Skrevet av Emne: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?  (Lest 6937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« på: Januar 08, 2013, 11:07:01 »
Lurer bare på hva de forskjellige forumdeltakere mener om dette...
Hvor bør veien gå..beholde NW, la ham handle i et forsøk på å forsøke å rykke opp, eller bruke dette
vinduet på friske krefter i manager/spiller-ledd?

Kaster NW inn håndkle etter denne sesongen? Hvis ikke, og opprykk, er han mannen videre?

Eksisterer det noen tansfer-kitty?

Beklager hvis dette er en avart av en allerede eksisterende tråd, i så fall..slå sammen Jon  ;)
 
Ups & Ups!!

samadhi

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #1 på: Januar 08, 2013, 11:22:17 »
Beholde NW og gi han de midler han ønsker nå i januar.

Uavhengig av opprykk bør det komme en rask avklaring etter sesongen om NW skal forsette eller ikke.
marching on together,
derudaf forever...

Cannavaro

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #2 på: Januar 08, 2013, 12:32:03 »
Mitt scenario :  Behold Warnock, la han plukke ex-QPR spillere i 30-åra i dette vinduet.  Vi beholder plassen i Championship og går til anskaffelse av ny manager på sommeren.  Det er helt greit å ikke gi Warnock for mye penger nå (kanskje har ikke våre nye eiere så mye heller "ref. status etter Bates regjeringsperiode").  Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass.  Om vi når den plassen blir jo det med et mannskap etter januar-vinduet (og hvem mister vi ??) og jeg er i tvil om vi rekker helt frem til finale og opprykk uansett.
Nei, sett håndbremsen på for Warnock, avskriv denne sesongen - tenk fremover på 2013/14 sesongen isteden.
MFLU - Miracles For Leeds United

fjellhaugen

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #3 på: Januar 08, 2013, 12:45:53 »
mye enig med siste taler.

dersom man skal bruke oppmot millionen må det være på en såpass god/versatile spiller at man slipper å bekymre seg for om han passer under ny manager.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #4 på: Januar 08, 2013, 12:50:12 »
mye enig med siste taler.

dersom man skal bruke oppmot millionen må det være på en såpass god/versatile spiller at man slipper å bekymre seg for om han passer under ny manager.

enig.
NW får ikke mye midler i jan, det er jeg sikker på.
Dersom klubben kommer i en situasjon der de har los på en kvalitetsspiller, så er ikke det dumt, uansett hvor NW befinner seg 1.juni.

Joe Jordan

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #5 på: Januar 08, 2013, 12:52:41 »
Mitt scenario :  Behold Warnock, la han plukke ex-QPR spillere i 30-åra i dette vinduet.  Vi beholder plassen i Championship og går til anskaffelse av ny manager på sommeren.  Det er helt greit å ikke gi Warnock for mye penger nå (kanskje har ikke våre nye eiere så mye heller "ref. status etter Bates regjeringsperiode").  Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass.  Om vi når den plassen blir jo det med et mannskap etter januar-vinduet (og hvem mister vi ??) og jeg er i tvil om vi rekker helt frem til finale og opprykk uansett.
Nei, sett håndbremsen på for Warnock, avskriv denne sesongen - tenk fremover på 2013/14 sesongen isteden.

Word.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

samadhi

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #6 på: Januar 08, 2013, 12:54:40 »
Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass. 

Hvordan kan en PO-plass være tapt når vi ligger to poeng bak nr 6 med 20 kamper igjen å spille,
og i tillegg er i bra form (6-0-3) ?
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #7 på: Januar 08, 2013, 13:16:54 »
Spark mannen umiddelbart. Få inn ny, og gi han en transferkitty på 6 mill.

Og vi er plutselig med for fullt igjen.
 

Sydhagen

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #8 på: Januar 08, 2013, 13:18:23 »
Spark mannen umiddelbart. Få inn ny, og gi han en transferkitty på 6 mill.

Og vi er plutselig med for fullt igjen.

Enig. Har mistet all tiltro til at NW er rette mannen for Leeds.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #9 på: Januar 08, 2013, 13:21:30 »
Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass. 

Hvordan kan en PO-plass være tapt når vi ligger to poeng bak nr 6 med 20 kamper igjen å spille,
og i tillegg er i bra form (6-0-3) ?

