Skrevet av Emne: EX-lånespiller: Ross Barkley  (Lest 31141 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tobbe9210

EX-lånespiller: Ross Barkley
« på: Januar 11, 2013, 12:41:48 »
19 år gammel midtbanespiller signert på lån fra Everton frem til 12. Februar.

http://www.leedsunited.com/news/20130111/everton-midfielder-arrives-on-loan_2247585_3038068

Virker bra, har god erfaring fra diverse U-landslag.
« Siste redigering: August 28, 2013, 18:23:00 av Promotion 2010 »
Leksvik whites

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #1 på: Januar 11, 2013, 12:45:09 »
ung-gutt..en mnd..skjønner ikke dette jeg.
Ups & Ups!!

auren

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #2 på: Januar 11, 2013, 12:45:47 »
På Waccoe er de jevnt over strålende fornøyd. Sentral midtbanespiller med teknikk. Tospann med Tonge eller Austin?

Men vi trenger også en ving!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tobbe9210

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #3 på: Januar 11, 2013, 12:47:51 »
På Waccoe er de jevnt over strålende fornøyd. Sentral midtbanespiller med teknikk. Tospann med Tonge eller Austin?

Men vi trenger også en ving!!

auren
God spiller, men bare lån i 1 måned? Kan ikke se at det er noen kjøpsklasul eller mulighet for å utvide låneperioden frem til sommer  :-\
Leksvik whites

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #4 på: Januar 11, 2013, 12:51:27 »
Ok lån.men hur kortsiktigt tänker klubben?
 

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #5 på: Januar 11, 2013, 12:55:33 »
Ok lån.men hur kortsiktigt tänker klubben?
Veldig bra spørsmål!
Ups & Ups!!

bjoggis

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #6 på: Januar 11, 2013, 13:00:19 »
Championship Norge ‏@ChampionshipNor
Leeds United har hentet Ross Barkley på en måneds lån. Barkley var fantastisk hos Sheffield Wednesday i høst.

Skal vi stole på ChampionshipNorge kan jo dette bli spennende!

auren

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #7 på: Januar 11, 2013, 13:02:05 »
Et annet betimelig spørsmål er hva vi skal med så mange sentrale midtbanespillere når vi ikke har vinger (foruten Hall). NW er truende til å sette denne midtbanen mot Barnsley:

Green - Austin - Barkley - Tonge. Altså 4 sentrale midtbanespillere og ingen utpregede vinger.

Dessuten tror jeg nok at lånet fornyes i februar hvis alle parter er fornøyd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #8 på: Januar 11, 2013, 13:04:20 »
Championship Norge ‏@ChampionshipNor
Leeds United har hentet Ross Barkley på en måneds lån. Barkley var fantastisk hos Sheffield Wednesday i høst.

Skal vi stole på ChampionshipNorge kan jo dette bli spennende!
ja, vi går nok en voldsom måned i møte nå  ::)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #9 på: Januar 11, 2013, 13:05:05 »
Et annet betimelig spørsmål er hva vi skal med så mange sentrale midtbanespillere når vi ikke har vinger (foruten Hall). NW er truende til å sette denne midtbanen mot Barnsley:

Green - Austin - Barkley - Tonge. Altså 4 sentrale midtbanespillere og ingen utpregede vinger.

Dessuten tror jeg nok at lånet fornyes i februar hvis alle parter er fornøyd.

auren
Det burde i så fall vært nevnt synes jeg..
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #10 på: Januar 11, 2013, 13:08:17 »
I seg selv er Ross Barkley en strålende signering og hadde vi lånt han over en hel sesong, hadde jeg blitt meget fornøyd. Dette på tross av den unge alderen og det faktum at "juniorlån" ikke har forbedret oss særlig de siste årene.

Jeg liker dog ikke signalene dette gir til troppen, med tanke på at lånet er for én måned. Vi har ganske mange, dog middelmådige, sentrale midtbanespillere og dette kan være en måte å si at Warnock ikke er fornøyd med eksiterende materiell. Ja, de skal være profesjonelle, men kortsiktige løsninger er sjelden bra for lagmoralen.

Vi mangler kreativitet og det tror jeg Barkley vil tilføre, men jeg syns det virker noe merkelig. Vi så mye av dette i Grayson-perioden og det hjalp sjelden med lån som Delph, Bannan, Livermore m.fl. Ikke var de ledere (som vi trenger) og ikke hevet de laget nevneverdig på så kort tid.

Jeg håper virkelig det ligger til grunn at vi skal forlenge lånet og at Everton har begrenset det til én måned, som en sikkerhet for hva som kan skje i overgangsvinduet eller mtp skader. Ellers ser jeg på dette som en bjørnetjeneste for laget på lengre sikt, selv om Barkley skulle vise seg bedre enn de vi allerede har.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #11 på: Januar 11, 2013, 13:08:34 »
1 måned er bortkastet viss det ikke ligger inne en klausul om noe lengre!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Smudge17

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #12 på: Januar 11, 2013, 13:08:40 »
God signering! Playmaker på midten med god ballkontroll, passningssikker og ikke MINST kreativ. Akkurat det vi trenger på en ellers hjernedød midtbane :)

pesi

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #13 på: Januar 11, 2013, 13:11:20 »
var inne på ett Owls forum.. og di var jevnt over forbanna! så da er d jo godt uansett! :D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #14 på: Januar 11, 2013, 13:11:23 »
Bare så synd om han viser seg å være fantastisk go å tilføre masse for så å forsvinne etter 3-4 kamper. Merkelig signering syns jeg men.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #15 på: Januar 11, 2013, 13:14:07 »
God signering! Playmaker på midten med god ballkontroll, passningssikker og ikke MINST kreativ. Akkurat det vi trenger på en ellers hjernedød midtbane :)
jepp, en som kan slå de gode stikkern'e til de kreative løpene vi til enhver tid ser hos Leeds  :-\
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #16 på: Januar 11, 2013, 13:16:03 »
Nå står det faktisk: for an initial period until February 12.
Det betyr vel indirekte at der ligger inne noe lenger i lånekontrakten viss alle parter er fornøyde.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #17 på: Januar 11, 2013, 13:17:51 »
Nå står det faktisk: for an initial period until February 12.
Det betyr vel indirekte at der ligger inne noe lenger i lånekontrakten viss alle parter er fornøyde.

