Skrevet av Emne: Stallen per dags dato  (Lest 45360 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #120 på: Mars 05, 2018, 20:30:09 »
Summen av dette er alarmerende for å si det forsiktig....
Jeg er enig i at det er alarmerende ja, kanskje mest fordi jeg er sikker på at nesten samtlige av disse er bedre enn hva de har fått vist denne sesongen. Med rett coaching burde det være mulig å skape et brukbart fotballag av disse spillerne. Mest kritisk er keeperplassen. Green vant mange poeng for oss på dårlige dager ifjor, Felix gjør oftest det motsatte.

Se på disse spillerne: https://www.leedsunited.com/teams/first-team

Synes det er helt utrolig at vi ikke klarer å utvikle/få mer ut av de enn TC og PH så langt har klart.

Jeg mener vi underpresterer, spillerne er egentlig mye bedre. Hvem er det sin feil? TC må ta mye av skylda, den defensive tilnærmingen med å prøve å "stjele" en seier funker sjelden over lengre tid. Invitere press og håpe at vi skal holde nullen er jo bare tull. Man må angripe/være offensiv i hodet, så får man akseptere at det ikke funker hver gang.
Hvis vi ser på spillerne som kom i fjor ser man f eks at Ayling har vært betydelig svakere denne sesongen enn den forrige. Det samme mener jeg gjelder Pontus. Hadde Ayling kommet i sommer hadde nok mange kalt han en flopp også! For ikke å snakke om Vieira....
Veldig uenig i at Ayling var ubrukelig før han ble skadet. Vieira derimot...
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cherry

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #121 på: Mars 07, 2018, 12:03:14 »
Største skuffelsene/mest variable hittil :  Vieira, Cooper, De Bock, O`Kane, Phillips, Sacko, Chibicki, Roofe, Alioski, Anita og Lonergan.

Wiedwald er i en klasse for seg selv.

Godkjent er: Pontus, Pennington, Ayling, Berardi, Forshaw, Pablo, Saiz, Dallas og Lasogga.

Blir ikke PO når 1/2`ve stallen ikke presterer.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Stallen per dags dato
« Svar #122 på: Mars 07, 2018, 12:10:55 »
Største skuffelsene/mest variable hittil :  Vieira, Cooper, De Bock, O`Kane, Phillips, Sacko, Chibicki, Roofe, Alioski, Anita, Dallas og Lonergan.

Wiedwald er i en klasse for seg selv.

Godkjent er: Pontus, Pennington, Ayling, Berardi, Forshaw, Pablo, Saiz og Lasogga.

Blir ikke PO når 1/2`ve stallen ikke presterer.

Setter Dallas til skuffelsene

Eriksen55

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #123 på: Mars 07, 2018, 23:02:08 »
Største skuffelsene/mest variable hittil :  Vieira, Cooper, De Bock, O`Kane, Phillips, Sacko, Chibicki, Roofe, Alioski, Anita, Dallas og Lonergan.

Wiedwald er i en klasse for seg selv.

Godkjent er: Pontus, Pennington, Ayling, Berardi, Forshaw, Pablo, Saiz og Lasogga.

Blir ikke PO når 1/2`ve stallen ikke presterer.

Setter Dallas til skuffelsene

+1

Eriksen55

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #124 på: Mars 07, 2018, 23:08:51 »
Dette må vel være det beste vi kan stille. Formasjon satt etter kvaliteten på spillerne.

Wiedwald, Vieira, O'Kane, Phillips, Dallas, Sakho bør slippe. Ydmyket seg selv og Leeds nok.

3-1-5-1 (3-6-1) formasjon med 4 midtbane spillere som må løpe mye. Synd vi ikke har noen å sette inn når dem er tomme for krefter!

Hvilke fra u-23 er nærmest a-laget?

HåvardK

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #125 på: Mars 08, 2018, 07:52:53 »
Vi får nok ikke sett noen ny formasjon under PH, men nå må det da være på tide å la Anita få sjansen på sentral midt, hvor han spilte jevnlig på ligaens desidert beste lag i fjor. Syns han skuffer på backen, først og fremst pga at han plasserer seg feil, men ballbehandlinga og pasningene bærer etter mitt skjønn prov om at han egentlig er midtbanespiller.

Cherry

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #126 på: Mars 08, 2018, 08:07:58 »
Dette er ikke noe quick fix.  Vi kan prøve uttallige formasjoner , men med dagens stall så slår vi ikke de beste i denne ligaen.
Spillermaterialet er for tynt.

