Skrevet av Emne: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00  (Lest 41262 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Re: Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #210 på: Februar 02, 2013, 18:23:34 »
Helt utrolig at vi har to gedigne sjanser.. og begge prøver å score der keeperen er..

Til Byram... kan bli en god spiller ja, men pr dags dato holder han ikke nivået.

Nåja, det er desverre to fantastiske redninger.

Han kan da ikke slippe unna om han prøver? Lees sin er ren uflaks, da, litt tilfeldig hvor en sånn heading havner.

Tja. Det heter vel Composure (hjelp meg med det norske ordet), nok av keepere som spreller når de får  ballen så overraskende på seg. Frustrerende godt keeperspill. Aaargh
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #211 på: Februar 02, 2013, 18:24:01 »
Brown er alltid blant de mest utskjelte selv om han er blant våre beste på banen i hver eneste kamp han spiller.

I dag gjorde Byram en generaltabbe og så er plutselig han også ikke for god.

Varney får tyn igjen, men hans hodestyrke var viktig i dag.

Vanligvis når jeg ser Leeds mot Cardiff så betyr det grisebank, ikke i dag!
Så du er fornøyd ?.
Brown er god til å ødlegge spillet til motstandern  det er austin også men hva med kreativiteten .
Varney god ???? alt for dårlig til å dra seg forbi spillere på kant ,hvor mange innlegg hadde han i dag .???
Barkley drives helt tydelig ikke som kant spiller ,kan han være den kreative på midtbanen som vi mangler .
Nei leedsfan er du fornøyd med dette så er du virkelig ikke kresen .
Sesongen er over nå så håper warnock lar ung gutta slippe til .La dawson ,hall og poleon få prøve seg mere nå .Gjør ikke mye om de feiler litt bare la de få  prøve seg litt  mer .


Jeg er ikke fornøyd, men jeg er ikke knust. Dette er divisjonens klart beste lag, de har vært gode i MANGE år. Det var bare tilfeldigheter som gjorde at vi ikke vant denne kampen. De produserte jo ingenting, foruten et par farlige situasjoner på corner og fikk et mål av Byram.

Austin skulle vært bytta ut, jeg ventet på at han skulle få rødt kort. Barkley kunne spilt sentralt og Green kunne spilt på høyresiden.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

testo

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #212 på: Februar 02, 2013, 18:24:01 »
I rest my case:



Lenge siden jeg så den så overlegen, rett og slett overkjøring og med et par tidligere bytter av riktige spillere så kunne vi fort ha tatt poeng og kanskje alle tre også.
Fortsetter vi sånn fremover så vil vi ta mange poeng i vår...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kato

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #213 på: Februar 02, 2013, 18:26:06 »
Dråpen henger der.....ikke
 

Odin

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #214 på: Februar 02, 2013, 18:28:19 »
Burke scoret 2 for Birmingham. Vi hadde ikke råd til £750,000 sies det.
Da har vi ikke økonomisk evne eller nok ambisjon til å nå PL denne sesongen...

Anders P

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #215 på: Februar 02, 2013, 18:28:30 »
Austin var katastrofe i dag, burde vært byttet til pause.
Utur at vi ikke får poeng, men vi er ikke gode nok. Når vi slår langt er det ingen til å ta i mot og kantspill med innlegg er totalt fraværende....
 

leknes

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #216 på: Februar 02, 2013, 18:30:04 »
Her var det mye negativt.

Jeg synes ikke vi gjør en dårlig kamp. Derimot så gjør Cardiff en veldig god kamp. De spiller tett med godt press og setter sjansen de får. En typisk borteseier for et topplag.

Varney var god i lufta og vi stod greit bak. Kampen ville sett helt annerledes ut om Barkley hadde skårt på "åpent" mål.

Tom S

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #217 på: Februar 02, 2013, 18:30:04 »
Kjedelig å tape denne.
Vi gjør kanskje årsbeste ligamatch - dette lover bra for resten av sesongen!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

marve

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #218 på: Februar 02, 2013, 18:32:39 »
Burke scoret 2 for Birmingham. Vi hadde ikke råd til £750,000 sies det.
Da har vi ikke økonomisk evne eller nok ambisjon til å nå PL denne sesongen...

Det er det som er så enormt skuffende ,alle ser hva vi trenger men vi eier ikke ambisjoner og har fått nye eiere uten penger .
Vi signerer spillere over 30 på 2-3 års kontrakter liksom ingen lysning i sikte .
 

ragnar

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #219 på: Februar 02, 2013, 18:35:23 »
Burke scoret 2 for Birmingham. Vi hadde ikke råd til £750,000 sies det.
Da har vi ikke økonomisk evne eller nok ambisjon til å nå PL denne sesongen...


