Skrevet av Emne: KAMP vs Birmingham på St Andrew's (omkamp FA-Cup) tirsdag 15.1.2013  (Lest 72737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Med Ross og Diouf i lag på topp så kan ikke planen være å slå langt håper jeg.

Satser på at vi får oss en opptur i dag der Austin finner godformen, og Varney presenterer seg som den vingspilleren vi mangler.
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
@PhilHayYEP: It sounds like Luciano Becchio is ill but no official confirmation of that
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

marve

Fem endringer fra forrige kamp? Og syv endringer i kampen før, og fem endringer i kampen før der, og 4 endringer i kampen før der og .....

Hadde han ikke endret, hadde det vært gæli også.

Når det går dårlig finner man ting å kritisere for, okke som
Ja og jeg klager på at brown får plass i dagens lag .  ;D
Hadde heller tatt sjansen på dawson .
 

oivindh

Laget i følge Thom Kirwin på Twitter:

Ashdown Byram Peltier Lees Drury Green Austin Brown Varney McCormack Diouf

Hmmmm...

auren
Brown og Varney.. Ja, ja. Da var det farvel til FA-cup'en for denne gang :-(

testo

Fem endringer fra forrige kamp? Og syv endringer i kampen før, og fem endringer i kampen før der, og 4 endringer i kampen før der og .....

Hadde han ikke endret, hadde det vært gæli også.

Når det går dårlig finner man ting å kritisere for, okke som

Greit med endringer, men det får jo være grenser.

Du mener at han bruker de ubrukelige benkeslitera som han har prøvd før  :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Ashdown kan være bra å ha på, dersom Zigic er utpå. Ashdown er bedre å gå ut å fange ballen på corner ol. Regner med at det blir trykk den vegen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hallgeir *

Fem endringer fra forrige kamp? Og syv endringer i kampen før, og fem endringer i kampen før der, og 4 endringer i kampen før der og .....

Hadde han ikke endret, hadde det vært gæli også.

Når det går dårlig finner man ting å kritisere for, okke som
Ja og jeg klager på at brown får plass i dagens lag .  ;D
Hadde heller tatt sjansen på dawson .

 Chris Dawson er en jeg har tro på, og det hadde vært artig å få testet han på dette nivået nå. Tror han er god nok for laget.
Super Leeds since 1968

testo

@PhilHayYEP: It sounds like Luciano Becchio is ill but no official confirmation of that

Leste at tankene hans var helt andre steder enn det og ha fokus på kamp, ikke at det var noen salg på gang men han takla disse ryktene dårlig. NW skulle prate med han og avgjøre om han skulle spille eller ikke... ???
Proffer på høyt plan dette ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

#lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Being told that Becchio missed training due to illness yesterday and was sick overnight

Rudi G.

  • Gjest
Fem endringer fra forrige kamp? Og syv endringer i kampen før, og fem endringer i kampen før der, og 4 endringer i kampen før der og .....

Hadde han ikke endret, hadde det vært gæli også.

Når det går dårlig finner man ting å kritisere for, okke som

Greit med endringer, men det får jo være grenser.

Du mener at han bruker de ubrukelige benkeslitera som han har prøvd før  :D

 :)

Nei mener egenlig bare at han prøver og feiler fremdeles, aldri klarer å sette en 11er, han bytter tross alt et halvt lag for vær kamp, er det rart det går som det går? og selvsakt fullstendig mangel på gameplan!

#warnockout


haak-d

Vi hakke sjans til å vinne denne, stille med Varney og Brown fra start. Takk for meg, før kampen har begynt.
 

leknes

Fint at Peltier får spille stopper i dag, når vi først bruker ham. Håper han står frem!

testo

Fem endringer fra forrige kamp? Og syv endringer i kampen før, og fem endringer i kampen før der, og 4 endringer i kampen før der og .....

Hadde han ikke endret, hadde det vært gæli også.

Når det går dårlig finner man ting å kritisere for, okke som

Greit med endringer, men det får jo være grenser.

Du mener at han bruker de ubrukelige benkeslitera som han har prøvd før  :D

 :)

Nei mener egenlig bare at han prøver og feiler fremdeles, aldri klarer å sette en 11er, han bytter tross alt et halvt lag for vær kamp, er det rart det går som det går? og selvsakt fullstendig mangel på gameplan!

#warnockout



Det er akkurat slik det blir når man har spilt fra seg alle bilde korta man har på hånda, og prøver å komme inn i spillet med små korta som er igjen, du klarer det kanskje en av ti ganger og det er det vi opplever nå om dagen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Hører på intervjuene at NW ikke lenger har tenning på jobben. Han høres defensiv ut. Dårlig resultat idag, så har jeg på følelsen at han gir opp.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

testo

Hører på intervjuene at NW ikke lenger har tenning på jobben. Han høres defensiv ut. Dårlig resultat idag, så har jeg på følelsen at han gir opp.

Pussig  ???
Han skal ha sagt i et tidligere intervju noe i retning av det motsatte. Spalta person kanskje  :o
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Milde måne. Tror det må være første gang siden 75 at jeg har glemt ( fortrengt??) at det er Leeds kamp bare noen timer før KO.   :o

Takk for påminnelsen, Rudi!  :)

GLEMTE du virkelig noen kamper i denne Champions League-sesongen?  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

ok kara, en duggfrisk tuborg på bordet..jeg er klar til å bli imponert av gutta...marching on in/out of  the fa cup!
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Milde måne. Tror det må være første gang siden 75 at jeg har glemt ( fortrengt??) at det er Leeds kamp bare noen timer før KO.   :o

Takk for påminnelsen, Rudi!  :)

...men ser på season long at du har tenkt å dra opp til Elland Road for å se kamp   ::)
Tror nok du må til Birmingham, Jon'ern :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ankerjon15

Come On LEEDS ;D ;D ;D

testo

MOT!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tobbe9210

MOT
Leksvik whites

auren

Tipper det blir lange baller mot Varney. Han er vel vel så god som Becchio i lufta?

Satser på at vi slår til i dag og vinner 2-0. Typisk Leeds å slå til når ingen forventer det.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

job

Come On Leeds !!!
Marching on together!                               Siden 1970

Kato

Varney sender oss videre i FA-cupen med et hodestøt
 

leknes

To mål fra Varney i dag + en assist.  Og ett mål fra Brown.

3-1.

oivindh

To mål fra Varney i dag + en assist.  Og ett mål fra Brown.

3-1.
Da skal jeg spise de gamle fjellskoa mine.. Har kjøpt nye :-P

leknes

To mål fra Varney i dag + en assist.  Og ett mål fra Brown.

3-1.
Da skal jeg spise de gamle fjellskoa mine.. Har kjøpt nye :-P


Da får du sette på stekeovnen. For dette blir Varney x2 hehehe

Mr. Leeds

@PhilHayYEP: It sounds like Luciano Becchio is ill but no official confirmation of that
Håper det er rett og at vi ikke leser om en overgang til Wigan eller Norwich  ::)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Hallgeir *

Gray er "fornøyd" med de første 10 minuttene.
Super Leeds since 1968