Håper vi kan få noen seiere på vei inn nå, prøve spillere i andre posisjoner (ref Anita) enn i dag - se hva som KAN fungere.
En idrettspsykolog bør nok også inn i garderoben. Mye hengehuer , og lite selvtillit om dagen.

Noe lettere kampprogram fremover - vi og spillerne trenger noen gode opplevelser igjen....
 

leedslife

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #127 på: Mars 08, 2018, 09:51:23 »
Mange spillere må ut i sommer?
Vi var jo oppe i 8 som måtte ut i januar.

Alle bortsett fra Saiz og hernandez? Regner med pontus blir solgt.

Cherry

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #128 på: Mars 09, 2018, 10:26:47 »
Mange spillere må ut i sommer?
Vi var jo oppe i 8 som måtte ut i januar.

Alle bortsett fra Saiz og hernandez? Regner med pontus blir solgt.

Alle er tilsalgs til riktig pris.  Selg gjerne Pontus til 20-25 mill £ så lenge vi får noe tilsvarende /bedre........
det er jo akurat der det skorter når vi "kvitter" oss med spillere som presterer - men som VIL til PL/bedre lag.
 

Leedsfan

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #129 på: Mars 09, 2018, 11:31:51 »
Her er en av lagoppstillingene under Warnock:

Leeds United : Lonergan, Connolly (booked), Lees, White, O'Dea, Robinson, Clayton (booked) (Pugh 90), Brown, Snodgrass, Becchio (Forssell 90), McCormack (Webber, 87) Unused subs: Nunez, Thompson

Syntes vi spilte fantastisk fotball borte mot Boro og vant 2-0.

Hadde vi et bedre lag og en bedre stall under Warnock enn nå?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

leedslife

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #130 på: Mars 09, 2018, 11:40:56 »
Lees, clayton, snodgrass, mccormack er jo spillere som har vært i absolutt toppsjiktet i denne divisjonen- så ja på spørsmålet

Josch

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #131 på: Mars 11, 2018, 10:39:07 »
Mange mener lange kontrakter på flere spillere gjør det vanskelig å bytte ut disse til sommeren. Det er ikke sikkert. Så lenge de har en moderat lønn så bør det ikke være et problem å selge disse. Spillerene vil si ja til dette hvis det ligger en økonomisk gulrot her . samt mer spilletid i ny klubb. Det er alltids noen som vil kjøpe landslagsspilleren O'Kane, f.eks.

HåvardK

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #132 på: Mars 11, 2018, 11:34:38 »
Mange mener lange kontrakter på flere spillere gjør det vanskelig å bytte ut disse til sommeren. Det er ikke sikkert. Så lenge de har en moderat lønn så bør det ikke være et problem å selge disse. Spillerene vil si ja til dette hvis det ligger en økonomisk gulrot her . samt mer spilletid i ny klubb. Det er alltids noen som vil kjøpe landslagsspilleren O'Kane, f.eks.
Håper du har rett.

RoarG

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #133 på: Mars 11, 2018, 11:37:24 »
Mange mener lange kontrakter på flere spillere gjør det vanskelig å bytte ut disse til sommeren. Det er ikke sikkert. Så lenge de har en moderat lønn så bør det ikke være et problem å selge disse. Spillerene vil si ja til dette hvis det ligger en økonomisk gulrot her . samt mer spilletid i ny klubb. Det er alltids noen som vil kjøpe landslagsspilleren O'Kane, f.eks.
Håper du har rett.
Det får vi håpe. Alternativet vil være å fryse ut spilleren, og det er dårlig behandling av mennesker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

  • Gjest
Sv: Stallen per dags dato
« Svar #134 på: Mars 11, 2018, 11:56:19 »
Tanken slår meg. Kan laget funke med Hernandez og Saiz som indreløper ved siden av en bauta alle Shelvey eller en spiller i den stilen. Redd at Forshaw blir litt for veik når vi møter gode lag

Leedsfan

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #135 på: Mars 11, 2018, 12:50:07 »
Tanken slår meg. Kan laget funke med Hernandez og Saiz som indreløper ved siden av en bauta alle Shelvey eller en spiller i den stilen. Redd at Forshaw blir litt for veik når vi møter gode lag

