Skrevet av Emne: 2012: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?  (Lest 56127 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

dansale

Forza Leeds!

Tobbe9210

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #151 på: Januar 18, 2013, 14:06:01 »
Hent Adkins nå!

Who needs Mourinho, we got the physio  ;D
Leksvik whites

Blank_File

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #152 på: Januar 18, 2013, 14:15:10 »
Jeg kjenner jeg er like gira nå som rett før transfervinduer. Verden hadde sett ufattelig mye bedre ut med Adkins bak rattet! Vær så snill GFH! Vær så grei og fortell oss at Adkins har fått fyken fordi han skal til Leeds! Pliiiiiis!

testo

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #153 på: Januar 18, 2013, 14:23:33 »
Jeg kjenner jeg er like gira nå som rett før transfervinduer. Verden hadde sett ufattelig mye bedre ut med Adkins bak rattet! Vær så snill GFH! Vær så grei og fortell oss at Adkins har fått fyken fordi han skal til Leeds! Pliiiiiis!

Be de ta med seg Forren og!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #154 på: Januar 18, 2013, 14:29:59 »
var det ikke nærmest for en klausul å regne at GFH Capital forlangte at NW skulle fortsette?
De hører jo fra NW at han gjør en formidabel jobb, og da er det jo sånn. Tipper også at LB er borte snart iom at NW mener at det er en ødeleggende faktor mtp at laget med LB på banen, ikke klarer å unngå å slå langt mot ham.

Ingen øks

...NW blir..LB går..alle parter blir fornøyde.


We Are Leeds  :o
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #155 på: Januar 18, 2013, 14:31:59 »
De sa visst noe sånt ja, men det var før det gikk riktig dårlig for oss og før fansen forlangte noen andre og kanskje også før de hadde tenkt på hva de skulle gjøre med pengene sine når Warnock kjøper nye Tonger og andre ting som Adkins ikke vil ha. Jeg har et håp!

B_Ød

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #156 på: Januar 18, 2013, 15:06:14 »
De sa visst noe sånt ja, men det var før det gikk riktig dårlig for oss og før fansen forlangte noen andre og kanskje også før de hadde tenkt på hva de skulle gjøre med pengene sine når Warnock kjøper nye Tonger og andre ting som Adkins ikke vil ha. Jeg har et håp!
Kraftig håp også vil jeg si  :D
Ups & Ups!!

Kian

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #157 på: Januar 18, 2013, 15:11:06 »
Wow, lenge siden jeg har vært her nå.
Man kan si hva man vil om Warnock, men om jeg måtte ha valgt, ville jeg helst sett Nigel Adkins i trenerstolen. Han har en veldig offensiv filosofi der ballbesittelse er en god del av det. Nå føler jeg at vi bare spiller lange baller og det ser planløst ut til tider. Adkins fikk 2 opprykk på rad med minimalt med midler, og de spiller fin fotball. Tviler sterkt på at NW får sparken, men Adkins hadde vært en kjempeløsning uansett.

nellejr

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #158 på: Januar 18, 2013, 16:31:34 »
Ser at Frank Rikjaard er ledig på markedet. Har erfaring med å takle stort press etter 5 år i Barcelona. Vet ingenting om hvordan han foretrekker spillet taktisk. Heller ikke hans personlige egenskaper. Noen som vet hva han står for?
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

berlin

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #159 på: Januar 18, 2013, 17:48:09 »
Har ikke noe med tråden å gjøre, men som flere nevner her: Høyst merkverdig at Adkins ble sparket i Soton nå, og apenbart planlagt i lengre tid. Må være noe utenomsportslig inne i bildet her.....

sportcarl1

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #160 på: Januar 18, 2013, 17:51:05 »
Har ikke noe med tråden å gjøre, men som flere nevner her: Høyst merkverdig at Adkins ble sparket i Soton nå, og apenbart planlagt i lengre tid. Må være noe utenomsportslig inne i bildet her.....
eller placeringsmässigt?
 

berlin

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #161 på: Januar 18, 2013, 18:32:29 »
Har ikke noe med tråden å gjøre, men som flere nevner her: Høyst merkverdig at Adkins ble sparket i Soton nå, og apenbart planlagt i lengre tid. Må være noe utenomsportslig inne i bildet her.....
eller placeringsmässigt?

