Skrevet av Emne: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?  (Lest 6879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #30 på: Januar 09, 2013, 08:08:17 »
1. Warnock er god nok til å få "middelmådighetene" våre til å svette for lønna si.
Tror ikke på mirakeler ved at en ny manager vil oppnå noe stort mer med dagens stall.

Kan vi egentlig forvente noe stort mer enn en 8. plass +/- med premissene styret legger til grunn?
Ser ikke at de nye eierene ønsker å trykke noe mer på gassen enn hva Bates gjorde.

Ytterst tvilsomt, men garderobe-pep-talk'n til Warnock kan ta oss til play-off-land.
2. Ere noe han kan, så er det jo å kjefte spillerene sine bedre.

3. Kjør med Warnock ut sesongen/kontrakten er min mening.
Kjøp heller en god-spiller på det vi "sparer" ved å ikke lønne en ekstra manager frem til sommeren.
1. joda, er bare det at man blir svett av å løpe imellom i 90 min også...
2. i såfall er'n i ei blindgate rent psykologisk...
3. Så billig som mulig ut sesongen, med primærmål å unngå nedrykk? (Kanskje den beste løsningen det)
Ups & Ups!!

Ferre

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #31 på: Januar 09, 2013, 13:37:30 »
Spark mannen umiddelbart. Få inn ny, og gi han en transferkitty på 6 mill.

Og vi er plutselig med for fullt igjen.

+1

bwirum

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #32 på: Januar 09, 2013, 19:47:21 »
Fornøyelig diskusjon, hvor jeg føler alle har litt rett.

Jeg ville sett litt bak tallene også.

Personlig tror jeg vi har fått godt betalt så langt i sesongen. Vi scorer mye mål, med tanke på hvor lite vi skaper. Vi blir ofte slått på possession (uten at det betyr alt i forhold til poeng). Ofte denne høsten føler jeg vi har fått mer enn fortjent. Disse tingene vil nok bortimot utjevne seg i løpet av hele sesongen.

Konklusjon: Vi har flere poeng enn prestasjonene har gjort oss fortjent til. Med samme prestasjonsnivå i vår vil vi være lengre bak play-off enn vi er i dag.

Vi må bli vesentlig bedre, og det tror jeg vi kun kan bli med solide tilvekster.

Pr nå, NO play-off.

Må dessverre si meg enig med ovenstående bidragsyter.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

B_Ød

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #33 på: Januar 10, 2013, 10:49:07 »
ut ifra de signeringer som er gjort så langt (snart halvveis i vinduet) kan det virke som om planen er å kjøre så billig som mulig frem til sommeren med det vi har, pluss å unnga nedrykk
Klarer vi å unngå nedrykk, tipper jeg vi vil få en sommer vi sent vil glemme mtp manager-skifte, pluss masse sterke spillere inn i alle ledd.

Gleder meg til 2013-14 sesongen jeg  ;)
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #34 på: Januar 10, 2013, 12:09:35 »
ut ifra de signeringer som er gjort så langt (snart halvveis i vinduet) kan det virke som om planen er å kjøre så billig som mulig frem til sommeren med det vi har, pluss å unnga nedrykk
Klarer vi å unngå nedrykk, tipper jeg vi vil få en sommer vi sent vil glemme mtp manager-skifte, pluss masse sterke spillere inn i alle ledd.

Gleder meg til 2013-14 sesongen jeg  ;)

Hvis dette er planen: Hva skulle logikken være med å vente til sommeren? Har vi mer penger da? Sannheten er jo at med en underholdningsverdi lik null + en (i beste fall) ligaplassering i ingenmannsland, vil økonomien bare være verre, ikke bedre til sommeren. Langtidsplanleggingen og -satsingen må begynne NÃ…, og den burde ikke starte med å signere en spiller som ikke tilfører laget den høyst nødvendige spisskompetansen "tempo" i sentrallinjen.

