar på?!? Det viktigste er en lojal og dyktig manager som kan og får være hos oss i noen år...
Og den manageren må få midler av våre nye eiere hvis ikke så kommer vi ingen vei .

marve

Peter taylor kan vell fort bli et hett navn ,var ikke han trener for landslaget til  barhain .
Tidligere u 21 landslags trener for england  også vell .
Tror jeg setter penga mine på han jeg hehehehe

sportcarl1

kontrakt är kontrakt och skall respekteras, att byta manager ger inga snabba framgångar det är väl bara att kolla leeds historia eller klubbarna i ccc som bytt manager, är väl de ekonomiska ramarna som avgör hur det går för managern, är inte lätt att trolla om man som manager får sälja för mer än vad de får köpa, däremot är jag inte nöjd med allt, hade hoppats vi skulle ligga på playoffplats men nu ligger vi lite under men inte tillräckligt långt under för att ge warnock sparken

marve

Quote from: sportcarl1 on January 13, 2013, 17:01:05
kontrakt är kontrakt och skall respekteras, att byta manager ger inga snabba framgångar det är väl bara att kolla leeds historia eller klubbarna i ccc som bytt manager, är väl de ekonomiska ramarna som avgör hur det går för managern, är inte lätt att trolla om man som manager får sälja för mer än vad de får köpa, däremot är jag inte nöjd med allt, hade hoppats vi skulle ligga på playoffplats men nu ligger vi lite under men inte tillräckligt långt under för att ge warnock sparken
Det som ikke gjør saken noe bedre for warnock er vell at han selv har sakt at han gir seg etter denne sesongen .
Hvorfor gi mannen penger til hente sine type spillere nå da .
Nei spar pengene til vår nye manager så han kan få henta sine type  spillere i stedet.
Gi gray jobben ut sesongen og sats på ung gutta .

Promotion 2010

Glem Gray. Han fikk oss ned i tredje og ble da slaktet av de fleste her inne før vi rettet hatet mot Lise. Gray var god med juniorene Kewell og co.

Vi rykker opp uansett hvem som leder oss hvis vi bare kan konkurrere på overgangssum og lønninger.
;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

newsome

Quote from: Promotion 2010 on January 13, 2013, 21:20:45
Glem Gray. Han fikk oss ned i tredje og ble da slaktet av de fleste her inne før vi rettet hatet mot Lise. Gray var god med juniorene Kewell og co.

Vi rykker opp uansett hvem som leder oss hvis vi bare kan konkurrere på overgangssum og lønninger.
;)

Sant Promo!Nå har eierne to uker på å vise hva de har av ressurser og vil med Leeds!

Jon R

Quote from: Promotion 2010 on January 13, 2013, 21:20:45

;)

Fikk Gray oss ned i tredje? Og hvem er denne Lise? Lise Fjelstad?  ???
Jon R.

samadhi

Uwe Rosler.

Har gått læreperioden i engelsk fotball med Brentford og gjort det bra med små ressurser.
Ikke umulig at han er en kandidat om NW får sparken.
marching on together,
derudaf forever...

LEO

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

SOL

Quote from: SOL on January 12, 2013, 18:52:23
Poyet, Di Matteo, Di Canio, Curbishley, O'Leary, Keegan, Jordan eller en annen ung, lovende manager!
Slenger på Steve Coppel og Roberto Martinez også.
Og nei, Gray fikk oss IKKE ned i tredje, han prøvde å redde stumpene etter Peter Reid i PL, men da var det selvsagt allerede for sent og vi gikk ned i Championship!!

Cherry

..uansett trenger vi en med baller....!!!!

Leeds er en krevende klubb, og skla selvsagt være det - fordi vi bør med
byens størrelse & fansskare ligge i/holde til i PL.

Kato

Kravspesifikasjon:

1. Kjennskap til NPC
2. God på defensiv organisering
3. Tydelig spillestil
4. Glad i å skyve frem unggutter.
5. Godt navn
6. Godt spillernettverk

LeifMorten

Tar du jobben Kato?
Quote from: Kato on January 14, 2013, 10:28:47
Kravspesifikasjon:

1. Kjennskap til NPC
2. God på defensiv organisering
3. Tydelig spillestil
4. Glad i å skyve frem unggutter.
5. Godt navn
6. Godt spillernettverk

grana

Jeg er litt overrasket at ingen nevner Gordon Strachan. Greit nok at det ikke gikk så bra i Middlesbrough, men utover det har han en solid bakgrunn og kunne skapt mye entusiasme rundt laget...