Vi ville vel ikke betale for han nå når han kan komme gratis til sommeren. Spr blir da om det hadde vært lurt å få han inn nå istedenfor å vente?
*In El Loco we trust!*

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #220 på: Februar 02, 2013, 18:43:23 »
Tenk at meningene kan være så delte etter en kamp som dette.. Gleder meg mest til å lese hva Jon mener når han er på lufta igjen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Moaning on together

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #221 på: Februar 02, 2013, 18:44:28 »
godt fornøyd med spillet  idag, til tross for tap. Syns vi hadde fortjent å vinne. Tror det kan bli moro utover med Morison på topp.  En ving inn til låns hadde også gjort seg.

Sterland

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #222 på: Februar 02, 2013, 18:51:12 »
Noen ganger kan en lure på om Austin har kneledd, eller om det er gjennomgående hardwood..

testo

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #223 på: Februar 02, 2013, 19:02:30 »
Bildene viser at Leeds ble snytt for straffe....

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
NW said Byram made a schoolboy error and that Barkley will score his chance "20 times out of 20 in his sleep tonight." #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
Warnock says he feels robbed and claimed #lufc should have had a penalty for a handball by Hudson after Lees' chance

Thom Kirwin ‏@Thomkirwin
Having seen a replay of the Hudson Handball its a definite penalty. Thought result was harsh on today #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP
NW: "We should have been three points behind sixth tonight and that's the frustration." #lufc



Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #224 på: Februar 02, 2013, 19:03:13 »
Green og Tonge sitter på benken som ubenyttet og Austin spiller hele kampen. Sier ALT

I tillegg må jeg si at det er Warnock sin feil at Byram spiller enkelte dårlige matcher og feiler.  For det er The boss som skal se når han trenger hvile.
Men Byram får spille til han stuper.   Dette er ikke bra.

Warnock vår nye v.back satt på benken hele kampen , helt utrolig  ???


Warnock bør også gå på kurs for å lære seg å bytte og vil han ikke da bør han avslutte sin karriere.

Kick and run  :o
 

testo

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #225 på: Februar 02, 2013, 19:04:52 »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #226 på: Februar 02, 2013, 19:06:29 »
Tabber, misser, gode keepere og dårlige dommeravgjørelser kan skje alle lag. De siste 15-20 minuttene var et waste...
KEEP FIGHTING!!

raffa90

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #227 på: Februar 02, 2013, 19:14:57 »
Kan ikkje skyla på warnock att byram gjer den feilen...
blir for domt...
Byram e ung han lere av sine feil...
Skjønne warnock så starte med byram så kansje har vore våras beste i år...
 

Blank_File

Sv: Re: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #228 på: Februar 02, 2013, 19:15:11 »
Jeg er fornøyd med det meste idag unntatt resultatet. Peltier BB. Kan nesten ikke tro at det er samme Peltier vi ser. Idag spiller vi en ganske god kamp vi hadde fortjent å vinne mot topplaget. Det ligna på et fungerende Warnock lag nå.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Oggy

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #229 på: Februar 02, 2013, 19:25:50 »
Peltier var knallbra.
At Byram ikke holder nivået, er tøv.

Vi trenger skyttere, og gode kanter.
Oggy

lojosang

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #230 på: Februar 02, 2013, 19:27:29 »
Bra førsteomgang. Fæl andreomgang. Vi er hjelpeløse framover etter Cardiff scorer, og vinner knapt nok en eneste offansiv hodeduell. Habibou fikk vel ikke tak i en eneste ball. Burde fått ta et innkast for å få være nær ballen i debuten. Håper vi kan avskrive det som nerver. Diouf stopper effektivt alt av overganger med å ta to ekstra vendinger med ballen. Austin er mindre venn med fotballen enn Per Inge Torkelsen på sitt mest rabiate.

På den positive siden er vi gode defansivt og har overaskende bra kontroll på Bellamy. Peltier banens beste. McCormack er frisk, Varney mindre håpløs enn jeg har sett ham før, og Brown er god.
- Leif Olav

SOL

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #231 på: Februar 02, 2013, 19:37:56 »
Kampen sett under ett var av svært dårlig kvalitet. Vi spiller fremdeles uten mål og mening, og vi har ikke spillere som kan komme innpå og snu kampen. NW sier han jakter kantspillere, men hvorfor kjøpte vi Hall, og er det ikke mulig å la Poleon spille kant. At vi ikke hadde råd til å betale nok for å få Burke, sier det meste. Til sommeren er han free agent, og da er jeg rimelig sikker på at vi aldeles ikke har råd til han.
Vanskelig tid dette, så lenge NW ikke sitter lenger enn til sommeren. Hva er da fornuftig å gi han??

Føler transfervinduet gav oss få siganler som gir grunn til optimisme. At Brown spiller, sier mye, alt for mye!!
 

lojosang

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #232 på: Februar 02, 2013, 19:42:40 »
Kampen sett under ett var av svært dårlig kvalitet. Vi spiller fremdeles uten mål og mening, og vi har ikke spillere som kan komme innpå og snu kampen. NW sier han jakter kantspillere, men hvorfor kjøpte vi Hall, og er det ikke mulig å la Poleon spille kant. At vi ikke hadde råd til å betale nok for å få Burke, sier det meste. Til sommeren er han free agent, og da er jeg rimelig sikker på at vi aldeles ikke har råd til han.
Vanskelig tid dette, så lenge NW ikke sitter lenger enn til sommeren. Hva er da fornuftig å gi han??