Her legges det opp til at NW etterfølger overtar en stor gjeng mediokre spillere på langtidskontrakter, stikk motsatt av hva "alle" er enige om at vi egentlig burde gjøre. Nye singering av "gråstein" i januarvinduet vil verken sikre oss opprykk denne sesongen eller den neste eller den neste etter den.  Nå må da snart fornuften seire?    :-\
Jon R.

ollan

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #35 på: Januar 10, 2013, 12:14:25 »
ut ifra de signeringer som er gjort så langt (snart halvveis i vinduet) kan det virke som om planen er å kjøre så billig som mulig frem til sommeren med det vi har, pluss å unnga nedrykk
Klarer vi å unngå nedrykk, tipper jeg vi vil få en sommer vi sent vil glemme mtp manager-skifte, pluss masse sterke spillere inn i alle ledd.

Gleder meg til 2013-14 sesongen jeg  ;)

Nedrykk unngår vi vel med allerede 38 poeng...siste 7 sesonger har 3 siste lag hatt fra 46-52 pong når site serierunde er avgjort. Og i anstendighetens navn så tror jeg laget er godt nok til å ta minst 30 poeng til, og skulle klare vi play off så vet vi jo alle hva som skjer...Championship 2013/14
Ollan

B_Ød

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #36 på: Januar 10, 2013, 13:18:16 »
ut ifra de signeringer som er gjort så langt (snart halvveis i vinduet) kan det virke som om planen er å kjøre så billig som mulig frem til sommeren med det vi har, pluss å unnga nedrykk
Klarer vi å unngå nedrykk, tipper jeg vi vil få en sommer vi sent vil glemme mtp manager-skifte, pluss masse sterke spillere inn i alle ledd.

Gleder meg til 2013-14 sesongen jeg  ;)

Hvis dette er planen: Hva skulle logikken være med å vente til sommeren? Har vi mer penger da? Sannheten er jo at med en underholdningsverdi lik null + en (i beste fall) ligaplassering i ingenmannsland, vil økonomien bare være verre, ikke bedre til sommeren. Langtidsplanleggingen og -satsingen må begynne NÃ…, og den burde ikke starte med å signere en spiller som ikke tilfører laget den høyst nødvendige spisskompetansen "tempo" i sentrallinjen.

Her legges det opp til at NW etterfølger overtar en stor gjeng mediokre spillere på langtidskontrakter, stikk motsatt av hva "alle" er enige om at vi egentlig burde gjøre. Nye singering av "gråstein" i januarvinduet vil verken sikre oss opprykk denne sesongen eller den neste eller den neste etter den.  Nå må da snart fornuften seire?    :-\
logikken går da på at NW forsvinner(tror jeg), lite midler svis av nå, og at neste manager forhåpentligvis da får litt mer å rutte med pga sparebluss-signeringer i dette vinduet. Altså, ikke mer penger samlet sett, men mer disponibelt pga innsnevring nå. Strengt tatt ville det beste kanskje vært å basere seg på å låne spillere ut sesongen, for å minimere en stor litt slapp stall på langtidskontrakter.
Ups & Ups!!

bwirum

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #37 på: Januar 10, 2013, 14:13:48 »
og skulle klare vi play off så vet vi jo alle hva som skjer...Championship 2013/14
En gang må jo forbannelsen brytes...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #39 på: Januar 11, 2013, 10:45:41 »
Da må vi jo ansette en manager som FÃ…R TAK I de spillerne han ønsker.
 

sportcarl1

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #40 på: Januar 11, 2013, 11:22:11 »
Då får vi även ansätta ägare som  ;)har råd att köpa de spelare som warnock eller frantida manager önskar
 

Kato

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #41 på: Januar 11, 2013, 11:26:21 »
Då får vi även ansätta ägare som  ;)har råd att köpa de spelare som warnock eller frantida manager önskar

Skjønner det jo slik på eierne at det ikke er midlene det står på
 

Peter7

Sv: Warnock in/out..transfer-kitty eller ikke?
« Svar #42 på: Januar 11, 2013, 12:33:12 »
Vi sliter, som vanlig, med å få de spillerne vi ønsker  >:(

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-warnock-and-board-forced-to-re-evaluate-january-transfer-strategy-1-5303976

auren
Regner med noen har sendt et tips til Leeds om denne Ojo i Brann som ønsker seg vekk - er vel en bedre spiss enn Gray i alle fall :-\
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'