KAMP: vs Bristol City på Elland Road, lørdag 19. Januar kl 16:00

Started by testo, January 18, 2013, 22:13:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

job

Marching on together!                               Siden 1970

B_Ød

Ups & Ups!!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sander

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Joe Jordan

Ser pool-norwich, hvordan har første omgang på ER vært? Noen lyspunkter eller er det lemping mot Becchio?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

job

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

johnny gangster

Leedsfan

ssssssssshhhhhhhh, det høres dessverre ikke så bra ut som det burde, og jeg kan ikke fatte at disse gutta ikke spiller bedre sammen......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

johnny gangster

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tobbe9210

Leksvik whites

johnny gangster

auren

Hallgeir *

Pause og buing fra Leedsfansen. Selv holdt jeg på å sovne,
Super Leeds since 1968

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Der er vel ingen der tror dette blir en storsejr?? Jeg tror vi spiller uafgjort.

auren

We want Nigel Adkins, We want Nigel Adkins. Na na na na na, HEI! Na na na na na, HEI! (Lets go f**king mental)

auren

marve

En ting er sikkert fortsetter det sånn som dette så hjeper det ikke å senke prisene for å få folk tilbake til elland road .
Tror ikke det hadde hjulpet å betale folk for å komme engang .
Våre nye eiere har virkelig ikke fått noen lett start ,noe de kansje kan takke seg selv for .Hvorfor i alle dager kjøpe en klubb som leeds uten å ha penger til å ta den videre .

job

En andre omgang som mot Birmingham nå, så tar vi alle tre poenga.
Tar vi kke tre poeng, er det over og ut for NW......

Gufrias

At det går an! Nå har jeg vært så opptatt med å søke etter hotell i Leeds til Blackpool-kampen at jeg helt har glemt kampen i dag. Skulle vært en hoderystende smiley her nå.
Hekta på Leeds siden 1974

marve

Quote from: Gufrias on January 19, 2013, 16:58:19
At det går an! Nå har jeg vært så opptatt med å søke etter hotell i Leeds til Blackpool-kampen at jeg helt har glemt kampen i dag. Skulle vært en hoderystende smiley her nå.
;D ;D

job

::)

job

Marriott.

Cherry

Marriott- Go'- priser på Hotels.com !!