Skrevet av Emne: KAMP vs Birmingham på St Andrew's (omkamp FA-Cup) tirsdag 15.1.2013  (Lest 72796 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Kato

Warnock, husk å legge igjen nøkkelen når du pakker bagen.
 

Tobbe9210

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?
Leksvik whites

B_Ød

pause..har aldri hørt dette før, men vi mottar ballen..neste kommentar fra kara er "awful"....drøyt altså.
Ups & Ups!!

auren

Pause. 1-0. Fortjent nok. Møkkakamp, men vi er mindre underlegne enn mot Barnsley.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

B_Ød

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?
skjønner ham i så fall jeg...
Ups & Ups!!

Tobbe9210

Pause. 1-0. Fortjent nok. Møkkakamp, men vi er mindre underlegne enn mot Barnsley.

auren
Snakk om å forsøke å se det positive  :D
Leksvik whites

Stian l

hvis becchio går til wigan, håper jeg og tror at dem rykker ned... WARNOCK OUT

Håkon

Shit football on a tuesday night. Lufc nigthmare
Leeds for alltid

pale

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

Dette er langt værre enn et tap mot Birmingham i cupen. Vår største kult-helt på vei vei ut....

DenHviteYeboah

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

Becchio selges.GHF satser på 5000 på hjemmekampene... :( Supporterne blir nok glade for dette >:(

auren

Pause. 1-0. Fortjent nok. Møkkakamp, men vi er mindre underlegne enn mot Barnsley.

auren
Snakk om å forsøke å se det positive  :D

Ja, det høres kanskje slik ut. Sannheten er at jeg er på nippet til å gi faen hvordan det går med Leeds for tiden. Ingen stikk i hjertet da det ble 0-1. Et lett trekk på skulderen kanskje. De siste 13 mnd har vært de mørkeste i min tid som Leedssupporter  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

" We look like we're gonna conceed" sier Gray.

Det har vi vel gjort ihvertfall de siste 6-7 årene og x antall managere.


...............utrolig at vi ikke klarer å gjøre noe med det
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

JanPSyse

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

Dette er langt værre enn et tap mot Birmingham i cupen. Vår største kult-helt på vei vei ut....

Om det skjer mister jeg den siste lille resten av håp for resten av sesongen. Er vel ingen fare for at vi klarer å finne en like god erstatter heller. Får vel noe rask inn på lån tenker jeg...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Trond90

Får for guds skyld håpe at Becchio er på vei til lille Wigan er bullshit! Kan ikke selge toppscoreren vår!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tobbe9210

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

Dette er langt værre enn et tap mot Birmingham i cupen. Vår største kult-helt på vei vei ut....
Kult-helt, også vår viktigste målscorer.. :( . Hva får vi for han mon tro? Hvordan er kontraktssituasjonen?
Leksvik whites

Håvard

Shit football on a tuesday night. Lufc nigthmare

En vanlig tirsdagskamp av oss.
Hadde lita tru før kampen. Den er ikke større no.

MOT

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

Dette er langt værre enn et tap mot Birmingham i cupen. Vår største kult-helt på vei vei ut....


Goalkeeper Jamie Ashdown replaced Paddy Kenny, Adam Drury made his return to the starting line-up after illness, defender Tom Lees, along with midfield duo Michael Brown and Luke Varney were recalled and there was also a start for striker Ross McCormack in place of the latest sickness bug victim Luciano Becchio
Dette er fra leedsunited.com

auren

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!

Dette er langt værre enn et tap mot Birmingham i cupen. Vår største kult-helt på vei vei ut....

Den offisielle versjonen fra klubbens side er at Becchio er sjuk. Da ser det jammen dumt ut at han er på fotballkamp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!


HVIS d stemmer og det som mange tenker nå skjer, så bør " arvtagerene" være mer enn " identifisert"...ja, jeg mener da 2-3 nye spillere til 3 mill £ totalt....blir omtrent 3 stk Chris Wood det :D
 

LEO

Rart at ikke Beechio satt på innbytter benken og hosta. :o
 

pale

Becchio er I KVELD observert på Wigan-kamp i følge Radio 5 live...WTF!!!

Radio 5, pålitelig kilde?

Absolutt, BBC!!!


HVIS d stemmer og det som mange tenker nå skjer, så bør " arvtagerene" være mer enn " identifisert"...ja, jeg mener da 2-3 nye spillere til 3 mill £ totalt....blir omtrent 3 stk Chris Wood det :D
MAO har Becchio reist med Wigan ned til sørkysten for å se på kamp. Definitivt ferdig i Leeds hvis det stemmer.

Tobbe9210

Klar for 2. omgang da.. Somma inn snart?

COME ON LEEDS
Leksvik whites

Kato

Det er i de svarteste tider man trenger de sterkeste lederne.

Akkurat nå trenger vi virkelig en sterk mann inn porten, som kan snu dette.

Jeg er sjeleglad for de 38 poengene vi har. Det skal ikke være mulig å rykke ned med såpass allerede i januar.
 

Tom S

‎'if varney scores, we're on the pitch'
 'shot on target, we're on the pitch'
 'any shot, we're on the pitch'

:D
COME ON LEEDS !!

haak-d

Ikkje bra dette Warnock, hvor mange kamper kan han tape før han får fyken?
Hvem kan gjøre det bedre med dette mannskapet?

Av de som startet i dag har Neil hentet syv, når han da ikke klarer å få de til å prestere så må han innse at han har feilet, og la noen andre prøve. Dette holder ikke. Hadde vi vært på høyde spillemessig og tapt knepent, så kunne han kanskje klart å snu det. Nå skaper vi ingenting og blir til tider rundspilt i kamp etter kamp. Selv skulder han på dommeren og sier at to - tre nye vil snu det. Kan ikke være mye selvtillit igjen i denne spillergruppen. Spillere blir byttet ut etter å ha kommet inn, og etter det får de ikke sitte på benken engang.
Har H på oddsen på denne, og ser ut som det går veien, selv om hjertet mitt gråter over hvor dårlig vi er for tiden. Innsatsen vi vant på mot Wolves i serieåpningen, mot Everton og Huddersfield er jo borte, noe må gjøres og GFH må ta grep og vise at de faktisk vil ha oss opp!
 

#lufc

Triste greier som vanlig..

Hobben

Becchios nye klubb leder.
Rogaland Whites

Tom S

Come On Leeds !!
COME ON LEEDS !!

Tobbe9210

Ikkje bra dette Warnock, hvor mange kamper kan han tape før han får fyken?
Hvem kan gjøre det bedre med dette mannskapet?

Av de som startet i dag har Neil hentet syv, når han da ikke klarer å få de til å prestere så må han innse at han har feilet, og la noen andre prøve. Dette holder ikke. Hadde vi vært på høyde spillemessig og tapt knepent, så kunne han kanskje klart å snu det. Nå skaper vi ingenting og blir til tider rundspilt i kamp etter kamp. Selv skulder han på dommeren og sier at to - tre nye vil snu det. Kan ikke være mye selvtillit igjen i denne spillergruppen. Spillere blir byttet ut etter å ha kommet inn, og etter det får de ikke sitte på benken engang.
Har H på oddsen på denne, og ser ut som det går veien, selv om hjertet mitt gråter over hvor dårlig vi er for tiden. Innsatsen vi vant på mot Wolves i serieåpningen, mot Everton og Huddersfield er jo borte, noe må gjøres og GFH må ta grep og vise at de faktisk vil ha oss opp!
Har forsvart Warnock tidligere, men faen.. ser poengene dine her. +1
Leksvik whites