Du kan ikke ha sett Shelvey spille i det siste. Han er best med ball, ikke uten. Han bryter ikke spill og tar for seg defensivt det meste av kampen. Han er en stor og robust ballfordeler med nese for mål og assists. Så han sammen med de to gutta i en kamp vi ikke styrer hadde jo vært helt krise. Ser du virkelig ikke dette h.b?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Stallen per dags dato
« Svar #136 på: Mars 11, 2018, 12:53:04 »
Tanken slår meg. Kan laget funke med Hernandez og Saiz som indreløper ved siden av en bauta alle Shelvey eller en spiller i den stilen. Redd at Forshaw blir litt for veik når vi møter gode lag

Du kan ikke ha sett Shelvey spille i det siste. Han er best med ball, ikke uten. Han bryter ikke spill og tar for seg defensivt det meste av kampen. Han er en stor og robust ballfordeler med nese for mål og assists. Så han sammen med de to gutta i en kamp vi ikke styrer hadde jo vært helt krise. Ser du virkelig ikke dette h.b?

Hakke sett Shelvey noe særlig mere enn et par kamper tidligere i sesongen, men en god del i fjor. Og der dominerte han hos Newcastle. Forshaw har ikke dominert kamper for oss, og er usikker på ham. Mot gode lag så faller han mellom endel stoler

Leedsfan

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #137 på: Mars 11, 2018, 12:58:33 »
Tanken slår meg. Kan laget funke med Hernandez og Saiz som indreløper ved siden av en bauta alle Shelvey eller en spiller i den stilen. Redd at Forshaw blir litt for veik når vi møter gode lag

Du kan ikke ha sett Shelvey spille i det siste. Han er best med ball, ikke uten. Han bryter ikke spill og tar for seg defensivt det meste av kampen. Han er en stor og robust ballfordeler med nese for mål og assists. Så han sammen med de to gutta i en kamp vi ikke styrer hadde jo vært helt krise. Ser du virkelig ikke dette h.b?

Hakke sett Shelvey noe særlig mere enn et par kamper tidligere i sesongen, men en god del i fjor. Og der dominerte han hos Newcastle. Forshaw har ikke dominert kamper for oss, og er usikker på ham. Mot gode lag så faller han mellom endel stoler

Du kommenterer ikke det jeg forteller deg. En midtbane med en meget god og robust medgangsspiller med to offensive lettvektere som er udisiplinerte defensivt kan jo ikke fungere hvis vi ikke totaldominerer kampen. Det kunne fungert i CM98, men FM18 fungerer det sikkert ikke da de har lagd bedre og mer pålitelige algoritmer for dette...
« Siste redigering: Mars 11, 2018, 13:03:52 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Stallen per dags dato
« Svar #138 på: Mars 11, 2018, 13:00:39 »
Tanken slår meg. Kan laget funke med Hernandez og Saiz som indreløper ved siden av en bauta alle Shelvey eller en spiller i den stilen. Redd at Forshaw blir litt for veik når vi møter gode lag

Du kan ikke ha sett Shelvey spille i det siste. Han er best med ball, ikke uten. Han bryter ikke spill og tar for seg defensivt det meste av kampen. Han er en stor og robust ballfordeler med nese for mål og assists. Så han sammen med de to gutta i en kamp vi ikke styrer hadde jo vært helt krise. Ser du virkelig ikke dette h.b?

Hakke sett Shelvey noe særlig mere enn et par kamper tidligere i sesongen, men en god del i fjor. Og der dominerte han hos Newcastle. Forshaw har ikke dominert kamper for oss, og er usikker på ham. Mot gode lag så faller han mellom endel stoler

Du kommenterer ikke det jeg forteller deg. En midtbane med en meget god og robust medgangsspiller med to defensive og udisiplinerte lettvektere kan jo ikke fungere hvis vi ikke totaldominerer kampen. Det kunne fungert i CM98, men FM18 fungerer det sikkert ikke da de har lagd bedre og mer pålitelige algoritmer for dette...

Nå vel Saiz og Hernandez offansive da

Leedsfan

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #139 på: Mars 11, 2018, 13:02:19 »
Tanken slår meg. Kan laget funke med Hernandez og Saiz som indreløper ved siden av en bauta alle Shelvey eller en spiller i den stilen. Redd at Forshaw blir litt for veik når vi møter gode lag

Du kan ikke ha sett Shelvey spille i det siste. Han er best med ball, ikke uten. Han bryter ikke spill og tar for seg defensivt det meste av kampen. Han er en stor og robust ballfordeler med nese for mål og assists. Så han sammen med de to gutta i en kamp vi ikke styrer hadde jo vært helt krise. Ser du virkelig ikke dette h.b?