Føler transfervinduet gav oss få siganler som gir grunn til optimisme. At Brown spiller, sier mye, alt for mye!!

Brown er kanskje vår nest beste spiller i dag, så akkurat det syns jeg ikke sier all verden. At Austin få fullføre kampen, at Hall aldri får spille og syns jeg sier langt mer.  :)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #233 på: Februar 02, 2013, 19:43:45 »
Kampen sett under ett var av svært dårlig kvalitet. Vi spiller fremdeles uten mål og mening, og vi har ikke spillere som kan komme innpå og snu kampen. NW sier han jakter kantspillere, men hvorfor kjøpte vi Hall, og er det ikke mulig å la Poleon spille kant. At vi ikke hadde råd til å betale nok for å få Burke, sier det meste. Til sommeren er han free agent, og da er jeg rimelig sikker på at vi aldeles ikke har råd til han.
Vanskelig tid dette, så lenge NW ikke sitter lenger enn til sommeren. Hva er da fornuftig å gi han??

Føler transfervinduet gav oss få siganler som gir grunn til optimisme. At Brown spiller, sier mye, alt for mye!!

Brown er kanskje vår nest beste spiller i dag, så akkurat det syns jeg ikke sier all verden. At Austin få fullføre kampen, at Hall aldri får spille og syns jeg sier langt mer.  :)

Godt at du leter etter lyspunktene...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #234 på: Februar 02, 2013, 19:44:03 »
Green og Tonge sitter på benken som ubenyttet og Austin spiller hele kampen. Sier ALT

I tillegg må jeg si at det er Warnock sin feil at Byram spiller enkelte dårlige matcher og feiler.  For det er The boss som skal se når han trenger hvile.
Men Byram får spille til han stuper.   Dette er ikke bra.

Warnock vår nye v.back satt på benken hele kampen , helt utrolig  ???


Warnock bør også gå på kurs for å lære seg å bytte og vil han ikke da bør han avslutte sin karriere.

Kick and run  :o
Byram spiller hele kampen fordi han er god. Han hadde en sleiv og du mener at det betyr at han må hvile  ??? Da er det på tide at alle lagene starter med juniorlaget neste kamp.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #235 på: Februar 02, 2013, 19:56:03 »
Peltier er MOM by far.
 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #236 på: Februar 02, 2013, 20:08:37 »
Green og Tonge sitter på benken som ubenyttet og Austin spiller hele kampen. Sier ALT

I tillegg må jeg si at det er Warnock sin feil at Byram spiller enkelte dårlige matcher og feiler.  For det er The boss som skal se når han trenger hvile.
Men Byram får spille til han stuper.   Dette er ikke bra.

Warnock vår nye v.back satt på benken hele kampen , helt utrolig  ???


Warnock bør også gå på kurs for å lære seg å bytte og vil han ikke da bør han avslutte sin karriere.

Kick and run  :o

Tonge er håpløst, fint at han sitter på benken i 90 minutter.

Green er bra og bør spille sentralt med Austin eventuelt Barkley sentralt med Austin og Green til høyre.

Byram er vår eneste høyreback, det blir det til at han spiller.

ar det dumt at vår nye venstreback satt på benken hele kampen? Spilte White dårlig, skulle det avgjort kampen? Vet du noe vi andre ikke vet.

Dette Cardiff laget er ikke noe bra, at de leder divisjonen sier mer om nivået på ligaen enn dette Cardiff laget.
 

Milou

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #237 på: Februar 02, 2013, 20:18:02 »
Eg har likt det lille eg har sett av Green tidlegare og var skuffa over at han ikkje starta i staden for Austin i dag. Eg går ut frå at Warnock prioriterte Austin sine defensive kvalitetar, som han også viste noko av i dag, sjøl om han ikkje hadde sin beste dag. Bortsett frå dette og bortsett frå Byram sin kjempeblunder, var det lite å utsette på Leeds i dag.

Leeds spelte ein god kamp mot det beste laget i divisjonen og hadde fortent å vinne. Ã… spekulere i at vi hadde gjort det med Becchio, Burke eller Messi på laget blir ganske meiningslaust.

Runar

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #238 på: Februar 02, 2013, 20:23:05 »
Men Austin har jo den "offensive" rollen sentralt.

 

Milou

Sv: KAMP: vs Cardiff på Elland Road, lørdag 02. Februar kl 16:00
« Svar #239 på: Februar 02, 2013, 20:32:56 »
Men Austin har jo den "offensive" rollen sentralt.


Det betyr ikkje at han ikkje har defensive oppgåver. Men eg prøvde uansett ikkje å rettferdiggjere valet av Austin (eg prøvde kun å gjette kva Warnock tenkte). Green burde ha spelt frå start etter mi meining, og når han ikkje gjorde det burde han ha komme inn etter pause.