KAMP: vs Bristol City på Elland Road, lørdag 19. Januar kl 16:00

Started by testo, January 18, 2013, 22:13:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

job

Marching on together!                               Siden 1970

job

Gufrias

Quote from: Cherry on January 19, 2013, 17:02:40
Quote from: Gufrias on January 19, 2013, 16:58:19
At det går an! Nå har jeg vært så opptatt med å søke etter hotell i Leeds til Blackpool-kampen at jeg helt har glemt kampen i dag. Skulle vært en hoderystende smiley her nå.

Marriott- Go'- priser på Hotels.com !!
Synes Marriott blir dyrt. Halve prisen på Jury's, Hilton og så videre. Med to rom i tre netter utgjør det noen kroner.
Hekta på Leeds siden 1974

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

B_Ød

Quote from: Gufrias on January 19, 2013, 17:06:07
At det går an! Nå har jeg vært så opptatt med å søke etter hotell i Leeds til Blackpool-kampen at jeg helt har glemt kampen i dag. Skulle vært en hoderystende smiley her nå.

Synes Marriott blir dyrt. Halve prisen på Jury's, Hilton og så videre. Med to rom i tre netter utgjør det noen kroner.
queens...billig, sentralt...
Ups & Ups!!

job

marve

Quote from: job on January 19, 2013, 17:05:25
Put Green on, sier Gray.
Enig.
Gray og stort sett alle andre .
Det som er så j... deprimerende er jo at vi ikke har en enste kant spiller på benken .
Nei ut med brown og inn med green  ,barkley inn centralt .

Joe Jordan

"Chants of "If a shot's on goal, we're on the piss" pretty much sum up the first half at #lufc" - Leeds Mad
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SOL

Jeg holder fast ved at det er svakhetstegn når Brown får starte......

Cherry

Austin har ikke blomstret siden skaden, og virker fortsatt rusten... Få inn Green som kan dekke hele høyre siden med Byram. Brown og Barkley dekker i midten - og Diouf som fri mann...

Sander

Leedsfan

Jeg bor på Hilton, 3000kr for 10 netter x 2. Value for money.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sikkert deknings% som avgjør pris på tidspunkt du bestiller som avgjør. Bestilte kun 1- en natt fra kommende FA - cup lørdag ... 710,- for rommet!

Cherry

davidharvey

Kr. 1580 totalt for meg og gutten på 11 for tre netter fredag-mandag på Doubletree By Hilton Hotel Leeds City Centre. Fire av fem stjerner og sentralt.
LUFC uansett vær!

Jon R

Jon R.

job

18.156 på Elland Road idag. Det er altfor dårlig, selv om det er kaldt  i Leeds i dag.

leknes

Quote from: davidharvey on January 19, 2013, 17:15:22
Kr. 1580 totalt for meg og gutten på 11 for tre netter fredag-mandag på Doubletree By Hilton Hotel Leeds City Centre. Fire av fem stjerner og sentralt.

Det er et fantastisk hotell i et flott område (+nær stasjonen). 

job

Cherry

Quote from: job on January 19, 2013, 17:15:52
18.156 på Elland Road idag. Det er altfor dårlig, selv om det er kaldt  i Leeds i dag.

Dette merkes på pungen!!  I hvertfall 5000 under d som burde være på ER i dag - selv med liten borteskare helt fra Bristol!!
Eierne og laget får som fortjent , etter hvor man ligger på tabellen - og selvsagt hva som blir vist på banen!! :'(

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Quote from: Cherry on January 19, 2013, 17:21:18
Quote from: job on January 19, 2013, 17:15:52

Dette merkes på pungen!!  I hvertfall 5000 under d som burde være på ER i dag - selv med liten borteskare helt fra Bristol!!
Eierne og laget får som fortjent , etter hvor man ligger på tabellen - og selvsagt hva som blir vist på banen!! :'(

Boykåt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Det sier litt om kampen at det er mer interessant å diskutere hoteller i Leeds enn selve kampen.   :'(

Mindre enn 30 min gjenstår. Come on Leeds.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on January 19, 2013, 17:22:39
Det sier litt om kampen at det er mer interessant å diskutere hoteller i Leeds enn selve kampen.   :'(

Mindre enn 30 min gjenstår. Come on Leeds.

Det er jo egentlig for jævlig...

Sander

På tide å gjøre bytter nå. Virker ikke som vi har blitt bedre siden første omgang..

Hobben

Rogaland Whites

job

LEO

Bytte er fremord for Warnock

Dessverre

Green og Somma skulle selvfølgelig inn NÃ... og muligens Tonge