Spør jeg meg også - uavhengig av formen, egentlig. Mener det er for tidlig å si at vi ikke bør tenke oss en PO-plass. Alt for tidlig. Det er enda veldig mange kamper igjen, og vi er veldig nær.

Samtidig så er jeg usikker på om det er det riktige å gi Warnock drøssevis med penger nå i januar. Paradokset synes jo å være at det kan være akkurat det som trengs for å dra opprykket i land ...

Cannavaro

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #10 på: Januar 08, 2013, 14:02:37 »
Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass. 

Hvordan kan en PO-plass være tapt når vi ligger to poeng bak nr 6 med 20 kamper igjen å spille,
og i tillegg er i bra form (6-0-3) ?

OK, jeg bruker statistikk. Nå har vi 1,46 poeng pr. kamp som tilsier 67 poeng ved sesongslutt.  De siste 5 sesongene viser at man må ha min. 70 poeng for siste PO-plass. Trolig noen poeng mer.  Vi har ikke noen stabilitet annet enn at vi gjør det greit på hjemmebane.  Er det noe, etter januarvinduet, som vil gi oss mer stabilitet (spesielt defensivt), slik at vi sanker mer poeng på bortebane så kan jeg ta feil.  Utfra dagens betingelser, så er det INGENTING som tilsier at vi rekker PO-plass.  Det er kun min mening.
MFLU - Miracles For Leeds United

DenHviteYeboah

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #11 på: Januar 08, 2013, 14:09:35 »
Spark gubben!Han har alltid hatet Leeds >:(
Vi trenger positivitet-ikke steinalderfoppallen han sverger til :(

samadhi

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #12 på: Januar 08, 2013, 14:10:48 »
Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass.  

Hvordan kan en PO-plass være tapt når vi ligger to poeng bak nr 6 med 20 kamper igjen å spille,
og i tillegg er i bra form (6-0-3) ?

OK, jeg bruker statistikk. Nå har vi 1,46 poeng pr. kamp som tilsier 67 poeng ved sesongslutt.  De siste 5 sesongene viser at man må ha min. 70 poeng for siste PO-plass. Trolig noen poeng mer.  Vi har ikke noen stabilitet annet enn at vi gjør det greit på hjemmebane.  Er det noe, etter januarvinduet, som vil gi oss mer stabilitet (spesielt defensivt), slik at vi sanker mer poeng på bortebane så kan jeg ta feil.  Utfra dagens betingelser, så er det INGENTING som tilsier at vi rekker PO-plass.  Det er kun min mening.

Statistikk kan brukes som man selv vil, så siste 9 kampene har vi ett snitt på 2 poeng pr kamp.Holder vi det inn så ender vi på 78 poeng, og sannsynligvis trygt innenfor PO.

Jeg skjønner at du ikke tror på PO med dagens lag, men å si at INGENTING tilsier PO når vi er 2 poeng bak med 60 poeng igjen å spille om synes jeg er litt rart. Det er snakk om en seier så kan vi ligge på topp 6...
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #13 på: Januar 08, 2013, 14:14:22 »
Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass.  

Hvordan kan en PO-plass være tapt når vi ligger to poeng bak nr 6 med 20 kamper igjen å spille,
og i tillegg er i bra form (6-0-3) ?

OK, jeg bruker statistikk. Nå har vi 1,46 poeng pr. kamp som tilsier 67 poeng ved sesongslutt.  De siste 5 sesongene viser at man må ha min. 70 poeng for siste PO-plass. Trolig noen poeng mer.  Vi har ikke noen stabilitet annet enn at vi gjør det greit på hjemmebane.  Er det noe, etter januarvinduet, som vil gi oss mer stabilitet (spesielt defensivt), slik at vi sanker mer poeng på bortebane så kan jeg ta feil.  Utfra dagens betingelser, så er det INGENTING som tilsier at vi rekker PO-plass.  Det er kun min mening.


Statistikk kan brukes som man selv vil, så siste 9 kampene har vi ett snitt på 2 poeng pr kamp.Holder vi det inn så ender vi på 78 poeng, og sannsynligvis trygt innenfor PO.

