Skrevet av Emne: Ex-spiller: Steve Morison  (Lest 132513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #120 på: Februar 18, 2013, 14:07:25 »
Det vet jeg, Kato. Syns likevel poenget blir bedre gitt med folk som ikke hoverer. Og jeg vet du ikke er typen til det.

Og, med all respekt, jeg håper du tar så feil at det gjør vondt. ;)

Det er jo hele paradokset i denne (og flere andre saker). Man kommer med påstander, og håper for alt i verden man tar feil.

I debatten om Morrisen vs Becchio er du med andre ord en vinner uansett.
Dersom Morrisen flopper kan du slå deg på brystet å si hva var det jeg sa, og skulle han lykkes kan du juble med oss andre og si du er så glad du tok feil.

Vi som har hatt trua på Morrisen fra start har adskillig mer å tape  ;)

Det nytter ikke å vinne slaget, når man taper krigen.  ;)

Steve Morison er en spiller som kan være gull for et hvert lag som også praktiserer spill mot vingene og innlegg inn fra kantene...og en forutsetning da er ofte å ha vinger i stallen/troppen...

Morison vil blomstre straks vi får et system som utfordrer motstanderne i full bredde..og det vil ikke skje med Warnock...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #121 på: Februar 19, 2013, 11:45:06 »
Var svak mot City. Ser ut som han er fullstendig ute av form... Trenger nok en del kamper før han kommer i form ja.

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #122 på: Februar 19, 2013, 13:15:56 »
Det vet jeg, Kato. Syns likevel poenget blir bedre gitt med folk som ikke hoverer. Og jeg vet du ikke er typen til det.

Og, med all respekt, jeg håper du tar så feil at det gjør vondt. ;)

Det er jo hele paradokset i denne (og flere andre saker). Man kommer med påstander, og håper for alt i verden man tar feil.

I debatten om Morrisen vs Becchio er du med andre ord en vinner uansett.
Dersom Morrisen flopper kan du slå deg på brystet å si hva var det jeg sa, og skulle han lykkes kan du juble med oss andre og si du er så glad du tok feil.

Vi som har hatt trua på Morrisen fra start har adskillig mer å tape  ;)

Det nytter ikke å vinne slaget, når man taper krigen.  ;)

Steve Morison er en spiller som kan være gull for et hvert lag som også praktiserer spill mot vingene og innlegg inn fra kantene...og en forutsetning da er ofte å ha vinger i stallen/troppen...

Morison vil blomstre straks vi får et system som utfordrer motstanderne i full bredde..og det vil ikke skje med Warnock...

Kom kom Adkins!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #123 på: Mars 07, 2013, 14:49:06 »
Status: 2 kamper 0 mål. Og frykten for lite mål i dette mannskapet lever.....

Samme for Becchio..

Ã… være storscorer i en klubb har aldri vært en garanti for å bli det i den neste. (med mindre man heter Ricky Lambert).

Kanskje klubb-byttet vil vise seg å være dårlig for begge? Uansett alt for tidlig å konkludere med noe som helst.
Tror du får helt rett i dette >:( Et dårlig bytte, som flere av oss skrev før Morison hadde spilt 1 sekund :o
Morison skyter nok oss til playoff mr. Warnock...med 2 mål totalt i mai......

Jon R

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #124 på: Mars 07, 2013, 19:17:04 »
Status: 2 kamper 0 mål. Og frykten for lite mål i dette mannskapet lever.....

Samme for Becchio..

Ã… være storscorer i en klubb har aldri vært en garanti for å bli det i den neste. (med mindre man heter Ricky Lambert).

Kanskje klubb-byttet vil vise seg å være dårlig for begge? Uansett alt for tidlig å konkludere med noe som helst.
Tror du får helt rett i dette >:( Et dårlig bytte, som flere av oss skrev før Morison hadde spilt 1 sekund :o
Morison skyter nok oss til playoff mr. Warnock...med 2 mål totalt i mai......

Rapportene tyder på at Morison er langt unna toppformen.  Ikke bra for en spiller med 20 000 £ i uka.
Jon R.

LEO

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #125 på: Mars 07, 2013, 23:06:55 »
Han fikk jo et helt poeng av noen som hadde sett siste kampen ::)
 

Kato

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #126 på: Mars 08, 2013, 08:42:02 »
Synes ikke vi skal sage Morison ennå. At Warnock erstatter toppscoreren med en halvskada reservespiss må han selv stå for.

Jeg innbiller meg at vi hadde vært nærmere play-off med Becchio der fremme.

Samtidig har vi den senere tid hatt en nivåheving. med bedre resultater. Det kan jo hende Morsion med sin spillestil har bidratt til dette.

Men i målprotokollen har han ikke levert sålangt, som forventet.

