Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21  (Lest 631884 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #570 på: Juni 28, 2013, 11:26:05 »
Forteller nok at byttet med Becchio var en dårlig bytte for oss. Greier nok ikke å få,solgt han så prøver nok å bli kvitt lønna ved hjelp av utlån. Dette for å rydde plass til andre inn.

Morison mot Mills?

Andrew Haigh skriver nå at han er gått til Millwall på sesonglån
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #571 på: Juni 28, 2013, 11:40:57 »
Forteller nok at byttet med Becchio var en dårlig bytte for oss. Greier nok ikke å få,solgt han så prøver nok å bli kvitt lønna ved hjelp av utlån. Dette for å rydde plass til andre inn.

Morison mot Mills?

Andrew Haigh skriver nå at han er gått til Millwall på sesonglån

MILLWALL have opened talks with cash-strapped Leeds United over a season-long loan deal for former striker Steve Morison.
 
The Whites need to free up space in their wage budget in order to seal a deal for Noel Hunt, which is already verbally agreed, and the Lions have stepped in with an offer for Morison.
 
With Hunt due to sign on at Elland Road next week, manager Brian McDermott hinted at Morison's exit, saying: "It could happen that players go out of the door and others come in. There have been enquiries.
 
"If you have a surplus in a position then it makes sense because players can get regular football. If that arises, I will have that discussion with that player.
 
"I've got a verbal agreement with one player which will happen next week. As far as I'm concerned that agreement is a deal so that will be done."
 
Morison scored 40 goals in 95 appearances for the Lions between 2009 and 2011 before joining Norwich City for £2.1million. He only moved to Leeds in January this year but does not appear to feature in McDermott's plans.

http://www.newsatden.co.uk/23532-millwall-in-talks-with-leeds-united-over-morison-loan-return.html

Dette er ille. Ut med Morison og inn med Hunt.

GFHC out!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #572 på: Juni 28, 2013, 11:46:09 »
http://www.newsatden.co.uk/23532-millwall-in-talks-with-leeds-united-over-morison-loan-return.html?

Mannen som vi byttet til oss i bytte mot Becchio er på vei ut på lån....
Herregud! Behold eller selg. å låne ut er waste!

Hadde vi fått et pund for hver artikkel som inneholder uttrykket "cash-strapped Leeds United" hadde vi vært en rik klubb...

Torpe-do

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #573 på: Juni 28, 2013, 12:28:18 »
http://www.newsatden.co.uk/23532-millwall-in-talks-with-leeds-united-over-morison-loan-return.html?

Mannen som vi byttet til oss i bytte mot Becchio er på vei ut på lån....
Herregud! Behold eller selg. å låne ut er waste!

Jeg mener egentlig at utlån av Morison ikke trenger å være så dumt. Få karen fit og gi han en confidence-boost, så mye han kan få en real sjanse når han er tilbake.

Selvsagt er det uheldig dersom han ikke får med seg pre-season med sin egen stall, men....

Annesj

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #574 på: Juni 28, 2013, 12:43:41 »
Laaang nese til oss og de som har slaktet han om han bøtter inn mål for millwall  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sterland

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #575 på: Juni 28, 2013, 12:44:36 »
Virker rart at han sendes på lån. I realiteten har han ikke fått muligheten til å vise seg frem. Han leverte for Millwall og delvis for Norwich. Et høyt spill å kvitte oss med vår "toppspiss" for evt å kunne hente inn Noel Hunt, som har vist nada meg bekjent.. Godt mulig BMD tenker lånemarked når øknomien er som den er. Er vel bare å vente på at det skal dra seg til mot en ny takeover:(

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #576 på: Juni 28, 2013, 14:26:24 »
Morison ut for å gjøre plass til Noel Hunt? Vi er i verre tilstand enn jeg trodde. :o
Marching on together!

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #577 på: Juni 28, 2013, 14:34:28 »
Laaang nese til oss og de som har slaktet han om han bøtter inn mål for millwall  :o
[/quote

Som skrevet i sanden fra dag 1: Morison + Leeds = Katastrofe
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #578 på: Juni 28, 2013, 15:36:50 »
hoppas det är ett rykte om morison mot hunt, kanske  bättre försöka bygga lite mer långsiktigt, det är säkert 2 likvärdiga spelare men är väl ytterligare ett exempel om så blir fallet om en manager som försöker sätta sin prägel på truppen och hämtar in spelare från klubbar han tidigare varit manager för, jag personligen tror inte på det skall vi låna ut sälja spelare skall det vara mot klara förstärkningar
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #579 på: Juni 28, 2013, 16:03:01 »
Morison ut for å gjøre plass til Noel Hunt? Vi er i verre tilstand enn jeg trodde. :o