Med 2 suksessive opprykk så er den jevne Soton-supporter fornøyd med å bli 4 sist (unngå nedrykk).

En fersk poll viser at 95% av supporterne mener det var feil å sparke Adkins.
Mange legger til at de NÃ… frykter nedrykk.

Dessuten så har Soton heller hatt en stigning i formkurve enn omvendt, tror jeg??
Dermed er ikke avgjørelsen helt logisk, men klart, det er alltids en mulighet for at at styre og ny manager viser seg å være genier.

Vi får se.
« Siste redigering: Januar 18, 2013, 20:24:30 av berlin »

Kato

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #162 på: Januar 18, 2013, 18:48:34 »
2 tap på de 12 siste.
Opp nesten 50 plasser i ligasystemet siden Adkins overtok.
3 poeng OVER nedrykk
To opprykk siden 2010.
Stor snuoperasjon sist mot Chelsea på brua som ga poeng.

Sparken = Det glade vanvidd.

Jeg nekter å tro de kan sparken mannen av sportslige årsaker. Det er helt umulig.

Ville gjerne hatt Nigel Adkins med de resultatene.

Argentinsk trener inn. En viss historikk mellom disse landene, gjør det sikkert ikke enklere .
 

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #163 på: Januar 18, 2013, 18:52:40 »
Har ikke noe med tråden å gjøre, men som flere nevner her: Høyst merkverdig at Adkins ble sparket i Soton nå, og apenbart planlagt i lengre tid. Må være noe utenomsportslig inne i bildet her.....
eller placeringsmässigt?

Med 2 suksessive opprykk så er den jevne Soton-supporter fornøyd med å bli 4 sist (unngå nedrykk).

En fersk poll viser at 95% av supporterne mener det er feil å sparke Adkins.
Mange legger til at de NÃ… frykter nedrykk.

Dessuten så har Soton heller hatt en stigning i formkurve enn omvendt, tror jeg??
Dermed er ikke avgjørelsen helt logisk, men klart, det er alltids en mulighet for at at styre og ny manager viser seg å være genier.

Vi får se.


Soton har et ungt og spillende lag.
Tapt kun en av sine 5 siste mener jeg, og med snuoperasjonen borte mot Chelsea der de klarte 2-2 friskt i minne ville jeg som Soton-supporter beholdt Adkins. Uten tvil.

baste

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #164 på: Januar 18, 2013, 19:48:04 »
Trond Sollied, så får vi endelig en Norsk manager som vil vinne noe !!

Lorimer har jo en pub, så der kan spillemøteme avholdes

lojosang

Sv: Re: Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #165 på: Januar 18, 2013, 20:24:13 »
Hva er det Saints tenker på? Adkins har jo gjort gull av gråstein og ført de opp fra L1 til PL! Med kampen mot Chelsea friskt i minne; få underskriften til den mannen ASAP!

Veldig enig. Dette viser til fulle hvor elendig det står til i toppetasjen hos den jevne klubbeier.
Jeg er også enig i at Adkins er en spennede manager. Gi ham lang kontrakt og vær tålmodige, gfh!
- Leif Olav

Jon R

Sv: Re: Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #166 på: Januar 19, 2013, 12:22:28 »
Hva er det Saints tenker på? Adkins har jo gjort gull av gråstein og ført de opp fra L1 til PL! Med kampen mot Chelsea friskt i minne; få underskriften til den mannen ASAP!

Veldig enig. Dette viser til fulle hvor elendig det står til i toppetasjen hos den jevne klubbeier.
Jeg er også enig i at Adkins er en spennede manager. Gi ham lang kontrakt og vær tålmodige, gfh!

Sjokkerende beslutning!  :o

Samtidig er dette en gylden sjanse og fantastisk timing for oss!  (Warnock under oppsigelse og ikke leverer, misfornøyde supportere på bristepunktet, januarvinduet fortsatt åpent og en klubb som skriker etter langtidsplaner og løsninger.)

Her  er  det bare for våre nye eiere å søke opp Adkins mobilnummer. En bedre kandidat kommer antagelig  ikke til å dukke opp de neste 10 årene.!
Jon R.