Frykten for lite mål er like klar og tydelig nå, som den kvelden Becchio pakka sekken.
 

fjellhaugen

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #127 på: Mars 08, 2013, 09:04:02 »
Status: 2 kamper 0 mål. Og frykten for lite mål i dette mannskapet lever.....

Samme for Becchio..

Ã… være storscorer i en klubb har aldri vært en garanti for å bli det i den neste. (med mindre man heter Ricky Lambert).

Kanskje klubb-byttet vil vise seg å være dårlig for begge? Uansett alt for tidlig å konkludere med noe som helst.
Tror du får helt rett i dette >:( Et dårlig bytte, som flere av oss skrev før Morison hadde spilt 1 sekund :o
Morison skyter nok oss til playoff mr. Warnock...med 2 mål totalt i mai......

Rapportene tyder på at Morison er langt unna toppformen.  Ikke bra for en spiller med 20 000 £ i uka.

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #128 på: Mars 08, 2013, 11:00:53 »
Status: 2 kamper 0 mål. Og frykten for lite mål i dette mannskapet lever.....

Samme for Becchio..

Ã… være storscorer i en klubb har aldri vært en garanti for å bli det i den neste. (med mindre man heter Ricky Lambert).

Kanskje klubb-byttet vil vise seg å være dårlig for begge? Uansett alt for tidlig å konkludere med noe som helst.
Tror du får helt rett i dette >:( Et dårlig bytte, som flere av oss skrev før Morison hadde spilt 1 sekund :o
Morison skyter nok oss til playoff mr. Warnock...med 2 mål totalt i mai......

Rapportene tyder på at Morison er langt unna toppformen.  Ikke bra for en spiller med 20 000 £ i uka.

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(

Han ville jo ikke ha de.......
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Svend Anders

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #129 på: Mars 08, 2013, 11:01:27 »

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(

Hvem sier vi ikke gjorde (les tilbød) det?

SA

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #130 på: Mars 08, 2013, 11:56:17 »

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(

Hvem sier vi ikke gjorde (les tilbød) det?

SA

Kanskje kanskje ikke. Men poenget er at vi aldri skulle ha bytta bort Becchio mot Morison uansett om Becchio ville bort eller ikke. Sagt rett ut til Becchio om at du har å respektere din kontrakt

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #131 på: Mars 08, 2013, 12:14:46 »

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(

Hvem sier vi ikke gjorde (les tilbød) det?

SA

Kanskje kanskje ikke. Men poenget er at vi aldri skulle ha bytta bort Becchio mot Morison uansett om Becchio ville bort eller ikke. Sagt rett ut til Becchio om at du har å respektere din kontrakt

Ikke uenig i det. Det er fortsatt håp for Morison denne sesongen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sander

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #132 på: Mars 08, 2013, 17:05:51 »
Må nevne at laget virker mer spillende og stabile enn vi var da vi hadde Becchio. Bare så synd vi knapt scorer mål, men vi slipper omtrent ikke inn heller. Gir Morison noen kamper til..
 

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #133 på: Mars 08, 2013, 18:40:17 »

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(

Hvem sier vi ikke gjorde (les tilbød) det?

SA

Kanskje kanskje ikke. Men poenget er at vi aldri skulle ha bytta bort Becchio mot Morison uansett om Becchio ville bort eller ikke. Sagt rett ut til Becchio om at du har å respektere din kontrakt
sedan är ju frågan vad  en spelare som vill lämna kan bidra spelmässigt med om han är omotiverad
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #134 på: Mars 08, 2013, 20:53:28 »

Ja greit vi ikke brukte de 20k på becchio :P :P :P :P  :'(

Hvem sier vi ikke gjorde (les tilbød) det?

SA

Kanskje kanskje ikke. Men poenget er at vi aldri skulle ha bytta bort Becchio mot Morison uansett om Becchio ville bort eller ikke. Sagt rett ut til Becchio om at du har å respektere din kontrakt
sedan är ju frågan vad  en spelare som vill lämna kan bidra spelmässigt med om han är omotiverad


Ja det kan man alltids lure på. Bare se på hva Tevez bidro med etter at Shitty nekta ham å dra det.

Sydhagen

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #135 på: Mars 09, 2013, 17:32:22 »
in your face?  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #136 på: Mars 09, 2013, 17:36:19 »
in your face?  ;D

En skikkelig facial...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #137 på: Mars 09, 2013, 18:09:44 »
Godt å se at Morison endelig lykkes foran kassa. Har bedret laget med sin duellstyrke og evne til å ta imot ball og spille den videre. Hadde Ross M vært i form, kunne vi dunket inn flere enn to mål i dagens kamp.

