Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 631719 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Evig Pint

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #150 på: Mai 15, 2013, 19:35:55 »
Hvis Byram forsvinner har visst Leeds sett ut hans erstatter:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-track-swindon-town-star-in-case-byram-leaves-1-5672851

auren

Har en følelse av at "mange" league-one spillere tar nivået i championship raskt.

Unge, fremadstormende spillere fra denne ligaen er ofte å foretrekke foran Warnocks mette menn på tur inn i solnedgangen.

Helt enig.
Marching on together

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #151 på: Mai 15, 2013, 23:58:34 »
Nevnt før, men her er fra dagens The Sun:

Leeds United boss Brian McDermott is planning to swoop for Southampton's Billy Sharp.

For to sesonger siden ville jeg jublet. Nå er jeg ikke lenger så sikker på at Sharp holder nivået vi trenger. Sterkt fallende kurve både spillemessig og målmessig. Har hans personlige tragedier tatt gnisten fra han?
Jon R.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #152 på: Mai 16, 2013, 06:42:27 »
Nevnt før, men her er fra dagens The Sun:

Leeds United boss Brian McDermott is planning to swoop for Southampton's Billy Sharp.

For to sesonger siden ville jeg jublet. Nå er jeg ikke lenger så sikker på at Sharp holder nivået vi trenger. Sterkt fallende kurve både spillemessig og målmessig. Har hans personlige tragedier tatt gnisten fra han?

30 kamper og 10 mål denne sesongen i NPC.
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #153 på: Mai 16, 2013, 07:53:13 »
Nevnt før, men her er fra dagens The Sun:

Leeds United boss Brian McDermott is planning to swoop for Southampton's Billy Sharp.

For to sesonger siden ville jeg jublet. Nå er jeg ikke lenger så sikker på at Sharp holder nivået vi trenger. Sterkt fallende kurve både spillemessig og målmessig. Har hans personlige tragedier tatt gnisten fra han?
Dette var jo drømme kriteriene for Neil Warnock.. >:(
Håper BMD ser noe annet, men uansett er vi godt vant med slike spillere de 8-9 siste årene, så skuffelsen blir jo uansett ikke så stor ;D

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #154 på: Mai 16, 2013, 09:36:18 »
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=319581

Liten tvil om at Byram mest sannsynlig er borte når neste sesong starter. Vi får bare håpe at det blir en skikkelig budkamp. Egentlig synd at Mancini fikk sparken. Vi får neppe 8 millioner uten dem i budkampen er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #155 på: Mai 16, 2013, 18:50:11 »
Hei og hå, da var det på han igjen.

Daily Star:

Defender Ian Harte, 35, is considering a return to former club Leeds United after being released by Reading.
 

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #156 på: Mai 16, 2013, 19:00:57 »
Nei takk. Vi har Warnock, White og Drury. Vi må vel styrke oss stort sett alle andre plasser enn på akkurat backene...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #157 på: Mai 16, 2013, 19:24:48 »
Nei takk. Vi har Warnock, White og Drury. Vi må vel styrke oss stort sett alle andre plasser enn på akkurat backene...

auren

Rart hvordan tidene forandrer seg, det var ikke lenge siden vi ikke hadde backer. Håper McDermott har sett det vi alle ser mangler, slik at vi kan få en homogen stall snart...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #158 på: Mai 16, 2013, 19:52:07 »
Hei og hå, da var det på han igjen.

Daily Star:

Defender Ian Harte, 35, is considering a return to former club Leeds United after being released by Reading.

Nei takk, vi har tilstrekkelig med spillere på AFP.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #159 på: Mai 16, 2013, 20:58:00 »
Hei og hå, da var det på han igjen.

Daily Star:

Defender Ian Harte, 35, is considering a return to former club Leeds United after being released by Reading.

Ian Harte på twitter i går:

Ian Harte  ‏@ianharte23  15 May 
People keep asking if I am on my way back to Super Leeds but not going to happen as they have 3 very good left backs there already.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #160 på: Mai 16, 2013, 22:21:53 »
Hei og hå, da var det på han igjen.

Daily Star:

Defender Ian Harte, 35, is considering a return to former club Leeds United after being released by Reading.

Ian Harte på twitter i går:

Ian Harte  ‏@ianharte23  15 May 
People keep asking if I am on my way back to Super Leeds but not going to happen as they have 3 very good left backs there already.

Fin fyr
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #161 på: Mai 16, 2013, 22:24:13 »
Fin fyr
...høflig er han også :)

Ian Harte  ‏@ianharte23  15 May 
Thanks everyone for the kind tweets I have been very lucky to play for some fantastic clubs
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #163 på: Mai 18, 2013, 22:21:59 »
...og for å ta med mere aktuell nostalgi: Vår alles kjære Harry Kewell er frigitt av Al Garafa i Quatar...
 