Hakke sett Shelvey noe særlig mere enn et par kamper tidligere i sesongen, men en god del i fjor. Og der dominerte han hos Newcastle. Forshaw har ikke dominert kamper for oss, og er usikker på ham. Mot gode lag så faller han mellom endel stoler

Du kommenterer ikke det jeg forteller deg. En midtbane med en meget god og robust medgangsspiller med to defensive og udisiplinerte lettvektere kan jo ikke fungere hvis vi ikke totaldominerer kampen. Det kunne fungert i CM98, men FM18 fungerer det sikkert ikke da de har lagd bedre og mer pålitelige algoritmer for dette...

Nå vel Saiz og Hernandez offansive da

Ordla meg ikke riktig der, ser det.

Skulle skrive to offensive lettvektere med store defensive mangler.

"to offensive lettvektere som er udisiplinerte defensivt"

Skal bli spennende å se om du er enig i at det kan bli litt vel skralt, i hvert fall når du mener Forshaw ikke har fysikk til kamper mot topplagene.

« Siste redigering: Mars 11, 2018, 13:05:37 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #140 på: Mars 11, 2018, 14:23:05 »
Mange mener lange kontrakter på flere spillere gjør det vanskelig å bytte ut disse til sommeren. Det er ikke sikkert. Så lenge de har en moderat lønn så bør det ikke være et problem å selge disse. Spillerene vil si ja til dette hvis det ligger en økonomisk gulrot her . samt mer spilletid i ny klubb. Det er alltids noen som vil kjøpe landslagsspilleren O'Kane, f.eks.
Håper du har rett.
Det får vi håpe. Alternativet vil være å fryse ut spilleren, og det er dårlig behandling av mennesker.
Det er ikke noe aktuelt alternativ, dersom du trodde jeg mente at det var greit.

leedslife

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #141 på: Mars 11, 2018, 14:52:42 »
tror vi skal holde oss til å bruke spillere i riktige posisjoner.
radebe og Matteo sentralt på midtbanen og Kelly på høyrekant har vi prøvd tidligere uten suksess.
ph må finne ut hvilket 11 som er de beste, hvilket relasjoner som er mest optimalt og bygge videre på og håpe at man klarer å avslutte sesongen med noen seire og litt høyere selvtilitt. Viktig i forhold til neste sesong.

Jon R

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #142 på: Mars 11, 2018, 17:50:25 »
tror vi skal holde oss til å bruke spillere i riktige posisjoner.
radebe og Matteo sentralt på midtbanen og Kelly på høyrekant har vi prøvd tidligere uten suksess.
ph må finne ut hvilket 11 som er de beste, hvilket relasjoner som er mest optimalt og bygge videre på og håpe at man klarer å avslutte sesongen med noen seire og litt høyere selvtilitt. Viktig i forhold til neste sesong.
http://www.skysports.com/football/charlton-vs-leeds/32752

            Robinson
Mills, Duberry, Radebe, Harte

              Matteo
Kelly       Bakke         Kewell

        Smith       Viduka

 ;)
Jon R.

leedslife

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #143 på: Mars 11, 2018, 19:38:27 »
                        BPF

Berardi     Ayling         Cooper     LeBock

                Foreshaw    Okane   

Sakho                                        Roberts
                       Alioski

                         Roofe

Kan dette fort bli laget neste sesong hvis Pontus, Saiz og Hernadez forsvinner?
Ev at det handles inn en stopper blir Ayling på høyreback. Og kanskje en ny førstekeeper.

RoarG

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #144 på: Mars 11, 2018, 19:56:20 »
Mange mener lange kontrakter på flere spillere gjør det vanskelig å bytte ut disse til sommeren. Det er ikke sikkert. Så lenge de har en moderat lønn så bør det ikke være et problem å selge disse. Spillerene vil si ja til dette hvis det ligger en økonomisk gulrot her . samt mer spilletid i ny klubb. Det er alltids noen som vil kjøpe landslagsspilleren O'Kane, f.eks.
Håper du har rett.
Det får vi håpe. Alternativet vil være å fryse ut spilleren, og det er dårlig behandling av mennesker.
Det er ikke noe aktuelt alternativ, dersom du trodde jeg mente at det var greit.
Godt å høre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #145 på: Mars 11, 2018, 19:57:44 »
                        BPF

Berardi     Ayling         Cooper     LeBock

                Foreshaw    Okane   

Sakho                                        Roberts
                       Alioski

                         Roofe

Kan dette fort bli laget neste sesong hvis Pontus, Saiz og Hernadez forsvinner?
Ev at det handles inn en stopper blir Ayling på høyreback. Og kanskje en ny førstekeeper.