Godt poeng!

Det hinter absolutt til en forlenget periode. Så vidt jeg husker er det ikke vanlig at det formuleres slik ved alle korttidslån. Som sagt vil jeg tro det handler om hva som skjer i overgangsvinduet, kanskje spesielt i Everton.
Marching on together!

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #18 på: Januar 11, 2013, 13:25:04 »
"The midfielder will stay at Elland Road for one month in the hope of securing a run of first-team experience."

http://www1.skysports.com/football/news/11715/8390243/Leeds-United-secure-one-month-loan-deal-for-midfielder-Ross-Barkley

Syns ikke dette virker forlengbart jeg..
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #19 på: Januar 11, 2013, 13:31:03 »
Kan jo også være at man ønsker å se nærmere på spilleren de neste ukene, og så enten forlenge ut sesongen eller gjøre det permanent.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #20 på: Januar 11, 2013, 14:09:40 »
Både Hall, Byram & Poleon kan spille vinger......tom Kålmarken & Diouf har "stått" som vinger i oppstillingen innimellom...men JA - vi mangler RENE kantspillere.

Hvor blir det av Boyd!!!?
 

Totto

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #21 på: Januar 11, 2013, 14:18:20 »
Vi har jo brent oss på lån av unggutter under Grayson, men jeg mener at forrutsetningene for å kunne tåle en "hot-head" er helt annerledes med dagens stall.

Nå har vi et lag bestående av flere lederemner i alle ledd.

Si hva man vil om tidligere helter Schmeicel, Beckford, Snoddgrass, Howson, Johnson og Gradel som har langt mer å tillføre i form av tempo og kreativitet enn snittspilleren i dagens mannskap, men som dirigenter og støttespillere for unge lånespillere tror jeg de vil falle i gjennom.
Enklere å gå inn i et lag med Kenny, Pearce, Diouf, Tonge, Green, Brown eller Tate.
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #22 på: Januar 11, 2013, 14:27:11 »
Både Hall, Byram & Poleon kan spille vinger......tom Kålmarken & Diouf har "stått" som vinger i oppstillingen innimellom...men JA - vi mangler RENE kantspillere.

Hvor blir det av Boyd!!!?
är han verkligen tillräckligt bra denna boyd? han var ju medelmåttig då Leeds bortaslog peterborugh
 

Svend Anders

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #23 på: Januar 11, 2013, 14:28:05 »
Grunnen til at lånet er såpass kort er etter det jeg forstår for å "time" det til når lånevinduet åpner, 14 februar. Jeg tror (?) de må gjøre det slik for å få lånt ham ut sesongen - det er i alle fall noe med rettighetene (om Everton kan kalle ham hjem eller ikke f.eks).

SA

Joe Jordan

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #24 på: Januar 11, 2013, 14:42:25 »
Veldig fornøyd med å få Ross Barkley. Trodde nesten ikke mine egne øyne når jeg så han er på lån til 12 februar, men om det er slik Svend beskriver så er det greit.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #25 på: Januar 11, 2013, 14:45:28 »
Vil tru det i førsteomgang er korttidslån då Everton ikkje veit om dei klarar å behalde Fellaini dette transfervndauget. Klarar dei det, vil eg tru R.Barkley blir hjå oss sesongen ut.
Forøvrig fantastisk det eg har sett av han, både i PL og NpC
The Future Is Bright,
The Future Is White!

samadhi

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #26 på: Januar 11, 2013, 14:46:41 »
Strålende lån.

Barkley er vel ett av de største talentene i PL.
Husker han var fantastisk på begynnelsen av sesongen i fjor for Everton.
Spilt mye i Sheff Wed og er fit, og helt sikkert motivert.

Akkurat den typen vi mangler på sentral midtbane.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #27 på: Januar 11, 2013, 14:48:31 »
Grunnen til at lånet er såpass kort er etter det jeg forstår for å "time" det til når lånevinduet åpner, 14 februar. Jeg tror (?) de må gjøre det slik for å få lånt ham ut sesongen - det er i alle fall noe med rettighetene (om Everton kan kalle ham hjem eller ikke f.eks).

SA
Håper dette stemmer da, hvis han viser seg å være bra for oss.
Ups & Ups!!

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #28 på: Januar 11, 2013, 14:53:43 »
Vil tru det i førsteomgang er korttidslån då Everton ikkje veit om dei klarar å behalde Fellaini dette transfervndauget. Klarar dei det, vil eg tru R.Barkley blir hjå oss sesongen ut.
Forøvrig fantastisk det eg har sett av han, både i PL og NpC
tror inte att det har ett dugg med fellaini att göra, blir de av med fellaini har de många miljoner pund på att skaffa en ersättare
 

Sølvreven

Sv: Ny lånespiller: Ross Barkley
« Svar #29 på: Januar 11, 2013, 14:59:15 »
Jeg er positiv. Nå håper jeg at vi snart kan lese at Pugh, Connoly, Rabchuca m.f. av vrakgodsene, forlater klubben snarest.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".