KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00

Started by B_Ød, February 01, 2013, 12:19:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Glenn K

Positiv første omgang i dag! I tillegg så syns jeg vi har en mer solid benk nå enn før  :) Med Steve Morison inn til neste kamp så begynner stallen å se sterk ut. En kantspiller inn i lånevinduet og så er ikke play-off plass utenfor rekkevidde,

auren

På sumo viser de sjansene 5-6 ganger. Håpløst!  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Green inn for Austin.

Vi må putte for Cardiff kommer til å putte på en dødball.

Bra at Bellamy spiller spiss, hater når han er på kanten å lager trøbbel.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: Glenn K on February 02, 2013, 16:50:40
Positiv første omgang i dag! I tillegg så syns jeg vi har en mer solid benk nå enn før  :) Med Steve Morison inn til neste kamp så begynner stallen å se sterk ut. En kantspiller inn i lånevinduet og så er ikke play-off plass utenfor rekkevidde,

Dette ser ikke så verst ut. Ross er meget livlig..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Jaja, det her var en helt kurant omgang av Leeds! Så gode bakover som vi har vært i dag er det lenge siden vi har vært i ligaen. Litt skummelt med Bellamy som alltid ligger på linja og snuser på gjennomspill, men Peltier har så langt hatt god kontroll på han.

Ikke fullt så mye å skryte av fremover, men vi er mye mer ballspillende i dag enn jeg kan huske vi har vært i ligaen. Burde selvfølgelig stått 1-0. Missen til Barkley var grusom!

Fortsetter vi i samme sport bakover og greier å skape litt mer fremover så kan de bli bra det her!

Torpe-do

Quote from: Leedsfan on February 02, 2013, 16:51:41
Green inn for Austin.

Vi må putte for Cardiff kommer til å putte på en dødball.

Bra at Bellamy spiller spiss, hater når han er på kanten å lager trøbbel.

Enig i byttet ditt. Kanskje Tonge i stedet for Green. Begge deler ville være greie bytter etter min mening. Ellers mener jeg vi gjorde en god figur denne omgangen! Absolutt positivt! Håper vi fortsetter å presse i andre - vi må ikke slippe Cardiff til!

Kanskje slippe Habibou inn i løpet av omgangen?

fjellhaugen

Quote from: testo on February 02, 2013, 16:49:50
Leeds best de første 45. Skal vi vinne så må vi sette de 100%  sjansene vi har og holde ballen nede...
ønsker å se Habib vis ikke Austin skjerper seg.

kunne godt tnke meg å se habibou uansett  :-*
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Quote from: auren on February 02, 2013, 16:51:13
På sumo viser de sjansene 5-6 ganger. Håpløst!  ::)

auren

ja fysj.  få inn mer reklame :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Oggy

Oggy

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

lojosang

Quote from: fjellhaugen on February 02, 2013, 16:57:18
Quote from: testo on February 02, 2013, 16:49:50
Leeds best de første 45. Skal vi vinne så må vi sette de 100%  sjansene vi har og holde ballen nede...
ønsker å se Habib vis ikke Austin skjerper seg.

kunne godt tnke meg å se habibou uansett  :-*

Vi setter vel neppe inn en spiss for en defansiv midtbanemann i pausen?
- Leif Olav

lojosang

- Leif Olav

auren

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Cardiff er på topp fordi de klarer å vinne disse jevne kampene,.

La oss ta dem

MOT
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Oggy

Oggy

job

Marching on together!                               Siden 1970

Oggy

Oggy

fjellhaugen

auren

testo

Synes Diouf har vært skikkelig dårlig, Ingen ting som stemmer jo. Kanskje et Habib bytte hadde fått fart i sakene..
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

sveifors

Få ut Austin, inn med Green

ut med varney, inn med Habibooooooooou
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Kato

Austin ut, Barkley sentralt og haba zoot zoot på høyre

Haugsland

Oggy

Oggy

rober

auren

SirOlsen

Nei, fy svarte S****n.... for en kjempetabbe, Byram!...
-SirOlsen-

Kato