Selvsagt ikke 'who's Becchio?' enda, men ros og ris som fortjent.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #138 på: Mars 11, 2013, 15:56:32 »
Morison vs Becchio 3-0
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Peter7

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #139 på: Mars 11, 2013, 16:13:17 »
Morison vs Becchio 3-0
Morison 3 mål på 7 kamper i Championship, snitt på 0,4 mål pr kamp - men både lag og spiller er i bedring.
Becchio 16 mål på 26 i Championship, snitt på 0,6 mål pr kamp - herav flere på straffer ... og måltørke hittil i PL.

Begge spillere holder vel et greit Championshipnivå.
Ikke så dårlig handel dette, tenker jeg da.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #140 på: Mars 11, 2013, 17:39:00 »
Kan förhoppningsvis bli en bra ersättare till Becchio
 

haak-d

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #141 på: Mars 11, 2013, 17:41:45 »
Har en kompis som en Norwich supporter, han er lite imponert over det Becchio har til gjort til nå, og syns vi har gjort en meget bra deal :)
 

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #142 på: Mars 11, 2013, 17:45:37 »
Har en kompis som en Norwich supporter, han er lite imponert over det Becchio har til gjort til nå, og syns vi har gjort en meget bra deal :)

Holt og Kerim er foran i køen. Norwich spiller ofte med en spiss. Da blir Becchio supersub og det tror jeg ikke han passer til. Becchio må få tillit og spille.. Becchio sikrer pensjonen sin om dagen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #143 på: Mars 11, 2013, 17:47:59 »
Har en kompis som en Norwich supporter, han er lite imponert over det Becchio har til gjort til nå, og syns vi har gjort en meget bra deal :)

Holt og Kerim er foran i køen. Norwich spiller ofte med en spiss. Da blir Becchio supersub og det tror jeg ikke han passer til. Becchio må få tillit og spille.. Becchio sikrer pensjonen sin om dagen..

Glemte å nevne at jeg håper han har en nedrykksklausul hvor han går ned 40% i lønn og da mangler det bare et nedrykk for at han skal tjene mindre enn han ville gjort i Leeds..

Jeg misliker ikke Becchio så mye som jeg gir uttrykk for, men jeg er fortsatt skuffet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jostein.

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #144 på: Mars 11, 2013, 18:20:33 »
Det er 10 ganger mer fotball i Morison enn Becchio!
Leeds Carajo!

Kato

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #145 på: Mars 11, 2013, 18:58:25 »
Det er 10 ganger mer fotball i Morison enn Becchio!

Et sånt utsagn kan ikke få stå i fred? Begrunnelse?
 

Peter7

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #146 på: Mars 11, 2013, 20:02:19 »
Det er 10 ganger mer fotball i Morison enn Becchio!

Et sånt utsagn kan ikke få stå i fred? Begrunnelse?
Førstetørtsjen ... å klare å dempe en ball, for eksempel ...  ;)
10-gangern var vel litt drøy, men ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

haak-d

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #147 på: Mars 11, 2013, 20:20:05 »
Har sett for lite til Morison enda, men avslutningene hans mot Palace var bra. Han virker å være bedre enn Becchio som oppspillspunkt og ser ut til åmstryke mer fart i kroppene, men han må putte noen ganger til på de siste ti før jeg slutter å savne Becchio.
 

Jostein.

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #148 på: Mars 12, 2013, 22:42:07 »
Det er 10 ganger mer fotball i Morison enn Becchio!

Et sånt utsagn kan ikke få stå i fred? Begrunnelse?

10 ganger var vel å bli litt revet med, som ble nevnt nedenfor. Men jeg personlig ser mye mer fotball i Morison enn Becchio. At han klarer å dempe enn ball og samtidig føre enn ball, ballfølelse rett å slett. Becchio har trossalt kun hatt en skikkelig god sesong for oss, men selvsagt så skulle jeg ønske at vi hadde ham også.

Har sett litt norwich kamper i det sisste, å becchio er helt ræææva. Noe som jeg syns er helt ypperlig  8)
Leeds Carajo!

Jon R

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #149 på: Mars 13, 2013, 00:12:04 »
Det er 10 ganger mer fotball i Morison enn Becchio!

Et sånt utsagn kan ikke få stå i fred? Begrunnelse?

10 ganger var vel å bli litt revet med, som ble nevnt nedenfor. Men jeg personlig ser mye mer fotball i Morison enn Becchio. At han klarer å dempe enn ball og samtidig føre enn ball, ballfølelse rett å slett. Becchio har trossalt kun hatt en skikkelig god sesong for oss, men selvsagt så skulle jeg ønske at vi hadde ham også.

Har sett litt norwich kamper i det sisste, å becchio er helt ræææva. Noe som jeg syns er helt ypperlig  8)

"Becchio har bare hatt en skikkelig god sesong for oss".

Og akkurat der sluttet jeg å ta synsingene dine særlig seriøst....  :P
Jon R.