Dennis

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #167 på: Januar 19, 2013, 12:47:04 »
Helt enig med dere. Adkins er også en type som utstråler profesjonalitet og som virker å takle press. Jeg tror han hadde passet meget godt i Leeds United. Southampton har da heller ikke akkurat sprengt banken for å komme dit de er i dag, selv om de har brukt godt med penger siden de rykket opp.
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #168 på: Januar 19, 2013, 13:15:47 »
Helt enig med dere. Adkins er også en type som utstråler profesjonalitet og som virker å takle press. Jeg tror han hadde passet meget godt i Leeds United. Southampton har da heller ikke akkurat sprengt banken for å komme dit de er i dag, selv om de har brukt godt med penger siden de rykket opp.
nej saints har inte sprängt banken ;), (bara) värvat för 36 miljoner pund denna säsongen, källa transfermarkt.co.uk, enda klubbar som värvat för större summor i PL  är manch U och City, arsenal, tottenham, liverpool och chelsea
 

testo

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #169 på: Januar 19, 2013, 13:24:11 »
Helt enig med dere. Adkins er også en type som utstråler profesjonalitet og som virker å takle press. Jeg tror han hadde passet meget godt i Leeds United. Southampton har da heller ikke akkurat sprengt banken for å komme dit de er i dag, selv om de har brukt godt med penger siden de rykket opp.
nej saints har inte sprängt banken ;), (bara) värvat för 36 miljoner pund denna säsongen, källa transfermarkt.co.uk, enda klubbar som värvat för större summor i PL  är manch U och City, arsenal, tottenham, liverpool och chelsea

Så er gaven fra SKY på 80 mill for å spille i PL også da..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #170 på: Januar 19, 2013, 13:26:32 »
To be a part of Leeds United is no guarantee that you keep your job even if you have done well in other clubs. Warnock have change almost the entire squad since he came and come up with what? nothing more than Grayson.
He suffers from the same caliber as Grayson did so take a walk Warnock, We are Leeds!
Adkins in

MOT
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Jon R

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #171 på: Januar 19, 2013, 13:36:24 »
Helt enig med dere. Adkins er også en type som utstråler profesjonalitet og som virker å takle press. Jeg tror han hadde passet meget godt i Leeds United. Southampton har da heller ikke akkurat sprengt banken for å komme dit de er i dag, selv om de har brukt godt med penger siden de rykket opp.
nej saints har inte sprängt banken ;), (bara) värvat för 36 miljoner pund denna säsongen, källa transfermarkt.co.uk, enda klubbar som värvat för större summor i PL  är manch U och City, arsenal, tottenham, liverpool och chelsea

Og omtrent en sånn sum må våre nye eiere være forberedt på å bruke hvis vi skulle rykke opp denne sesongen. Ihvertfall hvis målet er å etablere seg i PL. Husk at Southampton ikke brukte spesielt mye penger på å rykke opp og de gjorde det i rekordfart. Klubben har jo knapt rukket å omstille seg fra League One. Det er imponerende hva Adkins har fått til både med knappe og mindre knappe ressurser.
Jon R.

Dennis

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #172 på: Januar 19, 2013, 13:42:33 »
Helt enig med dere. Adkins er også en type som utstråler profesjonalitet og som virker å takle press. Jeg tror han hadde passet meget godt i Leeds United. Southampton har da heller ikke akkurat sprengt banken for å komme dit de er i dag, selv om de har brukt godt med penger siden de rykket opp.
nej saints har inte sprängt banken ;), (bara) värvat för 36 miljoner pund denna säsongen, källa transfermarkt.co.uk, enda klubbar som värvat för större summor i PL  Ã¤r manch U och City, arsenal, tottenham, liverpool och chelsea

I år ja. Som sagt tror jeg ikke de har sprengt banken for å komme dit de er i dag, altså til Premier League. Spilte vi ikke mot Hooiveld og Fonte i League One, også?