Det må være mer enn fotballdaglige hensyn, heller ha Morison enn Hunt. Hvis han ikke er motivert for Leeds og vil heller fortsette å bo i Norwich så er det bare trist. Karen tjener jo 8 mill nok i året..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #580 på: Juni 28, 2013, 16:14:47 »
Morison ut for å gjøre plass til Noel Hunt? Vi er i verre tilstand enn jeg trodde. :o

Det må være mer enn fotballdaglige hensyn, heller ha Morison enn Hunt. Hvis han ikke er motivert for Leeds og vil heller fortsette å bo i Norwich så er det bare trist. Karen tjener jo 8 mill nok i året..
men är det inte Millwall han skall lånas ut till?
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #581 på: Juni 28, 2013, 16:17:34 »
Morison ut for å gjøre plass til Noel Hunt? Vi er i verre tilstand enn jeg trodde. :o

Det må være mer enn fotballdaglige hensyn, heller ha Morison enn Hunt. Hvis han ikke er motivert for Leeds og vil heller fortsette å bo i Norwich så er det bare trist. Karen tjener jo 8 mill nok i året..
men är det inte Millwall han skall lånas ut till?

Jo, men han bor visst i Norwich. Han vil vel tilbake til London og ønsker ikke flytte til Leeds og så til London. Hvis det er noe i ryktene at han skal lånes ut så er det sikkert fordi han ikke går inn for prosjektet til McD 100%.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #582 på: Juni 28, 2013, 16:35:21 »
Og der var det bekreftet... What a joke..

@LUFC: LOAN MOVE: Steve Morison has joined Millwall on a season-long loan. #lufc #fltransfer
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #583 på: Juni 28, 2013, 16:45:29 »
Morison ut for å gjøre plass til Noel Hunt? Vi er i verre tilstand enn jeg trodde. :o

Det må være mer enn fotballdaglige hensyn, heller ha Morison enn Hunt. Hvis han ikke er motivert for Leeds og vil heller fortsette å bo i Norwich så er det bare trist. Karen tjener jo 8 mill nok i året..

Enig der. Viser vel bare at jeg tok grundig feil angående Steve Morison. Et totalt mislykket kjøp. Det er helt riktig av BMcD, hvis det stemmer angående motivasjon og uvilje til å flytte til Leeds. Useriøst.

Så får han heller dunke inn to når vi møter dritten. >:(
Marching on together!

Hobben

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #584 på: Juni 28, 2013, 17:32:40 »
Jeg tror ikke det har noe med fotballene å gjøre, og hans kvaliteter. McDermott sa jo at han ønsket med seg Morison videre og at han trodde han kom til å bli veldig god.. Er sikkert noe personlige greier.. og da er det like greit, man må liksom ha motivasjonen!
Rogaland Whites

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #585 på: Juni 28, 2013, 17:45:57 »
Elendig ledelse , Morison kunne blitt toppscorer for oss!
Pontus ❤

marve

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #586 på: Juni 28, 2013, 17:59:53 »
Og der var det bekreftet... What a joke..

@LUFC: LOAN MOVE: Steve Morison has joined Millwall on a season-long loan. #lufc #fltransfer
Enig en stor stor vits hele greia .
Det kan nå vise seg at vi har byttet bort becchio som var  en av leeds sine topp 10 topp scorer igjenom tidene med noel hunt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
For en gjeng med idioter som driver vår fotball klubb ,skandale !!!!!!
 

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #587 på: Juni 28, 2013, 19:30:14 »
Another shitty season awaits

Markus

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #588 på: Juni 29, 2013, 01:32:40 »
På twitter er det mange Liverpool supportere som sier at Andre Wisdom blir lånt til Leeds :)

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #589 på: Juni 29, 2013, 08:21:08 »
På twitter er det mange Liverpool supportere som sier at Andre Wisdom blir lånt til Leeds :)

Kunne ha ønsket meg en mer erfaren makker til Lees, men Wisdom har mye som taler til sin fordel: Verdsatt av Brendan Rodgers, gjenganger på aldersbestemte landslag, og attpåtil født i Leeds.

I lys av det BMD har sagt de siste dagene, var det vel heller ikke aktuelt å kjøpe Matt Mills for den summen som har versert.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #590 på: Juni 29, 2013, 13:13:07 »
... Les det som det fakta dette er: B Mc MÃ… frigjøre midler/ £££ for nye spillere.
Morrison på 17 K mot Hunt på 12 K i uka ( Hvem er forresten Noel Hunt???)

