Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 631947 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1950 på: Januar 24, 2014, 16:54:01 »
Mc Cormack til West Ham Surprise: West ham are considering making a move for Leeds forward Ross McCormack (right)

Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2545306/TRANSFER-COLUMN-Hulks-flying-visit-puts-Premier-League-clubs-alert-Hammers-eye-McCormack.html#ixzz2rKd6iQCk
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1951 på: Januar 24, 2014, 17:21:54 »
Ja, han ser vel ingen grunn til å bli i Leeds.....

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1952 på: Januar 24, 2014, 17:50:43 »
Hvis McCormack selges så vil det dessverre være et så tydelig signal at publikumstallet halveres ut sesongen :(

morten1966

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1953 på: Januar 24, 2014, 17:54:08 »
Ha negative tanker så slipper jeg negative overraskelser...... :'(

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1954 på: Januar 24, 2014, 17:57:24 »
Skjønner Mc Cormack hvis han vil til West Ham

morten1966

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1955 på: Januar 24, 2014, 18:00:50 »
Trist klubb vi holder med gitt,,,men vi har jo Hunt...selg Byram å nå så!

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1956 på: Januar 24, 2014, 18:08:41 »
trist klubb? fordi vi får et bud på en av våres spillere?
Ser på det som et godt tegn at lag i PL er interessert i våres spillere.
det som er trist er viss GHF aksepterer et bud på 3 mill som er altfor lavt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

morten1966

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1957 på: Januar 24, 2014, 18:18:00 »
Trist vi må selge til Store klubber som Norwich og nå muligens West Ham...om du skjønnner?

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1958 på: Januar 24, 2014, 18:32:23 »
Skjønner Mc Cormack hvis han vil til West Ham

Du skjønner at spillere vil spille på øverste nivå og samtidig øke lønna med 5-10 millioner i året.

Du "skjønner" også at spillere vil gå ned et hakk og samtidig gå ned 5-10 millioner i lønn?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1959 på: Januar 24, 2014, 18:33:16 »
Skjønner Mc Cormack hvis han vil til West Ham

Du skjønner at spillere vil spille på øverste nivå og samtidig øke lønna med 5-10 millioner i året.

Du "skjønner" også at spillere vil gå ned et hakk og samtidig gå ned 5-10 millioner i lønn?

Jeg skjønner at spillere vil til en klubb med ambisjoner

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1960 på: Januar 24, 2014, 18:34:03 »
Jeg tror ikke Macca er villig til å gå til en bunnklubb i PL, som fort kan være i NpC neste sesong. Spesielt etter at han ble utnevnt til kaptein. Dessuten er vel ikke Daily Mail en så veldig troverdig kilde. Alt under 5 mill er alt for lite, men kan jo hende at GFHC aksepterer og "tvinger" Macca til å gå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JanPSyse

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1961 på: Januar 24, 2014, 18:35:14 »
Om salget av McCormack går gjennom regner jeg med det skjer heeelt på tampen av transfervinduet, slik at det er ingen sjanse for at vi kan få inn noen erstatter. A la Gradel... :'(
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1962 på: Januar 24, 2014, 18:39:13 »
Skjønner Mc Cormack hvis han vil til West Ham

Du skjønner at spillere vil spille på øverste nivå og samtidig øke lønna med 5-10 millioner i året.

Du "skjønner" også at spillere vil gå ned et hakk og samtidig gå ned 5-10 millioner i lønn?

Jeg skjønner at spillere vil til en klubb med ambisjoner

Da begynner vi jo å komme et sted..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1963 på: Januar 24, 2014, 19:32:17 »
Hvis McCormack selges så vil det dessverre være et så tydelig signal at publikumstallet halveres ut sesongen :(


Milde måne. Du leter jo virkelig etter mulige negative scenarier. Er det for lite faktiske hendelser av negativ art i klubben vår  ???
Jon R.