Jeg skjønner at du ikke tror på PO med dagens lag, men å si at INGENTING tilsier PO når vi er 2 poeng bak med 60 poeng igjen å spille om synes jeg er litt rart. Det er snakk om en seier så kan vi ligge på topp 6...
Hurra for Leeds brillene

martind

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #14 på: Januar 08, 2013, 14:29:12 »
Mitt scenario :  Behold Warnock, la han plukke ex-QPR spillere i 30-åra i dette vinduet.  Vi beholder plassen i Championship og går til anskaffelse av ny manager på sommeren.  Det er helt greit å ikke gi Warnock for mye penger nå (kanskje har ikke våre nye eiere så mye heller "ref. status etter Bates regjeringsperiode").  Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass.  Om vi når den plassen blir jo det med et mannskap etter januar-vinduet (og hvem mister vi ??) og jeg er i tvil om vi rekker helt frem til finale og opprykk uansett.
Nei, sett håndbremsen på for Warnock, avskriv denne sesongen - tenk fremover på 2013/14 sesongen isteden.

Playoff plassen synes fortapt? Vil det si at tabellen blir seende ut som den gjør nå? Og Man Utd har vunnet PL, Hull Rykker direkte opp. Det er vel litt tidlig. vi ligger 2 poeng bak siste play off plass. Da er det en merkelig vurdering å si at den er fortapt. Virker hvertfall merkelig for en optimist som meg selv :)
Hvis vi vinner 6 av 9 resten av sesongen, så rykker vi opp!
Det er jo fasiten etter TO, og vi har mulighet til å forsterke.
MOT!! We are Leeds!

B_Ød

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #15 på: Januar 08, 2013, 14:33:43 »
er enig i at det er litt drøyt å avskrive PO-plass...MEN..hvis vi ikke snart begynner å dominere kamper, men skrangler oss til en seier her og en der..da kan dette like gjerne ende på nedre del...

Når vant vi sist en komfortabel seier? Synes jeg leser om neglebiting og høylytte "BLÃ…S AV NÃ…" litt for ofte liksom.
 
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #16 på: Januar 08, 2013, 14:59:29 »
Fornøyelig diskusjon, hvor jeg føler alle har litt rett.

Jeg ville sett litt bak tallene også.

Personlig tror jeg vi har fått godt betalt så langt i sesongen. Vi scorer mye mål, med tanke på hvor lite vi skaper. Vi blir ofte slått på possession (uten at det betyr alt i forhold til poeng). Ofte denne høsten føler jeg vi har fått mer enn fortjent. Disse tingene vil nok bortimot utjevne seg i løpet av hele sesongen.

Konklusjon: Vi har flere poeng enn prestasjonene har gjort oss fortjent til. Med samme prestasjonsnivå i vår vil vi være lengre bak play-off enn vi er i dag.

Vi må bli vesentlig bedre, og det tror jeg vi kun kan bli med solide tilvekster.

Pr nå, NO play-off.
 

B_Ød

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #17 på: Januar 08, 2013, 15:06:07 »
pluss at jeg, som jeg har sagt før, savner veldig en planB fra NW, når det først butter imot..og kanskje få midtbanen vår i spill?

Men for meg er nok bottom-line at jeg skuille ønske fremtidsvisjonene til Leeds strakk seg litt lengre enn til april / mai.
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #18 på: Januar 08, 2013, 16:27:37 »
Denne sesongen synes å være fortapt med tanke på playoff og opprykk tror jeg.  Vi skal ha dritflaks om vi får siste PO-plass. 

Hvordan kan en PO-plass være tapt når vi ligger to poeng bak nr 6 med 20 kamper igjen å spille,
og i tillegg er i bra form (6-0-3) ?

OK, jeg bruker statistikk. Nå har vi 1,46 poeng pr. kamp som tilsier 67 poeng ved sesongslutt.  De siste 5 sesongene viser at man må ha min. 70 poeng for siste PO-plass. Trolig noen poeng mer.  Vi har ikke noen stabilitet annet enn at vi gjør det greit på hjemmebane.  Er det noe, etter januarvinduet, som vil gi oss mer stabilitet (spesielt defensivt), slik at vi sanker mer poeng på bortebane så kan jeg ta feil.  Utfra dagens betingelser, så er det INGENTING som tilsier at vi rekker PO-plass.  Det er kun min mening.
Men hvis vi er så ustabile, hvordan kan vi vite at vi fortsetter å ta 1,46 poeng i snitt?
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #19 på: Januar 08, 2013, 17:34:25 »
Fornøyelig diskusjon, hvor jeg føler alle har litt rett.

