KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00

Started by B_Ød, February 01, 2013, 12:19:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

rober

Quote from: sveifors on February 02, 2013, 17:42:09
Quote from: rober on February 02, 2013, 17:40:59
En skikkelig KO-ball fra McC.

Cardiff bruker det for alt det er verdt for å ta vekk presset fra oss

Hadde Lorimer skutt hadde det vært ut på båre. ;)

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

har habib overhode vært nær ballen siden han kom inn

lojosang

Haribo virker veik og lett å skubbe seg på. Har ikke akkurat fått kremballer å jobbe med, rett nok.
- Leif Olav

Kato

En plass i livet gikk Warnock feil sti, da han ble manager isteden for dommer. OG akkurat nå er vi skadelidende for det.

Sleivind

Hvorfor er Austin fremdeles på banen?!?!? Faen så sur jeg er nå.

Drittkamp, drittlag, drittresultat.

marve

Ikke imponert over dette cardiff laget ,skulle vært mer en mulig å slå de på hjemmebane men vi er rett å slett for dårlig .

kongsmo

"SNIFFER"

Oggy

Oggy

Sop

Quote from: marve on February 02, 2013, 17:46:42
har habib overhode vært nær ballen siden han kom inn

Han har ikke det, men han kunne kastet den gåsen av en trener som vi har utfra ER  >:(
Love Leeds

sveifors

Quote from: kongsmo on February 02, 2013, 17:50:51
brown er fast på Leeds United, det sier alt  >:(

Det at han har vært Leeds beste midtbanespiller i de to siste kampene , sier enda mere og gjør meg vettaskremt.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

bwirum

Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

rober

Surt tap  i dag, og 31 år siden sist vi vant hjemme.

Vi hadde fortjent et poeng.

Hobben

Rogaland Whites

marve

Quote from: Oggy on February 02, 2013, 17:52:54
Vi kunne spilt frem til tirsdag uten å score
Mener du vi mangler en målscorer alla becchio ? ;)

lojosang

Habibou kan vel fortsatt score på første touch etter over 20 minutter.
- Leif Olav

SirOlsen

Drit og dra! Dette er for dårlig! Skjerp deg radikalt, eller pell deg ut, Warnock!

God natt! (sur SirOlsen)
-SirOlsen-

kongsmo

et lag fullstending uten vinger og kant spill, prioritet nr 1-2 og 3 burde vøre å få in en eller to vinger, nada.

spiller ræva 2.omgang og gjør bare et bytte, blah.

"SNIFFER"

Bites Yer Legs

TO kardinalfeil og en heldig flikk som gjør at vi taper denne kampen. Med litt køkt på linjen hadde vi i alle fall fått 1 poeng. 1 bytte. 1 bytte. Helt utrolig.
KEEP FIGHTING!!

kongsmo

Quote from: sveifors on February 02, 2013, 17:53:35
Quote from: kongsmo on February 02, 2013, 17:50:51
brown er fast på Leeds United, det sier alt  >:(

Det at han har vært Leeds beste midtbanespiller i de to siste kampene , sier enda mere og gjør meg vettaskremt.

jepp
"SNIFFER"

auren

Slutt. 0-1. Solid forestilling av ligalederen. Utnytter lagets eneste sjanse på en håpløs klarering av Byram. Leeds skaper lite, men har to gigasjanser. Sitter med en følelse at Becchio hadde utnyttet de sjansene litt bedre.

Alt i alt en OK kamp spillemessig, men at ikke NW ser at Austin er helt ute av det er merkelig. Han er hele tiden på etterskudd, og skuddene hans har vel aldri vært dårligere. Bra eksemplifisert med to løskrutt på rad midt i andre omgang. Ikke vits å deppe for mye over tap mot ligaens desidert beste lag, men håpet om play off svant enda mer i dag. Gir Leeds 15 % sjanse for play off (sånn tatt helt fra hofta).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fjellhaugen

god backlinje nok en gang. synd med byrams kalreing.

midtbanen var ... vel ehhhh ... var de der? barkley god før pause og brown minst dårlig etter pause. varney sprang masse da. til hans forsvar :-X

på topp. ross, du er langt fra formen og passer ikke sammen me el hadji

benken: umulig å si da de aldri bli rbrukt  ::)

colin out
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

marve

Quote from: kongsmo on February 02, 2013, 17:54:49
et lag fullstending uten vinger og kant spill, prioritet nr 1-2 og 3 burde vøre å få in en eller to vinger, nada.

spiller ræva 2.omgang og gjør bare et bytte, blah.

Alle ser det men har vi greid å gjort noe med  det neeeeeeiiiii selv ikke med nye arabiske eiere .Hvor trist kan det egentlig bli .

gulle

vi henger med cardiff og hadde fortjent poeng.
skjønner ikke hvorfor vi fortsetter med Barkley , Austin, og og Brown, og ikke får inn mere kreativitet mot slutten
I år rykker vi opp!

Sleivind

Vær så god Cardiff, her er seieren, vi vil ikke ha den!

Vi gir vekk seieren i dag. Cardiff har vel null sjanser denne kampen. Forbedringer i spillet, men fy faen for en irriterende kamp.

Farvel play-off! Sesongen er definitivt over! (det føles hvert fall sånn akkurat for øyeblikket).

Kato

Quote from: Bites Yer Legs on February 02, 2013, 17:55:38
TO kardinalfeil og en heldig flikk som gjør at vi taper denne kampen. Med litt køkt på linjen hadde vi i alle fall fått 1 poeng. 1 bytte. 1 bytte. Helt utrolig.

Komplett udugelig. Får vondt hver gang jeg ser han står og prater piss på sidelinja med assistenten.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

LEO

Warnock har ikke peiling på å bytte eller å endre taktikk.

Jeg må desverre si at jeg opplever at boss og hans høyre hånd  står å diskuterer hva de skal gjøre når vi ligger under med ett mål.

Hva i helvete er dette for noe.

Få denne Warnock ut  og få startet oppbygging til neste år.  Denne er ferdig.

SE på Watford og Brighton som henter spillere til normale priser og de spillerne er for gode for vår divisjon.

Warnock titter  vel i nabolaget.    

fotballfantomet

Leeds United since -69/70 and 4 ever