M.a.o; Adkins tok Soton opp på et budsjett som neppe var langt større enn Leeds'. Om Leeds ville brukt like mye når klubben først hadde vært i PL, er vanskelig å si, men poenget mitt er at Adkins ikke var avhengig av store penger for å ta klubben opp - desto mer uforståelig blir sparkingen.
« Siste redigering: Januar 19, 2013, 13:44:48 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #173 på: Januar 19, 2013, 14:19:24 »
Helt enig med dere. Adkins er også en type som utstråler profesjonalitet og som virker å takle press. Jeg tror han hadde passet meget godt i Leeds United. Southampton har da heller ikke akkurat sprengt banken for å komme dit de er i dag, selv om de har brukt godt med penger siden de rykket opp.
nej saints har inte sprängt banken ;), (bara) värvat för 36 miljoner pund denna säsongen, källa transfermarkt.co.uk, enda klubbar som värvat för större summor i PL  är manch U och City, arsenal, tottenham, liverpool och chelsea

Og omtrent en sånn sum må våre nye eiere være forberedt på å bruke hvis vi skulle rykke opp denne sesongen. Ihvertfall hvis målet er å etablere seg i PL. Husk at Southampton ikke brukte spesielt mye penger på å rykke opp og de gjorde det i rekordfart. Klubben har jo knapt rukket å omstille seg fra League One. Det er imponerende hva Adkins har fått til både med knappe og mindre knappe ressurser.
inte nödvändigtvis sådana enorma summor som 36 miljoner pund, swansea och wigan är 2 klubbar som inte varit i närheten av dessa summor utan t o m säljer för mer än de köper vissa säsonger, vi får väl gå på den gyllene mellanvägen likt norwich, realistiskt är väl att behålla vår trupp och förstårka för  låt säga 5-8 miloner pund första säsongen på 3-4 kvalitetsvärvningar
 

berlin

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #174 på: Januar 21, 2013, 18:11:28 »
Fra Saintsweb:

http://www.saintsweb.co.uk/showthread.php?42622-Leeds-fans-want-Adkins

pr. nå, 46 Soton supportere som mener at Leeds+Adkins ville vært "perfect fit".

Noe overraskende uttaler de seg nærmeste utelukkende positivt om Leeds som klubb og Leeds-supportere.

Svend Anders

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #175 på: Januar 21, 2013, 22:01:59 »
Det er sikkert noe å utsette på Adkins som de fleste andre managere som kunne tenke seg å si ja til Leeds-jobben. Men jeg kan vanskelig se at vi har veldig mange bedre - og samtidig realistiske - kandidater til managerjobben i Leeds med det første.

Det eneste er vel, som noen sier, om Lambert får sparken i Villa og er klar til å ta steget ned igjen.

Husk at Adkins også gjorde en ganske bra med svært små ressurser i Scunthorpe. Jeg synes dessuten han legger opp til en ganske fin fotball også, ref hoofball-Warnock.

SA

Totto

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Derrick

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #177 på: Januar 22, 2013, 15:20:32 »
Bare det ikke blir Ståle Solbakken eller Henning Berg....
« Siste redigering: Januar 22, 2013, 15:22:17 av Derrick »

samadhi

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #178 på: Januar 23, 2013, 09:38:42 »
Det eneste er vel, som noen sier, om Lambert får sparken i Villa og er klar til å ta steget ned igjen.


SA

Lambert er spennende etter det han gjorde med Norwich.

Har så langt ikke lykkes i Aston Villa, og ser han får mye tyn fra fansen etterhvert.
Blir "beskylt" for å bruke feil spillere, mangel på taktikk, dårlige bytter etc
Ikke ulikt en manager vi kjenner til  :)
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Hvem vil du ha som ny manager hvis øksa faller på Warnock?
« Svar #179 på: Januar 23, 2013, 11:00:23 »
Det eneste er vel, som noen sier, om Lambert får sparken i Villa og er klar til å ta steget ned igjen.


SA

Lambert er spennende etter det han gjorde med Norwich.

Har så langt ikke lykkes i Aston Villa, og ser han får mye tyn fra fansen etterhvert.
Blir "beskylt" for å bruke feil spillere, mangel på taktikk, dårlige bytter etc
Ikke ulikt en manager vi kjenner til  :)

I Norwich så fikk han skryt for å bruke riktige spillere, en ekstremt god taktikken og hadde en evne å bytte inn de rette spillerne. Ting forandrer seg fort..:)

Problemet i Aston Villa er at de er en storklubb med store krav fra omgivelsene, med mange dårlige fotballspillere . Ikke ulikt en klubb vi kjenner...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.