Jeg ville sett litt bak tallene også.

Personlig tror jeg vi har fått godt betalt så langt i sesongen. Vi scorer mye mål, med tanke på hvor lite vi skaper. Vi blir ofte slått på possession (uten at det betyr alt i forhold til poeng). Ofte denne høsten føler jeg vi har fått mer enn fortjent. Disse tingene vil nok bortimot utjevne seg i løpet av hele sesongen.

Konklusjon: Vi har flere poeng enn prestasjonene har gjort oss fortjent til. Med samme prestasjonsnivå i vår vil vi være lengre bak play-off enn vi er i dag.

Vi må bli vesentlig bedre, og det tror jeg vi kun kan bli med solide tilvekster.

Pr nå, NO play-off.

Helt enig, vi har definitivt fått godt betalt med average spill så langt.
2-3 forsterkinger er d som må til... Ganske utrolig å ikke ha fått tak i noen som helst ennå!
Blir det Ketchp- effekt kanskje? ???
 

Svend Anders

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #20 på: Januar 08, 2013, 18:23:42 »
Dersom GFHC finner ut at Warnock ikke er mannen post-juni 2013, bør de allerede nå starte prosessen med å finne Leeds UIniteds nye manager.

Jeg kan ikke helt se poenget med å sparke Warnock sånn øyeblikkelig, om jeg setter som forutsetning at eierne skal bruke en god prosess på å identifisere rett mann (vil nødvendigvis ta minst en måneds tid). I tillegg vil det bli litt kostbart å sparke trenerteamet.

Med dette som utgangspunkt (uansett tror jeg ikke GFHC har Warnock-sparking som tema, kun evt hva som skjer etter sommeren), kan jeg forstå at det enten stilles mindre beløp til rådighet i dette vinduet - kun opphevet av penger til skikkelige kvalitet, som en ny manager uansett vil kunne ha bruk for.

Dette kunne bli gjort på en ok måte om vi hadde en sportsjef med langsiktig blikk og en god forståelse av å hente riktige typer man bygger et opprykkslag med, men jeg er tvilende til om Gwyn Williams matcher beskrivelsen eller en gang har den tilliten under de nye eierne.

SA

Cherry

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #21 på: Januar 08, 2013, 18:45:34 »
Dersom GFHC finner ut at Warnock ikke er mannen post-juni 2013, bør de allerede nå starte prosessen med å finne Leeds UIniteds nye manager.

Jeg kan ikke helt se poenget med å sparke Warnock sånn øyeblikkelig, om jeg setter som forutsetning at eierne skal bruke en god prosess på å identifisere rett mann (vil nødvendigvis ta minst en måneds tid). I tillegg vil det bli litt kostbart å sparke trenerteamet.

Med dette som utgangspunkt (uansett tror jeg ikke GFHC har Warnock-sparking som tema, kun evt hva som skjer etter sommeren), kan jeg forstå at det enten stilles mindre beløp til rådighet i dette vinduet - kun opphevet av penger til skikkelige kvalitet, som en ny manager uansett vil kunne ha bruk for.

Dette kunne bli gjort på en ok måte om vi hadde en sportsjef med langsiktig blikk og en god forståelse av å hente riktige typer man bygger et opprykkslag med, men jeg er tvilende til om Gwyn Williams matcher beskrivelsen eller en gang har den tilliten under de nye eierne.

SA


... Visjon, langsiktig og kortsiktig.
Ajax var vel klubben som var foregangsklubben i Europa på slikt tidligere...

Vi er ikke Ajax, men kan jo begynne med å ansette en kar med overblikk, kunnskap ift spillere og som ikke minst har en kontaktflate - som strekker seg utenfor UK når d gjelder å plukke opp talent og typer som passer inn.
Det må såes før d kan høstes!!

