KAMP: vs. Barnsley på Oakwell, lørdag 12. Januar kl 16:00 (norsk tid).

Started by kalle_92, January 10, 2013, 16:33:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joe Jordan

Tragisk. Må tåle å tape kamper i ny og ne men denne planløse steinalderfotballen hører hjemme i non-league. Hva som enn er beste løsningen for å komme seg opp av hølet; det bør gjøres nå.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on January 12, 2013, 18:03:59
jaja Leedsfan, hva sier du?Mye å glede seg over i klubben vår?Hvorfor tror du jeg er negativ..?

Ikke mye å glede seg over i dag eller i morgen. Du er jo negativ fordi du har jo helt utrolige forventninger. Jeg klarer å se litt positive glimt, du kun mørke.

Jeg er enig i at Warnock må gå, dessverre..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Quote from: marve on January 12, 2013, 18:05:46
La warnock gå .
La  gray ta over til sesong slutt .
La ung gutta få sjansen .
La penga ligge rolig til ny manager er på plass .
La vår nye manager få tid og penger til å bygge et lag av unge sultne spillere som har framtiden framfor seg .

Hvilke penger er det snakk om? Noen som vet at det faktisk finnes penger?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

Quote from: Ronald on January 12, 2013, 17:36:04
Quote from: sveifors on January 12, 2013, 17:31:46
Warnock skulle være den raske veg tilbake til PL. Det skjer ikke, basta.

Det som må til er at vi får en manager med en klar fotballfilosofi annen enn spark og spring. Lar vedkommende få bygge et lag fra bunnen med spillere med kompetanse.

Liker Warnock som person, men fotballfilosofien hans er avleggs. Dessuten surret med oppkjøpet ødela alt for ham og laget i sommer

Ga opp denne sesongen etter Nott forest kampen. Nå må vi starte mot neste sesong
Vi har prøvd det. Macca var den type trener. Funka ikkje det heller, men vi kan hente Ståle det er den fotballen han står for :-) Sikkert billig......
finns väl ingen manager som har dugit de sista 10 åren

marve

Quote from: Joe Jordan on January 12, 2013, 18:09:49
Quote from: marve on January 12, 2013, 18:05:46
La warnock gå .
La  gray ta over til sesong slutt .
La ung gutta få sjansen .
La penga ligge rolig til ny manager er på plass .
La vår nye manager få tid og penger til å bygge et lag av unge sultne spillere som har framtiden framfor seg .

Hvilke penger er det snakk om? Noen som vet at det faktisk finnes penger?
Ingen som vet vell .
Kan nok ikke være veldig mye .Når vi bruker penger på tonge .

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:08:41
jaja Leedsfan, hva sier du?Mye å glede seg over i klubben vår?Hvorfor tror du jeg er negativ..?

Ikke mye å glede seg over i dag eller i morgen. Du er jo negativ fordi du har jo helt utrolige forventninger. Jeg klarer å se litt positive glimt, du kun mørke.

Mine forventninger er at Leeds Utd skal være blant de 5 beste i denne divisjonen!Hvis dette er utrolige forventninger så kall meg en krakk ::)

asLeeds

Quote from: DenHviteYeboah on January 12, 2013, 18:12:52

Mine forventninger er at Leeds Utd skal være blant de 5 beste i denne divisjonen!Hvis dette er utrolige forventninger så kall meg en krakk ::)
KRAKK

HeHe, e nok heilt enig med deg
DALHEIM WHITES

Leedsfan

Det var ikke mange dager siden du mente vi burde låne Scott Parker...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fjellhaugen

Quote from: DenHviteYeboah on January 12, 2013, 18:06:14
Quote from: Carl Fisker on January 12, 2013, 18:05:13
Quote from: testo on January 12, 2013, 17:46:49
Quote from: Carl Fisker on January 12, 2013, 17:40:04
Quote from: Rudi G. on January 12, 2013, 17:37:13
En #warnockout i sekundet nå på twitter!
Det er skremmende at det er så mange medgangssupportere  i denne klubben.

Håper det var ironi, eller så er det utrolig å kalle oss for medgangssupporter etter 10 år i helvete   :-[
Det er ikke ironi. Supporterne bør støtte laget og manageren også i dårlige tider.
Alt har et metningspunkt kjære venn ::)

+1
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:16:32

Ã... LÃ...NE Scott Parker et par måneder er altså utrolige forventninger?
Hvis vi hadde vært Huddersfield så er jeg helt enig.

Leedsfan

Quote from: DenHviteYeboah on January 12, 2013, 18:22:23
Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:16:32

Ã... LÃ...NE Scott Parker et par måneder er altså utrolige forventninger?
Hvis vi hadde vært Huddersfield så er jeg helt enig.

Jeg trenger ikke svare på denne...:)

testo

Quote from: Carl Fisker on January 12, 2013, 18:05:13
Quote from: testo on January 12, 2013, 17:46:49
Quote from: Carl Fisker on January 12, 2013, 17:40:04
Quote from: Rudi G. on January 12, 2013, 17:37:13
En #warnockout i sekundet nå på twitter!
Det er skremmende at det er så mange medgangssupportere  i denne klubben.