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #164 på: Mai 19, 2013, 09:28:25 »
...og for å ta med mere aktuell nostalgi: Vår alles kjære Harry Kewell er frigitt av Al Garafa i Quatar...

Sjokk at han er der og skviser sitronen :o
 

ollan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #165 på: Mai 19, 2013, 10:02:42 »
...og for å ta med mere aktuell nostalgi: Vår alles kjære Harry Kewell er frigitt av Al Garafa i Quatar...
måtte han brenne i helvete........
Ollan

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #166 på: Mai 20, 2013, 21:45:48 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #167 på: Mai 20, 2013, 21:47:42 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Og vips så kava Leeds som en middelhavsfarer nok en sesong

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #168 på: Mai 20, 2013, 22:00:30 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Sharp 39 kamper, 10 mål.
CMS 29 kamper, 11 mål.

Mer mål i seg? Vel.....

 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #169 på: Mai 20, 2013, 22:04:17 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Sharp 39 kamper, 10 mål.
CMS 29 kamper, 11 mål.

Mer mål i seg? Vel.....

Er det hele karrieren? Ja takk til CMS også, men føler at de er litt like i stilen..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #170 på: Mai 20, 2013, 22:12:43 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Sharp 39 kamper, 10 mål.
CMS 29 kamper, 11 mål.

Mer mål i seg? Vel.....

Er det hele karrieren? Ja takk til CMS også, men føler at de er litt like i stilen..

Denne sesongen. 157 mål (CMS) mot 129 (Sharp) på karrieren. Dog med 2 år mer på baken
« Siste redigering: Mai 20, 2013, 22:14:58 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #171 på: Mai 20, 2013, 22:38:34 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Sharp 39 kamper, 10 mål.
CMS 29 kamper, 11 mål.

Mer mål i seg? Vel.....

Er det hele karrieren? Ja takk til CMS også, men føler at de er litt like i stilen..
Er det i hele tatt noen du ikke vil ha..?har de scoret et par mål så er det greit...?a la Morison....

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #172 på: Mai 20, 2013, 23:51:38 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Sharp 39 kamper, 10 mål.
CMS 29 kamper, 11 mål.

Mer mål i seg? Vel.....

Er det hele karrieren? Ja takk til CMS også, men føler at de er litt like i stilen..
Er det i hele tatt noen du ikke vil ha..?har de scoret et par mål så er det greit...?a la Morison....

Jeg kunne godt tenkt meg Scott Parker..:) Han spilte meget godt i går og burde ikke vært byttet ut for Tottenham.

Vi er linket til mange spillere og føler ikke at jeg skriver løp og kjøp på alle. Billy Sharp har jeg alltid likt, masse energi og har en skikkelig nese for mål.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #173 på: Mai 21, 2013, 09:12:46 »
Hobbit U.!

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #174 på: Mai 21, 2013, 14:08:31 »
Det blir twittret mer og mer om Billy Sharp. En spillere ala CMS, men med flere mål i seg. Sharp, Ross, Morison, Varney og Poleon funker for meg..

Sharp 39 kamper, 10 mål.
CMS 29 kamper, 11 mål.

Mer mål i seg? Vel.....

Er det hele karrieren? Ja takk til CMS også, men føler at de er litt like i stilen..

Denne sesongen. 157 mål (CMS) mot 129 (Sharp) på karrieren. Dog med 2 år mer på baken

Blir sjelden mål av å sitte på baken, vel? :D
- Leif Olav

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #176 på: Mai 21, 2013, 14:22:25 »
Burde jeg/vi/alle  kjenne til Zurab Khizanishvili??
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #177 på: Mai 21, 2013, 15:22:58 »
Burde jeg/vi/alle  kjenne til Zurab Khizanishvili??
Går an å lese seg opp.

Ikke overraskende rykte, egentlig. Kontraktløs, med fortid i McD's Reading. Det måtte dukke opp enten det er hold i det eller ikke.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #178 på: Mai 21, 2013, 15:29:24 »
Burde jeg/vi/alle  kjenne til Zurab Khizanishvili??
Går an å lese seg opp.

Ikke overraskende rykte, egentlig. Kontraktløs, med fortid i McD's Reading. Det måtte dukke opp enten det er hold i det eller ikke.
ha..se der ja..det tenkte jeg ikke på.  ;)
Ups & Ups!!

samadhi

marching on together,
derudaf forever...