Slapp av. Hvis disse tre forsvinner kommer garantert nye spillere inn. Jeg tror Pablo forsvinner. Kanskje Pontus. Saiz har vært for ustabil denne sesongen til at et PL lag vil legge 15-20 mill ut på ham.

Vi får nok minst inn 5-6 nye uavhengig om noen av de beste går.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #146 på: Mars 11, 2018, 19:58:45 »
                        BPF

Berardi     Ayling         Cooper     LeBock

                Foreshaw    Okane   

Sakho                                        Roberts
                       Alioski

                         Roofe

Kan dette fort bli laget neste sesong hvis Pontus, Saiz og Hernadez forsvinner?
Ev at det handles inn en stopper blir Ayling på høyreback. Og kanskje en ny førstekeeper.

D er ett svært middels lag, topp 15 Max :-[
 

RoarG

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #147 på: Mars 11, 2018, 20:28:09 »
                        BPF

Berardi     Ayling         Cooper     LeBock

                Foreshaw    Okane   

Sakho                                        Roberts
                       Alioski

                         Roofe

Kan dette fort bli laget neste sesong hvis Pontus, Saiz og Hernadez forsvinner?
Ev at det handles inn en stopper blir Ayling på høyreback. Og kanskje en ny førstekeeper.

D er ett svært middels lag, topp 15 Max :-[
Blir det laget, rykker vi ned til L1. Garantert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #148 på: Mars 11, 2018, 21:29:06 »
                        BPF

Berardi     Ayling         Cooper     LeBock

                Foreshaw    Okane   

Sakho                                        Roberts
                       Alioski

                         Roofe

Kan dette fort bli laget neste sesong hvis Pontus, Saiz og Hernadez forsvinner?
Ev at det handles inn en stopper blir Ayling på høyreback. Og kanskje en ny førstekeeper.
Max tre spillere inn altså? Har det noensinne skjedd i en pre season tidligere i Leeds historien?  ;)

Tipper på minst 10 nye inn til sommeren, uavhengig hvem som går.  ???
Jon R.

Kato

Sv: Stallen per dags dato
« Svar #149 på: Mars 12, 2018, 08:33:56 »
                        BPF

Berardi     Ayling         Cooper     LeBock

                Foreshaw    Okane   

Sakho                                        Roberts
                       Alioski

                         Roofe

Kan dette fort bli laget neste sesong hvis Pontus, Saiz og Hernadez forsvinner?
Ev at det handles inn en stopper blir Ayling på høyreback. Og kanskje en ny førstekeeper.
Max tre spillere inn altså? Har det noensinne skjedd i en pre season tidligere i Leeds historien?  ;)

Tipper på minst 10 nye inn til sommeren, uavhengig hvem som går.  ???

Her er vi inne på noe av kjernen med utfordringene til Leeds United. Utålmodigheten. Ja, vi har ventet lenge.

Vi prøvde i sommer kjappvarianten nok en gang med 12-15 spillere inn. Med tro om at vi var et topplag på direkten. Selv etter å ha kvittet seg med en halv førsteellever (Green, Taylor, Bartley, Bridcutt, Wood).

Historien forteller vel at man kanskje lykkes med 2 når man henter 15 spillere. Jeg tror sjansen for å lykkes med 3 er langt større om man henter 4. Og bruker pengene på en annen måte. Noe av det man gjør ved å bruke 4,5 mill pund på Adam Forshaw.

Derfor mener jeg Heckingbottom trenger 3 vindu før han kan fighte om opprykk. Vi er altfor svake pr dags dato. Og det blir ingen quick fix med å hente 10 spillere i sommer. PH trenger tid. Tid for å sette en spillestil. Tid for å se hvilke spillertyper han mangler. Tid for å få det til å sette seg. Tid for å finne de riktige spillerne. Til riktig pris.

Stein på stein.

(Tenker Jansson, Forshaw, Saiz, Ayling er de eneste pr dags dato som er topp-6 spillere isolert sett i championship).
« Siste redigering: Mars 12, 2018, 08:35:59 av Kato »