Håper det var ironi, eller så er det utrolig å kalle oss for medgangssupporter etter 10 år i helvete   :-[
Det er ikke ironi. Supporterne bør støtte laget og manageren også i dårlige tider.

Medgangssupporter my ass...
Forskjellen er at noen reagerer enda med ergrelser men du tjuestarta i 2006 allerede  :o

Quote from: Carl Fisker on August 21, 2006, 16:31:04
4 poeng på 4 kamper er for dårlig for et lag som har ambisjoner om opprykk. Blackwells disposisjoner er kritisk dårlige, både under kamp men også den måten han har svekket laget på ved å selge Rob Hulse. Offensivt fungerer det ikke med Healy alene på topp.
Det er nå et "vinn eller forsvinn" - seier i neste kamp, eller Blackwell må gå.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Le Jardin

Skal ikke warnock pensjonere seg til sommeren uansett? Har sikkert spart opp litt avspasering slik at han kan ta et par måneder i Monaco eller no først.

Hvis det hjelper noe kan han gjerne sparkes,.....men jeg tviler på begge deler

Terje, som ikke har hørt verre kamp på lenge...
"Victory is in our sights"

Leedsgutt

Simon Grayson's #Leeds earned 42 points & sat 9th after 27 games. Neil Warnock's #Leeds has 38 points & sit 11th after 27 games.

Leedsfan

Jeg syns Gray er ganske tøff nå, slakter jo direkte og indirekte Warnock på radioen.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:38:41
Jeg syns Gray er ganske tøff nå, slakter jo direkte og indirekte Warnock på radioen.
kanskje like greit.
Ups & Ups!!

SOL

Kontakinte

Leedsfan

Quote from: SOL on January 12, 2013, 18:42:08
Warnock skylder på dommeren . IDIOT!!

Hadde de fått rødt kort så hadde vi vunnet..:)

Jeg blir flau over Warnock!

marve

Leedsfan

Skal ta seg en prat med Becchio, hodet hans er ikke på rett på plass i følge the gaffer.

Dennis

Vi skapte visstnok bra med sjanser etter pause også. Ok...
Drury var sjuk, mens Peltier uansett var valgt over White på venstrebacken (ansett som bedre).
Har selvfølgelig ikke noe grunnlag for å si noe om det som burde vært rødt, men jeg kan ikke helt se at vi hadde slått Barnsley med ti mann i dag.

Eddie Gray sier etterpå han var uenig i at vi var mye bedre etter pause, "we were a LITTLE better" og verken Eddie eller Thom husker taklingen eller at Ross M klaget spesielt i etterkant.
Marching on together!

Leedsulf

Heh, Warnock griner om og om igjen over en takling av en Barnsley-spiller. Hverken Thom eller Eddie minnes noen særlig stygg takling...

SOL

Nei, nei, er det mulig. White ikke bedre enn Peltier på venstreback. Nei, nei, men ny kontrakt fikk han. Skylde på dommeren i denne kampen er for dumt. Nei, dino, takk for nå!!! f**k off Warnock (skulle ønske jeg tok feil).

marve

Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:45:15
Skal ta seg en prat med Becchio, hodet hans er ikke på rett på plass i følge the gaffer.
Hva tenker han på tro ,er dette nok et hint om at becchio er på veg bort .

Leedsfan

Quote from: Bjørn Ødegaard on January 12, 2013, 18:42:00
kanskje like greit.

Det virker som radiogutta har gitt opp Warnock også. De husker ikke taklingen som Warnock brukte halve intervjuet på å fortelle om. Kan aldri huske at Grayson fikk den samme nedlatende holdningen fra radiogutta?

Det er nok Warnock Out nå!

Allanclarke

FLAUT FLAUT FLAUT

HAR HÃ...PT OG HÃ...PT I OVER 10 Ã...R MEN DET BLIR ALDRI NOE ALLIKEVELL

ER IKKE NOE VITSIG LENGRE FØLER JEG

JEG GIR OPP

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Quote from: marve on January 12, 2013, 18:47:47
Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:45:15
Hva tenker han på tro ,er dette nok et hint om at becchio er på veg bort .

Kan være at Becchio har ytret et ønske om det...?!? Det er i såfall den siste store kontrakten han skriver...

Leedsulf

Quote from: Leedsfan on January 12, 2013, 18:48:29
Quote from: Bjørn Ødegaard on January 12, 2013, 18:42:00
kanskje like greit.

Det virker som radiogutta har gitt opp Warnock også. De husker ikke taklingen som Warnock brukte halve intervjuet på å fortelle om. Kan aldri huske at Grayson fikk den samme nedlatende holdningen fra radiogutta?

Det er nok Warnock Out nå!

Hehe, Kirwin retweetet denne:

Wayne Gardiner ‏@mrwayneg
Warnock: "I'm doing a great job"
Retweeted by Thom Kirwin