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1964 på: Januar 24, 2014, 19:49:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1965 på: Januar 24, 2014, 20:02:56 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1966 på: Januar 24, 2014, 20:22:22 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1967 på: Januar 24, 2014, 20:24:21 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1968 på: Januar 24, 2014, 20:26:48 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....
Dette er basert på  vanstyringen de 10 siste årene ???
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-reject-3-5m-bid-for-mccormack-1-6395810

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1969 på: Januar 24, 2014, 20:31:05 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....
Dette er basert på  vanstyringen de 10 siste årene ???
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-reject-3-5m-bid-for-mccormack-1-6395810
Vi er blakke, ergo selges de som har kvaliteter, og vi forblir en middelmådighet- ikke akkurat rakettforskning :)

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1970 på: Januar 24, 2014, 20:47:17 »
Kan vel ikke være helt blakk om vi avslår ett bud på £3,5 mill for en spiller.

marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1971 på: Januar 24, 2014, 20:48:23 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....
Dette er basert på  vanstyringen de 10 siste årene ???
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-reject-3-5m-bid-for-mccormack-1-6395810
Vi er blakke, ergo selges de som har kvaliteter, og vi forblir en middelmådighet- ikke akkurat rakettforskning :)
Vanstyringen de 10 siste årene var under en annen styreformann / klubbeier.
I sommer bød Middlesbrough på McCormack, og hvemdetnåvar spurte hva Byram kostet. Begge er fortsatt i Leeds.

Jeg sier ikke at GFH kommer til å beholde stjernene for enhver pris, men alt tyder på at de selger dyrt, hvis de selger i det hele tatt.
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1972 på: Januar 24, 2014, 20:53:37 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 41s

This isn't official but a good source tells me that Leeds United have rejected an offer of around £3.5m from West Ham.

Var det jeg regnet med.
Altfor lavt bud for toppscoreren i championship.
Da kommer det et bud på £4mill og han selges :( Men da taper også klubben store publikumsinntekter....


Kem har du snakka med?  Siden du veit....
Dette er basert på  vanstyringen de 10 siste årene ???
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-reject-3-5m-bid-for-mccormack-1-6395810
Vi er blakke, ergo selges de som har kvaliteter, og vi forblir en middelmådighet- ikke akkurat rakettforskning :)
Vanstyringen de 10 siste årene var under en annen styreformann / klubbeier.
I sommer bød Middlesbrough på McCormack, og hvemdetnåvar spurte hva Byram kostet. Begge er fortsatt i Leeds.

Jeg sier ikke at GFH kommer til å beholde stjernene for enhver pris, men alt tyder på at de selger dyrt, hvis de selger i det hele tatt.
Er enig i at dette med McCormack er en slags"lakmustest" for eierne. Selger de kaptein/toppscorer så forteller det alt ;)

Manager

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1973 på: Januar 24, 2014, 21:15:43 »
Tror ikke klubben har råd til å selge McCormack for £ 3-4 mill. Og det tror jeg dagens eiere skjønner, så dette tar jeg helt med ro. Skulle gjerne hatt flere spillere som PL klubber jaktet på...

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1974 på: Januar 24, 2014, 21:24:43 »
Tror vi rykker ned om vi selger McCormack
 

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1975 på: Januar 24, 2014, 21:31:22 »
Vi har vel opparbeidet oss et rykte som en klubb som selger klubbkapteinen.. (bl.a. Howson og Snodgrass). Nå passer det bra å avsanne det ryktet som nonsens.
Super Leeds since 1968

Xern

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1976 på: Januar 24, 2014, 22:11:13 »
McCormack blir ikke solgt. Da blir jeg isåfall kraftig skuffet. Grunnen til at jeg tviler er enkelt og greit at vi ikke lengre er eid av Bates! ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1977 på: Januar 24, 2014, 22:49:06 »
5 grunner til hvorfor Ross ikke blir solgt:
1. Han har relativt nylig signet ny kontrakt.
2. Han er nyutnevnt kaptein and proud of it.
3. Ross Mc Cormack elsker Leeds.
4. Vi har pr idag ingen i stallen med potensiale til å score 20 mål + hvis han forsvinner.
5. Selv om cash flowen synes begrenset er det ingenting som tyder på at klubben har finansielle problemer som tvinger frem et salg.

Konklusjon: Kun "silly money" kan lure Ross bort fra klubben i dette vinduet.  :)
Jon R.

SirOlsen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1978 på: Januar 24, 2014, 22:59:02 »
Mediene spekulerer i at det vil komme et nytt bud fra West Ham over helgen.
-SirOlsen-

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #1979 på: Januar 24, 2014, 22:59:46 »
salah nooruddin  ‏@salahnooruddin  43m 
I'd like to reassure all #lufc fans that we're working hard for the club and can confirm we've rejected an offer from West Ham for Ross

Du verden! Noen fra Leeds som uttaler seg om noe som helst?  :o