 

LeifMorten

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #22 på: Januar 08, 2013, 18:54:04 »
Hva med en ny sportssjef?
Dersom GFHC finner ut at Warnock ikke er mannen post-juni 2013, bør de allerede nå starte prosessen med å finne Leeds UIniteds nye manager.

Jeg kan ikke helt se poenget med å sparke Warnock sånn øyeblikkelig, om jeg setter som forutsetning at eierne skal bruke en god prosess på å identifisere rett mann (vil nødvendigvis ta minst en måneds tid). I tillegg vil det bli litt kostbart å sparke trenerteamet.

Med dette som utgangspunkt (uansett tror jeg ikke GFHC har Warnock-sparking som tema, kun evt hva som skjer etter sommeren), kan jeg forstå at det enten stilles mindre beløp til rådighet i dette vinduet - kun opphevet av penger til skikkelige kvalitet, som en ny manager uansett vil kunne ha bruk for.

Dette kunne bli gjort på en ok måte om vi hadde en sportsjef med langsiktig blikk og en god forståelse av å hente riktige typer man bygger et opprykkslag med, men jeg er tvilende til om Gwyn Williams matcher beskrivelsen eller en gang har den tilliten under de nye eierne.

SA
 

Masinga

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #23 på: Januar 08, 2013, 19:16:14 »
Får lyst til å sitere meg selv fra Glimtforum.net:

Engelsk Championship må være en av de verste ligaene i verden å være trener i. Her er en drøss klubber som alle mener de hører hjemme i Premier League, enten fordi de nettopp har vært der og fått smaken eller det er gamle storklubber med lang fartstid i divisjonen og har stort publikumspotensial. Her kan nevnes i fleng Middlesbrough, Leicester City, Leeds United, Derby County, Nottingham Forest, Burnley, Blackburn Rovers, Blackpool, Bolton Wanderers, Wolverhampton Wanderers, Ipswich Town, Birmingham City, Sheffield Wednesday og Hull City. Lag som Watford, Millwall, Crystal Palace og Cardiff kan også nevnes, selv om de ikke har noe i Premier League å gjøre. Da har jeg nevnt 18 av 24 lag, som alle mener de bør spille i Premier League. Her er ikke rom for å trå feil. Her er ingen tålmodighet. Klubbene lever en tilværelse i det som for dem kan kalles dødsskyggenes dal. Dvs. et sted hvor solen aldri skinner og man er konstant misfornøyd. Her kreves en trener av superformat og hvor selv Ferguson ville fått den ultimate utfordring. Gad vite om Ståle Solbakken og Henning Berg helt visste hva de gikk til. Man kan godt ha ambisjoner om fint spill ala Barcelona, men dette funker ikke i Championship. Dette er en knokkeldivisjon. Det gis ingen tid til å endre formasjoner. Alle spenner bein under hverandre og lever etter Darwins "survivel of the F***est".
« Siste redigering: Januar 08, 2013, 19:18:10 av Masinga »
Masinga, medl.nr. 1250

Masinga

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #24 på: Januar 08, 2013, 19:19:24 »
Morsomt! Man kan ikke skrive "survival of the F***est" uten å bli sensurert!
Masinga, medl.nr. 1250

HåvardK

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #25 på: Januar 08, 2013, 22:24:53 »
Mulig du har rett i dette, Masinga. Men jeg mener vel at det av disse kun er Derby, Forest og kanskje Wolves og Ipswich, muligens også B´ham som har potensiale på vårt nivå. Dessverre er det ting som tyder på at vårt potensiale stadig svinner hen hvis vi ikke greier å komme oss ut av den negative spiralen vi har havnet i. Håper derfor på en eller to klassesigneringer, noe jeg tror kan være med på å få hjemmesitterne på vei tilbake til Elland Road. Noen vil selvsagt være misfornøyd med dette, men jeg tror et slikt signal vil være riktig overfor majoriteten av oss fans.

berlin

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #26 på: Januar 08, 2013, 23:31:12 »
Dersom GFHC finner ut at Warnock ikke er mannen post-juni 2013, bør de allerede nå starte prosessen med å finne Leeds UIniteds nye manager.