Britney Mc  gjør så godt han kan, uten 1 pund i lomma..... Det blir weeling / dealing med spillere ut fra dagens tropp i bytte og lån med spillere han VET presterer....
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #591 på: Juni 29, 2013, 13:32:51 »
Britney McD? Et kallenavn jeg har misset? :)

Når det gjelder Morison mot Hunt, er det godt mulig at McDermott ønsker dette - han vet hva/hvem Hunt står for og er, mens Morison muligens har vært motstander av å flytte til Leeds og manglet motivasjon.

Dette bortforklarer likevel ikke hva for en forferdelig deal Steve Morison-overgangen ble for Leeds. Shaun Harvey er visst flaskehalsen ved alle overgangen (Grayson uttalte vel at han pekte på en spiller og dersom Bates/Harvey gikk god for denne, var det Shaun Harvey som diskuterte pris og lønn).

Resulatet blir at Morison kostet Leeds rundt 2,8 millioner pund (Becchio var vel verdsatt til rundt 3 og vi fikk ca 200k pluss Morison, om jeg ikke tar feil). I tillegg ble han lønnet i seks måneder, før han ble shippet ut til Millwall. Vi har dermed betalt en spiss på 2,8 millioner pund, for en ligarival og drittklubb - tror noen at det blir mindre håning fra mordersympatiserende Millscumfans av dette?

Jeg tviler også på om Millwall kommer til å bære alle de 15k punda i uka Shaun Harvey mente Morison var verdt.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #592 på: Juni 29, 2013, 13:41:42 »
Britney McD? Et kallenavn jeg har misset? :)

Når det gjelder Morison mot Hunt, er det godt mulig at McDermott ønsker dette - han vet hva/hvem Hunt står for og er, mens Morison muligens har vært motstander av å flytte til Leeds og manglet motivasjon.

Dette bortforklarer likevel ikke hva for en forferdelig deal Steve Morison-overgangen ble for Leeds. Shaun Harvey er visst flaskehalsen ved alle overgangen (Grayson uttalte vel at han pekte på en spiller og dersom Bates/Harvey gikk god for denne, var det Shaun Harvey som diskuterte pris og lønn).

Resulatet blir at Morison kostet Leeds rundt 2,8 millioner pund (Becchio var vel verdsatt til rundt 3 og vi fikk ca 200k pluss Morison, om jeg ikke tar feil). I tillegg ble han lønnet i seks måneder, før han ble shippet ut til Millwall. Vi har dermed betalt en spiss på 2,8 millioner pund, for en ligarival og drittklubb - tror noen at det blir mindre håning fra mordersympatiserende Millscumfans av dette?

Jeg tviler også på om Millwall kommer til å bære alle de 15k punda i uka Shaun Harvey mente Morison var verdt.

Millwall gjør jo en knalldeal, de låner en knallspiss til 8 millioner nok i året. Det hadde kostet mye mer å kjøpe og lønne han. Vi får dessverre håpe at han blir en kjempesuksess i Millscum..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #593 på: Juni 29, 2013, 16:08:16 »
Season long?  Det må vel være en hente tilbake klausul? Hvis han bøtter innpå så hentes han vel tilbake?
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #594 på: Juni 29, 2013, 16:14:58 »
Season long?  Det må vel være en hente tilbake klausul? Hvis han bøtter innpå så hentes han vel tilbake?

Nope, eneste klausulen er at han ikke spiller mot oss...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #595 på: Juni 30, 2013, 09:41:38 »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #597 på: Juni 30, 2013, 12:30:27 »
Når jeg kjenner etter, så er jeg like spent og forventningsfull til Noel Hunts ankomst, som å vente på gevinsten på 53 kroner fra en lottokupong.... >:(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #598 på: Juni 30, 2013, 12:37:56 »
DETTE var lovende!
Spilleren vet jeg fint lite om, men at vi tilbyr millionbeløp #lovende

Pope stoler jeg på, twitter eller ei, Håvard ;)

Adam Pope ‏@APOPEY  27s 
@bbcleeds understands that #lufc have made a seven figure bid for 23 year old Creme midfielder Luke Murphy.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 21
« Svar #599 på: Juni 30, 2013, 12:49:28 »
DETTE var lovende!
Spilleren vet jeg fint lite om, men at vi tilbyr millionbeløp #lovende

Pope stoler jeg på, twitter eller ei, Håvard ;)

Adam Pope ‏@APOPEY  27s 
@bbcleeds understands that #lufc have made a seven figure bid for 23 year old Creme midfielder Luke Murphy.




Nei, dette var jo faktisk et positivt rykte, kan umulig stemme  ::)