Jeg kan ikke helt se poenget med å sparke Warnock sånn øyeblikkelig, om jeg setter som forutsetning at eierne skal bruke en god prosess på å identifisere rett mann (vil nødvendigvis ta minst en måneds tid). I tillegg vil det bli litt kostbart å sparke trenerteamet.

Med dette som utgangspunkt (uansett tror jeg ikke GFHC har Warnock-sparking som tema, kun evt hva som skjer etter sommeren), kan jeg forstå at det enten stilles mindre beløp til rådighet i dette vinduet - kun opphevet av penger til skikkelige kvalitet, som en ny manager uansett vil kunne ha bruk for.

Dette kunne bli gjort på en ok måte om vi hadde en sportsjef med langsiktig blikk og en god forståelse av å hente riktige typer man bygger et opprykkslag med, men jeg er tvilende til om Gwyn Williams matcher beskrivelsen eller en gang har den tilliten under de nye eierne.

SA

Jepp, slik ser jeg det også.

Svend Anders

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #27 på: Januar 08, 2013, 23:48:50 »
Vi er ikke Ajax, men kan jo begynne med å ansette en kar med overblikk, kunnskap ift spillere og som ikke minst har en kontaktflate - som strekker seg utenfor UK når d gjelder å plukke opp talent og typer som passer inn.
Det må såes før d kan høstes!!

Lite i veien med kontaktflatene til Gwyn Williams, det er nok heller vurderingen av hva man trenger av spillertyper det skorter på.

Selv om han har truffet noen gullfugler også.

SA

Ian Baird

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #28 på: Januar 08, 2013, 23:59:21 »
Warnock er god nok til å få "middelmådighetene" våre til å svette for lønna si.
Tror ikke på mirakeler ved at en ny manager vil oppnå noe stort mer med dagens stall.

Kan vi egentlig forvente noe stort mer enn en 8. plass +/- med premissene styret legger til grunn?
Ser ikke at de nye eierene ønsker å trykke noe mer på gassen enn hva Bates gjorde.

Ytterst tvilsomt, men garderobe-pep-talk'n til Warnock kan ta oss til play-off-land.
Ere noe han kan, så er det jo å kjefte spillerene sine bedre.

Kjør med Warnock ut sesongen/kontrakten er min mening.
Kjøp heller en god-spiller på det vi "sparer" ved å ikke lønne en ekstra manager frem til sommeren.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Jon R

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #29 på: Januar 09, 2013, 00:08:25 »
Får lyst til å sitere meg selv fra Glimtforum.net:

Engelsk Championship må være en av de verste ligaene i verden å være trener i. Her er en drøss klubber som alle mener de hører hjemme i Premier League, enten fordi de nettopp har vært der og fått smaken eller det er gamle storklubber med lang fartstid i divisjonen og har stort publikumspotensial. Her kan nevnes i fleng Middlesbrough, Leicester City, Leeds United, Derby County, Nottingham Forest, Burnley, Blackburn Rovers, Blackpool, Bolton Wanderers, Wolverhampton Wanderers, Ipswich Town, Birmingham City, Sheffield Wednesday og Hull City. Lag som Watford, Millwall, Crystal Palace og Cardiff kan også nevnes, selv om de ikke har noe i Premier League å gjøre. Da har jeg nevnt 18 av 24 lag, som alle mener de bør spille i Premier League. Her er ikke rom for å trå feil. Her er ingen tålmodighet. Klubbene lever en tilværelse i det som for dem kan kalles dødsskyggenes dal. Dvs. et sted hvor solen aldri skinner og man er konstant misfornøyd. Her kreves en trener av superformat og hvor selv Ferguson ville fått den ultimate utfordring. Gad vite om Ståle Solbakken og Henning Berg helt visste hva de gikk til. Man kan godt ha ambisjoner om fint spill ala Barcelona, men dette funker ikke i Championship. Dette er en knokkeldivisjon. Det gis ingen tid til å endre formasjoner. Alle spenner bein under hverandre og lever etter Darwins "survivel of the F***est".

Synes ikke den beskrivelsen passer til  lagene som har rykket opp senere sesonger. Det er stort sett de spillende lagene som har lykkes! Mer ballbesitende lag har jo tidvis utspilt oss denne sesongen!  Ergo, det er mange myter om Championship som ikke stemmer!
Jon R.